Τζι πι Ες πλοηγοί κτλ κτλ το μπέρδεμα

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Βρε Θοδωρα τα παραλες λιγουλακι με τα κουμπια.

Εγω σημερα το δοκιμασα μεσα στην Αθηνα σε 3 σημεια, για να δω αν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα πια και καθυστερεις τοσο πολυ οσο λενε....

Ενταξει, αφιερωνεις λιγο παραπανω χρονο για να πληκτρολογησεις τη διευθυνση κτλ....αλλα ποσο....3 λεπτα παραπανω;

Εγω μεχρι στιγμης, ακομα και με το topodrive μεσα στην Αθηνα εχω μεινει αρκετα ευχαριστημένος.

Τωρα κατεβαζω το city navigator για να δω διαφορες.

Παντως τα κουμπια σε ορισμενες στιγμες ισως ειναι καλυτερα, οταν π.χ εχεις βρεγμενα/λασπωμενα γαντια και παλευεις να κανεις ζουμ ιν στην οθονη αφης.
Εκει το κουμπι το εκτιμας ρε αδερφε...

Αλλα οπως ειπες πολυ σωστα, ειναι περι ορεξεως και οπως βολευει τον καθενα.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είσαι ο άνθρωπος μου. Τόσο καιρό έψαχνα έναν άνθρωπο να μου ανεβάσει την ψυχολογία περί κουμπιών, γιατί ο Θοδωρής με αποθαρρύνει( άθελά του) με αυτά που λέει τόσο καιρό για το πόσο δεν βολεύουν. Πες και άλλα. Ενα εννιαμηνο το παλεύω μέσα μου.. Κουμπιά η όχι, κουμπιά η όχι, Μοντάνα η 276;;;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ο Θοδωρης εχει δικιο, υπαρχουν ανθρωποι που τους αποθαρρύνουν τα κουμπια, αρκετοι το αναφερουν στο advrider.

Επισης δεν ειναι μονο η πληκτρολογηση αλλα και η περιήγηση μεσα στο μενου που γινεται με τα κουμπια, οπως παλια που καναμε πιτσιρικαδες με τα νοκια κτλ. αν θυμασαι... (δεν ξερω την ηλικια σου).

Απλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα...προσωπικα αρχιζει και μου αρεσει πιο πολυ με τα κουμπια τωρα που μαθαινω το μενου.

Επισης, μην ξεχνας οτι τον περισσότερο χρονο που χρησιμοποιεις τη συσκευη, το 90% οδηγεις και το 10% πληκτρολογεις.
Οπότε το μειονεκτημα των κουμπιων....(που ορισμενες φορες γινεται και πλεονεκτημα) δεν ειναι ιδιαιτερα σημαντικο.
Αντιθετως, δε θα προτιμουσες μια μεγαλη οθονη μπροστα σου που παρεπιπτοντως εχει φοβερη και φωτεινοτητα; Νταλα ο ηλιος και βλεπεις και την παραμικρη λεπτομέρεια.

Στην εορταστικη χωματαδα θα εισαι ετσι δεν ειναι;;
Θα στο δωσω να το περιεργαστεις απο πρωτο χερι.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Ο Θοδωρης εχει δικιο, υπαρχουν ανθρωποι που τους αποθαρρύνουν τα κουμπια, αρκετοι το αναφερουν στο advrider.

Επισης δεν ειναι μονο η πληκτρολογηση αλλα και η περιήγηση μεσα στο μενου που γινεται με τα κουμπια, οπως παλια που καναμε πιτσιρικαδες με τα νοκια κτλ. αν θυμασαι... (δεν ξερω την ηλικια σου).

Απλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα...προσωπικα αρχιζει και μου αρεσει πιο πολυ με τα κουμπια τωρα που μαθαινω το μενου.

Επισης, μην ξεχνας οτι τον περισσότερο χρονο που χρησιμοποιεις τη συσκευη, το 90% οδηγεις και το 10% πληκτρολογεις.
Οπότε το μειονεκτημα των κουμπιων....(που ορισμενες φορες γινεται και πλεονεκτημα) δεν ειναι ιδιαιτερα σημαντικο.
Τουναντίον, δε θα προτιμουσες μια μεγαλη οθονη μπροστα σου που παρεπιπτοντως εχει φοβερη και φωτεινοτητα; Νταλα ο ηλιος και βλεπεις και την παραμικρη λεπτομέρεια.

Στην εορταστικη χωματαδα θα εισαι ετσι δεν ειναι;;
Θα στο δωσω να το περιεργαστεις απο πρωτο χερι.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι δεν θα είμαι. Και ναι έχω δουλέψει με νοκια και με εριξον. Από αυτά που έπιαναν μόνο παναφον
:p
Εχω πιάσει για λίγο του Στέφανου σε ένα καφέ. Η συνήθεια με τα αφής που έχουν γίνει καθημερινότητα είναι μεγάλη επιρροή. Νομίζω ότι τον πρώτο καιρό θα πατάω την οθόνη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
:D

Παντως επειδη ειναι μια αρκετα μεγαλη επενδυση, ψαχτο καλα ετσι ωστε να εισαι σίγουρος!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιάννη @giannis1070 τα παραλέω-δεν τα παραλέω, δεν έχει σημασία!

Εσύ το είπες ακριβώς πώς το νιώθεις,μιας και το χρησιμοποιείς.

Ki o @Pikinos Πάνος επίσης έθεσε μια σωστή παράμετρο.


Συνήθεια..... ;)


σε α' πρόσωπο, ξεκίνησα το μακρινό 1996 με Rockwell (δεν ήταν δικό μου, ήταν της Μονάδας που υπηρετούσα τότε)




κι όλα τούτα τα σημερινά, μου φαίνονται piece of cake ;)

Είναι γεγονός ότι 10 χρόνια σχεδόν όλοι μας με σμαρτφόνια, μάθαμε την οθόνη αφής κι είναι μια ευκολία, πώς να γίνει?
Είχα GPS 12 (garmin) για 10 χρόνια (1998-2009) κι ήμουν μια χαρά με τα κουμπιά





Mετά ήρθε το Colorado (αντί του καλύτερου με ίδια τιμή oregon), ακριβώς λόγω touch screen vs roller Φοβήθηκα το 2009 να εμπιστευτώ την οθόνη αφής στη σκληρή χρήση!






εδώ oregon:



ένα μικρό ΜΟΝΤΑΝΑ... ;)
Κι όντως τα κουμπιά πλεονεκτούν στη χρήση με χώματα στα χέρια, λάσπες στα γάντια κλπ! Εννοείται.
Αλλά η καθημερινότητα κι η συνήθεια της οθόνης αφής, οδήγησε στην επικράτησή της και στα GPS!


To 276cx, το έχω πει επανηλειμμένα, είναι ό,τι πιο καλό υπάρχει στην αγορά στα καταγραφικά GPS!
όποιος το πάρει όμως, πρέπει να ξέρει τι θέλει και να μη σταναχωρεθεί εκ των υστέρων, γιατί -όπως ειπες- τα Λ7 είναι πολλά!!!


Επίσης, αφού έχεις auto drive Hellas, μείνε εκεί! Άριστοι στην Ελλάδα δε χρειάζεσαι κάτι επιπλέον. Κατέβασε Europe NT μόνο αν πρόκειται να πας όξω. Εκεί θα τους χρειαστείς!!!

Σημερα, θα επέλεγα 276cx σαν 1ο και back up ένα Monterra (αν υπήρχαν λ7 όσα θέλω....):D:D:D:D
Αν είχα για ένα μόνο, θα επέλεγα Monterra, λόγω δυνατότητας google maps & sygic .
Επειδή δεν υπάρχουν ούτε αυτά όμως, μένω στο άριστο ΜΟΝΤΑΝΑ.



Όπως είπα και στον XL Γιώργη @XLGeorge στο τηλέφωνο, ο καθένας προσδιορίζει τις ανάγκες του και σ' αυτά τα λ7, σ αυτήν την κατηγορία τιμής για Garmin , ότι και να πάρεις, λάθος δεν κάνεις!! Και δε χάνεις, αφού μοσχοπουλιούνται και σαν μεταχειρισμένα ελαφρώς, ή "βαρέως" ;)
Zumo 595/395, monterra, 276 cx, Montana, όλα κορυφαία!!!
Ο καθένας κάνει τις επιλογές/συμβιβασμούς του και προχωράει. Είπαμε... πιο εύκολα διαλέγεις μοτοσυκλέτα :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είπαμε... πιο εύκολα διαλέγεις μοτοσυκλέτα :)
Χαχαχαχα, πες το ψέμματα!

Έχεις δίκιο, η συνήθεια υπεράνω όλων.

Απ'ότι βλέπω έχεις και εσύ μακρά ιστορία με τα GPS, κι εγώ τα ίδια αλλά σε GPS θαλάσσης και όχι σε Garmin αλλά FURUNO και JRC. Εκεί παίζεις μόνο με κουμπιά, δεν υπάρχουν touchscreens, τουλάχιστον σε αυτές τις σειρές που έχω δουλέψει εγώ.
Ίσως αυτό με έχει εξοικιώσει πιο πολύ με τα κουμπιά.

Προσωπικά διατηρώ μία επιφύλαξη με τις οθόνες αφής παντός είδους, όσον αφορά τη μακρόχρονη αξιοπιστία τους, ειδικά για κάποιον ο οποίος θα πάρει μια συσκευή και θα την κρατήσει για αρκετά χρόνια. Π.χ, Αν πάθει βλάβη ή χαλάσουν ορισμένα στοιχεία της οθόνης αφής και δε μπορεις να τη δουλέψεις εύκολα, θα πρέπει να αλλάξεις όλη την οθόνη, κάτι που δε συμβαίνει με τα κουμπιά.

Πιστεύω ότι η επιλογή των οθονών αφής γίνεται ασφαλώς για το θέμα εξοικίωσης των περισσοτέρων χρηστών, αλλά πιο πολύ γίνεται για εξοικονόμηση χώρου, μια και μία οθόνη touch δίνει μεγαλύτερη διάσταση εκμεταλεύσιμης οθόνης στις γενικές διαστάσεις της συσκευής.

Πάντως και στην Garmin, στα ακριβότερα και πιο μεγάλα μοντέλα της που χρησιμοποιούντε σε αντίξοες συνθήκες, όπως π.χ αγωνιστική ιστιοπλοία, η χρήση κουμπιών γίνεται κατα κόρον, π.χ εδω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιάννο εκεί που λες (θάλασσσα) δεν υφίσταται εισαγωγή κειμένου ;)
Ετοιμάζεις WP και τέλος :)
Επίσης δεν υπάρχει θέμα όγκου/βάρους.
Η οθονη αφής τα λύνει σε μεγάλο βαθμό αυτά (όπως το είπες κι εσύ), γι αυτό επικράτησε στα χειρός, μηχανής, ποδηλάτου και αυτ/του!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χαχαχαχα, πες το ψέμματα!

Έχεις δίκιο, η συνήθεια υπεράνω όλων.

Απ'ότι βλέπω έχεις και εσύ μακρά ιστορία με τα GPS, κι εγώ τα ίδια αλλά σε GPS θαλάσσης και όχι σε Garmin αλλά FURUNO και JRC. Εκεί παίζεις μόνο με κουμπιά, δεν υπάρχουν touchscreens, τουλάχιστον σε αυτές τις σειρές που έχω δουλέψει εγώ.
Ίσως αυτό με έχει εξοικιώσει πιο πολύ με τα κουμπιά.

Προσωπικά διατηρώ μία επιφύλαξη με τις οθόνες αφής παντός είδους, όσον αφορά τη μακρόχρονη αξιοπιστία τους, ειδικά για κάποιον ο οποίος θα πάρει μια συσκευή και θα την κρατήσει για αρκετά χρόνια. Π.χ, Αν πάθει βλάβη ή χαλάσουν ορισμένα στοιχεία της οθόνης αφής και δε μπορεις να τη δουλέψεις εύκολα, θα πρέπει να αλλάξεις όλη την οθόνη, κάτι που δε συμβαίνει με τα κουμπιά.

Πιστεύω ότι η επιλογή των οθονών αφής γίνεται ασφαλώς για το θέμα εξοικίωσης των περισσοτέρων χρηστών, αλλά πιο πολύ γίνεται για εξοικονόμηση χώρου, μια και μία οθόνη touch δίνει μεγαλύτερη διάσταση εκμεταλεύσιμης οθόνης στις γενικές διαστάσεις της συσκευής.

Πάντως και στην Garmin, στα ακριβότερα και πιο μεγάλα μοντέλα της που χρησιμοποιούντε σε αντίξοες συνθήκες, όπως π.χ αγωνιστική ιστιοπλοία, η χρήση κουμπιών γίνεται κατα κόρον, π.χ εδω.
Οι πραγματικοί ιστιοπλόοι ταξιδευουν με άλλα μέσα...:D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οι πραγματικοί ιστιοπλόοι ταξιδευουν με άλλα μέσα...:D
Μου αρεσεις!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αγόρασα το 276cx στα 729€ και σε 12 άτοκες δόσεις. Φυσικά παραμένει μια ακριβή επιλογή αλλά οι δόσεις διευκολύνουν και δεν τσούζουν τόσο πολύ από τη στιγμή που δεν επιβαρύνονται και με τόκους.

Το θέμα "κουμπιά" μπορεί να είναι μια κάποια καθυστέρηση στη χρήση αλλά ούτε καν 3 λεπτών που ανέφερε ο Γιάννης, μιλάμε για κάποια δευτερόλεπτα παραπάνω από τη χρήση touch screen από τη στιγμή μάλιστα που λειτουργεί και ο εντοπισμός πιθανών λέξεων την ώρα που πληκτρολογείς διευθύνσεις. Το αντιστάθμισμα είναι το εύρος της οθόνης αλλά ακόμη περισσότερο η φωτεινότητα της ακόμη και σε συνθήκες κόντρα φωτός στα μάτια ή απευθείας πάνω στην οθόνη. Το δούλεψα με φουλ σκονισμένη οθόνη και δεν με προβλημάτισε πουθενά.

Για να μετανιώσει κανείς που το πήρε μια τέτοια συσκευή αποκλείεται, ακόμη και αν του περισσεύουν οι ατέλειωτες δυνατότητες του. Το μόνο που έχει να σκεφτεί είναι αυτές οι δυνατότητες σε σχέση με τα χρήματα που θέλει ή έχει να διαθέσει. Όμως είναι από τις περιπτώσεις που και το μέγεθος "μετράει".
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
Ρε παίδες λύστε μου μία μεταμεσονύκτια απορία μου...:wacky:

Έχει κανείς την παρακάτω βάση της touratech? (για μοντάνα, κατ'επέκταση και για 276cx αφού έχουν την ίδια AMPS βάση)




Αξίζει να δώσω τα 130 ευρώ που έχει, για να αποφύγω τη λύση της RAM?

Σημειωτέον πως η λύση RAM, λόγω απόστασης από το σημείο στήριξης (μπαράκι), δημιουργεί παραπάνω ταλάντωση στο GPS, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Από την άλλη η Touratech, πιάνει απ'ευθείας πάνω στο μπαράκι, με λογικά καλύτερα αποτελέσματα σε ταλαντώσεις και κραδασμούς.
Τωρα ειδα την ερωτηση σου....Την εχω εγω και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος!
Τζι πι Ες πλοηγοί κτλ κτλ το μπέρδεμα
.
.
.
:)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επειδή το 276Cx το χρησιμοποιώ μόνο στις χωμάτινες όπου με περασμένες διαδρομές "έτρεχε" το στίγμα μου κανονικά. Πρόσφατα που το έβαλα πάνω για μια μικρή ασφάλτινη κι έκανα κανονική πλοήγηση παρατήρησα πως αργεί πάρα πολύ να ακολουθήσει τη ταχύτητα της μηχανής. Πρέπει να πηγαίνεις με καμιά 40αριά χλμ για να προλαβαίνεις να ακολουθείς τις οδηγίες αλλιώς.... προσπέρασες!
Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Θεωρώ αδύνατο εν έτη 2017 που δόθηκε στην αγορά να έχει τόσο αργό επεξεργαστεί. Μήπως φταίει ότι έχω και τα δυο δορυφορικά συστήματα ανοικτά; (Αμερικάνικο και Ευρωπαϊκό). Μήπως έχει να κάνει με τις εγκατεστημένες διαδρομές και τους διπλούς χάρτες που έχει μέσα; (να απενεργοποιήσω εντελώς κάποιον). Μήπως είναι θέμα οποιασδήποτε ρύθμισης που μου διαφεύγει;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επειδή το 276Cx το χρησιμοποιώ μόνο στις χωμάτινες όπου με περασμένες διαδρομές "έτρεχε" το στίγμα μου κανονικά. Πρόσφατα που το έβαλα πάνω για μια μικρή ασφάλτινη κι έκανα κανονική πλοήγηση παρατήρησα πως αργεί πάρα πολύ να ακολουθήσει τη ταχύτητα της μηχανής. Πρέπει να πηγαίνεις με καμιά 40αριά χλμ για να προλαβαίνεις να ακολουθείς τις οδηγίες αλλιώς.... προσπέρασες!
Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Θεωρώ αδύνατο εν έτη 2017 που δόθηκε στην αγορά να έχει τόσο αργό επεξεργαστεί. Μήπως φταίει ότι έχω και τα δυο δορυφορικά συστήματα ανοικτά; (Αμερικάνικο και Ευρωπαϊκό). Μήπως έχει να κάνει με τις εγκατεστημένες διαδρομές και τους διπλούς χάρτες που έχει μέσα; (να απενεργοποιήσω εντελώς κάποιον). Μήπως είναι θέμα οποιασδήποτε ρύθμισης που μου διαφεύγει;
Ψαξε στις ρυθμισεις για "ταχυτητα χαρτη".
Ρυθμισε στο μεγιστο.
Αν δε φτιαξει, απαλλαξε το συστημα απο αχρηστα πραγματα , διπλα συστηματα κλπ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@STF

Αυτό που λέει ο Θοδωρής + ενεργοποίησε το declutter, το οποίο απενεργοποιεί όλα τα POIs τα οποία επιβαρύνουν την υσχύ του επεξεργαστή. Επίσης μπορείς να απενεργοποιήσεις την καταγραφή της διαδρομής, αν βέβαια δεν τη χρειάζεσαι δεδομένου ότι τραβάει και αυτή κάποιους πόρους.
Γενικά, προσπάθησε να έχεις μόνο το χάρτη που χρειάζεσαι + το route που έχεις.

Επίσης τσεκάρησε αν έχεις την τελευταία έκδοση λογισμικού (3,60).
Garmin: GPSMAP 276cx Updates & Downloads
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ΟΚ παίδες θα τα τσεκάρω όλα, σας ευχαριστώ για τις συμβουλές! Θα ενημερώσω για αποτελέσματα!
Πιστεύω πως μόνο με αυτό που έγραψε ο Θοδωρής @forester να διορθωθεί. Έχει 2 θέσεις για τη ταχύτητα χάρτη, την "κανονική" και την "γρήγορη", εγώ το είχα στη κανονική (είπαμε 250cc μηχανάκι έχω, αλλά φαίνεται πως μάλλον η "κανονική" είναι για πεζούς).
Γιάννη @Aldebaran έχω τη τελευταία έκδοση 3.60, σε ευχαριστώ και για τη συμβουλή σχετικά με την απενεργοποίηση όλων των POIs, θα το κάνω αν δε δω βελτίωση με την αλλαγή στη ρύθμιση της ταχύτητας του χάρτη (αν και θα το θεωρήσω ψιλοαπαράδεκτο για σύγχρονο "υπερ"πλοηγό αν παραστεί τέτοια ανάγκη).
 
Τελευταία επεξεργασία:

sotsirhcsakaiz

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW F800GS 08'
Καλημέρα. Εδώ και κάποια χρονάκια έχω ένα Garmin Zumo 350lm. Γενικά από την πρώτη στιγμή που το έπιασα στα χέρια μου, αντιμετώπιζα προβλήματα με την οθόνη -δεν ανταποκρινόταν πάντοτε και αρκετές φορές έκανε reset μόνο του-. Πήγα στην εδώ Garmin και μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτε καθώς το μοντέλο έχει αποσυρθεί. Φοβερή απάντηση! Μίλησα με την Garmin στο εξωτερικό.. και αυτοί τα ίδια, μόνο που αυτή μου δώσανε και μια έκπτωση 30% για αγορά καινούριας συσκευής αποσύροντας την παλιά. Τέλος πάντων, αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα? Υπάρχει κάποια λύση?
 

sotsirhcsakaiz

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW F800GS 08'

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Τελικώς παρήγγειλα από το ebay αυτόΕλπίζω να διορθωθεί το πρόβλημα.
Τα 350 είχαν αρκετά θέματα κυρίως στο software τους , μακάρι να λυθεί το θέμα αν και νομίζω ότι έτσι που το περιεγραψες είναι θέμα software κι όχι οθόνης!
 
Top Bottom