Τα πιό ζημιάρικα Ever!!

Jhon

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Γιά πάμε και δίχως φόβο, πάθος και παρεξηγήσεις.....καλοκαιράκι που είναι το σηκώνει το θέμα!!
Μιλάμε πάντα γιά ότι γνωρίζουμε είτε απο πρώτο χέρι, είτε από φίλους μας,και όχι μόνο από ότι έχουμε διαβάσει.

Ξεκινώ πρώτος και δυστυχώς το είχα πάρει καινούργιο στα νιάτα μου.Τότε που η μόνη ενημέρωση υπήρχε από περιοδικά,και οι ανταλλαγές στα μαγαζιά έδιναν και έπαιρναν.Είχα δώσει ανταλλαγή ένα MZ 250 (άλλη ιστορία και αυτή, αλά σκυλί!!) γιά να το πάρω και το κράτησα κανά χρόνο περίπου.Δεν θυμάμαι να έχω απογοητευτεί τόσο πολύ από άλλο μηχανάκι.Πέρα απο του ότι στην ανηφόρα σε έπαιρνε πίσω, δεν υπήρχε πρόβλημα που να μην βγάζει αυτή η κατασκευή....πραγματικά τι να πρωτοθυμηθώ;..Φρένα ανύπαρκτα....ηλεκτρικά γιά γέλια....και κινητήρας να τρέχει λάδια στα καλά καθούμενα.Μόνο η εμφάνιση έσωνε κάπως τα πράγματα!
Ευτυχώς το ξεφορτώθηκα σύντομα και πέρασα από την κόλαση στον παράδεισο με το διαβολικό..(κουσούρι από την κόλαση) YAMAHA TDR 250!!

Στην φωτογραφία η αφεντιά μου επάνω της στις πρώτες ημέρες αγοράς (που να'ξερα την συνέχεια!!),και δίπλα αδελφικός φίλος με το TDR που ερωτεύτηκα!!

Εσείς;

Honda MVX250F (1983)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jhon

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Κάποιος Admin παρακαλώ να το μεταφέρει εάν θέλει στην σωστή κατηγορία γιατί κατά λάθος το πέρασα εδω, και δεν μπορώ να το μεταφέρω.Ευχαριστώ.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Αφού διορθώνεις κάνε μία και στο YHMAHA :p


Αυτό το νήμα πρέπει να γίνει μονόλογος του juve 750 (δεν θυμάμαι ποιός είναι ο BMWδολάτρης να τον κάνω tag, έχει δύο) που πρέπει να μας πει για το μπεστ σέλλερ της Ελλάδας που λένε ότι είναι ζημιάρικο, όχι μόνο για την ελίτ, να λέμε και τα λαϊκά.
 

Jhon

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Βάλτε και καμιά φωτογραφία στις επιλογές σας...έτσι γιά να τα βλέπουμε και όσοι δεν ξέρουν τι έχασαν!! :ha
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Z750
Αφού διορθώνεις κάνε μία και στο YHMAHA :p


Αυτό το νήμα πρέπει να γίνει μονόλογος του juve 750 (δεν θυμάμαι ποιός είναι ο BMWδολάτρης να τον κάνω tag, έχει δύο) που πρέπει να μας πει για το μπεστ σέλλερ της Ελλάδας που λένε ότι είναι ζημιάρικο, όχι μόνο για την ελίτ, να λέμε και τα λαϊκά.
Με ζητάει ο κόσμος ε.....
Μπορώ να γράφω για μηχανάκια και βλάβες μικρες και μεγάλες για ώρες! Αλλά το πιο ζημιάρικο ever όχι δεν θα έδινα τέτοιο χαρακτηρισμό σε κανένα!!

Άλλωστε αν μπορείς και τα πληρώνεις δε το λες ζημιά αλλά χαρακτήρα!!! :ha:ha:ha
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Τα 2 πιο ζημιάρικα μηχανάκια που είχα ποτέ ήταν

Καβασάκι ZZR 1100 92 μακράν όλων των άλλων
και
Ducati 900ss 90 αν δεν κάνω λάθος

Ο Ντούκος είχε μόνο ηλεκτρικά.
Το άλλο που σε πονεί και που σε σφάζει
Τα πάντα όλα γμστ



Τα πιο άσπατα
ΧΤ 600
ΤΔΜ 900
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
Moto guzzi 850 le mans, έμενα συνεχώς από ηλεκτρικα
και cagiva elefant 350.
Με το δεύτερο είχα σπρώξει για πολλούς λόγους, άπειρες φορές.
Βέβαια είναι τόσο παλιά τα γεγονότα, που ακόμα και αυτά ωραίες αναμνήσεις μου φέρνουν.
Τις καλύτερες αναμνήσεις ως προς την αντοχή αλλά και πολλά άλλα, τις έχω από ένα άσπρο κόκκινο DT 200.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

Μέλος
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
XLV, GLX, DRZ, EXC
Triumph Tiger 855... Τι καλό μηχανάκι !!!
Με έκανε γνωστό με όλους τους οδηγούς της οδικής. Με γύμναζε συχνά πυκνά στο σπρώξιμο. Φρόντιζε να στροφάρει το μυαλό μου βρίσκοντας λύσεις για να το βάλω μπροστά.
Ηλεκτρικά κυρίως τα προβλήματα του, εκτός από το κόψιμο μιας μπιέλας πάνω σε καμπή της Εθνικής με 140...

Rip Tiger...
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Τα 2 πιο ζημιάρικα μηχανάκια που είχα ποτέ ήταν

Καβασάκι ZZR 1100 92 μακράν όλων των άλλων
και
Ducati 900ss 90 αν δεν κάνω λάθος

Ο Ντούκος είχε μόνο ηλεκτρικά.
Το άλλο που σε πονεί και που σε σφάζει
Τα πάντα όλα γμστ



Τα πιο άσπατα
ΧΤ 600
ΤΔΜ 900

Με ένα ZZR 1100 96 δίμπουκο μοντέλο έκανα 100.000 km απροβλημάτιστα αλλά μόνο σε ταξίδια ή εκδρομές, δεν το κυκλοφορούσα ποτέ μέσα στη πόλη και δεν έσπαγα ποτέ την πρώτη και την δευτέρα, εντάξει δεν ήταν και εύκολο να το κάνεις με το θηρίο. Ενός άλλου γνωστού το δίμπουκο έφτασε 200.000 το έκανε ανακατασκευή και κυκλοφορει ακόμα. Μάλλον ή έπεσες στην περίπτωση ή τα πρώτης γενιάς τα είχαν τα θεματάκια τους.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Με ένα ZZR 1100 96 δίμπουκο μοντέλο έκανα 100.000 km απροβλημάτιστα αλλά μόνο σε ταξίδια ή εκδρομές, δεν το κυκλοφορούσα ποτέ μέσα στη πόλη και δεν έσπαγα ποτέ την πρώτη και την δευτέρα, εντάξει δεν ήταν και εύκολο να το κάνεις με το θηρίο. Ενός άλλου γνωστού το δίμπουκο έφτασε 200.000 το έκανε ανακατασκευή και κυκλοφορει ακόμα. Μάλλον ή έπεσες στην περίπτωση ή τα πρώτης γενιάς τα είχαν τα θεματάκια τους.

Το δικό μου είχε μια μπούκα
ΤΟ επόμενο το είχαν βελτιώσει Είπαν
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
WR250ZH 1996
Την ταπεινη μου εμπειρα αν και ποτε δεν διαλεγα κατι ζημιαρικο, ειναι το crm250ar του 97 νομιζω.... Το μωβ το καλο το κοντραδικο χαχαχαχα εποχες βουτας.... Πολλα θεματα με καρμπιλατερ και cpu και κατι παλιο γραναζακια πλαστικα που δεν τα εβρισκα πουθενα που ανοιγαν τα θεωριτικα κιμπς.....

#xrv_world_explorer
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Και γω είχα μονδέλα που άλλοι έχουν παράπονα.
Εκεί που έχω καταλήξει είναι η λάθος ή ελλείπεις συντήρηση από το συνεργείο που πάνε και φυσικά το χέρι του αναβάτη και πόσο νοιώθει το μηχανάκι του. Μεγάλη σημασία παίζει και η προσωπική συντήρηση, να ξέρεις όμως τι κάνεις...
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Το δικό μου είχε μια μπούκα
ΤΟ επόμενο το είχαν βελτιώσει Είπαν
Όλα είναι σχετικά, εδώ σκόρπισε το XR 250 R ενός γνωστού μου που θεωρείται εξαιρετικά αξιόπιστο μοντέλο.
Όπως και το αντίθετο, μοτοσυκλέτες με κακή φήμη, σε κάποιους ταίριαξαν. Τις έκαναν βουντού, τις απείλησαν δεν ξέρω και γω τι εκαναν και έγραψαν πολλά km χωρίς ζημιές στα χέρια τους.

Έχω φίλο που εξακολουθεί να κάνει εντούρο με Husaberg Fe 501 του 98 (αυτό με το συμβατικο μπροστινο) και δεν χαμπαριάζει τίποτα ο Χαϊλαντερ το 500. Κι ο αναβάτης ομως καλά πάει για την ηλικία του.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Υποπτεύομαι τώρα πια που μεγάλωσα ότι με κορόιδευαν στο σερβις
Τέσπα δεν θα μάθω ποτέ.
Το συνεργείο που το έφτιαχνα πάντως έκλεισε
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
Χοντρη κιουρια
Dt50-80 απειρα πιστονια 1997
Husky 125 χρονολογια καπου μετα απο το 2000 , χάλαγαν ολα και δεν υπήρχαν ανταλακτικα (πιστονι στο 3μηνο κ αν)
Βαζαμε απο cr αν θυμάμαι καλα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Όλα είναι σχετικά, εδώ σκόρπισε το XR 250 R ενός γνωστού μου που θεωρείται εξαιρετικά αξιόπιστο μοντέλο.
Όπως και το αντίθετο, μοτοσυκλέτες με κακή φήμη, σε κάποιους ταίριαξαν. Τις έκαναν βουντού, τις απείλησαν δεν ξέρω και γω τι εκαναν και έγραψαν πολλά km χωρίς ζημιές στα χέρια τους.

Έχω φίλο που εξακολουθεί να κάνει εντούρο με Husaberg Fe 501 του 98 (αυτό με το συμβατικο μπροστινο) και δεν χαμπαριάζει τίποτα ο Χαϊλαντερ το 500. Κι ο αναβάτης ομως καλά πάει για την ηλικία του.
Έρωτας οι παλιοί Μπέργκοι.
99αρια 501 , 400 μαχίμια , ο 600 είναι στο rebuilt. Δυστυχώς πηνία , ηλεκτρονική για φτύσιμο (ευτυχώς έβγαλαν αξιόπιστες λύσεις σύγχρονες) , μηχανικά μέρη σπάνια , περιφερειακά ούτε για πλάκα.
Το έγκλημα των Αυστριακών που την εξαγόρασαν για να την κλείσουν
Husaberg never die


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom