Κλωτσησε ;
Βασικά θέλει καινούργιες βίδες κάπου κάπου ανα δυο η και τρία σέρβις......Ειναι επίτηδες φτιαγμένες να σπάνε αυτές και όχι τα σπυρόματα στα κάρτερ! Όμως τώρα με καινούργιο φίλτρο θα ανοίξω ξανά σε 7-8χιλ χλμ μπορεί και παραπάνω οπότε όλα καλά!Κλωτσησε ;
Ωραίος Γιάννη, αλλά πάνω από όλα μπράβο γιατί είσαι σωστός πατέρας. 23:00 η ώρα, "μέσα" σπίτι για ύπνοΧθες η μεγάλη απέκτησε αδερφούλα!
Καλοτάξιδος ο κυρίαρχος!!!Χθες η μεγάλη απέκτησε αδερφούλα!
Nαι αλλά θα το ξηλώσω!Καλοτάξιδος ο κυρίαρχος!!!
(Εκείνο το αυτοκόλλητο στο πλαϊνό καπάκι απεικονίζει ΚΤΜ ή κάνω λάθος...?)
βασικα για τη μοτοσυκλετα εγινε η ολη βαβουρα...
περισσεψανε κατι ρεταλακια σημερα στη δουλεια,τα πηρα σπιτι,ειχα κ ενα καθισμα spare απο punto GT να καθεται..
και αφου καθομαι αρκετες ωρες με τη μηχανη λεω,και δε την παλευω αλλο σε τελαρα και σκαμνακια...αναβαθμιστικαμε για τα καλα..
αραγματα πολυτελειας πλεον..
συνολικο κοστος 4 ροδακια των 4€
καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?Αλλαγη γραναζιων σημερα το απογευμα στα 55000χμ (πρωτη φορα) καθως επεται αλλαγη αλυσιδας αυριο το πρωι η οποια ειχε γινει "σωβρακο" τελευταια, λογικο μετα απο τοσα χιλιομετρα.
Και το καρε το αξονα του μπροστινου γραναζιου βρεθηκε σαν καινουργιο καθως προσεχω τον τζογο της αλυσιδας - και απογευγω τα συνεργεια.
Το κατάλαβε όμως; Η σου το παίζει αδιάφορη!πηγα μια βολτιτσα για δουλεια και την παρακαλεσα να μην με στεναχωρει γιατι το κανει τελευταια.
Αετήσιο μάτι... χαχαχα!καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
Χαχα, δυο δεκατα, αετισιο ματι που εγραψε κι'ο Τακης Αρχικα δεν εχω παχυμετρο εδω, τοχω στην Ελλαδα, αλλα και ναχα δεν θ'ασχολιομουνα, ο αξονας θα βγαλει σιγουρα την ωφελιμη ζωη του κινητηρα (200-300Κ χμ). Πληροφοριακα, το service manual δεν δινει service limit για το καρε του αξονα, μαλλον εχεις μετρησει καποιον καινουργιο Χριστοφκαινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
Ωπ. Σημαντικό να βάλουμε γρασσο εκεί? Προχθές άλλαξα και δεν έβαλα.. Επίσης πόσες γλώσσες ξέρεις!? σκέτο γρασσο μολύβδου σε σπρέι μας κάνει?καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
Χριστοφορε εσύ και κάποιοι εδω μέσα μας πατε σε άλλο επίπεδο. Ήξερα για το γρασσο αλλά για το είδος αυτό το εμαθα απο εσένα.καινουργιο δεν το λες,στην φωτο φαινεται να εχει χασει κανα 2 δεκατα παχος το καρε,το μετρησες?
πρεπει να ειναι 4,2mm το παχος
οταν αλλαζεις μπροστα γραναζι καλο ειναι να βαζεις μπολικο γρασσο στο καρε,κατα προτιμηση γρασσο λιθιου υψηλων θερμοκρασιων με διθεικο μολυβδαινιο
το γρασσο δεν ειναι μονο για προστασια σκουριας αλλα κυριως για τα δικα μας μοτορια που εχουν γραναζι με ασφαλεια και 2 βιδακια,το βαζουμε για να μειωνειΧαχα, δυο δεκατα, αετισιο ματι που εγραψε κι'ο Τακης Αρχικα δεν εχω παχυμετρο εδω, τοχω στην Ελλαδα, αλλα και ναχα δεν θ'ασχολιομουνα, ο αξονας θα βγαλει σιγουρα την ωφελιμη ζωη του κινητηρα (200-300Κ χμ). Πληροφοριακα, το service manual δεν δινει service limit για το καρε του αξονα, μαλλον εχεις μετρησει καποιον καινουργιο Χριστοφ
Οσο για το γρασο, δεν εβαλα ποτε τις προηγουμενες φορες που αλλαξα μπροστινο γραναζι αλλα μια και μιλαμε για δυο βιδες, θα το κανω τωρα για προστασια κατα των νερων, αλατιων κλπ, πριν φυγω ν'αλλαξω αλυσιδα on my way to work - tnx