Τζι πι Ες πλοηγοί κτλ κτλ το μπέρδεμα

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Το βιντεάκι με τις οδηγίες που έκανα είναι αυτό για το πως σχεδιαζεις διαδρομή στο itn converter
το είχα βάλει και στην σελίδα 10 αυτού του θέματος αλλα δεν ξέρω πως να κάνω παραπομπή.
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Το Μοntana θελει τη δικη του βαση που η Garmin την λεει AMPS mount

Tι θετικα εχει αυτη;
Οτι κουμπωνει το Μοντανα επανω τοσο σταθερα που ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ να το βγαλεις(αφου στην ουσια κλειδωνει με μια ειδικη βιδα στο πανω μερος που ξεβιδωνει μονο με το ειδικο κλειδι που παρεχεται μαζι με τη συσκευη).
Οτι εχει τροφοδοσια απευθειας απο την μπαταρια...
Οτι εχει ειδικο καλωδιο για να κουμπωσεις και ακουστικο καλωδιο για να ακους...(δεν το χρησιμοποιω)
Οτι το pin τροφοδοσιας πανω στη βαση αυτη,οταν δεν χρησιμοποιειται καλυπτεται απο ειδικο ελασμα που βρισκεται πανω στη βαση(για νερα προστασια κλπ...)

Στο πισω μερος υπαρχουν ειδικες "πλάτες" που βαζεις...πχ αυτη (για Ram mount)και παιρνει οτι προεκταση μπορεις να προσαρμοσεις και γουσταρεις εσυ...

Στο ADVtrOFFy ειχα δανειστει απο φιλο την ειδικη αντικραδασμικη(ακριβη...αλλά...)βαση τής SW motech για Garmin συσκευες ΑΥΤΗ

Ειχα τη συσκευη σε σωστο οπτικο πεδιο και αποσταση απο εμενα...

ποτέ δεν εχασε τροφοδοσια αλλά και ο χειρισμος ευκολος...κανενα θεμα με κραδασμους και τρεμουλο αφου εχει ειδικες αντικραδασμικες προσθηκες στη βαση της...

@mAthosalas ερωτήσεις:

1) Μεταξύ του AMPS mount και της sw-motech βάσης τι περιλαμβάνεται; Ενώνονται απευθείας;

2) Η sw-motech βάση πως συνδέεται πάνω στο μπαράκι και πόσα χιλιοστά είναι αυτό;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Αυριο κανω την πρώτη δοκιμή του μοντανα μου. Αν δεν δωσω σημεία ζωής μέχρι το βράδυ να σηκώσετε ελικόπτερο Χαχαχαχ
Ένα μεγάλο Ευχαριστω στον θοδωρη @forester για την πολύτιμη βοήθεια του


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Αυριο κανω την πρώτη δοκιμή του μοντανα μου. Αν δεν δωσω σημεία ζωής μέχρι το βράδυ να σηκώσετε ελικόπτερο Χαχαχαχ
Ένα μεγάλο Ευχαριστω στον θοδωρη @forester για την πολύτιμη βοήθεια του


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευτυχώς είμαστε νησί οπότε κάπου εδώ γύρω θα είσαι :p
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ευτυχώς είμαστε νησί οπότε κάπου εδώ γύρω θα είσαι :p
Όπως το'πες... τι GPX του έστειλα τα αρχεία, τι KML, κατάφερε και πήγε άλλη βόλτα από αυτήν που προγραμματίζαμε 3 βδομάδες τώρα! :p :p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όπως το'πες... τι GPX του έστειλα τα αρχεία, τι KML, κατάφερε και πήγε άλλη βόλτα από αυτήν που προγραμματίζαμε 3 βδομάδες τώρα! :p :p
:ha

πάντα εντός Κρήτης όμως? έτσι?
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Όπως το'πες... τι GPX του έστειλα τα αρχεία, τι KML, κατάφερε και πήγε άλλη βόλτα από αυτήν που προγραμματίζαμε 3 βδομάδες τώρα! :p :p
:ha:ha

Τι το θελει τοτε το Μοντανα :D :UH:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Οπα Κατσε γιατι δεν ειναι ετσι τα πραγματα
Εγω επέλεξα εν φτιάξω δικιά μου διαδρομή και δεν χαθήκαμε πουθενά μάλιστα εκτός Ενός σημείου λόγο αφηρημάδας! Κατα αλλα βγάλαμε 120 χιλιόμετρα χωμάτινης διαδρομής με 10 χιλιόμετρα άσφαλτο ένδοια μεσα (ακους γιατρέ;) και φτάσαμε και πριν απο μερικούς που δεν ήρθαν στο σημειο που είχαμε πει.
Όποτε μια χαρα το μοντανα . Το μόνο αρνητικό ότι στην σκόνη που καθετε πανω στην οθόνη με ντάλα ηλιο δεν βλέπεις τιποτα...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
αυτό με τη σκόνη είναι θέμα σε κάθε συσκευή, σε κάθε οθόνη.
Μια καλή λύση είναι οι μεμβράνες. Σκουπίζεις τη σκόνη κάθε τόσο, και δε σε νοιάζει το γρατζούνισμα ;)
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
αυτό με τη σκόνη είναι θέμα σε κάθε συσκευή, σε κάθε οθόνη.
Μια καλή λύση είναι οι μεμβράνες. Σκουπίζεις τη σκόνη κάθε τόσο, και δε σε νοιάζει το γρατζούνισμα ;)
Ναι λογικό αλλα δεν μου έχει ξανατύχει
Καλο τιπ αυτο με τις μεμβράνες


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Georgnik

Μέλος
Περιοχή
Πλέον St. Gallen
Όνομα
Γιώργος Νικολαΐδης
Μοτό
R1200GS - 2011
Καλησπέρα σας,

έχει κανείς κάποιο συγκρητικό μεταξύ των Garmin 595LM + Tomtom Rider 450; Ποιο είναι πιο πλήρες; ποιο κάνει τα πάντα;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παίδες και ειδικά Θοδωρή @forester
Συζήτηση να κάνουμε...
ας εξαιρέσουμε ότι είναι πανάκριβο και δεν έχει οθόνη αφής. Είναι μήπως ο συνδυασμός του Zumo & montana?

Φίλος παίζεις με τον πόνο μας τώρα....:D
Τις καλές μας εποχές (εμπλοκή με Rally Raids κλπ...) ήταν αντικείμενο πόθου το -τότε 276- με την 5αρα οθόνη και τις "άπειρες" δυνατότητες αποθήκευσης! Βέβαια παρέμενα με το ταπεινό και πανάκριβο -ως είθισται- για Garmin, το Colorado 300.
H οθόνη του 276, σήμερα απλώς δε στέκεται στην αγορά!
Αλλά από όσα είδα στα specs , to 276cx είναι "σημερινό" εργαλείο!!! Έχει οθόνη αντίστοιχη του Zumo/Montana/Montera στις 5'' βέβαια!!!
Και ναι! για μένα είναι το καλύτερο! Λίγο ογκώδες για μοτο, ίσως το μόνο μειονέκτημα! Αλλά έχεις Μοντάνα με κουμπιά και 5αρα οθόνη ρε φίλος! Τι να λέμε?
Το πρώτο GPS που απέκτησα ήταν το Garmin GPSMAP 276c (δώρο για μένα ως κουμπάρος, το ζευγάρι με ρώταγε συνέχεια: καλά δε θες ένα καλό ρολόι; Και απαντούσα: Όχι, θέλω ΑΥΤΟ το GPS).
Και δεν μετάνιωσα ποτέ που το απέκτησα. Αντιθέτως μετάνιωσα που το πούλησα... μακάρι να το είχα ακόμη και σήμερα.
Όσο "πιστεύει" ο Θοδωρής @forester στο Montana, πιστεύω εγώ στη σειρά 276. Όπως έγραψε και ο Κώστας @mAthosalas υπάρχουν κάποιες συσκευές που μπορείς να πορευθείς μια ολάκερη ζωή μαζί τους.

Μου κάνει τρομερή εντύπωση που η Garmin επέλεξε να την ξαναβγάλει και μάλιστα τόσο βελτιωμένη. Η 276c τότε είχε διαλύσει ότι υπήρχε στον ανταγωνισμό αλλά και στο εσωτερικό της, αφού μπορούσε να πλοηγήσει τα ΠΑΝΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, και γιαυτό κάποιοι έλεγαν πως η Garmin μετάνιωσε την επιλογή της να βγάλει μια τέτοια συσκευή στη παραγωγή. Θα μπορούσα να γράψω πολλά γιατί την εποχή της πριν από 12-15 χρόνια περισσότερο έμοιαζε με στρατιωτική κατασκευή παρά με GPS για πολίτες.
Γνώμη μου είναι πως όταν μιλάμε για τέτοιες συσκευές που μπορούν ακόμη και να σου σώσουν τη ζωή υπό συνθήκες το θέμα τιμής είναι απλά μια επιλογή που ή μπορείς ή δεν μπορείς οπότε τα πάντα είναι δικαιολογημένα. Πάντως έχει σημασία να συνυπολογίσει κανείς πως ιδιαίτερα από τη στιγμή που προσεγγίζουμε χωμάτινες διαδρομές καμιά φορά και άγνωστες ακόμη και αν είναι δίπλα μας η επιλογή του σωστού GPS είναι σημαντική υπόθεση, Η σημερινή έκδοση κοστίζει περίπου 700€ (με εγκατεστημένους τους γνωστούς χάρτες) κι επειδή κάπου αναφέρθηκε το θέμα τιμής και η σχέση με το τι θέλουμε, το σχόλιο που θα κάνω είναι: Τσάμπα, στοιχίζει τσάμπα (αρκεί να τα έχεις προς διάθεση) γιατί θα είναι εκεί όταν τη χρειαστείς (στη προετοιμασία, στο δύσκολο σήμα, στην ευανάγνωστη οθόνη κτλ). Θέλω να πω πως η σχέση τιμής απόδοσης δεν συζητιέται (υπέρ της φυσικά) -χωρίς να θέλω να είμαι προκλητικός στις εποχές που ζούμε- μιλάμε ότι κάποιος μπορεί να τα δώσει.

Ακόμη και το κορυφαίο Montana με τιμές από 550€ έως 650€ με οδηγούν σαν σκέψη κατευθείαν στην ΥΠΕΡκορυφαία 276cx και μόνο (αν μιλάμε για αγορά καινούριας). Η διαφορά χρημάτων είναι μικρή, γιατί αν κάποιος έχει να δώσει 650€ είναι αστείο να τσιγγουνευτεί τα 730€ (γνώμη μου).
Σκεφτόμουν κάποια στιγμή να πάρω την Montana, από τη στιγμή που ξαναβγήκε ο "θρύλος" θα περιμένω όσο χρειαστεί και ίσως μια μέρα θα πάρω το 276cx και ας είναι μεγαλύτερο από το WR250R μου :D (θα εξαρτηθεί και από τη συμπεριφορά του Κώστα @konkost στο βουνό ως πλοηγού μας) :p:p:p

Αν μιλάμε για ασφάλτινα ταξίδια στο εξωτερικό συστήνω το Software της Navigon (έχω δυο συσκευές (8410 & 3310max)) και περασμένο το λογισμικό και στο κινητό μου. Έχει καταπληκτικές προσομειώσεις σε σταυροδρόμια και εξόδους από αερογέφυρες κτλ, που σε βοηθούν να τοποθετηθείς σωστά στις ανάλογες λωρίδες εγκαίρως (π.χ. έξοδος από Εθνική και αμέσως να βρίσκεις μπροστά σου πάνω σε αερογέφυρα 2 ή και 3 επιλογές, τα περισσότερα προγράμματα πλοήγησης πάσχουν στην έγκαιρη ενημέρωση, η Navigon σου έχει "δείξει το δρόμο" 1 χιλιόμετρο πριν με εικονική απεικόνιση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@STF /Στέφανε +1200!
Πιστεύω στο Μοντανα, αλλά το 276cx είναι αλλού!
Αν δεν είχα το ΜΟΝΤΑΝΑ, θα περίμενα βρω σε κάποια ευκαιρία, και στην κανονική τιμή ένα 276. Αλλά αφού υπάρχει το ΜΟΝΤΑΝΑ στα χέρια μου, δεν είμαι και πλεονέκτης....:D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@STF /Στέφανε +1200!
Πιστεύω στο Μοντανα, αλλά το 276cx είναι αλλού!
Αν δεν είχα το ΜΟΝΤΑΝΑ, θα περίμενα βρω σε κάποια ευκαιρία, και στην κανονική τιμή ένα 276. Αλλά αφού υπάρχει το ΜΟΝΤΑΝΑ στα χέρια μου, δεν είμαι και πλεονέκτης....:D
Ε ναι, βασικά έχω καταλάβει πως το λες και καλά κάνεις, κι εγώ πριν τη έλευση του νέου 276cx προς montana έβλεπα αλλά αν δεν παρουσιαστεί κάποια σούπερ ευκαιρία σε τιμές καινούριου νομίζω πως έχει πλεονέκτημα -πλέον- το 276cx. Πολλά τα λεφτά στη συγκεκριμένη κατηγορία αλλά όποιος τα έδωσε αποκλείεται να τα έκλαψε.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλησπέρα σας,

έχει κανείς κάποιο συγκρητικό μεταξύ των Garmin 595LM + Tomtom Rider 450; Ποιο είναι πιο πλήρες; ποιο κάνει τα πάντα;
Γεώργιε, για να μην έχεις απάντηση, κανείς δεν ξέρει το ΤΟΜΤΟΜ...
Το γκάρμιν πολλοί το ξέρουν εδώ μέσα, αλλά συγκριτικό, μάλλον δύσκολο. :(
 

Georgnik

Μέλος
Περιοχή
Πλέον St. Gallen
Όνομα
Γιώργος Νικολαΐδης
Μοτό
R1200GS - 2011
Σωστά... Έστω κάποια μεμωνομένη κριτική ίσως; Αν δηλαδή κάποιος έχει κάποιο εκ των δυο, ποια είναι η εντύπωσή του; Αδιαβροχοποίηση; Bluetooth σύνδεση και χειρισμός κλήσεων κλπ λειτουργιών κινητού, φωτεινότητα απέναντι στον ήλιο. Αλλά για τα συγκεκριμένα μοντέλα. Το 595 δηλαδή και το 450.
 
Top Bottom