Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Έσπασε η βίδα μέτωπο με το μέταλλο του καρτερ-μοτέρ.. Έβγαινε αναίμακτα με σκέψη και φυσικά επι πληρωμή... βιάστηκα να το διορθώσω και το μαμησα!
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Κλωτσησε ;
Βασικά θέλει καινούργιες βίδες κάπου κάπου ανα δυο η και τρία σέρβις......Ειναι επίτηδες φτιαγμένες να σπάνε αυτές και όχι τα σπυρόματα στα κάρτερ! Όμως τώρα με καινούργιο φίλτρο θα ανοίξω ξανά σε 7-8χιλ χλμ μπορεί και παραπάνω οπότε όλα καλά!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
στην bmw με την φαντασια μου τις εχω κανει τοσες δουλειες οσες δεν της ειχα κανει ολα τα χρονια που την ειχα
στο σκατεμ τιποτα !!!!
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Χθες η μεγάλη απέκτησε αδερφούλα!



:)
Ωραίος Γιάννη, αλλά πάνω από όλα μπράβο γιατί είσαι σωστός πατέρας. 23:00 η ώρα, "μέσα" σπίτι για ύπνο

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χθες η μεγάλη απέκτησε αδερφούλα!



:)
Καλοτάξιδος ο κυρίαρχος!!!
(Εκείνο το αυτοκόλλητο στο πλαϊνό καπάκι απεικονίζει ΚΤΜ ή κάνω λάθος...?)
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
βασικα για τη μοτοσυκλετα εγινε η ολη βαβουρα...

περισσεψανε κατι ρεταλακια σημερα στη δουλεια,τα πηρα σπιτι,ειχα κ ενα καθισμα spare απο punto GT να καθεται..
και αφου καθομαι αρκετες ωρες με τη μηχανη λεω,και δε την παλευω αλλο σε τελαρα και σκαμνακια...αναβαθμιστικαμε για τα καλα..
αραγματα πολυτελειας πλεον..

συνολικο κοστος 4 ροδακια των 4€



 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
βασικα για τη μοτοσυκλετα εγινε η ολη βαβουρα...

περισσεψανε κατι ρεταλακια σημερα στη δουλεια,τα πηρα σπιτι,ειχα κ ενα καθισμα spare απο punto GT να καθεται..
και αφου καθομαι αρκετες ωρες με τη μηχανη λεω,και δε την παλευω αλλο σε τελαρα και σκαμνακια...αναβαθμιστικαμε για τα καλα..
αραγματα πολυτελειας πλεον..

συνολικο κοστος 4 ροδακια των 4€



:hlb::hlb::hlb::friendship:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αλλαγη γραναζιων σημερα το απογευμα στα 55000χμ (πρωτη φορα) καθως επεται αλλαγη αλυσιδας αυριο το πρωι η οποια ειχε γινει "σωβρακο" τελευταια, λογικο μετα απο τοσα χιλιομετρα.




Και το καρε το αξονα του μπροστινου γραναζιου βρεθηκε σαν καινουργιο καθως προσεχω τον τζογο της αλυσιδας - και απογευγω τα συνεργεια.

 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Αλλαγη γραναζιων σημερα το απογευμα στα 55000χμ (πρωτη φορα) καθως επεται αλλαγη αλυσιδας αυριο το πρωι η οποια ειχε γινει "σωβρακο" τελευταια, λογικο μετα απο τοσα χιλιομετρα.




Και το καρε το αξονα του μπροστινου γραναζιου βρεθηκε σαν καινουργιο καθως προσεχω τον τζογο της αλυσιδας - και απογευγω τα συνεργεια.

καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Α
καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
Αετήσιο μάτι... χαχαχα!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
Χαχα, δυο δεκατα, αετισιο ματι που εγραψε κι'ο Τακης :D Αρχικα δεν εχω παχυμετρο εδω, τοχω στην Ελλαδα, αλλα και ναχα δεν θ'ασχολιομουνα, ο αξονας θα βγαλει σιγουρα την ωφελιμη ζωη του κινητηρα (200-300Κ χμ). Πληροφοριακα, το service manual δεν δινει service limit για το καρε του αξονα, μαλλον εχεις μετρησει καποιον καινουργιο Χριστοφ ;)

Οσο για το γρασο, δεν εβαλα ποτε τις προηγουμενες φορες που αλλαξα μπροστινο γραναζι αλλα μια και μιλαμε για δυο βιδες, θα το κανω τωρα για προστασια κατα των νερων, αλατιων κλπ, πριν φυγω ν'αλλαξω αλυσιδα on my way to work - tnx :ok:
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
Ωπ. Σημαντικό να βάλουμε γρασσο εκεί? Προχθές άλλαξα και δεν έβαλα.. Επίσης πόσες γλώσσες ξέρεις!?:wacky: σκέτο γρασσο μολύβδου σε σπρέι μας κάνει?
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
Χριστοφορε εσύ και κάποιοι εδω μέσα μας πατε σε άλλο επίπεδο. Ήξερα για το γρασσο αλλά για το είδος αυτό το εμαθα απο εσένα.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Χαχα, δυο δεκατα, αετισιο ματι που εγραψε κι'ο Τακης :D Αρχικα δεν εχω παχυμετρο εδω, τοχω στην Ελλαδα, αλλα και ναχα δεν θ'ασχολιομουνα, ο αξονας θα βγαλει σιγουρα την ωφελιμη ζωη του κινητηρα (200-300Κ χμ). Πληροφοριακα, το service manual δεν δινει service limit για το καρε του αξονα, μαλλον εχεις μετρησει καποιον καινουργιο Χριστοφ ;)

Οσο για το γρασο, δεν εβαλα ποτε τις προηγουμενες φορες που αλλαξα μπροστινο γραναζι αλλα μια και μιλαμε για δυο βιδες, θα το κανω τωρα για προστασια κατα των νερων, αλατιων κλπ, πριν φυγω ν'αλλαξω αλυσιδα on my way to work - tnx :ok:
το γρασσο δεν ειναι μονο για προστασια σκουριας αλλα κυριως για τα δικα μας μοτορια που εχουν γραναζι με ασφαλεια και 2 βιδακια,το βαζουμε για να μειωνει
τις κρουσεις που δεχεται το καρε λογω μποσικων
γι αυτο σου προτεινα το συγκεκριμενο γρασσο,διοτι ειναι ειδικο για βαρια φορτια οπως αξονες,συνδεσμους,διαφορικα κλπ.
για αυτους που εχουν γραναζι με κεντρικο παξιμαδι,ενα απλο αδιαβροχο γρασσο ειναι οκ.
 
Top Bottom