Τα πάντα για τα 690...

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Μόλις έβαλα στο ψυγείο προστατευτικό. Το θέμα είναι ότι μέσα είχε δύο ροδελες αποστάτες που μπαίνουν στις 2 απάνω βίδες
Τους έβαλα και βρίσκει η μπουκάλα στο τέρμα δεξιά . Μετά από συμβουλή του θα το βάλω χωρίς αποστάτες .


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιδες, εσας με τα 690 που εχουν την ιδια τρομπα φρενου μπροστα με το 1090 σας "δακρυζει"? Γυρω γυρω στο χειλος κατω απο το καπακι βλεπω συνεχεια "υγρασια".
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Παιδες, εσας με τα 690 που εχουν την ιδια τρομπα φρενου μπροστα με το 1090 σας "δακρυζει"? Γυρω γυρω στο χειλος κατω απο το καπακι βλεπω συνεχεια "υγρασια".
Εχω αλλαξει εγω το καπακι στην εγγυση για τον ιδιο λογο...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα 690/1090 εχουν ιδιο, μεταλλικο. Τα 1190/1290 εχουν τον κλασσικο "ουροσυλλεκτη".
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Αλλο δοχειο εχει ?
Ναι αφου τα 11/12 εχουν ακτινικη τρομπα και τα 10/6 οχι!

Αν το ειχες καβαλησει καθολου πριν το δωσεις θα το ειχες προσεξει :laugh:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ναι αφου τα 11/12 εχουν ακτινικη τρομπα και τα 10/6 οχι!

Αν το ειχες καβαλησει καθολου πριν το δωσεις θα το ειχες προσεξει :laugh:

Δουλευαν ολα ρολοι... οποτε. :mooning::mooning::mooning:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μόλις έβαλα στο ψυγείο προστατευτικό. Το θέμα είναι ότι μέσα είχε δύο ροδελες αποστάτες που μπαίνουν στις 2 απάνω βίδες
Τους έβαλα και βρίσκει η μπουκάλα στο τέρμα δεξιά . Μετά από συμβουλή του θα το βάλω χωρίς αποστάτες .


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Από που;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Perfect fairings
Κύπρου 10 και Άρτης Μοσχάτο

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Αλλαγή δίσκων και ελατηρίων συμπλέκτη από μαμά σε EBC (Dirt Race Kit).
Ύστερα από μια ρυμούλκηση ενός 950 στο βουνό οι δίσκοι άναψαν και πατινάριζε ελαφρώς.
Είπα να δοκιμάσω το DRC 205 (Dirt Race Kit) της EBC που πέρα ότι είναι σχεδόν τα μισά λεφτά από τα γνήσια, υπόσχεται και 15% περισσότερη δύναμη στον συμπλέκτη.
Η διαδικασία απλούστατη περίπου μιάμιση ώρα.

Βήμα 1ο Αφήνουμε να μουλιάσουν οι καινούργιοι δίσκοι τουλάχιστον 2 ώρες πριν σε καθαρό λάδι μηχανής.


Βήμα 2ο Ανοίγουμε το καπάκι εφόσον πρώτα έχουμε αφαιρέσει το δεξί μαρσιπιέ και φρένο. Προσοχή το καπάκι έχει 3 διαφορετικά μήκη βιδών (Μ5x25, 30 &35) και θα πρέπει να σημειώσουμε που μπαίνει τι.


Βήμα 3ο Λύνουμε τις 4 βίδες των ελατηρίων και αφαιρούμε με προσοχή τους παλιούς δίσκους φιμπερένιους & μεταλλικούς.
Tips : Θα βοηθήσει να έχουμε 2 μικρά μαγνητάκια για να βγάλουμε πιο εύκολα τους δίσκους χωρίς να παιδευτούμε.
Οι μετρήσεις έδειξαν ότι είχαν αμελητέα φθορά.



Βήμα 4ο. Τοποθετούμε με την σωστή σειρά τους δίσκους εναλλάξ fiber - μεταλλικούς και τους ευθυγραμμίζουμε και τοποθετούμε το καπάκι που εγκλωβίζει τους δίσκους.



Βήμα 5ο . Τοποθετούμε τα ελατήρια που στην περίπτωση της EBC είναι λίγο μακρύτερα και σκληρότερα.





Τέλος βιδώνουμε με τα Nm που δίνει η ΚΤΜ.
Η 1η αίσθηση είναι ότι είναι ελαφρώς πιο σφικτή η μανέτα αλλά όχι τίποτα σπουδαίο.
Θα επανέλθω όταν δοκιμαστούν οι δίσκοι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Blue line

Ωραίος ο Σάκαρος! :friendship:
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Σήμερα έγινε η δοκιμή του σταμπιλιζατερ σε άσφαλτο μόνο και έτσι έχω μια πρώτη άποψη . Η διαδρομή ήταν Αθήνα - Κόρινθος - Αθήνα . Στο πηγαινε παλιά εθνική στο έλα νέα εθνική οδός . Η διαδρομή δεν επιλέχθηκε τυχαία καθώς ήθελα να δω πως το μηχανάκι συμπεριφέρεται σε ποιο κλειστά κομμάτια και πως στον αυτοκινητόδρομο σε ένα σημείο που δέχεσαι ρυπες από πλευρικούς ανεμους . Να ξεκινήσω λέγοντας πως το μηχανάκι έχει υπερβολικά κοσκινισματα από τα 120 και πάνω με αποτέλεσμα να είναι απαγορευτικό να πας με μεγαλύτερη ταχύτητα . Επικίνδυνο μπορώ να πω. Λοιπόν το κοσκίνισμα εξαφανίστηκε ως δια μαγείας .. στους τρελούς πλευρικούς ανεμους που συνάντησα σήμερα το μηχανάκι ήταν βράχος . Το τιμόνι καρφωμένο . Βέβαια δεν πήγα και πάνω από 130 αλλά αν συγκρίνω με πριν με αυτόν τον αέρα δεν θα πηγαινα ούτε με 100. Αξίζει η αγορά του . Αγοράστηκε από εδώ
Έκανε λιγότερο από μήνα να έρθει .


Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Ξέχασα να αναφέρω πως στα κλειστά κομμάτια το μηχανάκι ήταν κάπως σφιχτό. Το ένιωθα κάπως σφικτό όταν αλαζα γρήγορα γραμμή απο στροφή σε στροφή. Ένταξη στην εθνική μόνο ευθεία δεν το ένιωσα το ίδιο . Βέβαια μπορεί να είναι θέμα συνήθειας .μπορείς βέβαια να το χαλαρώσεις τελείως σαν να μην το εχεις . Απλά εγώ έψαχνα μια ρύθμιση να με ικανοποιεί παντού. Και εθνική και κλειστά κομμάτια. Έφτασα στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει . Αν θες να έχεις αποτέλεσμα πρέπει να είσαι στο σφίξε ξε- σφιξε. Και από εδώ να ευχαριστήσω δημόσια τον Σάκη @blueline γιατί ενώ ξεκίνησα μόνος να το τοποθετήσω δεν τα κατάφερα και τα μάζεψα όπως όπως και με την βοήθεια του όλα πήγαν κατευχη.

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η τιμη ειναι παρα πολυ καλη!

Οπως λενε ολα τα αμερικανοτζιμανια/χεραδες/μαστορια του πληκτρολογιου στο advrider, το σταμπιλιζατερ ειναι απλα χανζαπλαστ, πρεπει να βρεις την πραγματικη αιτια που εχεις ασταθεια! Και μετα απο λιγο συνειδητοποιουν οτι το 1Χ90 τους ερχεται απο το εργοστασιο με σταμπιλιζατερ...

Απο τη στιγμη που οι αναρτησεις σου ειναι σωστα ρυθμισμενες, το πλαισιο και οι ζαντες σου ισιες, τα λαστιχα σου οκ, και εξακολουθεις να εχεις τρεμουλο στο τιμονι στα 120 και πανω, το μονο που μενει ειναι η γεωμετρια... δηλαδη μακρυες διαδρομες αναρτησεων σε 21/18 τροχους. Αυτο ειναι δυσκολο για τα τζιμανια να το καταλαβουν. Οταν πρωτοδοκιμασα το 1090 εκανα με τα χερια την κινηση προσποιησης κοσκινισματος στο τιμονι και δεν ενιωσα καμια αντισταση. Εβγαλα το εργοστασιακο σταμπιλιζατερ, αδειασα το εργοστασιακο λαδι (που και λιγο ηταν αλλα και μικρου ιξωδους) και εβαλα 20αρι καλαμιων. Τεραστια διαφορα, πλεον δουλευε σωστα το σταμπιλιζατερ, και φυσικα συνεβει αυτο που λες, στα κλειστα κομματια "βαρυνε" το μπροστινο. Οχι τιποτε τραγικο,απλα η διαφορα ηταν υπαρκτη. Οπως λες, δεν γινεται να τα εχεις ολα. Το σταμπιλιζατερ σε μηχανακια ψηλα, δυνατα, με 21/18 τροχους κατα την αποψη μου ειναι εκ των ων ουκ ανευ. Και για την εθνικη, σε περιπτωση λακουβας/ριπης ανεμου αλλα και για το χωμα, πχ για τις φυτευτες πετρες, οπου πλεον πολυ δυσκολα "κλωτσανε" το τιμονι. Εαν αυτο σημαινει λιγο περισσοτερη δυναμη στο τιμονι στα κλειστα κομματια μιλαμε για μια "ταλαιπωρια" που προσωπικα αποδεχομαι πληρως...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα έγινε η δοκιμή του σταμπιλιζατερ σε άσφαλτο μόνο και έτσι έχω μια πρώτη άποψη . Η διαδρομή ήταν Αθήνα - Κόρινθος - Αθήνα . Στο πηγαινε παλιά εθνική στο έλα νέα εθνική οδός . Η διαδρομή δεν επιλέχθηκε τυχαία καθώς ήθελα να δω πως το μηχανάκι συμπεριφέρεται σε ποιο κλειστά κομμάτια και πως στον αυτοκινητόδρομο σε ένα σημείο που δέχεσαι ρυπες από πλευρικούς ανεμους . Να ξεκινήσω λέγοντας πως το μηχανάκι έχει υπερβολικά κοσκινισματα από τα 120 και πάνω με αποτέλεσμα να είναι απαγορευτικό να πας με μεγαλύτερη ταχύτητα . Επικίνδυνο μπορώ να πω. Λοιπόν το κοσκίνισμα εξαφανίστηκε ως δια μαγείας .. στους τρελούς πλευρικούς ανεμους που συνάντησα σήμερα το μηχανάκι ήταν βράχος . Το τιμόνι καρφωμένο . Βέβαια δεν πήγα και πάνω από 130 αλλά αν συγκρίνω με πριν με αυτόν τον αέρα δεν θα πηγαινα ούτε με 100. Αξίζει η αγορά του . Αγοράστηκε από εδώ
Έκανε λιγότερο από μήνα να έρθει .


Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ότι έχω πάρει από αυτή την εταιρεία έχουνε βγει πολύ αξιόπιστα.
Πέρα από την ποιότητα κατασκευής που είναι υπεράνω κριτικής...
Το κόστος του εκτελωνισμου (τα επιπλέον της τιμής δηλ.) ποιο ήταν γιατί βλέπω ότι δεν έχει κόστος μεταφορικών...
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Ότι έχω πάρει από αυτή την εταιρεία έχουνε βγει πολύ αξιόπιστα.
Πέρα από την ποιότητα κατασκευής που είναι υπεράνω κριτικής...
Το κόστος του εκτελωνισμου (τα επιπλέον της τιμής δηλ.) ποιο ήταν γιατί βλέπω ότι δεν έχει κόστος μεταφορικών...
Δεν πλήρωσα τελωνείο. Αν θες να σου πω το tip πες να σου στείλω pm. Δημόσια δεν ξέρω αν επιτρέπεται . Εμπίπτει στην προτροπή εκνομων ενεργειών


Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν πλήρωσα τελωνείο. Αν θες να σου πω το tip πες να σου στείλω pm. Δημόσια δεν ξέρω αν επιτρέπεται . Εμπίπτει στην προτροπή εκνομων ενεργειών


Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνώ με την άποψη σου!
Θα σε ενοχλήσω οσονούπω...! ;)
 
Top Bottom