Τα 400άρια & τα 250άρια που αγαπήσαμε

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv


Τέλη δεκαετίας του '80, αρχές '90 τα φορτηγά πλοία που έρχονταν εξ Ανατολών ήταν γεμάτα με κοντέινερ που μετέφεραν μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού και υψηλών επιδόσεων.

Ήταν η εποχή που οι ελληνικοί δρόμοι είχαν γεμίσει με γιαπωνέζικες 4χρονες superbikes 400 ή 250 κ. εκ. καθώς επίσης και με 2χρονα 250άρια...

Τα ιαπωνικά εργοστάσια επένδυαν τότε πακτωλούς χρημάτων στην έρευνα και την εξέλιξη συγκεκριμένων μοντέλων που δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από τα περισσότερων κυβικών αδέρφια τους. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα η τεχνολογία που έφεραν ήταν μπροστά και από τις μεγαλύτερες "αδερφές" τους. Όπως για παράδειγμα gull arm ή μονόμπρατσα ψαλίδια, upside-down μπροστινά, σκελετούς χαμηλού κέντρου βάρους).

Ήταν μικρές αγωνιστικές ρέπλικες με κάμποσα RR στο τέλος, στήσιμο και εξαρτήματα από superbikes πολλαπλάσιων κυβικών και σαφώς μεγαλύτερου κόστους, που χάριζαν μοναδικές συγκινήσεις στους κατόχους τους.

Δίκυκλα «made in Japan» που πρωταγωνιστούσαν στα τοπικά Πρωταθλήματα και που προορίζονταν αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά και που ήταν ελάχιστα πιο φθηνά από τα 600άρια. Ακόμα και στην Ελλάδα, τα ελάχιστα μοντέλα που εισήχθησαν επίσημα από αντιπροσωπείες ήταν πανάκριβα, με τιμές που πλησίαζαν τα 3 εκατομμύρια δραχμές.

Να ξεκινήσουμε από την Honda με τα CBR, τα VFR και το στολίδι RVF 400R (NC35) που απλά βρισκόταν αλλού αποτελώντας τη μικρογραφία της θρυλικής RVF750 RC45.

Tο ξηροκάμπανο NSR με τα 60+ άλογα με έναν ήχο που έχει μείνει βαθιά χαραγμένος στις συνειδήσεις όσων τα άκουσαν έστω μια φορά. Και τα μεταγενέστερα μοντέλα, με την κάρτα που αν την αντικαθιστούσες με αυτές του HRC και σε συνδυασμό με κάποιες άλλες ρυθμίσεις, απελευθέρωνες αρκετά άλογα που κρύβονταν στον 2κυλινδρο κινητήρα μετατρέποντάς το σε καθαρόαιμη πολεμική μηχανή…

Τα GSXR400 και τα RGV250 Banana της Suzuki, τα Kawasaki ΖΧR400 και KR1 (250), τα Yamaha FZR 400 και TZR250 ή το ιταλικό Aprilia RS 250 με την ιαπωνική καρδιά (μοτέρ από RGV το οποίο περιποιήθηκαν καταλλήλως στο Noale)...

Μοτοσυκλέτες που σύμφωνα με τον κατασκευαστή έβγαζαν 59 ίππους, λόγω των περιορισμών που υπήρχαν στην Ιαπωνία, αλλά που πολύ εύκολα, έφταναν τους 65-70 με χρήση αντικόφτη. Yπήρχαν και κάποιες εκδόσεις Special Edition ή Special Production με ακόμα καλύτερες αναρτήσεις και περισσότερα άλογα...

Aκόμα και τα μικρά 4χρονα 4κύλινδρα 250άρια των εταιρειών (GSXR, CBR, ZXR, FZR) που ούρλιαζαν στις 19.000 σ.α.λ βγάζοντας περί τα 45 άλογα, ήταν αγωνιστικές ρέπλικες, ποτισμένες από τη δόξα και τις επιτυχίες των κατασκευαστών στους αγώνες.

Πάμε να θυμηθούμε κάποια από αυτά τα υπέροχα δίκυκλα που αποτέλεσαν εφηβική... ονείρωξη αρκετών που σήμερα διανύουν την τρίτη δεκαετία της ζωής τους.












http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33126&subid=2&pubid=7331114
 
Τελευταία επεξεργασία:

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv
αναφερεται κατω απο την πρωτη φωτο
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
αναφερεται κατω απο την πρωτη φωτο

1ον(ως διαχειριση), δεν γινεται ετσι.
Πρεπει να σεβομαστε τον αρθρογραφο και να βαζουμε ολο το link με αντιγραφη επικολληση.Το εκανα συμπηρωνοντας το λινκ στο τελος του αρθρου.

2ον(ως απλο μελος)
Θα σου μιλησω σαν ενα απλο μελος της κοινοτητας και θα σου πω οτι
δεν μου αρεσει σε ενα τοσο πλουσιο και εξειδικευμενο χωρο οπως το advride
αναμεσα σε πανεμορφα ταξιδιωτικα αρθρα,ατελειωτες εξαιρετικες φωτογραφιες και βολτες των μελων σε ενα ανεπαναληπτο φιλικο κλιμα κλπ
.....να βλεπω αναπαραγωγη ειδησεων απο επαγγελματικα δημοσιογραφικα sites.
Οποιος πραγματικα θελει να τα αναζητησει ο γουγλης να ειναι καλα..
Ευχαριστω:)
 

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
ωραιο αρθρο, πιτσιρικας ειχα-εχω σκάλωμα με το rs250 aprilia, και ενα rgv βεβαια με κουστουμι tyga δεν θα με χαλαγε αλλαα...ισως...οταν ερθει η ανάπτυξη :)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
σεβομενος τοσο την επιθυμια του μελους να μοιραστει κατι με την κοινοτητα μας οσο κ την σωστη επισημανση του διαχειριστη/μελους θα πω:

α)οτι σταθηκαν ατυχα ολα αυτα τα υπεροχα κατασκευασματα καθως οπως καραβιες ερχοντουσαν ετσι καραβιες σαπιζαν/ζουν παραπεταμενα στους αγρους της Ελληνικης επαρχιας διοτι εκει πουληθηκε το 80%....

β) πραγματι η θεματολογια του φορουμ ειναι σε τετοιο επιπεδο -ως προς την ιδανικη μορφη ενος μοτοφορουμ- που δεν αφηνει περιθωρεια για ''περιφερειακα'' θεματα των 2 τροχων.
χωρις να χαιδευω κανενος τα αυτια τον τελευταιο χρονο ζουμε υπεροχες στιγμες με δυνατα ταξιδιωτικα,πολλες κ γοητευτικες κοντινες τσαρκες,εντουραδες απο το πουθενα κ θεματα μηχανικης,αναπαλεωσεων,βελτιωσεων rewies που ομοια δεν εχουν καταγραφει ως συνολο σε αντιστοιχο Ελληνικο μοτο-φορουμ!
σαφως δεν πρεπει να ξεχναμε την σωστη διαχειρηση που σιγουρα ξερει να φιλτραρει κ να κρατα ισες γραμμες.
 

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv
1ον(ως διαχειριση), δεν γινεται ετσι.
Πρεπει να σεβομαστε τον αρθρογραφο και να βαζουμε ολο το link με αντιγραφη επικολληση.Το εκανα συμπηρωνοντας το λινκ στο τελος του αρθρου.

2ον(ως απλο μελος)
Θα σου μιλησω σαν ενα απλο μελος της κοινοτητας και θα σου πω οτι
δεν μου αρεσει σε ενα τοσο πλουσιο και εξειδικευμενο χωρο οπως το advride
αναμεσα σε πανεμορφα ταξιδιωτικα αρθρα,ατελειωτες εξαιρετικες φωτογραφιες και βολτες των μελων σε ενα ανεπαναληπτο φιλικο κλιμα κλπ
.....να βλεπω αναπαραγωγη ειδησεων απο επαγγελματικα δημοσιογραφικα sites.
Οποιος πραγματικα θελει να τα αναζητησει ο γουγλης να ειναι καλα..
Ευχαριστω:)
εγκυκλοπαιδικα και μονο τα πνευματικα δικαιωματα ακολουθουν τον συγγραφεα ( που εγω ειχα αναφερει) και οχι τον ιστοτοπο ακριβως γιατι το ιδιο πραγμα μπορει να βρεθει σε πολλα site...δεν θα μπλεξω σε συζητησεις το τηλεφωνο μου ειναι γνωστο οποιος θελει εξηγησεις επ αυτου ευχαριστως να του απαντησω....κατα τα αλλα διαχειρηση ειστε οτι θετε κανετε στο forum. αυτα.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat


Τέλη δεκαετίας του '80, αρχές '90 τα φορτηγά πλοία που έρχονταν εξ Ανατολών ήταν γεμάτα με κοντέινερ που μετέφεραν μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού και υψηλών επιδόσεων.

Ήταν η εποχή που οι ελληνικοί δρόμοι είχαν γεμίσει με γιαπωνέζικες 4χρονες superbikes 400 ή 250 κ. εκ. καθώς επίσης και με 2χρονα 250άρια...

Τα ιαπωνικά εργοστάσια επένδυαν τότε πακτωλούς χρημάτων στην έρευνα και την εξέλιξη συγκεκριμένων μοντέλων που δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από τα περισσότερων κυβικών αδέρφια τους. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα η τεχνολογία που έφεραν ήταν μπροστά και από τις μεγαλύτερες "αδερφές" τους. Όπως για παράδειγμα gull arm ή μονόμπρατσα ψαλίδια, upside-down μπροστινά, σκελετούς χαμηλού κέντρου βάρους).

Ήταν μικρές αγωνιστικές ρέπλικες με κάμποσα RR στο τέλος, στήσιμο και εξαρτήματα από superbikes πολλαπλάσιων κυβικών και σαφώς μεγαλύτερου κόστους, που χάριζαν μοναδικές συγκινήσεις στους κατόχους τους.

Δίκυκλα «made in Japan» που πρωταγωνιστούσαν στα τοπικά Πρωταθλήματα και που προορίζονταν αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά και που ήταν ελάχιστα πιο φθηνά από τα 600άρια. Ακόμα και στην Ελλάδα, τα ελάχιστα μοντέλα που εισήχθησαν επίσημα από αντιπροσωπείες ήταν πανάκριβα, με τιμές που πλησίαζαν τα 3 εκατομμύρια δραχμές.

Να ξεκινήσουμε από την Honda με τα CBR, τα VFR και το στολίδι RVF 400R (NC35) που απλά βρισκόταν αλλού αποτελώντας τη μικρογραφία της θρυλικής RVF750 RC45.

Tο ξηροκάμπανο NSR με τα 60+ άλογα με έναν ήχο που έχει μείνει βαθιά χαραγμένος στις συνειδήσεις όσων τα άκουσαν έστω μια φορά. Και τα μεταγενέστερα μοντέλα, με την κάρτα που αν την αντικαθιστούσες με αυτές του HRC και σε συνδυασμό με κάποιες άλλες ρυθμίσεις, απελευθέρωνες αρκετά άλογα που κρύβονταν στον 2κυλινδρο κινητήρα μετατρέποντάς το σε καθαρόαιμη πολεμική μηχανή…

Τα GSXR400 και τα RGV250 Banana της Suzuki, τα Kawasaki ΖΧR400 και KR1 (250), τα Yamaha FZR 400 και TZR250 ή το ιταλικό Aprilia RS 250 με την ιαπωνική καρδιά (μοτέρ από RGV το οποίο περιποιήθηκαν καταλλήλως στο Noale)...

Μοτοσυκλέτες που σύμφωνα με τον κατασκευαστή έβγαζαν 59 ίππους, λόγω των περιορισμών που υπήρχαν στην Ιαπωνία, αλλά που πολύ εύκολα, έφταναν τους 65-70 με χρήση αντικόφτη. Yπήρχαν και κάποιες εκδόσεις Special Edition ή Special Production με ακόμα καλύτερες αναρτήσεις και περισσότερα άλογα...

Aκόμα και τα μικρά 4χρονα 4κύλινδρα 250άρια των εταιρειών (GSXR, CBR, ZXR, FZR) που ούρλιαζαν στις 19.000 σ.α.λ βγάζοντας περί τα 45 άλογα, ήταν αγωνιστικές ρέπλικες, ποτισμένες από τη δόξα και τις επιτυχίες των κατασκευαστών στους αγώνες.

Πάμε να θυμηθούμε κάποια από αυτά τα υπέροχα δίκυκλα που αποτέλεσαν εφηβική... ονείρωξη αρκετών που σήμερα διανύουν την τρίτη δεκαετία της ζωής τους.












http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33126&subid=2&pubid=7331114
VFR 400R Rothmans το είχα απο το 1993 εως 1996 ήταν εποχή Σ.Σκούρτα μεγάλος οδηγός..!!!
 

aeriko

Μέλος
Όνομα
Πάνος
Μοτό
R 1200GS
Α ρε Στελιο!!!

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom