Τα πάντα για τα 690...

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μπορεί η προδιαγραφές τις εταιρίας να είναι για πιο ψυχρά κλήματα ή όχι για κίνηση στην πόλη .
Και εγώ είχα βάλει την βαλβίδα να ανοίγει στους 88c , δούλευα το μηχανάκι κάθε μέρα στην Αθήνα (κέντρο) και μέχρι την Αρμενία που έφτασε με ακραίες θερμοκρασίες .

Καλύτερα να ανοίγει το βεντιλατερ 5-10 βαθμούς χαμηλότερα παρά να μπαίνει σε σειφ μοντ και να αναβοσβηνουν οι μπάρες στο καντράν λόγο υπερθέρμανσης .

Follow me, I'm lost too
Ε όποτε ας πάρουμε για αρχή ότι αυτά τα μηχανάκια δεν είναι για την πόλη .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Αλλά και πάλι ο κατασκευάστης σου λέει ότι μέχρι τους εκατό ας πούμε βαθμούς είσαι οκ. Μετά βάζει βεντιλατερ. Τόσο απλά . Νομίζω ότι ο Δημήτρης @KORAX μπορεί να μας λύση αυτή την απορία


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καλά ότι δεν είναι για πόλη οκ αλλά είναι διασκεδαστικά μέσα σε αυτή, αλλά πολλές φορές και από ανάγκη .
Ανάβει το βεντιλατερ στους 105 μέσα σε κίνηση σταματημένος και με εξωτερική υπό σκιά 42c,αναβοσβηνουν τα πάντα στο καντράν και μπαίνει σε σειφ μοντ .
Μου έχει τύχει ,γιατί το βεντιλατερ η το ψυγείο δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να ρίξουν την θερμοκρασία .
Οπότε καλύτερα να ανοίγει πιο νωρίς .
Την θερμοκρασία λειτουργίας του lc4 την έχει πιάσει ,οπότε δεν τίθεται θέμα κακής λειτουργίας.

Follow me, I'm lost too
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Αλλά και πάλι ο κατασκευάστης σου λέει ότι μέχρι τους εκατό ας πούμε βαθμούς είσαι οκ. Μετά βάζει βεντιλατερ. Τόσο απλά . Νομίζω ότι ο Δημήτρης @KORAX μπορεί να μας λύση αυτή την απορία


Sent from my iPhone using Tapatalk
Οπως τοπες ,αν βαλεις βαλβιδα να ανοιγει πιο νωρις δεν κερδιζεις τπτ, δεν θα το αναλυσω απ το πληκτρολογιο ,αν καποιος πιστευει το αντιθετο δικαιωμα του (δημοκρατια εχουμε)
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Μπερδευεστε λιγο... Το βεντιλατερ σχεδον σε ολες τις μοτοσυκλετες ανοιγει μινιμουμ στους 100 βαθμους. Αυτο το κανουν οι κατασκευαστες γιατι το κυκλωμα ψυξης μιας μοτοσυκλετας ειναι μικρης χωρητικοτητας σε σχεση με ενος αυτοκινητου ας πουμε. Αν λοιπον εμεις αναψουμε το βεντιλατερ νωριτερα και προσπαθουμε να ριξουμε την θερμοκρασια στους 90 για παραδειγμα σε συνθηκες ζεστης και στατικης λειτουργιας(κινηση,φαναρια κτλ) το μονο που θα καταφερουμε ειναι να σταθεροποιησουμε καπως την θερμοκρασια στους 95 με ενα βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες και να μην σβηνει ποτε παραμονο αν η μοτοσυκλετα κινηται με μεγαλη ταχυτητα. Αυτο δεν επιβαρυνει μονο το μοτερακι του βεντιλατερ το οποιο καποια στιγμη θα καει αλλα υπερθερμαινει τον ανορθωτη ο οποιος δεν εχει αερα για να κρυωσει εκεινη την στιγμη με αποτελεσμα να δουλευει στα ορια του.
Ολα αυτα τα εχω δοκιμασει στην πραξη σε πολλες μοτοσυκλετες.

Οσον αφορα τους 105 βαθμους λειτουργιας που σε καποιους φαινεται υψηλη ας αφησουμε τους κατασκευαστες να γνωριζουν για το ποια ειναι η φυσιολογικη θερμοκρασια για τον κινητηρα.

Τα τελευταια χρονια οι κατασκευαστες κινητηρων εχουν ανεβασει αρκετα την θερμοκρασια λειτουργιας των κινητηρων
τους γιατι ο μονος τροπος να διατηρησουν σωστη θερμοκρασια σε εναν κινητηρα ειναι να υπαρχει μεγαλη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ της θερμοκρασιας λειτουργιας και της θερμοκρασιας του περιβαλοντος.
Διαφορετικα θα επρεπε να ειχαν παρα πολυ μεγαλα συστηματα ψυξης με μεγαλη χωριτικοτητα και μεγαλη επιφανεια προσβολης κατι που δεν ειναι πρακτικα εφικτο.
Το datsun λοιπον του παππου μου στους 95 εκαιγε φλατζα ενω ενας σημερινος κινητηρας ενεργοποιει την πρωτη σκαλα του βεντιλατερ στους 105 βαθμους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μπερδευεστε λιγο... Το βεντιλατερ σχεδον σε ολες τις μοτοσυκλετες ανοιγει μινιμουμ στους 100 βαθμους. Αυτο το κανουν οι κατασκευαστες γιατι το κυκλωμα ψυξης μιας μοτοσυκλετας ειναι μικρης χωρητικοτητας σε σχεση με ενος αυτοκινητου ας πουμε. Αν λοιπον εμεις αναψουμε το βεντιλατερ νωριτερα και προσπαθουμε να ριξουμε την θερμοκρασια στους 90 για παραδειγμα σε συνθηκες ζεστης και στατικης λειτουργιας(κινηση,φαναρια κτλ) το μονο που θα καταφερουμε ειναι να σταθεροποιησουμε καπως την θερμοκρασια στους 95 με ενα βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες και να μην σβηνει ποτε παραμονο αν η μοτοσυκλετα κινηται με μεγαλη ταχυτητα. Αυτο δεν επιβαρυνει μονο το μοτερακι του βεντιλατερ το οποιο καποια στιγμη θα καει αλλα υπερθερμαινει τον ανορθωτη ο οποιος δεν εχει αερα για να κρυωσει εκεινη την στιγμη με αποτελεσμα να δουλευει στα ορια του.
Ολα αυτα τα εχω δοκιμασει στην πραξη σε πολλες μοτοσυκλετες.

Οσον αφορα τους 105 βαθμους λειτουργιας που σε καποιους φαινεται υψηλη ας αφησουμε τους κατασκευαστες να γνωριζουν για το ποια ειναι η φυσιολογικη θερμοκρασια για τον κινητηρα.

Τα τελευταια χρονια οι κατασκευαστες κινητηρων εχουν ανεβασει αρκετα την θερμοκρασια λειτουργιας των κινητηρων
τους γιατι ο μονος τροπος να διατηρησουν σωστη θερμοκρασια σε εναν κινητηρα ειναι να υπαρχει μεγαλη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ της θερμοκρασιας λειτουργιας και της θερμοκρασιας του περιβαλοντος.
Διαφορετικα θα επρεπε να ειχαν παρα πολυ μεγαλα συστηματα ψυξης με μεγαλη χωριτικοτητα και μεγαλη επιφανεια προσβολης κατι που δεν ειναι πρακτικα εφικτο.
Το datsun λοιπον του παππου μου στους 95 εκαιγε φλατζα ενω ενας σημερινος κινητηρας ενεργοποιει την πρωτη σκαλα του βεντιλατερ στους 105 βαθμους.
Ευχαριστούμε για την διευκρινίση


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καλά ότι δουλεύει παραπάνω το βεντιλατερ είναι αυτονόητο αλλά θα περάσουν χρόνια για να καει ,αν καει .
Όσο για τον ανορθωτη ,στο κτμ δεν καίγεται τόσο εύκολα ,τι είναι γιαμαχα η χοντα.


Follow me, I'm lost too
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Μια πληροφορία για τους απανταχού κατόχους.
KTM 690 ENDURO 2008 MODEL
Εμπρόσθιο γρανάζι 15 δόντια
Οπίσθιο 45 δόντια
ΑΛΥΣΙΔΑ 520 X 114 LINKS
X RING


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Θέμα: Tool box ή καλύτερα αποθηκευτικός χώρος.
Ύστερα από την αφαίρεση του μαμά φίλτρου και του κουτιού του, έμεινε ένας ωραίος ελεύθερος χώρος ο οποίος θα μπορούσε να φιλοξενήσει τα απαραίτητα εργαλεία και καμιά σαμπρέλα.
Επίσης δεδομένου ότι εκείνο το σημείο είναι η απόληξη των νερών - λασπών από την μπροστινή ρόδα που σημαίνει τα κάνει όλα πο@τάνα σκέφτηκα να φτιάξω ένα κουτί αλουμινίου ώστε να καλύψει τα κενά.

Φώτο πριν την τοποθέτηση με τις λάσπες σχεδόν παντού (και ήταν και πλυμένο το μεκανάκι)

Το κουτί εδράστηκε σε 2 γέφυρες αλουμινίου οι οποίες οι δε μπροστά βιδώθηκαν στις τρύπες του παλιού φιλτροκουτίου οι δε πίσω σε 2 clamps αλουμινίου που πιάνουν στον σκελετό.




Το δέσιμο των εργαλείων θα γίνει με 3 ιμάντες velcro και στον πάτο του κουτιού έχει τοποθετηθεί αφρώδες ταινία ώστε να μην χτυπάνε στις λακούβες.
Ό
Όποιος φίλος θέλει τα σχέδια στην διάθεση του.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@Blue line

Ωραίος!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Φοβερή δουλεία . Άντε και στα δικά μας

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εξαιρετική ιδέα και αποτέλεσμα...!:ok:
 

GiannisKTM

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
KTM 690SM
KTM 990 SMT
Καλημέρα σε όλους με νέες φήμες(ή οχι)..Διάβασα σε διάφορα ξένα φόρουμ οτι τοσο το sm οσο και το smc εχουν έναν περιοριστή που ελεγχει στην πρωτη,την δευτερα και την τριτη τα power wheelies και ουσιαστικα ηλεκτρονικα κοντρολαρουν την σουζα! Για την απενεργοποιήση είδα οτι υπάρχουν δυο τροποι και η διαφορα στο μηχανακι ειναι μεγάλη.. Πισω απο το καπακι στο μπροστινο γραναζι υπαρχει ενα τοξο,ξεβιδώνοτνας το εχουμε προσβαση σε δυο πυρους μικρους,ο ένας ειναι για την ενδειξη της νεκρας αν θυμαμαι καλα και ο αλλος ειανι ο περιοριστης,βγαζοντας το πειρακι απενεργοποιουμε τον περιοριστη..Αλλα ο περιοριστης απο ο,τι ειδα τουλαχιστον, παρακαμπτεται και περνόντας τον χάρτη της ακραποβιτς σε ενα εξουσιοδωτημένο συνεργειο(καπου ειδα οτι παιζει να περνιεται δωρεαν αλλα δεν θυμαμαι).. Ωστοσο δεν ξερω αμα για να μπει ο χαρτης αυτος πρεπει να υπαρχουν τελικα(ή ολόσωμη εξατμιση) και φιλτρο ή οχι! Αυτα,ελπίζω να μη βομβαρδιζω το ποστ με παραπληροφορηση:rolleyes::ok:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλημέρα σε όλους με νέες φήμες(ή οχι)..Διάβασα σε διάφορα ξένα φόρουμ οτι τοσο το sm οσο και το smc εχουν έναν περιοριστή που ελεγχει στην πρωτη,την δευτερα και την τριτη τα power wheelies και ουσιαστικα ηλεκτρονικα κοντρολαρουν την σουζα! Για την απενεργοποιήση είδα οτι υπάρχουν δυο τροποι και η διαφορα στο μηχανακι ειναι μεγάλη.. Πισω απο το καπακι στο μπροστινο γραναζι υπαρχει ενα τοξο,ξεβιδώνοτνας το εχουμε προσβαση σε δυο πυρους μικρους,ο ένας ειναι για την ενδειξη της νεκρας αν θυμαμαι καλα και ο αλλος ειανι ο περιοριστης,βγαζοντας το πειρακι απενεργοποιουμε τον περιοριστη..Αλλα ο περιοριστης απο ο,τι ειδα τουλαχιστον, παρακαμπτεται και περνόντας τον χάρτη της ακραποβιτς σε ενα εξουσιοδωτημένο συνεργειο(καπου ειδα οτι παιζει να περνιεται δωρεαν αλλα δεν θυμαμαι).. Ωστοσο δεν ξερω αμα για να μπει ο χαρτης αυτος πρεπει να υπαρχουν τελικα(ή ολόσωμη εξατμιση) και φιλτρο ή οχι! Αυτα,ελπίζω να μη βομβαρδιζω το ποστ με παραπληροφορηση:rolleyes::ok:
Η διαδικασία αναίρεσης του EPC με μηχανικήεπέμβαση στον GearSensor ,είναι η πιό περίπλοκη λύση ,που μπορεί νε εφαρμόσει κάποιος.

Μπορείς να το απενεργοποιήσεις απλά ,ξε-κλιπάρωντας από την φίσα τα 2 από τα 3 καλώδια που έρχονται από τον GearSensor.
(αφήνεις ενεργό μόνο αυτό που δίνει σήμα για την νεκρά)

Μπορείς επίσης χωρίς να πειράξεις τίποτα ,να το "κλείσεις" μέσω επαναπρογραμματισμού ,χρησιμοποιώντας το Tune ECU.
 

GiannisKTM

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
KTM 690SM
KTM 990 SMT
Η διαδικασία αναίρεσης του EPC με μηχανικήεπέμβαση στον GearSensor ,είναι η πιό περίπλοκη λύση ,που μπορεί νε εφαρμόσει κάποιος.

Μπορείς να το απενεργοποιήσεις απλά ,ξε-κλιπάρωντας από την φίσα τα 2 από τα 3 καλώδια που έρχονται από τον GearSensor.
(αφήνεις ενεργό μόνο αυτό που δίνει σήμα για την νεκρά)

Μπορείς επίσης χωρίς να πειράξεις τίποτα ,να το "κλείσεις" μέσω επαναπρογραμματισμού ,χρησιμοποιώντας το Tune ECU.
Aυτα ομολογω,ως αρχαριος, τα ακουω πρωτη φορα χαχα υπαρχει καποιο βιντεακι η καποιο ποστ που να μπορω να δω πιο αναλυτικα την διαδικασια; Σαν νεαδι δεν εχω ιδεα καν που βρισκονται αυτες οι φισες στη μηχανη μου χαχα οχι τιποτα αλλο,εχω μπει στην μπριζα για εκμαθηση σουζιδιων και με το συμπλεκτη με φοβιζει λιγο σαν ιδεα χεχε
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom