mAthosalas
I love my GS
Παιζει να σε παω μια κοντρουλα σ'αυτο...Εγω εχω ακομα πιο φτηνο κινητο απο σενα
Παιζει να σε παω μια κοντρουλα σ'αυτο...Εγω εχω ακομα πιο φτηνο κινητο απο σενα
Pegasus=Νικος Σκουτερης@konkost
Αναφορικα με τους δωρεαν χαρτες οπως ο Pegasus που λες,ναι συμφωνω.Υπαρχουν και αλλοι αρκετοι και με σωστη Χαρτογραφηση και πληρεστερη ισως οπως ο Νικος Σκουτερης... .
Καλα ολα αυτα και μια χαρα τα αναλυσαμε..Επιβεβαιωνεις λοιπον με τις πληροφοριες απο το topodrivehellas.gr αυτο που και εγω εγραψα Οτι οι εξτρα πληροφοριες του topo ειναι τα μονοπατια, οι ισουψεις κλπ Δεν λεμε κατι διαφορετικο λοιπον! Και σιγουρα ο topo ειναι προτιμοτερος απο τον auto Πως θα μπορουσε να ειναι διαφορετικα αφου εχει περισσοτερη πληροφορια;
Τα χρηματα (οταν υπαρχουν) που θα δαπανησει καποιος ειναι δευτερευων παραγοντας Ο πρωτευων ειναι η χρηση που θα κανει Και αν την χρηση που θα κανει μπορει να την κανει με λιγοτερα χρηματα τοτε γιατι οχι;
Το οτι ενα πχ μοντανα ή ντακοτα θα αντεχει σε απιστευτες κακουχιες δεν μου φαινεται παραξενο αφου γι την χρηση που σχεδιαστηκαν δεν θα επρεπε να ειναι αλλιως Τα μοτοσυκλετας ομως αντεχουν και αυτα σε κακουχιες Λιγοτερες μεν αλλα αντεχουν Τα αυτοκινηταδικα ειναι φυσικα τα πιο ευαισθητα σε σκονες, κρουση κλπ
Γι' αυτο εγραψα για απλα και "απλα" μοντελα σε σχεση παντα με την αντοχη τους και τις δυνατοτητες τους Το δικομου οχι μονο ειναι απλο (χωρις εισαγωγικα) αλλα ηταν οταν το πηρα το απλουστερο (και φτηνοτερο φυσικα) αυτοκινηταδικο Και βεβαια δυστυχως δεν εχει καποιες δυνατοτητες που τις θελω Παντως αποδεδειγμενα παντως αντεχει με την χρηση που κανω
Δεν με εχει αφησει ποτε απο τροφοδοσια παρα μονο μια φορα που τελικα ηταν καμενη η ασφαλεια της πριζας Και λαθος θυμασαι Ποτε δεν εχω παλεψει να το κρατησω σε λειτουργεια με πατεντες Και παντως δικιο εχεις Οσο πιο πολλα μερη εχει ενα συστημα τοσο πιο πιθανο ειναι οποτε ναι παντα υπαρχει η πιθανοτητα στην επομενη πχ βολτα να μεινω απο καλωδιο, πριζα ή και απο την ιδια την συσκευη Ποιος ξερει;
Εγω εχω ακομα πιο φτηνο κινητο απο σενα
Ε μα απο ανθρωπο που φτιαχνει Χαρτες για βουνο και το το Ονομα θυμιζει...σκουτερ αντε μετα βρες γιατι χανομαστε στα βουνα
Τα χρήματα που ζητάει η Garmin Κι εμένα μου φαίνονται πάρα πάρα πολλά. Απο 300-350€ ένα μεσαίο μοντέλο μέχρι 600-700€. Μιλάμε για τρελό κέρδος οι τύποι.. Και για μοντέλα που κυκλοφορούν χρόνια ολόκληρα απαράλλακτα, με μικροαλλαγές.Παντως επειδη νομιζω οτι πρεπει να ειμαστε ανοικτομυαλοι , υπαρχουν πλεον κι αλλες λυσεις που δοκιμαζονται ιδιως στο εξωτερικο κι εγω τα μελεταω λιγο, τυπου μοντερνων κινητων με δυνατοτητες και νεα λειτουργικα Android, κινητα ανθεκτικα και αδιαβροχα οπως το nomu s10 η Kycera Duraforce me gorila glass οθονη μπροστα , με επαφες για φορτιση εξωτερικες αδιαβροχες. Εκει λοιπον μπορουμε να χρησιμοποιησουμε εφαρμογες αναλογα τη χρηση GPS που θελουμε. Αυτα με κοστος λιγοτερα απο τα μισα ενος Montana και απειρες δυνατοτητες και χωρητικοτιτες, με οθονες 5 ιντσων και μικρη συσκευη ομως και βαρος. Ισως τωρα ισως λιγο αργοτερα να ειναι και ο τροπος να κινηθει κανεις. Γιατι θεωρω πως και τα χρηματα που ζητουν αυτες οι Garmin συσκευες σε σχεση με την τεχνολογια που σου παρεχουν πχ ταχυτητα επεξεργαστη η την αναλυση της οθονης ειναι πααρα πολλα.
Τα λεω αυτα γιατι μην εχοντας αυτη τη στιγμη κατι και ξεκινοντας απο την αρχη θελω να αποφασισω την καλυτερη τοποθετηση για τα χρηματα που θα διαθεσω.
Mη........θα σου πεσει και θα σπασειΕρώτηση:
Έχει δοκιμάσει κανείς να στερεώσει GPS (Garmin zumo 350 έχω) εσωτερικά στην ζελατίνα του φέρινγκ με την βεντούζα του παρμπρίζ του αυτοκινήτου;
Δοκίμασα και κάθεται πολύ σταθερά, απλά δεν ξέρω σε συνθήκες ταξιδιού...
Ερώτηση:
Έχει δοκιμάσει κανείς να στερεώσει GPS (Garmin zumo 350 έχω) εσωτερικά στην ζελατίνα του φέρινγκ με την βεντούζα του παρμπρίζ του αυτοκινήτου;
Δοκίμασα και κάθεται πολύ σταθερά, απλά δεν ξέρω σε συνθήκες ταξιδιού...
απολύτως βέβαιο.....!Mη........θα σου πεσει και θα σπασει
Το Gps θα το ασφαλίσω με την μπάρα πάνω από τα όργανα ώστε αν ξεκολλήσει να μην φύγει από την μοτοσυκλέτα.απολύτως βέβαιο.....!
Ανεξαρτήτως κραδασμών στη ζελατίνα (που δεν υπάρχουν στο παρμπριζ), ανεξαρτήτως καμπυλότητας (το παρμπριζ είναι σχεδόν επίπεδο, στην επιφάνεια επαφής της βεντούζας), σκέψου πόσες φορές σου έχει πέσει από το παρμπρίζ η βεντούζα, λόγω αύξησης της θερμοκρασίας! Με το που το χτυπάει ο ήλιος, μπαμ.... κάτω.... Αλλά στο τουτού δε μας νοιάζει και πολύ, το πιάνουμε και πίσω στη θέση του. Αν σου πέσει στο μηχανάκι εν κινήσει, γεια.....
Άντε προχώρα και πες μαςΤο Gps θα το ασφαλίσω με την μπάρα πάνω από τα όργανα ώστε αν ξεκολλήσει να μην φύγει από την μοτοσυκλέτα.
Είχα δει την βεντούζα σε ένα παρκαρισμένο GS παλιότερα ....
Θα το δοκιμάσω γιατί σε μια εβδομάδα ταξιδεύω και επειδή έχει βλάβη και δεν φορτίζει από την στάνταρ βάση, αναγκαστικά θα χρησιμοποιήσω την usb θύρα στον φορτιστή αυτοκινήτου που έχω, λύση που είναι συμβατή μόνο με την βεντούζα...
Πάντως εργονομικά αν τελικά λειτουργήσει είναι πολύ καλή λύση χωρίς το βάρος των βάσεων με μόνο μειονέκτημα ότι σε περίπτωση βροχής, αποσυνδέεις το ρεύμα και συνεχίζεις με την μπαταρία του Gps γιατί η σύνδεση αυτή δεν είναι αδιάβροχη.
Στον γυρισμό θα γράψω σχετικά.
Το Gps θα το ασφαλίσω με την μπάρα πάνω από τα όργανα ώστε αν ξεκολλήσει να μην φύγει από την μοτοσυκλέτα.
Είχα δει την βεντούζα σε ένα παρκαρισμένο GS παλιότερα ....
Θα το δοκιμάσω γιατί σε μια εβδομάδα ταξιδεύω και επειδή έχει βλάβη και δεν φορτίζει από την στάνταρ βάση, αναγκαστικά θα χρησιμοποιήσω την usb θύρα στον φορτιστή αυτοκινήτου που έχω, λύση που είναι συμβατή μόνο με την βεντούζα...
Πάντως εργονομικά αν τελικά λειτουργήσει είναι πολύ καλή λύση χωρίς το βάρος των βάσεων με μόνο μειονέκτημα ότι σε περίπτωση βροχής, αποσυνδέεις το ρεύμα και συνεχίζεις με την μπαταρία του Gps γιατί η σύνδεση αυτή δεν είναι αδιάβροχη.
Στον γυρισμό θα γράψω σχετικά.
Αν δε κουμπωνε σε αλλη διαδρομη απο μονο του δε θα ειχες αυτο το προβλημα.Δηλαδη να ειναι σταθερα χρωματισμενο το ιχνος που πρεπει να ακολουθησεις, αμεσως θα καταλαβεις με ενα pick ματιας οτι πηρες λαθος δρομο.Να προσθέσω κάτι σημαντικό για τους πλοηγούς Garmin. Αυτή τη στιγμή τα μοντέλα της Garmin τα χαρτογραφικά τουλάχιστον υπάρχει αναγνώριση δορυφορικου σήματος εκτός απο το Αμερικάνικο GPS Και απο το Ρώσικο GLONASS. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως έχεις ακρίβεια σημείου μέχρι και 3-4 μέτρα! Την στιγμή που με το GPS Μόνο η συνήθης μέτρηση ήταν 8-15 μέτρα.
Θα μου πεις σιγά τα λαχανα ΑΛΛΑ εγώ θα πω.. ΠΟΣΕΣ φορές έχουμε πάει μπρος πίσω σε δασικούς δρόμους γιατί η πλοήγηση κούμπωνε στον λάθος δρόμο απο μικρότερη ακρίβεια σήματος σε διχάλες. Δεκάδες φορές θα πω εγώ.
Επίσης, σε δύσβατα σημεία, φαράγγια π.χ. ένα Garmin ποτέ δεν θα μείνει απο σήμα.
θοδωρη ειναι το ιδιο γρηγορο ,δεν εχω garmin εχω magellan και με περασμενο χαρτη της Αναβασης αλλα τα τελευταια δυο χρονια πραγματικα εχει γινει μονιμος κατοικος συρταριου ακομα και για τις πεζοποριες που κανω.Να φανταστεις εχει επιλογη διαδρομης και για πεζοπορια η εφαρμογη,βγαζει υψομετρικες διαφορες ,χρονους .Ειναι πολυ πιο ευχρηστο με απεριοριστες δυνατοτητες πλεον ενα smartphone.το μονο μειονεκτημα που παραμενει, ειναι η τροφοδοσια.Στη μηχανη θελεις παροχη 12v,στις πεζοποριες μεχρι και 12ωρη δεν ειχα θεμα(ειχα τελειωσει με 35% υπολοιπο μπαταριας.και στο σακιδιο powerbank σε ετοιμοτητα + το δευτερο αποσυρμενο smartphone με τα ιδια data περασμενα) .παταω κουμπι σβηνει η οθονη αλλα μενει ενεργο με το στιγμα να δουλευει.Στο αυτοκινητο-μηχανη που κινεισαι πιο γρηγορα και πρεπει να βλεπεις πολυ συχνα την οθονη αναγκαστικα μενει ανοιχτο συνεχεια και μιας και το μεγαλυτερο μερος της μπαταριας το καταναλωνει μια ενεργα φωτισμενη οθονη, τοτε θελει τροφοδοσια.Αν βεβαια παω για καμμια βαρκαδα θα παρω και το magellan γιατι επιπλεειoff line, πόσο "γλήγοροτερα" είναι τα super duper wow κινητά , σε σχέση μ ένα gps (ας μην είναι και garmin....) ???
Eννοώ χωρίς την κάλυψη δικτύου..., μόνο με τον gps sensor τους.
Να προσθέσω ότι οι οθόνες της Garmin στα ακριβά της μοδελάκια (Zumo-Montana-Montera) δε συγκρίνονται με την πλειοψηφία των οθονών των κινητών και παίζουν στα ίσα με τα κορυφαία κινητά των 600-800€
Χώρια που δουλεύουν με Ο Λ Α τα γάντια, ακόμα και του σκι!!!!