Παίδες και ειδικά Θοδωρή @
forester
Συζήτηση να κάνουμε...
ας εξαιρέσουμε ότι είναι πανάκριβο και δεν έχει οθόνη αφής. Είναι μήπως ο συνδυασμός του Zumo & montana?
Φίλος παίζεις με τον πόνο μας τώρα....

Τις καλές μας εποχές (εμπλοκή με Rally Raids κλπ...) ήταν αντικείμενο πόθου το -τότε 276- με την 5αρα οθόνη και τις "άπειρες" δυνατότητες αποθήκευσης! Βέβαια παρέμενα με το ταπεινό και πανάκριβο -ως είθισται- για Garmin, το Colorado 300.
H οθόνη του 276, σήμερα απλώς δε στέκεται στην αγορά!
Αλλά από όσα είδα στα specs , to 276cx είναι "σημερινό" εργαλείο!!! Έχει οθόνη αντίστοιχη του Zumo/Montana/Montera στις 5'' βέβαια!!!
Και ναι! για μένα είναι το καλύτερο! Λίγο ογκώδες για μοτο, ίσως το μόνο μειονέκτημα! Αλλά έχεις Μοντάνα με κουμπιά και 5αρα οθόνη ρε φίλος! Τι να λέμε?
Το πρώτο GPS που απέκτησα ήταν το Garmin GPSMAP 276c (δώρο για μένα ως κουμπάρος, το ζευγάρι με ρώταγε συνέχεια: καλά δε θες ένα καλό ρολόι; Και απαντούσα: Όχι, θέλω ΑΥΤΟ το GPS).
Και δεν μετάνιωσα ποτέ που το απέκτησα. Αντιθέτως μετάνιωσα που το πούλησα... μακάρι να το είχα ακόμη και σήμερα.
Όσο "πιστεύει" ο Θοδωρής @
forester στο Montana, πιστεύω εγώ στη σειρά 276. Όπως έγραψε και ο Κώστας @
mAthosalas υπάρχουν κάποιες συσκευές που μπορείς να πορευθείς μια ολάκερη ζωή μαζί τους.
Μου κάνει τρομερή εντύπωση που η Garmin επέλεξε να την ξαναβγάλει και μάλιστα τόσο βελτιωμένη. Η 276c τότε είχε διαλύσει ότι υπήρχε στον ανταγωνισμό αλλά και στο εσωτερικό της, αφού μπορούσε να πλοηγήσει τα ΠΑΝΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, και γιαυτό κάποιοι έλεγαν πως η Garmin μετάνιωσε την επιλογή της να βγάλει μια τέτοια συσκευή στη παραγωγή. Θα μπορούσα να γράψω πολλά γιατί την εποχή της πριν από 12-15 χρόνια περισσότερο έμοιαζε με στρατιωτική κατασκευή παρά με GPS για πολίτες.
Γνώμη μου είναι πως όταν μιλάμε για τέτοιες συσκευές που μπορούν ακόμη και να σου σώσουν τη ζωή υπό συνθήκες το θέμα τιμής είναι απλά μια επιλογή που ή μπορείς ή δεν μπορείς οπότε τα πάντα είναι δικαιολογημένα. Πάντως έχει σημασία να συνυπολογίσει κανείς πως ιδιαίτερα από τη στιγμή που προσεγγίζουμε χωμάτινες διαδρομές καμιά φορά και άγνωστες ακόμη και αν είναι δίπλα μας η επιλογή του σωστού GPS είναι σημαντική υπόθεση, Η σημερινή έκδοση κοστίζει περίπου 700€ (με εγκατεστημένους τους γνωστούς χάρτες) κι επειδή κάπου αναφέρθηκε το θέμα τιμής και η σχέση με το τι θέλουμε, το σχόλιο που θα κάνω είναι: Τσάμπα, στοιχίζει τσάμπα (αρκεί να τα έχεις προς διάθεση) γιατί θα είναι εκεί όταν τη χρειαστείς (στη προετοιμασία, στο δύσκολο σήμα, στην ευανάγνωστη οθόνη κτλ). Θέλω να πω πως η σχέση τιμής απόδοσης δεν συζητιέται (υπέρ της φυσικά) -χωρίς να θέλω να είμαι προκλητικός στις εποχές που ζούμε- μιλάμε ότι κάποιος μπορεί να τα δώσει.
Ακόμη και το κορυφαίο Montana με τιμές από 550€ έως 650€ με οδηγούν σαν σκέψη κατευθείαν στην ΥΠΕΡκορυφαία 276cx και μόνο (αν μιλάμε για αγορά καινούριας). Η διαφορά χρημάτων είναι μικρή, γιατί αν κάποιος έχει να δώσει 650€ είναι αστείο να τσιγγουνευτεί τα 730€ (γνώμη μου).
Σκεφτόμουν κάποια στιγμή να πάρω την Montana, από τη στιγμή που ξαναβγήκε ο "θρύλος" θα περιμένω όσο χρειαστεί και ίσως μια μέρα θα πάρω το 276cx και ας είναι μεγαλύτερο από το WR250R μου

(θα εξαρτηθεί και από τη συμπεριφορά του Κώστα @
konkost στο βουνό ως πλοηγού μας)


Αν μιλάμε για ασφάλτινα ταξίδια στο εξωτερικό συστήνω το Software της Navigon (έχω δυο συσκευές (8410 & 3310max)) και περασμένο το λογισμικό και στο κινητό μου. Έχει καταπληκτικές προσομειώσεις σε σταυροδρόμια και εξόδους από αερογέφυρες κτλ, που σε βοηθούν να τοποθετηθείς σωστά στις ανάλογες λωρίδες εγκαίρως (π.χ. έξοδος από Εθνική και αμέσως να βρίσκεις μπροστά σου πάνω σε αερογέφυρα 2 ή και 3 επιλογές, τα περισσότερα προγράμματα πλοήγησης πάσχουν στην έγκαιρη ενημέρωση, η Navigon σου έχει "δείξει το δρόμο" 1 χιλιόμετρο πριν με εικονική απεικόνιση.