Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δεν ξερω αν ισχυει και στα 1200.
Αλλα στα δικα μας μηχανακια,αν η πισω ροδα πιανοντας την απ ακρη σ ακρη εχει τζογο,θελει αυτη η βιδα λυσιμο καθαρισμα το παλιο λοκταητ,και σφιξιμο με φρεσκο και δυναμοκλειδο 7Νm.
Και γρασσο λιθιου.
Και τζογος πάει τσικάκια.
Θεωρω οτι αν υπαρχει τζογος και δεν το διορθωσεις ισως παρεις κανεναν αξονα στο χερι.
Μπορει να λεω και αρλουμπες βεβαια.
Ετσι ακριβως ειναι
Στο 1200 δεν εχει τετοιο συστημα εχει αλαγη ρουλεμαν οπως ειπε ο κωστας
Μηπως του 1150 ηταν καλυτερο ;;;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ετσι ακριβως ειναι
Στο 1200 δεν εχει τετοιο συστημα εχει αλαγη ρουλεμαν οπως ειπε ο κωστας
Μηπως του 1150 ηταν καλυτερο ;;;
Γιατι να ηταν καλυτερο;
Κι αν ηταν, γιατι δεν το εβαλαν στο lc? Αλλα εβαλαν αυτουσιο του 1200 στην αλλη πλευρα;
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Γιατι να ηταν καλυτερο;
Κι αν ηταν, γιατι δεν το εβαλαν στο lc? Αλλα εβαλαν αυτουσιο του 1200 στην αλλη πλευρα;
Επειδή ειναι βαρύ, και γενικα οτι δεν χάλαγε παλιά ειναι βαρύ για τα σημερινά δεδομένα.....το ιδιο και τα μπροστινά καλαμια....;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επειδή ειναι βαρύ, και γενικα οτι δεν χάλαγε παλιά ειναι βαρύ για τα σημερινά δεδομένα.....το ιδιο και τα μπροστινά καλαμια....;)
Το οτι ολη συνδεσμολογια ειναι αλλιως και λειτουργει διαφορετικα (και μαλλον πιο αποδοτικα) δεν παιζει;
Παντως η γενικευση του στυλ "ηταν γερο αλλα βαρυ και γι αυτο το καταργουμε" δε με βρισκει συμφωνο.

ΥΓ: τα καλαμια...... περσινα ξυνα σταφυλια ;) εχουμε κανενα περιατατικο απο περσι;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το οτι ολη συνδεσμολογια ειναι αλλιως και λειτουργει διαφορετικα (και μαλλον πιο αποδοτικα) δεν παιζει;
Παντως η γενικευση του στυλ "ηταν γερο αλλα βαρυ και γι αυτο το καταργουμε" δε με βρισκει συμφωνο.

ΥΓ: τα καλαμια...... περσινα ξυνα σταφυλια ;) εχουμε κανενα περιατατικο απο περσι;
Δεν έχει ακουστεί κάτι.... Τα κολλάνε καλά φαίνεται :cool:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γιατι να ηταν καλυτερο;
Κι αν ηταν, γιατι δεν το εβαλαν στο lc? Αλλα εβαλαν αυτουσιο του 1200 στην αλλη πλευρα;
Θεμα κοστους !
Λιγοτερο σιδερο,λιγοτερο ανθεκτικο, περισσοτερα ανταλακτικα!!
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Οταν μπείτε στην φιλοσοφία του marketing, και συγκεκριμένα, οταν ακούσετε τους γερμανούς να σας μιλάνε γι αυτο με τα ίδια σας τα αυτια, τοτε τα ξαναλέμε....:):):)
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Βέβαια εννοείται οτι υπάρχει εξέλιξη δεν συζητιέται κατι τετοιο.......απλα το τερπνόν μετα του ωφελίμου...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βέβαια εννοείται οτι υπάρχει εξέλιξη δεν συζητιέται κατι τετοιο.......απλα το τερπνόν μετα του ωφελίμου...
Αρα λοιπον εχουμε εξελιξη , συνολικα.
Κατι που ειναι πιο λειτουργικο και πιο ελαφρυ.
Εν τω μεταξυ, αρθρωση παραλεβερ δεν εσπασε εδω και 14 χρονια..... ;)
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Αρα λοιπον εχουμε εξελιξη , συνολικα.
Κατι που ειναι πιο λειτουργικο και πιο ελαφρυ.
Εν τω μεταξυ, αρθρωση παραλεβερ δεν εσπασε εδω και 14 χρονια..... ;)
Συμφωνώ, αλλα εγω λεω αλλο......οτι ενα αθραυστο οχημα της δεκαετίας του 90, βαση εξέλιξης της τεχνολογίας, το 2018 έπρεπε να αλλάζει μονο λάδια και αν......ΑΛΛΑ οι βιομηχανίες οχημάτων στηρίζονται οικονομικα κατα 80% στο after sales και μονο.....τι δεν καταλαβαίνεις μαρη τρελη κομαντα....;);)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά δεν είναι και όλα ρόδινα ας πούμε, διότι αρκετοί κάτοχοι ημιυδρόψυκτων (μεταξύ των οποίων και ο γνωστός Ρουμάνος των Drivemag riders) έχουν σκουριές και αστοχίες στις αρθρώσεις του άξονα και στα splines της εξόδου από τον κινητήρα γιατί υπήρχε το θέμα με την κακή σφράγιση των λαστιχένιων φυσουνών (που διορθώθηκε με βελτιωμένο ανταλλακτικό) και την κακή λίπανση και με το νέο ανταλλακτικό. Μοτοσικλέτες ενός χρόνου και ο άξονας είναι καφέ, πλέον στο "περίπου συνονόματο" φόρουμ λένε ότι καλύτερα να το ανοίγουν κάθε χρόνο τουλάχιστον για έλεγχο οι κάτοχοι.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μα ειναι δυνατον να μην το ανοιγεις;
Παντα το ανοιγω σε καθε 10αρι σερβις και το ελεγχω.
Αν τ αφηνουν ολα στην τυχη τους, ας πλερωνουν υστερα ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνώ, αλλα εγω λεω αλλο......οτι ενα αθραυστο οχημα της δεκαετίας του 90, βαση εξέλιξης της τεχνολογίας, το 2018 έπρεπε να αλλάζει μονο λάδια και αν......ΑΛΛΑ οι βιομηχανίες οχημάτων στηρίζονται οικονομικα κατα 80% στο after sales και μονο.....τι δεν καταλαβαίνεις μαρη τρελη κομαντα....;);)
Οκ.
Αλλα και επι εποχης 1150 λεγανε οτι τα 1100 ηταν πιο αθραυστα.... Και τα R100 επισης.
Ανεκαθεν ισχυε αυτο. Παθαινουμε μια γεροντολαγνεια οι καταναλωτες γενικως.
Και μι κορολα του 80 δεν παθαινε τπτ σε σχεση μ ενα auris ας πουμε, αλλα μπες εσυ κι ανοιξε παραθυρα με μανιβελα :p
Ετσι ειναι γενικοτερα ολα :cool:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ε η εταιρία δεν λέει να το ανοίγεις, λέει να αλλάζεις λάδια.
δεν λέει να το βγάζεις για να λιπάνεις splines επίσης.
και εσύ το μηχανάκι το "πίνεις" οπότε λογικό να έχεις αυξημένη ευαισθησία. άλλοι δεν το βγάζουν ποτέ σε χώμα ή βροχή και πάλι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν ήταν να κάναμε στα μηχανάκια μας ότι λένε οι εταιρείες ... Θα τα πληρώναμε Χρυσά σε βλάβες.
Και ένα από τα καλα αυτών των χώρων είναι ότι τα γράφουμε για να υπάρχει πληροφόρηση.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γεροντολαγνεια !!!
Μια εννοια που με απασχολει τον τελευταιο καιρο σε πολλα αλλα και στις μηχανες !
Πχ gs 1200 του 12 με το καινουργιο lc
Παρατηρησα οτι η αισθηση στα δυο μηχανακια στατικα ειναι η ιδια
Αισθηση gs
Παρατηρησα μεγαλυτερο βαρος στο lc
Παρατηρησα μεγαλυτερη δυναμη κατα 22% στο lc
Μεγαλυτερα λαστιχα 170 πισω 120 μπροστα
Περισσοτερο καυσιμο στο lc
παει και το ιντουστριαλ μπρουταλ φενεσθε
Και γενικως παει και το χωμα κατα καποιο τροπο
Σιγουρα δεν νομιζω να μην συμφωνει καποιος οτι το καινουργιο lc δεν εχει καμια σχεση με τις δυνατοτητες του παλιου τελευταιου αεροελαιοψυκτου μοντελου στο χωμα μονο και μονο αν σκεφτει καποιος οτι το παλιο ειχε 150 πισω τροχο και μπροστα 110
Αρα βλεπουμε μια εξελιξη μηχανης η οποια οδηγει την κατασταση σε καινουργια οδηγικα δεδομενα,ναι μεν μπροστα,με ηλεκτρονικα μπιμπλικια,καλυτερα πλαισια ,κλπ αλλα μονοδιαστατα
Ετσι και το κατεμ
Το πολεμικο 990 με το κυριλε 1090 1290 με τα πολλα πολλα αλογα
Απο την αλλη και οι δυο οι εταιρειες βγαζουν η μεν μια το 850 και το 790 αντιστοιχα για περισσοτερο χωμα
Και επανερχομαι στην γεροντολαγνεια σαν εννοια για τις μηχανες !!
Ειναι εντελει αωστη τοποθετηση η ισως οριζμενοι καταναλωτες εχουν εμπεριστατωμενη αποψη και πρακτικη αντιληψη για τις μηχανες !!!;;;;;
Μηπως οι εταιρειες μας πανε εκει που θελουν αυτες και οπως θελουν αυτες χωρις οι αγορες των προιοντων μας να αγγιζουν την πραγματικοτητα της πρακτικης μας χρησης αλλα την σφαιρα της φαντασιας και του μαρκετιγκ
Γεροντολαγνεια !!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά, εδώ που τα λέμε γεροντολαγνεία θα ήταν να μας έλεγες ότι το DR800 και το R80G/S τα πατάνε όλα κάτω ας πούμε, όχι ότι μοντέλα μιά γενιά πίσω μπορεί να είναι ή να μην είναι καλύτερα σε κάτι.

Και πολύ σοβαρά ερωτώ, οι δυνατότητες του GS στο χώμα "χαντακώθηκαν" από μιά διάσταση λάστιχα;
Οι δυνατότητες του 1190/1090/1290 "χαντακώθηκαν" γιατί φοράει ίδιων διαδρομών αναρτήσεις, ίδια ελαστικά, απλά απέκτησε δυνατότερα μοτέρ και φρένα;
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Καλά, εδώ που τα λέμε γεροντολαγνεία θα ήταν να μας έλεγες ότι το DR800 και το R80G/S τα πατάνε όλα κάτω ας πούμε, όχι ότι μοντέλα μιά γενιά πίσω μπορεί να είναι ή να μην είναι καλύτερα σε κάτι.

Και πολύ σοβαρά ερωτώ, οι δυνατότητες του GS στο χώμα "χαντακώθηκαν" από μιά διάσταση λάστιχα;
Οι δυνατότητες του 1190/1090/1290 "χαντακώθηκαν" γιατί φοράει ίδιων διαδρομών αναρτήσεις, ίδια ελαστικά, απλά απέκτησε δυνατότερα μοτέρ και φρένα;
Πραγματι....τα δυο μοντελα που ανεφερες μαζι με το "κουλουρι" βεβαια......τα πατανε ολα......ειμαι καργα γεροντολαγνος ετσι.....χαχαχα !!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καλά, εδώ που τα λέμε γεροντολαγνεία θα ήταν να μας έλεγες ότι το DR800 και το R80G/S τα πατάνε όλα κάτω ας πούμε, όχι ότι μοντέλα μιά γενιά πίσω μπορεί να είναι ή να μην είναι καλύτερα σε κάτι.

Και πολύ σοβαρά ερωτώ, οι δυνατότητες του GS στο χώμα "χαντακώθηκαν" από μιά διάσταση λάστιχα;
Οι δυνατότητες του 1190/1090/1290 "χαντακώθηκαν" γιατί φοράει ίδιων διαδρομών αναρτήσεις, ίδια ελαστικά, απλά απέκτησε δυνατότερα μοτέρ και φρένα;
Δεν μιλησα για χαντακωμα, δηλαδη δεν χρησιμοποιησα αυτην την λεξη
Μιλησα για δυνατοτητες !!!
Και επιπλεον θεωρω πολυ σημαντικη την διασταση του ελαστικου και οπως σωστα προσθεσες τις αναρτησεις κλπ
Ομως αυτο που ηθελα να τονισω περισσοτερο ειναι η διαφορα της πραγματικης αναγκης και της ψευδαισθησης ισως,ενος επιστημονικου μαρκετιγκ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάτσε βρε πουλάκι μου.

Η πραγματική ανάγκη και το μάρκετινγκ είναι όντως ζητήματα.

Απλά από το 2013 που είδαμε τα 1190 διαβάζω ότι "πάνε οι δυνατότητες στο χώμα" και σαν μηχανικός βλέπω μηχανάκια με "ίδιο" πλαίσιο, "ίδιες" αναρτήσεις, καλύτερα φρένα το νέο, πιο δυνατό μοτέρ το νέο και οι μόνες διαφορές άξιες λόγου είναι η μονή εξάτμιση (που αρκετοί έβαζαν και στο 990) και το ρεζερβουάρ.

Στα GS η διαφορά είναι το μοτέρ και τα λάστιχα όπως λες, η υπόλοιπη αρχιτεκτονική και φιλοσοφία είναι ίδια.

Σαν δυνατότητες, τα μηχανάκια δεν δείχνουν να έχουν αλλαγές.

Άρα η διαφορά της πραγματικής ανάγκης και του μάρκετινγκ δεν έχει σχέση με αυτά. Αυτό υπήρχε από πάντα και είναι προφανές το γιατί. Φανταστείτε τον εαυτό σας μέσα στην διαφήμιση, ταυτιστείτε, ψωνίστε. Ισχύει από αποσμητικά μέχρι διαστημόπλοια.
 
Top Bottom