Τζι πι Ες πλοηγοί κτλ κτλ το μπέρδεμα

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πιστεύω οτι ο @forester κατασκευάζει το μοντανα και κάνει προμο , δεν εξηγείτε αλλιος !!!

Ζουμο ρε και ας μην έχω κανένα απο τα δυο ,έτσι για να σου πάω κόντρα !!!
:) :) :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
ναι καλά τα λες!!
Πάρτε Μοντάνα να κάνουμε καμιά βόλτα ρεεεεεεεεεεε:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για όποιον δεν γνωρίζει ο χάρτης TOPO DRIVE HELLAS της Garmin που έχει μέσα το χωμάτινο δίκτυο και μονοπάτια είναι ουσιαστικά ο AUTODRIVE HELLAS Που έχουν οι συσκευές οι ΄΄δρομίσιες΄΄ αναβαθμισμένος και εμπλουτισμένος με τα χωμάτινα κομμάτια. Φυσικά κάθε Garmin πλοηγός ΄τοπογραφικός΄΄απο τον πιο απλο τύπου e-treχ και μετά Oregon, Montana κλπ κάνει και την κανονική πλοήγηση τύπου βάζω διευθυνση με πάει! Απλά αυτοί δεν μιλάνε! (δεν ξέρω αν το Montana Μιλάει)

Αλλά τα πλεονεκτήματα (στιβαρότητα, βάρος, ανθεκτικότητα, αδιαβροχοποίηση, χρήση απλών μπαταριών κλπ) είναι ΤΑΜΑΜ για το χώμα.

Εγώ ένα Garmin dacota και πίνω νεράκι γάργαρο στο όνομα του. Ας μη μιλάει δεν πειράζει.

΄¨Οσο για τα Zumo και άλλα αντίστοιχα που αναφέρθηκαν, είναι συσκευές πιο μεγάλες, με κάποιες δυνατότητες τύπου Bluetooth, μεγαλύτερες οθόνες κλπ). Πιο μπελαλίδικες και ευπαθείς στα μάτια μου και με το κύριο μειονέκτημα πως θελουν παροχή ρεύματος. Απλό μεν σχετικά αλλά γιατί να μπλέκεις με καλώδια και άλα τέτοια
τα 600-650 μιλούσαν μόνο με μεγαφωνική εγκατάσταση σε αυτοκίνητο.
Τα 610-680 πλέον μιλάνε και σε bt
Κατά τα λοιπά, καλά τα λες! ;)
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
@forester στα 400 όμως με μια πρόχειρη ματιά δεν σου δίνουν χάρτες... Στα 550 το βλέπω με χάρτες ! Επίσης χρείαζεται και βάση για τη μηχανή
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester στα 400 όμως με μια πρόχειρη ματιά δεν σου δίνουν χάρτες... Στα 550 το βλέπω με χάρτες ! Επίσης χρείαζεται και βάση για τη μηχανή
Δεν έψαξα τιμές και πακέτο ενδελεχώς. Ενδεικτά ανέφερα μια τιμή.
Σαφώς χρειάζεται βάση (νομίζω δεν περιλαμβάνεται σε κάποιο πακέτο) και οι χάρτες απαραίτητοι ! Ο χάρτης Αναβασις δεν επαρκεί για όσους θέλουν κανονική πλοήγηση σε οδικό δίκτυο με διευθύνσεις.
Εγώ θα το έπαιρνα πλήρες, με χάρτες και βάση garmin + την επέκταση ram mount (όπως το έχω) και μάλιστα από μαγαζί που συνεργάζεται με την αντιπροσωπεία εδώ, αλλιώς μπλέχεις στη στραβή με τις ανεξάρτητες εισαγωγές.
Το ίδιο βέβαια ισχύει για κάθε συσκευή, όποια και να επιλέξεις. Άρα η σύγκριτική διαφορά στις τιμές, ισχύει ;)
 

Springer

Μέλος
Όνομα
K
Μοτό
KTM 990 Adv S
Ok νομιζω με καλυψατε ειδικα ο forester kai o tc-drift sto τι κανουν και τι δεν κανουν οι συσκευες και ειδικα για τον topo drive χαρτη. Τα μπλιμπλικια δνε με ενδιαφερουν ουτε οι φωνητικες εντολες , μονο η πλοηγηση στροφη στροφη , η και απ οτι καταλαβαινω σε καποιες περιπτωσεις να ακολουθω απλα το ιχνος που εχω προκαθορισει στο χαρτη. Αυτα τα εχω κανει σ ενα πιο μικρο βαθμο σε ποδηλατικες εξερευνησεις.
Δεν μου ειπατε οτι εχθες παιζονταν καφες, θα ερχομουν. Νομιζω οτι παω για montana μερια κι εγω με χαρτη και βαση για τη μηχανη. Κατα πασα πιθανοτητα για τα αποκλειστικα ασφαλτινα ταξιδια ισως παραμεινω με το κινητο και το sygic (αναλογως με το ποσο θα βολευτω με το Montana) και για τα μικτα και τα χωματινα με το montana. Ηδη μελεταω για κατασκευη διαδρομων με ιχνη και routes για να το δοκιμασουμε συντομα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για όποιον δεν γνωρίζει ο χάρτης TOPO DRIVE HELLAS της Garmin που έχει μέσα το χωμάτινο δίκτυο και μονοπάτια είναι ουσιαστικά ο AUTODRIVE HELLAS Που έχουν οι συσκευές οι ΄΄δρομίσιες΄΄ αναβαθμισμένος και εμπλουτισμένος με τα χωμάτινα κομμάτια. Φυσικά κάθε Garmin πλοηγός ΄τοπογραφικός΄΄απο τον πιο απλο τύπου e-treχ και μετά Oregon, Montana κλπ κάνει και την κανονική πλοήγηση τύπου βάζω διευθυνση με πάει! Απλά αυτοί δεν μιλάνε! (δεν ξέρω αν το Montana Μιλάει)

Αλλά τα πλεονεκτήματα (στιβαρότητα, βάρος, ανθεκτικότητα, αδιαβροχοποίηση, χρήση απλών μπαταριών κλπ) είναι ΤΑΜΑΜ για το χώμα.

Εγώ ένα Garmin dacota και πίνω νεράκι γάργαρο στο όνομα του. Ας μη μιλάει δεν πειράζει.

΄¨Οσο για τα Zumo και άλλα αντίστοιχα που αναφέρθηκαν, είναι συσκευές πιο μεγάλες, με κάποιες δυνατότητες τύπου Bluetooth, μεγαλύτερες οθόνες κλπ). Πιο μπελαλίδικες και ευπαθείς στα μάτια μου και με το κύριο μειονέκτημα πως θελουν παροχή ρεύματος. Απλό μεν σχετικά αλλά γιατί να μπλέκεις με καλώδια και άλα τέτοια
O TOPO DRIVE HELLAS δεν ειναι αναβαθμισμένος και εμπλουτισμένος με χωμάτινα κομμάτια Ειναι μονο εμπλουτισμένος με πληροφοριες ας πουμε αντιστοιχες εκεινων της "αναβασης", δηλ. ισουψεις, μονοπατια, πηγες, κλπ, κλπ Απο την αποψη των χωματινων διαδρομων δεν διαφερει σε τιποτα απο τον AUTO DRIVE HELLAS
Ο οποιος AUTO DRIVE HELLAS (και αρα και ο TOPO DRIVE HELLAS) εχουν απιστευτη λεπτομερεια στην καταγραφη χωματοδρομων και ισως και καλυτερη απο τον χαρτη της "Αναβασης"

Εγω εμπειρια απο montana και zumo δεν εχω Ενα ταπεινο nuvi 1300 αυτοκινηταδικο εχω εδω και χρονια που δεν με εχει προδωσει ποτε και δεν λεει να χαλασει παρ' ολο το κοπανημα που εχει φαει στο χωμα και τις θερμοκρασιες που ανεβαζει μεσα στην κινεζικη αδιαβροχη θηκη που το εχω
Αλλα οσον αφορα τα πλεονεκτηματα που αναφερεις εναντι των απλων ή "απλων" garmin σαφως και υπαρχουν αφου μιλαμε για χαρτογραφικη συσκευη αλλα δεν ξερω αν αυτα τα πλεονεκτηματα μπορουν να δικαιολογησουν την τιμη για καποιον που δεν ενδιαφερεται για χαρτογραφικη συσκευη Πχ οι μπαταριες ειναι σημαντικοτατο πλεονεκτημα αν καποιος ειναι πεζοπορος, ορειβατης κλπ αλλα σε χρηση της συσκευης σε μηχανη ή αυτοκινητο καμια σημασια δεν εχει Το ιδιο ισχυει και για το βαρος και για το μεγεθος οπου σε χρησεις οπου ακομα και τα λιγα γραμμαρια και λιγα κ.εκ παιζουν σημαντικο ρολο Στην μοτοσυκλετα ομως και στο αυτοκινητο κανενα ρολο δεν παιζει η διαφορα μερικων δεκαδων γραμμαριων Αντιθετα η ελλειψη μεγαλης οθονης μπορει να αποδειχτει μεγαλο μειονεκτημα σε χρηση με το αυτοκινητο ή την μηχανη
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ok νομιζω με καλυψατε ειδικα ο forester kai o tc-drift sto τι κανουν και τι δεν κανουν οι συσκευες και ειδικα για τον topo drive χαρτη. Τα μπλιμπλικια δνε με ενδιαφερουν ουτε οι φωνητικες εντολες , μονο η πλοηγηση στροφη στροφη , η και απ οτι καταλαβαινω σε καποιες περιπτωσεις να ακολουθω απλα το ιχνος που εχω προκαθορισει στο χαρτη. Αυτα τα εχω κανει σ ενα πιο μικρο βαθμο σε ποδηλατικες εξερευνησεις.
Δεν μου ειπατε οτι εχθες παιζονταν καφες, θα ερχομουν. Νομιζω οτι παω για montana μερια κι εγω με χαρτη και βαση για τη μηχανη. Κατα πασα πιθανοτητα για τα αποκλειστικα ασφαλτινα ταξιδια ισως παραμεινω με το κινητο και το sygic (αναλογως με το ποσο θα βολευτω με το Montana) και για τα μικτα και τα χωματινα με το montana. Ηδη μελεταω για κατασκευη διαδρομων με ιχνη και routes για να το δοκιμασουμε συντομα
Γενικώς απέφυγε τα routes.....
Εγώ τα χρησιμοποιώ μόνο για να πάω σε διέυθυνση που δεν γνωρίζω. Στην ύπαιθρο, άσφαλτο/χώμα μόνο ίχνη ;)
Και πάλι βέβαια, αν κάνω μια διαδρομή επί τόπου (route), σε περίπτωση ανάγκης κλπ, θα χρησιμοποιήσω τη "διαδρομή"/route αλλά γενικώς την αποφεύγω. Το ίχνος (track) δίνει μεγαλύτερη ελευθερία κι ευελιξία ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
O TOPO DRIVE HELLAS δεν ειναι αναβαθμισμένος και εμπλουτισμένος με χωμάτινα κομμάτια Ειναι μονο εμπλουτισμένος με πληροφοριες ας πουμε αντιστοιχες εκεινων της "αναβασης", δηλ. ισουψεις, μονοπατια, πηγες, κλπ, κλπ Απο την αποψη των χωματινων διαδρομων δεν διαφερει σε τιποτα απο τον AUTO DRIVE HELLAS
Ο οποιος AUTO DRIVE HELLAS (και αρα και ο TOPO DRIVE HELLAS) εχουν απιστευτη λεπτομερεια στην καταγραφη χωματοδρομων και ισως και καλυτερη απο τον χαρτη της "Αναβασης"

Εγω εμπειρια απο montana και zumo δεν εχω Ενα ταπεινο nuvi 1300 αυτοκινηταδικο εχω εδω και χρονια που δεν με εχει προδωσει ποτε και δεν λεει να χαλασει παρ' ολο το κοπανημα που εχει φαει στο χωμα και τις θερμοκρασιες που ανεβαζει μεσα στην κινεζικη αδιαβροχη θηκη που το εχω
Αλλα οσον αφορα τα πλεονεκτηματα που αναφερεις εναντι των απλων ή "απλων" garmin σαφως και υπαρχουν αφου μιλαμε για χαρτογραφικη συσκευη αλλα δεν ξερω αν αυτα τα πλεονεκτηματα μπορουν να δικαιολογησουν την τιμη για καποιον που δεν ενδιαφερεται για χαρτογραφικη συσκευη Πχ οι μπαταριες ειναι σημαντικοτατο πλεονεκτημα αν καποιος ειναι πεζοπορος, ορειβατης κλπ αλλα σε χρηση της συσκευης σε μηχανη ή αυτοκινητο καμια σημασια δεν εχει Το ιδιο ισχυει και για το βαρος και για το μεγεθος οπου σε χρησεις οπου ακομα και τα λιγα γραμμαρια και λιγα κ.εκ παιζουν σημαντικο ρολο Στην μοτοσυκλετα ομως και στο αυτοκινητο κανενα ρολο δεν παιζει η διαφορα μερικων δεκαδων γραμμαριων Αντιθετα η ελλειψη μεγαλης οθονης μπορει να αποδειχτει μεγαλο μειονεκτημα σε χρηση με το αυτοκινητο ή την μηχανη
Ειδικά οι οθόνες Κώστα, έχουν ξεφύγει στα Montana & Zumo ;)
Και λέω πάλι,. το πλεονέκτημα του Μοντάνα είναι το μενού του και η δυνατότητα να κάνεις ότι θες σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, χωρίς να μπαίνεις στο μενού, ακόμα κι εν κινήσει!!!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
O TOPO DRIVE HELLAS ...Απο την αποψη των χωματινων διαδρομων δεν διαφερει σε τιποτα απο τον AUTO DRIVE HELLAS
Ο οποιος AUTO DRIVE HELLAS (και αρα και ο TOPO DRIVE HELLAS) εχουν απιστευτη λεπτομερεια στην καταγραφη χωματοδρομων και ισως και καλυτερη απο τον χαρτη της "Αναβασης"
Kωστα δεν ξερω για ποιες εκδοσεις μιλας,αλλά στο Montana που δουλευω(και κατ'επεκταση και στο basecamp οπου προβαλλονται οι αντιστοιχοι χαρτες απο τη συσκευη),ο AUTO Drive ειναι ΠΟΛΥ υποδεεστερος σε χωματινες διαδρομες και χαραξη-καλυψη σε σχεση με τον TOPO DRIVE και τον Αναβαση...Τοσο που αν βγαλω διαδρομη απο το σπιτι για καλο χωμα σε βουνα,εκει που ο TOPO προβαλλει 10 δρομους,ο AUTΟ drive σε εναλλαγη του κομματιου αυτου του Χαρτη εχει 1-2 βασικους δρομους και παρακλαδια τους...και δεν ισχυει για ενα σημειο στο Χαρτη αλλά πολλακις που εχω δουλεψει διαδρομες...:rolleyes:
Αν τωρα εχει βγει καποιος Auto Drive πληρεστερος και με καλυτερη καλυψη και στο χωμα και δεν τον εχω...ευχαριστως να τον δω...:cool:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ειδικά οι οθόνες Κώστα, έχουν ξεφύγει στα Montana & Zumo ;)
Και λέω πάλι,. το πλεονέκτημα του Μοντάνα είναι το μενού του και η δυνατότητα να κάνεις ότι θες σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, χωρίς να μπαίνεις στο μενού, ακόμα κι εν κινήσει!!!!
Δεν εχω ιδεα! Κυριολεκτικα, αφου δεν τα εχω πισει ποτε στα χερια μου Να φανταστω λοιπον οτι ειδικα για το μοντανα αναφερεσαι στην ευκρινια και την δυνατοτητα να την διαβαζει καποιος κατω απο ιδιαιτερα φωτεινες συνθηκες Σωστα;
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Δεν εχω ιδεα! Κυριολεκτικα, αφου δεν τα εχω πισει ποτε στα χερια μου Να φανταστω λοιπον οτι ειδικα για το μοντανα αναφερεσαι στην ευκρινια και την δυνατοτητα να την διαβαζει καποιος κατω απο ιδιαιτερα φωτεινες συνθηκες Σωστα;
IPX7 αδιαβροχοποιηση και ανθεκτικοτητα και φωτεινοτητα ανεξαρτητου εξωτερικων συνθηκων φωτισμου ειναι καποιες βασικες διαφορές υπερ των Montana Κωστη...και πολλες ακομα,αλλες πιο βασικες για πολλους χρηστες αλλες πιο εξειδικευμενες...Προσωπικα ειχα αρκετα nuvi,σκεφτομουν για zumo αλλά ηθελα παντα-τελικα-ενα Montana...Και οσο το δουλευω και το ζω,βλεπω οτι αν κάνεις χωμα αρκετο και βουνο...σε βγαζει "ζαχαρη"...:)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
O TOPO DRIVE HELLAS δεν ειναι αναβαθμισμένος και εμπλουτισμένος με χωμάτινα κομμάτια Ειναι μονο εμπλουτισμένος με πληροφοριες ας πουμε αντιστοιχες εκεινων της "αναβασης", δηλ. ισουψεις, μονοπατια, πηγες, κλπ, κλπ Απο την αποψη των χωματινων διαδρομων δεν διαφερει σε τιποτα απο τον AUTO DRIVE HELLAS
Ο οποιος AUTO DRIVE HELLAS (και αρα και ο TOPO DRIVE HELLAS) εχουν απιστευτη λεπτομερεια στην καταγραφη χωματοδρομων και ισως και καλυτερη απο τον χαρτη της "Αναβασης"

Εγω εμπειρια απο montana και zumo δεν εχω Ενα ταπεινο nuvi 1300 αυτοκινηταδικο εχω εδω και χρονια που δεν με εχει προδωσει ποτε και δεν λεει να χαλασει παρ' ολο το κοπανημα που εχει φαει στο χωμα και τις θερμοκρασιες που ανεβαζει μεσα στην κινεζικη αδιαβροχη θηκη που το εχω
Αλλα οσον αφορα τα πλεονεκτηματα που αναφερεις εναντι των απλων ή "απλων" garmin σαφως και υπαρχουν αφου μιλαμε για χαρτογραφικη συσκευη αλλα δεν ξερω αν αυτα τα πλεονεκτηματα μπορουν να δικαιολογησουν την τιμη για καποιον που δεν ενδιαφερεται για χαρτογραφικη συσκευη Πχ οι μπαταριες ειναι σημαντικοτατο πλεονεκτημα αν καποιος ειναι πεζοπορος, ορειβατης κλπ αλλα σε χρηση της συσκευης σε μηχανη ή αυτοκινητο καμια σημασια δεν εχει Το ιδιο ισχυει και για το βαρος και για το μεγεθος οπου σε χρησεις οπου ακομα και τα λιγα γραμμαρια και λιγα κ.εκ παιζουν σημαντικο ρολο Στην μοτοσυκλετα ομως και στο αυτοκινητο κανενα ρολο δεν παιζει η διαφορα μερικων δεκαδων γραμμαριων Αντιθετα η ελλειψη μεγαλης οθονης μπορει να αποδειχτει μεγαλο μειονεκτημα σε χρηση με το αυτοκινητο ή την μηχανη
Αντιγράφω απο το site topodrivehellas.gr

Στον Topodrive Hellas περιλαμβάνονται επιλέον τα εξής(απο τον Autodrive):

  • Ψηφιακό μοντέλο εδάφους ακρίβειας 1:5000
  • Ισουψείς καμπύλες ανά 10 μέτρα
  • Δίκτυο μονοπατιών σε όλη την Ελλάδα - Διεθνή και Εθνικά
  • Χρωματική απεικόνιση χρήσης γης πχ δάσος, καλλιεργίσιμη έκταση κλπ.
Αυτό με τα μονοπάτια έιναι πολύ σημαντικό. Πολλές φορές θα βρεθείς σε κομμάτι χωμάτινο με τον Topodrive σε κομμάτια που τα έχει απεικόνιση ως μονοπάτια και προφανώς δεν έχει μονο τα πεζοπορικά.

Τώρα Κώστα σε όλα τα υπόλοιπα είναι προφανώς θέμα χρημάτων που θέλει να δαπανήσει κάποιος και τί ζητάει απο μια συσκευή. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να δουλέψω το GPS Και να είναι σε μια θήκη μέσα, το δικό μου το Dacota έχει οθόνη αφής που δουλέυει απευθείας με τα γάντια. Αυτές οι θήκες όσες έχω δοκιμάσει δεν δουλεύουν με τα γάντια και κάποιες δεν αφήνουν τις οθόνες αφής να δουλέψουν κάν καλά.

Όσο αφορά τα υπόλοιπα, με ένα τέτοιο GPS, βάζεις 2 μπαταρίες AA στη συσκευή και άλλες 2 στη τσέπη και βγάζεις ένα σαβ/κο στο βουνό. Εσύ θυμάμαι συγκεκριμένα διαδρομή μαζί που δεν σου έπιανε καλά το καλώδιο στο GPS και πάλευες εκεί με πατέντες να το κρατήσεις σε λειτουργία.

Επίσης, βγάζω το GPS Απο την θήκη του, δεν ενδιαφέρομαι αν βρέχει, αν έχω λάσπες στα χέρια, αν έχει σκόνη κλπ.

Επίσης αυτά τα GPS εχουν και άλλες πολύ χρήσιμες λειτουργίες. Όπως το βαρομετρικό που σου δείχνει με ακρίβεια υψόμετρο όπως και ενδεχόμενες μεταβολές απότομες του καιρού. Οπως πυξίδα ακριβείας, Όπως σύστημα εμβαδομέτρησης, όπως πλήρες μενού με ίχνη, σημεία, αγαπημένα, καταγραφή ίχνους, δημιουργία διαδρομής επιτόπου κλπ

Και τέλος και πιο σημαντικό, σου πέφτει απο το χέρι, το πετάς στο τοίχο, παίζεις πιγκ πογκ μαζί του και δε χαλάει.

Και σε άλλη φάση, μια καμμένη ασφάλεια στη παροχή 12V, ένα χαλασμένο πριζάκι ή μια αστοχία στο καλώδιο και έμεινες στη μέση του πουθενα να κοιτάζεις τα άστρα. Το γεγονός πως δεν σου έχει συμβεί είναι τυχαίο και δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να σου συμβεί στην επόμενη βόλτα.

Επίσης, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα ογκώδη GPS με τις μεγάλες οθόνες που πιάνουν το μισό τιμόνι και δεν βλέπεις καλά καλά τα όργανα. Στο TTR το δικό μου τουλάχιστον δεν τα θέλω, ένα μικρό GPS και μανιτζέβελο θελω.

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα, υπάρχουν διαφορές και υπάρχουν και πολλά είδη GPS Να διαλέξει τί θέλει ο καθένας και τί σηκώνει η τσέπη του.

Τα αυτοκινητάδικα όπως αυτό που έχεις είναι απλές συσκευές ή ΄΄απλές΄΄ όπως λες (αυτό δεν το κατάλαβα γιατί το τόνισες). είναι απλούστερες σε προδιαγραφές, αντοχή και οθόνες κλπ και εξου και οι φτηνότερες τιμές. Αν κάποιος καλύπτεται μια χαρά, γλυτώνει και λεφτά.

¨Οτι ισχύει πάνω κατω και με τα κινητά. Εγώ έχω ένα των 100€ και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος θέλει Iphone!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν εχω ιδεα! Κυριολεκτικα, αφου δεν τα εχω πισει ποτε στα χερια μου Να φανταστω λοιπον οτι ειδικα για το μοντανα αναφερεσαι στην ευκρινια και την δυνατοτητα να την διαβαζει καποιος κατω απο ιδιαιτερα φωτεινες συνθηκες Σωστα;
ολα αυτά, + ότι είπε ο Μάθος...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Kωστα δεν ξερω για ποιες εκδοσεις μιλας,αλλά στο Montana που δουλευω(και κατ'επεκταση και στο basecamp οπου προβαλλονται οι αντιστοιχοι χαρτες απο τη συσκευη),ο AUTO Drive ειναι ΠΟΛΥ υποδεεστερος σε χωματινες διαδρομες και χαραξη-καλυψη σε σχεση με τον TOPO DRIVE και τον Αναβαση...Τοσο που αν βγαλω διαδρομη απο το σπιτι για καλο χωμα σε βουνα,εκει που ο TOPO προβαλλει 10 δρομους,ο AUTΟ drive σε εναλλαγη του κομματιου αυτου του Χαρτη εχει 1-2 βασικους δρομους και παρακλαδια τους...και δεν ισχυει για ενα σημειο στο Χαρτη αλλά πολλακις που εχω δουλεψει διαδρομες...:rolleyes:
Αν τωρα εχει βγει καποιος Auto Drive πληρεστερος και με καλυτερη καλυψη και στο χωμα και δεν τον εχω...ευχαριστως να τον δω...:cool:
TOPO DRIVE την προτελευταια εκδοση εχω (η τελευταια δεν με βολεψε λογω αλλαγης του χρωματος των χωματοδρομων) TOPO DRIVE δεν ξερω ποια ειναι, πρεπει να το κοιταξω
Για τον AUTO Drive παντως σιγουρα υπερβαλεις αφου τον εχω και εγω τσεκαρει πολλακις στην πραξη (και οχι στο pc) και εχει απιστευτη λεπτομερεια Σε σημειο που πολλοι χωματοδρομοι που εχει να μην ειναι καν τετοιοι αλλα να μοιαζουν περισσοτερο μονοπατια που οδηγουν ...απο το πουθενα στο τιποτα! Εκτος και αν στον TOPO απο τους 10 χωματοδρομους που δειχνει οι 8 δεν ειναι τετοιοι αλλα μονοπατια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επίσης να προσθέσω πως εκτός απο μοτοσυκλετιστές είμαστε και άνθρωποι ενδεχομένως και με άλλες δραστηριότητες.

Ένα χαρτογραφικό Garmin Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για ποδηλασία, πεζοπορία, ορειβασία, ψάρεμα, ή ακόμα και αν πας ένα ταξίδι ή μια εκδρομή σε μια άλλη χώρα ως ένα εύχρηστο και μικρό GPS τσέπης για να περπατήσεις τις πολεις που πας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
TOPO DRIVE την προτελευταια εκδοση εχω (η τελευταια δεν με βολεψε λογω αλλαγης του χρωματος των χωματοδρομων) TOPO DRIVE δεν ξερω ποια ειναι, πρεπει να το κοιταξω
Για τον AUTO Drive παντως σιγουρα υπερβαλεις αφου τον εχω και εγω τσεκαρει πολλακις στην πραξη (και οχι στο pc) και εχει απιστευτη λεπτομερεια Σε σημειο που πολλοι χωματοδρομοι που εχει να μην ειναι καν τετοιοι αλλα να μοιαζουν περισσοτερο μονοπατια που οδηγουν ...απο το πουθενα στο τιποτα! Εκτος και αν στον TOPO απο τους 10 χωματοδρομους που δειχνει οι 8 δεν ειναι τετοιοι αλλα μονοπατια
εγώ δεν έχω τέτοιους...
πάντως να ξέρετε ότι ο κάθε χάρτης εμφανίζεται διαφορετικά σε κάθε συσκευή! Σε ίδιες συσκευές επίσης θα δούμε διαφορές, ανάλογα με τις επιλογές του χρήστη (προφίλ, λεπτομέρειες κλπ)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αντιγράφω απο το site topodrivehellas.gr

Στον Topodrive Hellas περιλαμβάνονται επιλέον τα εξής(απο τον Autodrive):

  • Ψηφιακό μοντέλο εδάφους ακρίβειας 1:5000
  • Ισουψείς καμπύλες ανά 10 μέτρα
  • Δίκτυο μονοπατιών σε όλη την Ελλάδα - Διεθνή και Εθνικά
  • Χρωματική απεικόνιση χρήσης γης πχ δάσος, καλλιεργίσιμη έκταση κλπ.
Αυτό με τα μονοπάτια έιναι πολύ σημαντικό. Πολλές φορές θα βρεθείς σε κομμάτι χωμάτινο με τον Topodrive σε κομμάτια που τα έχει απεικόνιση ως μονοπάτια και προφανώς δεν έχει μονο τα πεζοπορικά.

Τώρα Κώστα σε όλα τα υπόλοιπα είναι προφανώς θέμα χρημάτων που θέλει να δαπανήσει κάποιος και τί ζητάει απο μια συσκευή. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να δουλέψω το GPS Και να είναι σε μια θήκη μέσα, το δικό μου το Dacota έχει οθόνη αφής που δουλέυει απευθείας με τα γάντια. Αυτές οι θήκες όσες έχω δοκιμάσει δεν δουλεύουν με τα γάντια και κάποιες δεν αφήνουν τις οθόνες αφής να δουλέψουν κάν καλά.

Όσο αφορά τα υπόλοιπα, με ένα τέτοιο GPS, βάζεις 2 μπαταρίες AA στη συσκευή και άλλες 2 στη τσέπη και βγάζεις ένα σαβ/κο στο βουνό. Εσύ θυμάμαι συγκεκριμένα διαδρομή μαζί που δεν σου έπιανε καλά το καλώδιο στο GPS και πάλευες εκεί με πατέντες να το κρατήσεις σε λειτουργία.

Επίσης, βγάζω το GPS Απο την θήκη του, δεν ενδιαφέρομαι αν βρέχει, αν έχω λάσπες στα χέρια, αν έχει σκόνη κλπ.

Επίσης αυτά τα GPS εχουν και άλλες πολύ χρήσιμες λειτουργίες. Όπως το βαρομετρικό που σου δείχνει με ακρίβεια υψόμετρο όπως και ενδεχόμενες μεταβολές απότομες του καιρού. Οπως πυξίδα ακριβείας, Όπως σύστημα εμβαδομέτρησης, όπως πλήρες μενού με ίχνη, σημεία, αγαπημένα, καταγραφή ίχνους, δημιουργία διαδρομής επιτόπου κλπ

Και τέλος και πιο σημαντικό, σου πέφτει απο το χέρι, το πετάς στο τοίχο, παίζεις πιγκ πογκ μαζί του και δε χαλάει.

Και σε άλλη φάση, μια καμμένη ασφάλεια στη παροχή 12V, ένα χαλασμένο πριζάκι ή μια αστοχία στο καλώδιο και έμεινες στη μέση του πουθενα να κοιτάζεις τα άστρα. Το γεγονός πως δεν σου έχει συμβεί είναι τυχαίο και δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να σου συμβεί στην επόμενη βόλτα.

Επίσης, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν τα ογκώδη GPS με τις μεγάλες οθόνες που πιάνουν το μισό τιμόνι και δεν βλέπεις καλά καλά τα όργανα. Στο TTR το δικό μου τουλάχιστον δεν τα θέλω, ένα μικρό GPS και μανιτζέβελο θελω.

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα, υπάρχουν διαφορές και υπάρχουν και πολλά είδη GPS Να διαλέξει τί θέλει ο καθένας και τί σηκώνει η τσέπη του.

Τα αυτοκινητάδικα όπως αυτό που έχεις είναι απλές συσκευές ή ΄΄απλές΄΄ όπως λες (αυτό δεν το κατάλαβα γιατί το τόνισες). είναι απλούστερες σε προδιαγραφές, αντοχή και οθόνες κλπ και εξου και οι φτηνότερες τιμές. Αν κάποιος καλύπτεται μια χαρά, γλυτώνει και λεφτά.

¨Οτι ισχύει πάνω κατω και με τα κινητά. Εγώ έχω ένα των 100€ και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος θέλει Iphone!
Επιβεβαιωνεις λοιπον με τις πληροφοριες απο το topodrivehellas.gr αυτο που και εγω εγραψα Οτι οι εξτρα πληροφοριες του topo ειναι τα μονοπατια, οι ισουψεις κλπ Δεν λεμε κατι διαφορετικο λοιπον! Και σιγουρα ο topo ειναι προτιμοτερος απο τον auto Πως θα μπορουσε να ειναι διαφορετικα αφου εχει περισσοτερη πληροφορια;

Τα χρηματα (οταν υπαρχουν) που θα δαπανησει καποιος ειναι δευτερευων παραγοντας Ο πρωτευων ειναι η χρηση που θα κανει Και αν την χρηση που θα κανει μπορει να την κανει με λιγοτερα χρηματα τοτε γιατι οχι;

Το οτι ενα πχ μοντανα ή ντακοτα θα αντεχει σε απιστευτες κακουχιες δεν μου φαινεται παραξενο αφου γι την χρηση που σχεδιαστηκαν δεν θα επρεπε να ειναι αλλιως Τα μοτοσυκλετας ομως αντεχουν και αυτα σε κακουχιες Λιγοτερες μεν αλλα αντεχουν Τα αυτοκινηταδικα ειναι φυσικα τα πιο ευαισθητα σε σκονες, κρουση κλπ
Γι' αυτο εγραψα για απλα και "απλα" μοντελα σε σχεση παντα με την αντοχη τους και τις δυνατοτητες τους Το δικομου οχι μονο ειναι απλο (χωρις εισαγωγικα) αλλα ηταν οταν το πηρα το απλουστερο (και φτηνοτερο φυσικα) αυτοκινηταδικο Και βεβαια δυστυχως δεν εχει καποιες δυνατοτητες που τις θελω Παντως αποδεδειγμενα παντως αντεχει με την χρηση που κανω
Δεν με εχει αφησει ποτε απο τροφοδοσια παρα μονο μια φορα που τελικα ηταν καμενη η ασφαλεια της πριζας Και λαθος θυμασαι Ποτε δεν εχω παλεψει να το κρατησω σε λειτουργεια με πατεντες Και παντως δικιο εχεις Οσο πιο πολλα μερη εχει ενα συστημα τοσο πιο πιθανο ειναι οποτε ναι παντα υπαρχει η πιθανοτητα στην επομενη πχ βολτα να μεινω απο καλωδιο, πριζα ή και απο την ιδια την συσκευη Ποιος ξερει;

Εγω εχω ακομα πιο φτηνο κινητο απο σενα :D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
TOPO DRIVE την προτελευταια εκδοση εχω (η τελευταια δεν με βολεψε λογω αλλαγης του χρωματος των χωματοδρομων) TOPO DRIVE δεν ξερω ποια ειναι, πρεπει να το κοιταξω
Για τον AUTO Drive παντως σιγουρα υπερβαλεις αφου τον εχω και εγω τσεκαρει πολλακις στην πραξη (και οχι στο pc) και εχει απιστευτη λεπτομερεια Σε σημειο που πολλοι χωματοδρομοι που εχει να μην ειναι καν τετοιοι αλλα να μοιαζουν περισσοτερο μονοπατια που οδηγουν ...απο το πουθενα στο τιποτα! Εκτος και αν στον TOPO απο τους 10 χωματοδρομους που δειχνει οι 8 δεν ειναι τετοιοι αλλα μονοπατια
Κωστα δεν υπερβαλλω καθολου...;)προσφατο παραδειγμα στο στησιμο διαδρομων για το ADVtrOFFy οπου με AUTO drive δεν γινοταν να στηθει διαδρομη...Μαλιστα το εβλεπα και στην πραξη στο check διαδρομων οπου άλλαζα Χαρτη για να δω αν παιζει αυτο που εβλεπα στο PC ή συνεβαινε κατι αλλο...και ομως,στην πραξη επιβεβαιωνα αυτο που εβλεπα και στο σπιτι στην οθονη...πολλα μα παρα πολλα κομματια στο βουνο ειχαν ριζικες διαφορές στη χαρτογραφηση αναλογα με το Χαρτη που χρησιμοποιουσα...Δες εδω...πισω απο το Πρασουδι...τι δειχνει απο διαθεσιμους δρομους ο AUTO drive επανω και τι ο Anadigit(Αναβαση)κατω,για το ιδιο κομματι διαδρομης στο ιδιο ζουμ στην ιδια διαδρομη...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κωστα δεν υπερβαλλω καθολου...;)προσφατο παραδειγμα στο στησιμο διαδρομων για το ADVtrOFFy οπου με AUTO drive δεν γινοταν να στηθει διαδρομη...Μαλιστα το εβλεπα και στην πραξη στο check διαδρομων οπου άλλαζα Χαρτη για να δω αν παιζει αυτο που εβλεπα στο PC ή συνεβαινε κατι αλλο...και ομως,στην πραξη επιβεβαιωνα αυτο που εβλεπα και στο σπιτι στην οθονη...πολλα μα παρα πολλα κομματια στο βουνο ειχαν ριζικες διαφορές στη χαρτογραφηση αναλογα με το Χαρτη που χρησιμοποιουσα...Δες εδω...πισω απο το Πρασουδι...τι δειχνει απο διαθεσιμους δρομους ο AUTO drive επανω και τι ο Anadigit(Αναβαση)κατω,για το ιδιο κομματι διαδρομης στο ιδιο ζουμ στην ιδια διαδρομη...
Στις παρακατω εικονες φαινεται ο Παλαιοπυργος που φαινεται και στις δικες σου εικονες και η γυρω περιοχη




Η πρωτη ειναι με τον OSM generic routable δωρεαν χαρτη της garmin και με ζουμ στα 700μ
H δευτερη ειναι με τον επισης δωρεαν Pegasus Greece με ζουμ στα 300μ
Οπως βλεπεις ακομα και στους δυο αυτους δωρεαν χαρτες υπαρχει πληθωρα χωματοδρομων στην γυρω περιοχη Δεν εκανα αμεση συγκριση με την εικονα που ανεβασες απο την Αναβαση γιατι δεν ειχε νοημα επειδη ειναι οφθαλμοφανες αυτο που θελω να πω Οτι αφου δυο δωρεαν χαρτες εχουν τοσους χωματοδρομους ειναι σιγουρο οτι και ο auto drive θα τους εχει! Δυστυχως δεν εχω σε αυτο το πισι τον auto drive για να στο αποδειξω αλλα ειμαι σιγουρος οτι αν κανεις περισσοτερο ζουμ ή ενδεχομενως αυξησεις την λεπτομερεια θα τους δεις στο πισι σου
Εξαλου και η τελευταια εικονα που εβαλα απο το googlemaps δειχνει ξεκαθαρα αρκετους φαρδεις χωματοδρομους οι οποιοι ειναι αδυνατον να μην υπαρχουν στον auto drive

Το μεγαλο πλεονεκτημα του χαρτη της αναβασης περαν των επιπλεον πληροφοριων που εχει εναντι του auto drive ειναι οτι με πολυ μικροτερο ζουμ μπορεις να εχεις μπρος στα ματια σου περισοτερουθς χωματοδρομους
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@konkost Κωστη κατ'αρχας για να μην παρεξηγθει η κουβεντα...δεν θελω προσωπικα να σου αποδειξω ή να μου αποδειξεις κατι...κουβεντα κανουμε πιστευω και η ανταλλαγη αποψεων και γνωσεων οδηγει σε πληρεστερη γνωση ολους μας...νομιζω συμφωνεις:)
Οσον αφορα την χαρτογραφηση και πληροτητα Χαρτων ναι...τσεκαροντας τον Auto Drive ειδα οτι με αλλες 2Χ φορες ζουμ σε σχεση με τη φωτο που ανεβασα,δειχνει τους δρομους.οχι ολους οπως πχ παραδρομους ή μονοπατια(οπως ο Topodrive)αλλά εχει πληροτητα βασικων χωματοδρομων σε ποσοστο 90%+ οποτε νομιζω καλυπτει τους περισσοτερους...Ομως αυτο που δεν με βοηθαει προσωπικα,ειναι το γεγονος οτι για να δημιουργησω μια διαδρομη στο PC με τετοιο ζουμ,ειναι πολυ πιο χρονοβορο και κουραστικο αφου εχω μικρο ευρος οθονης στη διαθεση μου,χρειαζοντας να ανοιγω την οθονη για να "προσανατολιστω"ωστε να μην δημιουργω διαδρομη στο πουθενα και μετα παλι οπισθοχωρηση...,πραγμα που με τον Anadigit ή τον Topo δεν απαιτειται,αφου οπως σωστα επεσημανες και εσυ,εχεις στη διαθεση σου τη Χαρτογραφηση απο πολυ νωριτερα σε zoom...
Αναφορικα με τους δωρεαν χαρτες οπως ο Pegasus που λες,ναι συμφωνω.Υπαρχουν και αλλοι αρκετοι και με σωστη Χαρτογραφηση και πληρεστερη ισως οπως ο Νικος Σκουτερης... Προσωπικα οταν δεν γνωριζω μια περιοχη που θελω να κινηθω,επιλεγω τον "ασφαλεστερο" που ξερω,οπως τον Topo ή τον Anadigit και οχι καποιον λεπτομερη .Ως ωρας δεν εχω θεμα...στο χαρτι γιατι στην πραξη αν δεν εχεις κανει ελεγχο μιας διαδρομης απλα στην πορεια ισως χρειασθει για οποιους λογους(κατολισθηση-κομμενο δεντρο-λουκια-μικρος δρομος που δεν βγαινει με τα ΟνΟφ κλπ κλπ...)μπορει πολλες φορες να κανουμε τροποποιηση στην πορεια...
Πολυ καλη επιλογη βεβαια ειναι και οι Google Χαρτες,να φτιαχνεις τη διαδρομη εκει και μετα να την αποθηκευεις σε μορφη πχ .gpx στο PC και στη συσκευη μεσω του basecamp.Και νομιζω οτι οι Google maps οσο παει και γινονται πληρεστεροι κερδιζοντας εδαφος σε σχεση με τους υπολοιπους...φυσικα και λογω συνεργασιας τους με Android συσκευες,οπως ολα τα κινητα τα συγχρονα αλλά και το εξαιρετικο Garmin Montera...
 
Top Bottom