Τα φώτα σας πλιζ...

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το ματι πρεπει να έχει δυο ακροδεκτες. Οπότε εκτος αν κάνει σωμα κάπου αλλου πρεπει να εχει ενα εναν ακροδεκτη ακομα.
Έναν έχει και επίσης ένα είχε και αυτό που βγάλαμε...
Ίσως φταίει το γεγονός ότι δεν υπάρχουν φώτα ούτε κάτι άλλο ηλεκτρικό.
Όσο για το αν κάνει σώμα λίγο δύσκολο γιατί εδράζεται πάνω σε αλουμίνιο και ο κοκκινος δίσκος (βάση) που βιδώνει στο Κάρτερ ειναι επίσης από αλουμίνιο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το πορτοκαλί αντικείμενο αριστερά είναι ένα πηνίο τυλιγμένο πάνω σε ένα πυρήνα μαλακού σιδήρου τις απολήξεις του οποίου βλέπεις να περικλείουν το βολάν και είναι βιδωμένες πάνω στον πορτοκαλί δίσκο. Το πηνίο αυτό καθώς γυρνάει το βολάν παράγει ρεύμα. Ο ρόλος του είναι να τροφοδοτεί το CDI και να φορτίζει τον πυκνωτή αποφόρτισης. Το μαύρο καλώδιο λοιπόν είναι ο ένας πόλος του πηνίου. Ο δεύτερος πόλος μάλλον είναι το σασί. Το αλουμίνιο επίσης αν δεν είναι ανοδιωμένο είναι καλός αγωγός.
Το δεξία πορτοκαλί αντικείμενο είναι το μάτι του άνω νεκρού σημείου. Και αυτό είναι ένα πηνίο και θέλει 2 πόλους. Το λευκό λοιπόν είναι ο ένας. Αν δεν έχει σημαίνει ότι ο δεύτερος είναι το σασί.
Η ηλεκτρονική λοιπόν άν και τα δύο αυτά πηνία έχουν τον ενα πόλο στο σασί, χρειάζεται το πράσινο καλώδιο (GREEN Earth to Bolt hole on coil) να ακουμπάει στο σασί. Γιατί αλλιώς δεν κλείνει το κύκλωμα με τα 2 πηνία.

Θα πρότεινα επίσης να αποσυνδέσεις το cdi και το kill switch και να τσεκάρεις ότι οι συνδέσεις με το σασί και τα πηνία κλείνουν κύκλωμα μετρώντας την ομική αντίσταση κάθε πηνίου ξεχωριστά. Άν βεβαιωθείς ότι είναι όλα οκ σύνδεσε το cdi χωρίς το kill switch και τέσταρε ότι το πράσινο καλώδιο κάνει σώμα με το σασι.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το πορτοκαλί αντικείμενο αριστερά είναι ένα πηνίο τυλιγμένο πάνω σε ένα πυρήνα μαλακού σιδήρου τις απολήξεις του οποίου βλέπεις να περικλείουν το βολάν και είναι βιδωμένες πάνω στον πορτοκαλί δίσκο. Το πηνίο αυτό καθώς γυρνάει το βολάν παράγει ρεύμα. Ο ρόλος του είναι να τροφοδοτεί το CDI και να φορτίζει τον πυκνωτή αποφόρτισης. Το μαύρο καλώδιο λοιπόν είναι ο ένας πόλος του πηνίου. Ο δεύτερος πόλος μάλλον είναι το σασί. Το αλουμίνιο επίσης αν δεν είναι ανοδιωμένο είναι καλός αγωγός.
Το δεξία πορτοκαλί αντικείμενο είναι το μάτι του άνω νεκρού σημείου. Και αυτό είναι ένα πηνίο και θέλει 2 πόλους. Το λευκό λοιπόν είναι ο ένας. Αν δεν έχει σημαίνει ότι ο δεύτερος είναι το σασί.
Η ηλεκτρονική λοιπόν άν και τα δύο αυτά πηνία έχουν τον ενα πόλο στο σασί, χρειάζεται το πράσινο καλώδιο (GREEN Earth to Bolt hole on coil) να ακουμπάει στο σασί. Γιατί αλλιώς δεν κλείνει το κύκλωμα με τα 2 πηνία.

Θα πρότεινα επίσης να αποσυνδέσεις το cdi και το kill switch και να τσεκάρεις ότι οι συνδέσεις με το σασί και τα πηνία κλείνουν κύκλωμα μετρώντας την ομική αντίσταση κάθε πηνίου ξεχωριστά. Άν βεβαιωθείς ότι είναι όλα οκ σύνδεσε το cdi χωρίς το kill switch και τέσταρε ότι το πράσινο καλώδιο κάνει σώμα με το σασι.
Θα κάνω άλλη μια δοκιμή αύριο.
Ευχαριστώ... :friendship:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Για διευκόλυνση σου έφτιαξα 2 διαγράμματα. Το πρώτο είναι το θεωρητικό. Το πως δουλεύει αυτο το πράγμα. Είναι ότι είπαμε. Το δεύτερο είναι το ιδιο απλά έχει ποιο καλωδιο ειναι ποιο.


 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Έναν έχει και επίσης ένα είχε και αυτό που βγάλαμε...
Ίσως φταίει το γεγονός ότι δεν υπάρχουν φώτα ούτε κάτι άλλο ηλεκτρικό.
Όσο για το αν κάνει σώμα λίγο δύσκολο γιατί εδράζεται πάνω σε αλουμίνιο και ο κοκκινος δίσκος (βάση) που βιδώνει στο Κάρτερ ειναι επίσης από αλουμίνιο.
Μην θεωρεις δεδομενη τη γειωση.Τραβα ενα ξεχωριστο καλωδιο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για διευκόλυνση σου έφτιαξα 2 διαγράμματα. Το πρώτο είναι το θεωρητικό. Το πως δουλεύει αυτο το πράγμα. Είναι ότι είπαμε. Το δεύτερο είναι το ιδιο απλά έχει ποιο καλωδιο ειναι ποιο.


Ευχαριστώ για τον κόπο και μόνο...! :friendship:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Βρε Σπύρο snpl έχω πάθει πλάκα με τις γνώσεις σου, και στην φωτογραφία και τώρα εδώ. Προκύπτουν από καθαρό χόμπι ή έχει να κάνει με επάγγελμα / σπουδές;
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Βρε Σπύρο snpl έχω πάθει πλάκα με τις γνώσεις σου, και στην φωτογραφία και τώρα εδώ. Προκύπτουν από καθαρό χόμπι ή έχει να κάνει με επάγγελμα / σπουδές;
Η φωτογραφία είναι χόμπυ. Ήταν δουλεία πολύ παλια αλλά δεν έμαθα τίποτα τότε :roflmao:
Τα ηλεκτρονικά ειναι σπουδές και επάγγελμα την τελευταια 10ετία.
Έχει πλάκα εντωμεταξύ γιατί κατά σύμπτωση εδώ και κανα χρόνο δουλεύουμε σε ένα συστημα που η αρχή λειτουργίας είναι σαν αυτή του σχεδιαγράμματος. Τα μεγέθη είναι λιγο διαφορετικά , πχ ο πυκνωτής είναι σαν 45λιτρη βαλίτσα και το τελικό πηνίο όταν κατασκευαστεί θα είναι 6-7 μέτρα. Όταν το βάλαμε μπροστά πρώτη φορά έκανε και σπινθήρα... :ha:ha
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπόν προς ενημέρωση δεν υπήρχε λάθος στην συνδεσμολογία αλλά το ότι το μάτι ήταν μακριά από το βολάν ήταν μια αιτία.
Ήρθε λοιπόν ποιο κοντά ,έβγαλε ρεύμα αλλά όχι αρκετό ώστε να δώσει δυνατό σπινθήρα.
Οπότε μάλλον υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα για το οποίο δεν αξίζει περαιτέρω ταλαιπωρία.
Θα μπει ένα κανονικό κιτ βολάν - πηνίο πάνω και θα τελειώσει η ιστορία.
Αύριο τα νεότερα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τελικά έγινε τοποθέτηση όλου του Κιτ βολάν,πηνίων και ηλεκτρονικής ενός honda και όλα δούλεψαν ρολόι...
Το οποίο βολάν είναι φυσικά βαρύτερο από το ελαφρωμενο προηγούμενο αλλά τουλάχιστον με αυτό δουλεύει.
Ευχαριστώ άπαντες όσους προσπάθησαν με τον τρόπο τους και τα γραπτά τους να δώσουν λύση στο πρόβλημα με γνώμες, γνώσεις,ιδέες, σκέψεις κτλ.
Cheers...!!! :friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θένο προτείνω να αλλάξεις όλο το Κιτ βολάν,πηνίων και ηλεκτρονικής ενός honda και όλα θα δούλεψουν ρολόι...

Edit: αααα, τώρα είδα ότι τελικά αυτό έκανες.....πάρε ένα τηλεφωνο ρε να στα πω, τι ρωτάς εδώ μέσα, δεν ξέρουν αυτοί..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τελικά έγινε τοποθέτηση όλου του Κιτ βολάν,πηνίων και ηλεκτρονικής ενός honda και όλα δούλεψαν ρολόι...
Το οποίο βολάν είναι φυσικά βαρύτερο από το ελαφρωμενο προηγούμενο αλλά τουλάχιστον με αυτό δουλεύει.
Ευχαριστώ άπαντες όσους προσπάθησαν με τον τρόπο τους και τα γραπτά τους να δώσουν λύση στο πρόβλημα με γνώμες, γνώσεις,ιδέες, σκέψεις κτλ.
Cheers...!!! :friendship:
Για τι μηχανάκι μιλάμε τοσο καιρο;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θένο προτείνω να αλλάξεις όλο το Κιτ βολάν,πηνίων και ηλεκτρονικής ενός honda και όλα θα δούλεψουν ρολόι...

Edit: αααα, τώρα είδα ότι τελικά αυτό έκανες.....πάρε ένα τηλεφωνο ρε να στα πω, τι ρωτάς εδώ μέσα, δεν ξέρουν αυτοί..
Αφυδατωση απο το κλαμα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για τι μηχανάκι μιλάμε τοσο καιρο;
Pit bike λέγονται και το συγκεκριμένο έχει κινητήρα Lifan 125.


" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
 
Top Bottom