Τζι πι Ες πλοηγοί κτλ κτλ το μπέρδεμα

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Η τοποθέτηση γίνεται όπου εσύ θες, αν υπάρχει μπαράκι για παράδειγμα όπως παραπάνω με την τουρατεκ, τοποθετείς εκεί. Βγάζει διάφορα Φ για τη βάση
Δεν θα διαφωνησω.
Αν και η βαση αυτη ειναι για διαμετρο τιμονιου...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δυστηχως η βαση της τουρατεκ ηταν μονο για το μοντανα, λογω του οτι εχει μεταλλικα αυτια τα οποια αγκαλιαζουν τη συσκευη.

Ωστοσο, περασα μια βολτα απο γνωστο μαγαζι τση Αθηνας, και βολευτικα με την αντίστοιχη βαση της sw motech, που αναφερει και ο @Pikinos , η οποιο είναι παραπανω απο εντυπωσιακη.

Φερνει τη συσκευη σε κοντινη αποσταση απο τη βαση, χωρις να εξεχει απο τη ζελατινα προστατευοντας απο πετρες κτλ, και σε συνδυασμο με τους αντικραδασμικους λαστιχενιους δακτυλιους η ταλαντωση ειναι η μινιμουμ, απο μια μικρη βολτα που εκανα στην ασφαλτο της σαλαμινας....που ειναι σαν το σπαστηρι του Αυλωνα!

Οφθαλμολουτρο:



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δυστηχως η βαση της τουρατεκ ηταν μονο για το μοντανα, λογω του οτι εχει μεταλλικα αυτια τα οποια αγκαλιαζουν τη συσκευη.

Ωστοσο, περασα μια βολτα απο γνωστο μαγαζι τση Αθηνας, και βολευτικα με την αντίστοιχη βαση της sw motech, που αναφερει και ο @Pikinos , η οποιο είναι παραπανω απο εντυπωσιακη.

Φερνει τη συσκευη σε κοντινη αποσταση απο τη βαση, χωρις να εξεχει απο τη ζελατινα προστατευοντας απο πετρες κτλ, και σε συνδυασμο με τους αντικραδασμικους λαστιχενιους δακτυλιους η ταλαντωση ειναι η μινιμουμ, απο μια μικρη βολτα που εκανα στην ασφαλτο της σαλαμινας....που ειναι σαν το σπαστηρι του Αυλωνα!

Οφθαλμολουτρο:



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραιο.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δυστηχως η βαση της τουρατεκ ηταν μονο για το μοντανα, λογω του οτι εχει μεταλλικα αυτια τα οποια αγκαλιαζουν τη συσκευη.

Ωστοσο, περασα μια βολτα απο γνωστο μαγαζι τση Αθηνας, και βολευτικα με την αντίστοιχη βαση της sw motech, που αναφερει και ο @Pikinos , η οποιο είναι παραπανω απο εντυπωσιακη.

Φερνει τη συσκευη σε κοντινη αποσταση απο τη βαση, χωρις να εξεχει απο τη ζελατινα προστατευοντας απο πετρες κτλ, και σε συνδυασμο με τους αντικραδασμικους λαστιχενιους δακτυλιους η ταλαντωση ειναι η μινιμουμ, απο μια μικρη βολτα που εκανα στην ασφαλτο της σαλαμινας....που ειναι σαν το σπαστηρι του Αυλωνα!

Οφθαλμολουτρο:



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οκ.....βρηκαμε πλοηγο!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
οκ.....βρηκαμε πλοηγο!!!
Χαχαχα, θα ξεκινησουμε για Αρβανιτσα και θα βρεθουμε στην Καπερναουμ!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χαχαχα, θα ξεκινησουμε για Αρβανιτσα και θα βρεθουμε στην Καπερναουμ!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν χάνεσαι με τέτοιο εργαλείο.....!
Εξαιρείται το πουλι....:cool:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Περσι τετοια εποχη ειμουνα ετοιμος να παρω ενα Zumo 395LM αλλα εμπλεξα διαβαζοντας για διαφορες αλλες συσκευες και την εβγαλα τελικα αλλο ενα χρονο χωρις GPS για τη μηχανη - στο αυτοκινητο εχω ενα αρχαιο TomTom. (Ειχα καταληξει στο 395LM αντι για το 595LM παρα τη μικροτερη οθονη γιατι ειχα διαβασει για το τελευταιο οτι εχει θεμα φωτεινοτητας και δεν φαινεται καλα στον ηλιο). Τωρα διαβασα για το 276cx και τα montana, monterra/android κλπ και μπερδευτηκα ακομη περισοτερο :rolleyes:

Να πω παντως οτι το 276cx στο Νησι ειναι πανακριβο στα 680€, ενω το 395 το βρισκει κανεις με 380€ και το 595 με 580€. Το 276cx παντως μου φαινεται πολυ ογκωδες. Θα το κοιταξω κι'αλλο..
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Περσι τετοια εποχη ειμουνα ετοιμος να παρω ενα Zumo 395LM αλλα εμπλεξα διαβαζοντας για διαφορες αλλες συσκευες. (Ειχα καταληξει στο 395LM αντι για το 595LM γιατι ειχα διαβασει για το τελευταιο οτι εχει θεμα φωτεινοτητας η οθονη και δεν φαινεται καλα στον ηλιο). Τωρα διαβασα για το 276cx και τα montana, monterra/android κλπ και μπερδευτηκα ακομη περισοτερο :rolleyes:

Να πω παντως οτι το 276cx στο Νησι ειναι πανακριβο στα 680€, ενω το 395 το βρισκει κανεις με 380€ και το 595 με 580€. Το 276cx παντως μου φαινεται πολυ ογκωδες.
έτσι είναι αυτά ;)

Πιο εύκολα διαλέγεις μηχανάκι να κατλάβεις....:D:D:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να πω παντως οτι το 276cx στο Νησι ειναι πανακριβο στα 680€, ενω το 395 το βρισκει κανεις με 380€ και το 595 με 580€. Το 276cx παντως μου φαινεται πολυ ογκωδες.
αν είναι όντως σε € οι τιμές, είστε μείον 100 περίπου από Ελλάδα!
Οπότε φτηνά είναι :cool:

Μόνο USA βρίσκεις τα ΜΟΝΤΑΝΑ/ΜΟΤΕRRA μείον 100 και μείον 200€ !!! εκεί είναι όντως πολύ καλές οι τιμές!

Το μειονέκτημα του 276 δεν είναι ο όγκος (για σκάφη και οχήματα είναι κυρίως ;) ) οπότε ο όγκος δεν ενοχλεί - χρειάζεται!!! Γι αυτό κι έχει κουμπάκια για να μπαίνεις στο μενού. Βολέυει το συνοδηγό ή το συγκυβερνήτη σκάφους! Το βάζουν και μηχανόβιοι βέβαια, για την 5αρα οθόνη του και τη στιβαρή κατασκευή. Δε σπάει-δε χαλάει, κατά παράδοση από τα παλιότερα 276c-278.
Το μείον του είναι ο τρόπος εισαγωγής κειμένου. κατά τα λοιπά, είναι το πλέον προικισμένο από κάθε άποψη (εκτός της ευκολίας του abdroid, που είναι προσόν μόνο του Monterra)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παντως πολυς κοΖμος,και δη Αμερικανοι advεντουραδες,πινουν νερο στο ονομα του GPSMAP® 60CSx
Άστο αυτό....στην ηλικία σου δεν τα βλέπεις αυτά τα κουμπακια:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παντως πολυς κοΖμος,και δη Αμερικανοι advεντουραδες,πινουν νερο στο ονομα του GPSMAP® 60CSx
Σταθερη αξια και το 60αρι!!!
Στην ιδια λογικη με τα 276..... Οχι οθονη αφης, με κουμπακια.
Ιδια πραγματα κανει με το oregon.
Θεμα γουστου.
Συνηθως ενα τετοιο παιζει 2ο σαν backup σε καποιο montana/monterra
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Το μείον του είναι ο τρόπος εισαγωγής κειμένου. κατά τα λοιπά, είναι το πλέον προικισμένο από κάθε άποψη (εκτός της ευκολίας του abdroid, που είναι προσόν μόνο του Monterra)
Γιαυτό και έχω κολλήσει τόσο καιρό και δεν προχωράω σε αγορά του 276. Ερώτηση. Πόσο συχνά θα χρειαστεί να πληκτρολογησεις κείμενο σε ένα μηχάνημα που στην ουσία δεν θα το χρησιμοποιείς για να σε πάει σε κάποια διεύθυνση ;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το βάζω εδώ, γιατί δεν ξέρω που να το βάλω...(μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό...:cautious:

Όταν έκανα ποδήλατο...(και ήμουν και πιο αδύνατος εννοείται :mad:), χρησιμοποιούσα ένα site ( www.ridewithgps.com ) το οποίο μπορούσες να σχεδιάσεις τη διαδρομή σου ή να ανεβάσεις καταγεγραμένες διαδρομές σε φορμά gpx, kmz/l κτλ, και να δεις διάφορες πληροφορίες για αυτές.

Μία σημαντική πληροφορία για την ποδηλασία....αλλά πλέον και για τις χωμάτινες μοτοβόλτες, είναι η κλίση του εδάφους (grade) σε ποσοστό % που έχουν ορισμένα κομμάτια της διαδρομής, η γνώση της οποίας βοηθάει να ξέρεις από πριν τι πρόκειται να συναντήσεις στη βόλτα σου (έντονα ανηφορικά κομμάτια κτλ)

Για παράδειγμα, όλοι ξέρουμε από την εμπειρία μας περίπου πόσο είναι μία κλίση 10%. Βλέποντας λοιπόν στο αντιστοιχο γράφημα μιας υποτιθέμενης διαδρομής που έχουμε φτιάξει, κλίσεις 20% - 25% και πάνω, τότε καταλαβαίνουμε αυτόματα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι της διαδρομής, θα έχει υψηλό βαθμό δυσκολίας αν είναι λασπωμένο ή με σαθρό έδαφος.

Ασφαλώς, εάν έχουμε ξανακάνει το κομμάτι, όλα αυτά είναι περιττά γιατί η επιτόπια εμπειρία είναι υπεράνω όλων, αλλά η παραπάνω πρακτική βρίσκει πολύ καλή εφαρμογή σε διαδρομές που δεν ξέρουμε και σχεδιάζουμε σε "λευκό χαρτί".

Παρακάτω ενδεικτικά, βλέπουμε το διάγραμμα ενός κομματιού της χωμάτινης εορταστικής βόλτας στις 17/12, το οποίο έχει μικρή σχετικά κατηφορική κλίση -7,5%. Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να περιεργαστούμε όλη τη διαδρομή.



Ασφαλώς υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να δούμε τις κλίσεις την διαδρομής, όπως είναι τα contours (ισουψείς στη στεριά, ισοβαθείς στη θάλασσα), αλλά θεωρώ ότι η άμεση γραμμική απεικόνηση, είναι μακράν καλύτερη.

:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιαυτό και έχω κολλήσει τόσο καιρό και δεν προχωράω σε αγορά του 276. Ερώτηση. Πόσο συχνά θα χρειαστεί να πληκτρολογησεις κείμενο σε ένα μηχάνημα που στην ουσία δεν θα το χρησιμοποιείς για να σε πάει σε κάποια διεύθυνση ;
Μπορει και ποτε!
Εξαρταται ποσο προνοητικος εισαι στη σχεδιαση της διαδρομης σου. Αν κανεις σωστη δουλεια στο πισι με basecamp τοτε ολα θα ειναι πιο ευκολα.

Υπαρχουν τροποι να γινεται η δουλεια ευκολα.

Το εγραψα ομως για το κειμενο διοτι πολλοι εχουν παραπονεθει για τη συμπεριφορα του μοντανα ας πουμε, στην πλοηγηση σε δρομους. Ε αυτο, το 276, ειναι χειροτερο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μπορει και ποτε!
Εξαρταται ποσο προνοητικος εισαι στη σχεδιαση της διαδρομης σου. Αν κανεις σωστη δουλεια στο πισι με basecamp τοτε ολα θα ειναι πιο ευκολα.

Υπαρχουν τροποι να γινεται η δουλεια ευκολα.

Το εγραψα ομως για το κειμενο διοτι πολλοι εχουν παραπονεθει για τη συμπεριφορα του μοντανα ας πουμε, στην πλοηγηση σε δρομους. Ε αυτο, το 276, ειναι χειροτερο.
Βρε Θοδωρα τα παραλες λιγουλακι με τα κουμπια.

Εγω σημερα το δοκιμασα μεσα στην Αθηνα σε 3 σημεια, για να δω αν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα πια και καθυστερεις τοσο πολυ οσο λενε....

Ενταξει, αφιερωνεις λιγο παραπανω χρονο για να πληκτρολογησεις τη διευθυνση κτλ....αλλα ποσο....3 λεπτα παραπανω;

Εγω μεχρι στιγμης, ακομα και με το topodrive μεσα στην Αθηνα εχω μεινει αρκετα ευχαριστημένος.

Τωρα κατεβαζω το city navigator για να δω διαφορες.

Παντως τα κουμπια σε ορισμενες στιγμες ισως ειναι καλυτερα, οταν π.χ εχεις βρεγμενα/λασπωμενα γαντια και παλευεις να κανεις ζουμ ιν στην οθονη αφης.
Εκει το κουμπι το εκτιμας ρε αδερφε...

Αλλα οπως ειπες πολυ σωστα, ειναι περι ορεξεως και οπως βολευει τον καθενα.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom