Τα φώτα σας. Υπερχείλιση...

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Αγαπητοί μου συνφορουμίτες την βοήθεια σας και την γνώμη σας.
Στην κατοχή μας υπάρχει ένα ΚΤΜ EXC300 μοντέλο του 2003. Ξαφνικά άρχισε να κάνει υπερχείλιση το καρμπυρατέρ.
Το έβγαλα, το καθάρισα, το επανατοποθέτησα και πάλι το κάνει. Δοκίμασα το φλοτέρ αν είναι τρύπιο και είναι ok.
Άλλαξα την βαλβίδα διακοπής βενζίνης (πυραυλάκι) και εδώ αρχίζουν τα όμορφα. Όταν είναι έξω από το μηχανάκι
είναι μία χαρά. Ούτε τρέχει ούτε τίποτα, το ταρακουνάω, το γυρίζω σε όλες τις κλίσεις αυτό εκεί, τυπικό. Όταν το βάζω πάνω,
κάνει υπερχείλιση.
Αρχικά σκέφτηκα την κλίση που έχει πάνω στον κινητήρα. Όσο είναι στο χέρι είναι μία χαρά. Όταν το βάζω πάνω, τρέχει.
Μου έχει σπάσει τα νεύρα....
Και η έδρα και η βαλβίδα είναι πεντακάθαρες και κλείνουν κανονικά.
Πτνα ΚΤΜ, εγκεφαλικά μοιράζεις....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αγαπητοί μου συνφορουμίτες την βοήθεια σας και την γνώμη σας.
Στην κατοχή μας υπάρχει ένα ΚΤΜ EXC300 μοντέλο του 2003. Ξαφνικά άρχισε να κάνει υπερχείλιση το καρμπυρατέρ.
Το έβγαλα, το καθάρισα, το επανατοποθέτησα και πάλι το κάνει. Δοκίμασα το φλοτέρ αν είναι τρύπιο και είναι ok.
Άλλαξα την βαλβίδα διακοπής βενζίνης (πυραυλάκι) και εδώ αρχίζουν τα όμορφα. Όταν είναι έξω από το μηχανάκι
είναι μία χαρά. Ούτε τρέχει ούτε τίποτα, το ταρακουνάω, το γυρίζω σε όλες τις κλίσεις αυτό εκεί, τυπικό. Όταν το βάζω πάνω,
κάνει υπερχείλιση.
Αρχικά σκέφτηκα την κλίση που έχει πάνω στον κινητήρα. Όσο είναι στο χέρι είναι μία χαρά. Όταν το βάζω πάνω, τρέχει.
Μου έχει σπάσει τα νεύρα....
Και η έδρα και η βαλβίδα είναι πεντακάθαρες και κλείνουν κανονικά.
Πτνα ΚΤΜ, εγκεφαλικά μοιράζεις....
Καλα, η Γιαμαχα μου τα μοιραζει διπλα εδω και χρονια, το 750 εχει δυο καρμπυρατερ και τα δυο πλημμυριζουν με βενζινη οταν κλασουν τα πυραυλακια...

Αφου αλλαξες πυραυλακι πρεπει να ρυθμισεις και παλι σωστα το λαμακι του φλοτερ για να εχεις το επιθυμητο float height. Αν το εχεις ηδη κανει και ακομη τρεχει, τοτε ξανατσεκαρε το φλοτερακι, μηπως το ελεγξες σε νερο για να δεις οτι δεν χανει και οχι σε βενζινη? Οπως και να εχει πονταρω στο φλοτερ, ειτε θελει ρυθμιση το λαμακι του ειτε θελει αλλαγη.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Περίεργο o_O
Αν δε βρεις ακρη ... βάλε το καρμπ στην εισαγωγή χωρίς το λεκανάκι (αυτο με τις 4 βίδες) και δουλεψε το φλοτερ με το χερι να δεις τι γινεται.
Μπορεί να σκαλώνει καπου το φλοτερ, σε μερικα καρμπ έμπαινε και αναποδα το λεκανάκι και δεν δουλευε σωστα το φλοτερ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλα, η Γιαμαχα μου τα μοιραζει διπλα εδω και χρονια, το 750 εχει δυο καρμπυρατερ και τα δυο πλημμυριζουν με βενζινη οταν κλασουν τα πυραυλακια...

Αφου αλλαξες πυραυλακι πρεπει να ρυθμισεις και παλι σωστα το λαμακι του φλοτερ για να εχεις το επιθυμητο float height. Αν το εχεις ηδη κανει και ακομη τρεχει, τοτε ξανατσεκαρε το φλοτερακι, μηπως το ελεγξες σε νερο για να δεις οτι δεν χανει και οχι σε βενζινη? Οπως και να εχει πονταρω στο φλοτερ, ειτε θελει ρυθμιση το λαμακι του ειτε θελει αλλαγη.
Και γω για float height θα κοίταζα.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Αφου αλλαξες πυραυλακι πρεπει να ρυθμισεις και παλι σωστα το λαμακι του φλοτερ για να εχεις το επιθυμητο float height. Αν το εχεις ηδη κανει και ακομη τρεχει, τοτε ξανατσεκαρε το φλοτερακι, μηπως το ελεγξες σε νερο για να δεις οτι δεν χανει και οχι σε βενζινη? Οπως και να εχει πονταρω στο φλοτερ, ειτε θελει ρυθμιση το λαμακι του ειτε θελει αλλαγη.
Tο έλεγξα σε βενζίνη. Δεν δείχνει τρύπιο ή να ρουφάει βανζίνη.

Περίεργο o_O
Αν δε βρεις ακρη ... βάλε το καρμπ στην εισαγωγή χωρίς το λεκανάκι (αυτο με τις 4 βίδες) και δουλεψε το φλοτερ με το χερι να δεις τι γινεται.
Το έκανα... Στον αέρα (ελεύθερο) κλείνει κανονικά την βενζίνη...

Και γω για float height θα κοίταζα.
Ρύθμισα και λίγο πιο κάτω από ότι χρειάζεται (να έχει δηλ. λιγότερη βενζίνη στο λεκανάκι) ...


Γενικά έχω κάνει κάθε ματζούνι που ήξερα... Μέχρι και σε κλίση που έχει πάνω στο μοτέρ το κράτησα και το γ@μήδι δεν τρέχει. Μόλις το βάλω πάνω, νιαγάρας ! :dstpc:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξαναπονταρω στο φλοτερ. Βαλ΄το σε ενα λεκανακι βενζινης με ενα βαρος απο πανω να το κραταει βυθισμενο για ωρα, οχι μονο για 2 λεπτα, και βγαλτο μετα να δεις μηπως εχει παρει μεσα βενζινη.

Ερωτηση, οταν λες κανει υπερχειλιση εννοεις σου ξερναει μεσα στον κυλινδρο και μπουκωνει ή βγαζει απο το σωληνακι της υπερχειλισης ποσοτητα?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν δεν ειναι αυτο, τοτε κοιτας με φακο προσεκτικα το εδρανο/φωλια του ... πυραυλακιου, μηπως εχει κρακαρει ή μηπως εχει μαζεψει σκουρια/σκουπιδακια και δεν αφηνει το πυραυλακι να φωλιασει σωστα...
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Αν δεν ειναι αυτο, τοτε κοιτας με φακο προσεκτικα το εδρανο/φωλια του ... πυραυλακιου, μηπως εχει κρακαρει ή μηπως εχει μαζεψει σκουρια/σκουπιδακια και δεν αφηνει το πυραυλακι να φωλιασει σωστα...
Και η έδρα και η βαλβίδα είναι πεντακάθαρες και κλείνουν κανονικά.
:rolleyes:


:dstpc::dstpc::dstpc::dstpc:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
(να γιατί ΚΤΜ, να γιατί 185 ευρώ ένα ψεκαστήρι και χάρηκα τα λέγαμε, ψυχική υγεία)

παρακολουθώ γιατί το ίδιο πράγμα μας έκανε CB1000 του 80.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Βγαλε το καρμπ εξω και ενωσε το για αρχη με καυσιμο, και παρατηρησε προσεκτικα τι συμβαινει. Worst case scenario, υπαρχει μια μεγαλη τσιμουχα εσωτερικη στα καρμπς αναμεσα σε μπολ και σωμα η οποια θεωρητικα δεν αλλαζεται, και αν τα εχει παιξει χανεις καυσιμο απο εκει. Keihin ειναι το καρμπ; Τσεκαρε επισης αν εχει καμμια βιδα αποστραγγισης ανοιχτη
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Από το σωληνάκι βγάζει. Θα το ξαναβγάλω όταν πάω σπίτι και θα το αφήσω όλο το βράδυ να δω. Μακάρι να βγεις αληθινός !
Βγάλε τελείως το βιδάκι αποστράγγισης(υπερχείλισης) από το λεκανάκι.
Ελεγξέ το για οξειδώσεις-μάκα ,καθώς επίσης καθάρισε καλά κ την φωλιά του στο λεκανάκι.
Το συγκεκριμένο βιδάκι ,πρέπει να έχει κι ενα πολύ μικρό-λεπτό o-ring -> Άλλαξέ το.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Βγάλε τελείως το βιδάκι αποστράγγισης(υπερχείλισης) από το λεκανάκι.
Ελεγξέ το για οξειδώσεις-μάκα ,καθώς επίσης καθάρισε καλά κ την φωλιά του στο λεκανάκι.
Το συγκεκριμένο βιδάκι ,πρέπει να έχει κι ενα πολύ μικρό-λεπτό o-ring -> Άλλαξέ το.
Κωστή, η διοδος υπερχειλισης δεν εχει βιδακι... μια μπιλια μονο, που δεν την πειραζω...



Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν δεν βγαλεις το καρμπ απο το μηχανακι για να το συνδεσεις σε καυσιμο, δεν θα βρεις ακρη. Η διαρροη πολλες φορες ερχεται απο αλλο μερος και καθως κυλαει στο σωμα του καρμπ, δεν μπορεις να εντοπισεις απο που ξεκιναει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κωστή, η διοδος υπερχειλισης δεν εχει βιδακι... μια μπιλια μονο, που δεν την πειραζω...



Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
A...OK...Γράψε λάθος. Είχα άλλο καρμπ στο νού μου.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Τελικά βρέθηκε ο υπαίτιος...
Η φωλιά του πείρου από το φλοτέρ ήταν χάρβαλο και μετά το γενικό καθάρισμα και αλλαγής της βαλβίδας πλήρωσης, έκανε την τελευταία να μην κλείνει καλά.
Έτσι ανοίχτηκε λίγο και περάστηκε νέος πείρος (πιο χονδρός) ο οποίος ανεβάζει κάθετα πλέον το πυραυλάκι στην φωλιά του.
Μέχρι στιγμής το αποτέλεσμα είναι άψογο. Ο χρόνος θα δείξει και πόσο μόνιμο είναι....
 
Top Bottom