Τα πιό ζημιάρικα Ever!!

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Θα αρρωστήσω πρώτος όταν τελειώσω το 82αρι που ετοιμάζω. Σίγουρα από τα ομορφότερα ΜΧ με ρεζερβουάρ για φετιχιστές .
Σε αυτό θα επιτρέψω στον εαυτό μου μια παρασπονδία. Αντί για 250 που είναι μαμά, να βγει 430


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Υποπτεύομαι τώρα πια που μεγάλωσα ότι με κορόιδευαν στο σερβις
Τέσπα δεν θα μάθω ποτέ.
Το συνεργείο που το έφτιαχνα πάντως έκλεισε
1993, έχω αφήσει για σέρβις καβασανάκι τζου που ζου 600 σε συνεργείο και το παίρνω. Σε μια εβδομάδα έχει γίνει λαδιέρα, στάζει από το ψευτοκάπακο. Πάω στο συνεργείο και μου λέει ο Μηχανικός ότι πρέπει να αλλάξουμε και την φλάτζα γιατί είναι παλιά. Λεφτά δεν παίζουν, δύσκολες εποχές.
Το ανοίγω μόνος μου μπας και το διορθώσω με καμιά φλατζόκολλά αλλά με είχε προλάβει ο μάστορας. Είχε σπάσει το μπουζόνι και είχε φυτέψει την βίδα με φλατζόκολλα... ω τι έκπληξη!

Αν δεν το άνοιγα θα έλεγα τι μάπα φλάτζες φτιάχνει η καβασάκι και τι ζημιάρικο είναι, λαδιέρα κλπ. ξέρεις πόσοι έχουν πέσει στην λούμπα;
Από τότε τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πατήσει σε μηχανικό και δεν έχω καμιά βλάβη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
1993, έχω αφήσει για σέρβις καβασανάκι τζου που ζου 600 σε συνεργείο και το παίρνω. Σε μια εβδομάδα έχει γίνει λαδιέρα, στάζει από το ψευτοκάπακο. Πάω στο συνεργείο και μου λέει ο Μηχανικός ότι πρέπει να αλλάξουμε και την φλάτζα γιατί είναι παλιά. Λεφτά δεν παίζουν, δύσκολες εποχές.
Το ανοίγω μόνος μου μπας και το διορθώσω με καμιά φλατζόκολλά αλλά με είχε προλάβει ο μάστορας. Είχε σπάσει το μπουζόνι και είχε φυτέψει την βίδα με φλατζόκολλα... ω τι έκπληξη!

Αν δεν το άνοιγα θα έλεγα τι μάπα φλάτζες φτιάχνει η καβασάκι και τι ζημιάρικο είναι, λαδιέρα κλπ. ξέρεις πόσοι έχουν πέσει στην λούμπα;
Από τότε τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πατήσει σε μηχανικό και δεν έχω καμιά βλάβη.
Οποιος δεν είχε gpz δεκαετία 80...δεν ξέρει από ζημιές.
Εγώ είχα μπλέξει με έναν τέτοιο απατεώνα, στην Δοϊράνης
Ευτυχώς καθάρισε ο Νικήτας ο κωβαιος και δεν πήγα φυλακή.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Οποιος δεν είχε gpz δεκαετία 80...δεν ξέρει από ζημιές.
Εγώ είχα μπλέξει με έναν τέτοιο απατεώνα, στην Δοϊράνης
Ευτυχώς καθάρισε ο Νικήτας ο κωβαιος και δεν πήγα φυλακή.
Έχω δει μάστορα να βγάζει καμπάνα, να προσπαθεί μάλλον και σε μια φάση φωνάζει στον μικρό: Τάκη πιάσε το καλό το σφυρί....

Το καλό.. όχι ό,τι κι ό,τι, και έριξε κάτι καλές.... το πόσο άντεξε η καμπάνα μετά τα κτυπήματα δεν ξέρω.

Υ.Γ Βολάν, όχι καμπάνα... τώρα το θυμήθηκα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Έχω δει μάστορα να βγάζει καμπάνα, να προσπαθεί μάλλον και σε μια φάση φωνάζει στον μικρό: Τάκη πιάσε το καλό το σφυρί....

Το καλό.. όχι ό,τι κι ό,τι, και έριξε κάτι καλές.... το πόσο άντεξε η καμπάνα μετά τα κτυπήματα δεν ξέρω.

Υ.Γ Βολάν, όχι καμπάνα... τώρα το θυμήθηκα.
Σύνηθες φαινόμενο μια άλλη εποχή ,το χω δει...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έρωτας οι παλιοί Μπέργκοι.
99αρια 501 , 400 μαχίμια , ο 600 είναι στο rebuilt. Δυστυχώς πηνία , ηλεκτρονική για φτύσιμο (ευτυχώς έβγαλαν αξιόπιστες λύσεις σύγχρονες) , μηχανικά μέρη σπάνια , περιφερειακά ούτε για πλάκα.
Το έγκλημα των Αυστριακών που την εξαγόρασαν για να την κλείσουν
Husaberg never die


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ωραίες μηχανές τα Husaberg του τότε, είχα την τύχη να καβαλήσω αρκετά ένα FE 400 χωρίς μίζα. Είχε πολύ ωραίες αναρτήσεις ενώ κράταγαν τους τροχούς στο έδαφος είχαν μια αίσθηση smooth χωρίς να είναι σουμιεδες και το μοτέρ ήταν τόσο όσο, είχε δύναμη αλλά δεν σε τεντωνε.

Εγώ τότε είχα δίχρονα ΚΤΜ που ποτέ δεν δούλεψαν έτσι οι αναρτήσεις τους που ήταν πολύ σφιχτες. Τώρα έχω ένα gasgas 05 και έχω αραξει εδώ γιατί η λειτουργία της μηχανής μοιάζει πολύ με των Χουσαμπεργκ του τότε.

Στεναχωρηθηκα πολύ που χάθηκε αυτή η εταιρεία. Και την ίδια μοίρα έχει και η gasgas δυστυχώς.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Θα αρρωστήσω πρώτος όταν τελειώσω το 82αρι που ετοιμάζω. Σίγουρα από τα ομορφότερα ΜΧ με ρεζερβουάρ για φετιχιστές .
Σε αυτό θα επιτρέψω στον εαυτό μου μια παρασπονδία. Αντί για 250 που είναι μαμά, να βγει 430


Ενας φίλος ειχε αγορασει καινουργιο, μετα απο αιματηρες οικονομιες και πολυ δουλεια, το WR390 εντουρο του 1982. Ειχε το γκαζι της αρκουδας και πολυ καλο στησιμο για τα δεδομενα της εποχης αλλα ειχε πολυ μακρυ μεταξονιο και ητανε κυριως για ανοιχτα κομματια, στα κλειστα υπεφερε. Το παροπλισε μετα απο χρονια και τοχει ακομα σε κουτες.

Παρομοιο και πανεμορφο και το MX που εβαλες πανω :cool: καλο restoring! :ok:
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
...
Το παροπλισε μετα απο χρονια και τοχει ακομα σε κουτες.

Παρομοιο και πανεμορφο και το MX που εβαλες πανω :cool: καλο restoring! :ok:
Ευχαριστώ νάσαι καλά .
Ρώτα τον φίλο σου , αν δεν πρόκειται να το φτιάξει με ενδιαφέρει . Μήπως και σωθεί μια Σουηδέζα ακόμα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μου φάνηκαν πολλά.
Το θέμα είναι ότι παρόμοια προβλήματα παρουσιάζονται γενικά.

 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Ίσως ότι πιο ζημιάρικο ξέρω . Όσο δούλευε όμως ξέχναγες ότι ήξερες. Όταν την πρωτοοδήγησα 1984 έπαθα υπαρξιακό. Μετά τα υπαρξιακά έρχονταν από τους λογαριασμούς στους αφους Σπυριδόπουλους.
Husqvarna 510 1983 , 1984 ral system


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ίσως ότι πιο ζημιάρικο ξέρω . Όσο δούλευε όμως ξέχναγες ότι ήξερες. Όταν την πρωτοοδήγησα 1984 έπαθα υπαρξιακό. Μετά τα υπαρξιακά έρχονταν από τους λογαριασμούς στους αφους Σπυριδόπουλους.
Husqvarna 510 1983 , 1984 ral system


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υπάρχει κάποιο τέτοιο σε χωριό, ενός φίλου παλιού εντουρά που δεν καβαλάει πια. Αν τον πετύχω θα κάνουμε κουβέντα για το τι θα το κάνει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
  • Αγορασμένο καινούργιο το 2001.
  • 117 κιλά, 63 ίπποι στον στρόφαλο. 503cc.
  • 10,700 ευρώ.
  • Αλλαγή λαδιων max ανά 500χλμ.
  • 6 μήνες εγγύηση.
  • Ρουλεμάν στροφάλου στα 1200χλμ, επειδή δεν άλλαξα λάδια στα 500χλμ αλλά είχα σκοπό να αλλάξω στα 700 περιπου.
  • Έκατσα στον άξονα.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
  • Αγορασμένο καινούργιο το 2001.
  • 117 κιλά, 63 ίπποι στον στρόφαλο. 503cc.
  • 10,700 ευρώ.
  • Αλλαγή λαδιων max ανά 500χλμ.
  • 6 μήνες εγγύηση.
  • Ρουλεμάν στροφάλου στα 1200χλμ, επειδή δεν άλλαξα λάδια στα 500χλμ αλλά είχα σκοπό να αλλάξω στα 700 περιπου.
  • Έκατσα στον άξονα.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παντα ηθελα να το παρω , περναγα κ το χαζευα στη βιτρινα , ερωτας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Υπάρχει κάποιο τέτοιο σε χωριό, ενός φίλου παλιού εντουρά που δεν καβαλάει πια. Αν τον πετύχω θα κάνουμε κουβέντα για το τι θα το κάνει.
Ακόμα να τον πετύχεις;;;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παντα ηθελα να το παρω , περναγα κ το χαζευα στη βιτρινα , ερωτας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γλυτωσες
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
  • Αγορασμένο καινούργιο το 2001.
  • 117 κιλά, 63 ίπποι στον στρόφαλο. 503cc.
  • 10,700 ευρώ.
  • Αλλαγή λαδιων max ανά 500χλμ.
  • 6 μήνες εγγύηση.
  • Ρουλεμάν στροφάλου στα 1200χλμ, επειδή δεν άλλαξα λάδια στα 500χλμ αλλά είχα σκοπό να αλλάξω στα 700 περιπου.
  • Έκατσα στον άξονα.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τους την έκαναν στριφτογυριστή τα αδέλφια με την VOR. Vertemati γνήσια ελάχιστα και δυσεύρετα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν ξέρετε να εχτιματε τα καλά μηχανάκια ρε κιοραταδες
 
Top Bottom