Padis
ven pasa ...
Αγαπητοί μου συνφορουμίτες την βοήθεια σας και την γνώμη σας.
Στην κατοχή μας υπάρχει ένα ΚΤΜ EXC300 μοντέλο του 2003. Ξαφνικά άρχισε να κάνει υπερχείλιση το καρμπυρατέρ.
Το έβγαλα, το καθάρισα, το επανατοποθέτησα και πάλι το κάνει. Δοκίμασα το φλοτέρ αν είναι τρύπιο και είναι ok.
Άλλαξα την βαλβίδα διακοπής βενζίνης (πυραυλάκι) και εδώ αρχίζουν τα όμορφα. Όταν είναι έξω από το μηχανάκι
είναι μία χαρά. Ούτε τρέχει ούτε τίποτα, το ταρακουνάω, το γυρίζω σε όλες τις κλίσεις αυτό εκεί, τυπικό. Όταν το βάζω πάνω,
κάνει υπερχείλιση.
Αρχικά σκέφτηκα την κλίση που έχει πάνω στον κινητήρα. Όσο είναι στο χέρι είναι μία χαρά. Όταν το βάζω πάνω, τρέχει.
Μου έχει σπάσει τα νεύρα....
Και η έδρα και η βαλβίδα είναι πεντακάθαρες και κλείνουν κανονικά.
Πτνα ΚΤΜ, εγκεφαλικά μοιράζεις....
Στην κατοχή μας υπάρχει ένα ΚΤΜ EXC300 μοντέλο του 2003. Ξαφνικά άρχισε να κάνει υπερχείλιση το καρμπυρατέρ.
Το έβγαλα, το καθάρισα, το επανατοποθέτησα και πάλι το κάνει. Δοκίμασα το φλοτέρ αν είναι τρύπιο και είναι ok.
Άλλαξα την βαλβίδα διακοπής βενζίνης (πυραυλάκι) και εδώ αρχίζουν τα όμορφα. Όταν είναι έξω από το μηχανάκι
είναι μία χαρά. Ούτε τρέχει ούτε τίποτα, το ταρακουνάω, το γυρίζω σε όλες τις κλίσεις αυτό εκεί, τυπικό. Όταν το βάζω πάνω,
κάνει υπερχείλιση.
Αρχικά σκέφτηκα την κλίση που έχει πάνω στον κινητήρα. Όσο είναι στο χέρι είναι μία χαρά. Όταν το βάζω πάνω, τρέχει.
Μου έχει σπάσει τα νεύρα....
Και η έδρα και η βαλβίδα είναι πεντακάθαρες και κλείνουν κανονικά.
Πτνα ΚΤΜ, εγκεφαλικά μοιράζεις....