Τζελ στο λαστιχο,για να προλαβεις το σκασιμο!!

Xenos

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι-Πευκη
Όνομα
Ξενοφων
Μοτό
GS 1200- 06
Παλιά σε αλλη μοτο,ασαμπρελο,ειχα βάλει ενα είδος τζελ(απο μαγαζακι στον Κορυδαλο),στην επιστροφή απο μπάνιο ξαφνικά πρόκα στο μπροστινό στους Αγ. Θεοδορους..δεξιά λοιπόν έβγαλα την πρόκα τσούλησα λιγο την μηχανή να παει το τζελ επάνω στην τρυπά κ λίγο πιο κάτω σε βενζινάδικο έβαλα αερα κ συνέχισα την επιστροφή στην Αθήνα (συντηρητική οδηγήσει) μιας και πρώτη φορά ειχα βάλει το τζελ(ο φιλος στο μαγαζί μου ειχε πει οτι δεν ειχα να φοβαμε τιποτα κ να οδηγούσα κανονικα-μαλιστα εαν ηθελα να μην πήγαινα αμεσως για αλλαγή αλλα να το άφηνα έτσι οσο ήθελα).
Στο υψος του Χαιδαριου-Παλατακι,σταματαω κ βαζω αερα να δω εαν ειχα χασει κ ποσο ειχα χασει,τελικα εβαλα μονο 1 bar,νομιζω αμειλητεο...
Τελικα αλλαξα λαστιχο μετα απο 2 μερες,ο λαστιχας μου ειχε πει οτι το τζελ αυτο να μην το ξαναβάλω διοτι χαλαει το λάστιχο εσωτερικά κ χαλάει την βαλβίδα.
Δεν ετυχε να ξαναβάλω αυτο το τζελ,μεχρι που πρόσφατα το πέτυχα στο μαγαζι της Makan κ το ξαναθυμήθηκα...σκέφτομαι να το ξαναβάλω...
Ειχε κανεις αλλος καποιο ασχημο περιστατικό με το συγκεκριμενο τζελ??..δεν αναφέρομαι σε ειδος αφρου
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Sorry που θα σας απογοητεύσω, αλλά με παρόμοιες πατέντες έχουν πειραματιστεί κατά καιρούς ΟΛΕΣ οι μεγάλες εταιρείες και παντού το πρόβλημα ήταν ΕΝΑ. Η πρόκα που την πατάς και ΜΕΝΕΙ πάνω στο λάστιχο.

Για να το κάνουμε λοιπόν πιο κατανοητό: Σήμερα, πατάς ένα καρφί και, είτε το πάρεις το καρφί μαζί σου, είτε το αφήσεις, το λάστιχο σου, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, χάνει τον αέρα του, είτε αργά αν έχεις tubeless, είτε πιο γρήγορα αν έχεις σαμπρέλα, πάντα όμως προοδευτικά, δίνοντας σου τον χρόνο, αν έχεις μια στοιχειώδη γνώση της συμπεριφοράς του οχήματος σου, να αντιληφθείς τι συμβαίνει και να πράξεις αναλόγως. Με άλλα λόγια, ακόμη και να μείνει μέσα το καρφί, την παίρνεις χαμπάρι, και κάποια στιγμή το βγάζεις και φτιάχνεις το λαστιχο. ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ, αυτό είναι το θέμα.

Πάμε τώρα στα διάφορα "μαγικά ζουμιά": Αν η πρόκα βγει από το λάστιχο, στην καλύτερη το ζουμί ¨δουλεύει¨, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, στη χειρότερη είναι άχρηστο, οπότε γαμωσταυρίζεις τον αγύρτη που σου το πούλησε και κάνεις ό,τι θα έκανες, δηλαδή πάς και το φτιάχνεις. Αν όμως το καρφί μείνει πάνω στο λαστιχο; Δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα, μέχρι……….

Ας πούμε πως πατάς ένα καρφί σήμερα. Πότε θα κάνεις οπτικό έλεγχο τα λάστιχα σου; Μάλλον όχι σύντομα, έτσι; Και αύριο το πρωί πας στη δουλειά σου, μετά για καφέ κλπ κλπ. Και κάνεις και μια κοντινή εκδρομή το Σαββατοκύριακο, και περνάνε οι βδομάδες και όλο αυτό το διάστημα το καρφί δουλεύει. Αργά και σταθερά, με κάθε επιτάχυνση και επιβράδυνση, σε κάθε λακκούβα και στροφή, όλο και τρίβεται μέσα στη γόμα, κόβει από κανένα λινό, ώσπου……. Σαββατοκύριακο, δικάβαλος και φουλ μπαγκάζια, εθνική, δεν είσαι και κάνας κουλός να πηγαίνει με το όριο των 130, περισσότερες καταπονήσεις στο λάστιχο, παραπάνω θερμοκρασία και πιέσεις, και ΜΠΑΜ…………

Τρομάξατε, έτσι δεν είναι;

Που να δείτε πόσο τρόμαξε ο δοκιμαστής της Michelin όταν του έτυχε…….

Γιατί άραγε οι μεγάλες εταιρείες ελαστικών δεν έχουν ενστερνιστεί τα διάφορα μαγικά ζουμιά και φίλτρα που βουλώνουν τρύπες κλπ, και το μόνο που συνιστούν είναι συχνή και τακτική φροντίδα των ελαστικών, δηλαδή έλεγχο πιέσεων και οπτικό έλεγχο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Xenos

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι-Πευκη
Όνομα
Ξενοφων
Μοτό
GS 1200- 06
Στη δικια μου περίπτωση,και την πρόκα εντόπισα την οποία αφαίρεσα.κ το τζελ έκλεισε την τρύπα(οπως όφειλε να κάνει) έτσι ώστε να μπορέσω να φύγω απο την ερημιά που βρισκόμουν κ να φτάσω στον πολιτισμό,το οτι άλλαξα λάστιχο μετά απο 2 μέρες ειχε να κάνει με λόγους οικονομικούς κ όχι για να δοκιμάσω αν το τζελ κάνει καλη δουλειά κ πόσο θα κρατήσει!
Φυσικά θα μπορούσα να μην εχω εντόπισή την πρόκα να μην ειχα καταλάβει καν οτι το λάστιχο ειχε πρόκα γιατι το τζελ θα προλάβαινε να κλείσει την τρύπα (είτε εν κίνησή είτε σε κάποιο σταμάτημα σε φανάρι,παρκάρισμα)...κ μετά πιθανόν να γινόταν κάποιο Μπαμ οπως προανέφερε ο Παναγιώτης.
Ας πουμε οτι για 1 χρονο δεν πατας προκα,ουτε το λαστιχο σου εχει χάσει αερα ενω εχεις βάλει το τζελ στο λάστιχο,,,το ερώτημα μου εχει να κάνει σχέσει ...κατα ποσο το τζελ μπορει να προκαλέσει τυχόν φθορά στο εσωτερικό κ την βαλβίδα του λάστιχου???!!!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Μια από τις παραμέτρους που σχεδιάζεται ένα λάστιχο είναι πως το εσωτερικό του θα έρχεται σε επαφή με χημικά ουδέτερα στοιχεία, αέρα ή άζωτο. Η απάντηση στην ερώτησή σου μπορεί να δοθεί μόνο μετά από χημική ανάλυση του τζέλ αυτού, αν είναι δηλαδή χημικά ουδέτερο και δεν προκαλεί φθορές στο εσωτερικό του ελαστικού ή οξειδώσεις στην βάση της βαλβίδας.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
..........έχασε 1 bar...... δεν είναι και λίγο =14,5 psi !!! Το gell δουλεύει πολύ καλά σε μικρούς τροχούς π.χ. ποδήλατα χωρίς σαμπρέλα και για αγκάθια. Όχι για καρφιά γιατι η τρύπα που δημιούργησε είναι μεγάλη και δεν έχει την ικανότητα να την κλείσει. Η καλύτερη για την περίπτωση μας πιστεύω είναι ένα κιτ επισκευής για tubeless.
Για σαμπρέλα ..........το γνωστό εχεις μαζί σου. Όσες φορές έβαλα αφρό δεν δούλεψε..........
 

Xenos

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι-Πευκη
Όνομα
Ξενοφων
Μοτό
GS 1200- 06
το τζελ κανει για λάστιχα μοτοσυκλετας-αυτοκινητου-τρειλερ-ποδηλατου-φορτηγα(τοτε στο καταστημα μου ειχε πει οτι το εβαζε και στα μηχανηματα χωματουργικων εργασιων) tubeless..
Απο οτι τσέκαρα στο ιντερνετ υπάρχει το ίδιο τζελ και για λάστιχά με σαμπρέλα!!
Επίσης σχετικά βίντεο στο youtube με χρήση του συγκεκριμένου τζελ δείχνουν την επισκευή ελαστικών με τρύπα απο καρφί!!
Και για επισκευή με το τζελ και για επισκευή με το γνωστό κιτ επισκευής(κορδονι),αναφέρουν οτι ειναι ενα προσωρινό μέσο για επισκευή ετσι ώστε να κινηθης μεχρι να αλλάξεις ελαστικό!!
το τζελ λέγετε Slime οποτε ο καθένας μπορεί να το τσεκάρει.
Δικό μου το λάθος για το 1bar
 

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Εμεις το βάζουμε στα tubeless λαστιχα των mtb ποδηλάτων αλλα και στις σαμπρελες και δουλεύει τέλεια στα τριβολια! ...Αλλα πιστευω πως μεχρι εκει φτανει ο ρόλος του jel.
Σε σκισηματα απλα γεμιζεις ζουμι που κολλάει παντου ..
 
Top Bottom