Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο, γενικά το vfr είναι εύκολο σε σερβις μηχανάκι? Από την μία δεν βγάζεις ψυγεία φαντάζομαι, αλλά φίλος μου έλεγε ότι είναι γενικά δύσκολο. Πιστεύεις είναι αλήθεια?
Κωστα, αυτο που ειναι δυσκολο για σερβις σ'αυτο το μηχανακι ειναι οι (8 απο τις 16) βαλβιδες λογω συστηματος VTEC. Αλλα οι βαλβιδες χρειαζονται σπανια εως ποτε ρυθμιση, το δικο μου εχει 98000χμ και δεν τις εχω κοιταξει ακομη. Ενας φιλος τις κοιταξε στα 112000χμ και τις βρηκε ολες μεσα στα ορια. Καποιοι αλλοι στο Νησι οπου το μηχανακι εχει πουλησει πολυ, εχουνε κανει 100000μλ/160000χμ και δεν τις εχουνε κοιταξει. Κατα τα αλλα, λαδια καθε 6000χμ και φιλτρο καθε 12000χμ, τα οποια ειναι πανευκολα (για το φιλτρο, χρειαζεται να βγει το αριστερο κομματι του φαιρινγκ), και μπουζι καθε 48000χμ το οποιο ειναι επισης σχετικα ευκολο. Το αλλο βεβαια που ειναι δυσκολουτσικο ειναι η αλλαγη υγρων φρενων λογω CBS, αυτο ειναι μανουρα και δεν ειμαι σιγουρος οτι τα συνεργεια - εκτος απο καποια εξουσιοδοτημενα - το κανουν σωστα. Γενικα για την "τυπικη" συντηρηση δεν πολυασχολειται κανεις, και μηχανολογικα το μηχανακι ειναι "βραχος" φτανοντας τα 300000χμ για πλακα χωρις μηχανολογικα θεματα.

Αλλα εκει που πασχει ειναι στα ηλεκτρικα του, που δεν αφηνουν τους ιδιοκτητες σε χλωρο κλαρι: τα πηνια θεωρουνται αναλωσιμα και βγαζουν γυρω στα 50000-70000χ και επισης το μηχανακι δουλευει με σχετικα ψηλα ρευματα (ιδιως τα μοντελα 2002-2005 αλλα και τα μεταγενεστερα σε ενα βαθμο) και καποια καλωδια ειναι υποδιαστασιοποιημενα οποτε την ακουνε καλωδια και φισες. Και κατι αλλο: το μηχανακι δουλευει σχετικα ζεστο στο Ελληνικο κλιμα λογω πλαϊνων ψυγειων και οι ψηλες θερμοκρασιες επιβαρυνουν ακομη περισοτερο τα ηλεκτρικα του. Ααα, και κατι αλλο: εχει ενα θεμα με το βεντιλατερ που φυσαει αναποδα για να μην καιει τον αναβατη στην πολη (και πραγματικα δεν τον καιει) αλλα αυτο γινεται μπουμεραγκ σε ζεστα κλιματα σαν το Ελληνικο, της Καλιφορνιας/Αυστραλιας κλπ, και χρειαζεται να γινει καποια μοντα που απενεργοποιει το βεντιλατερ σε ανοιχτους δρομους. Αυτα περιληπτικα για το μηχανακι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Κωστα, αυτο που ειναι δυσκολο για σερβις σ'αυτο το μηχανακι ειναι οι (8 απο τις 16) βαλβιδες λογω συστηματος VTEC. Αλλα οι βαλβιδες χρειαζονται σπανια εως ποτε ρυθμιση, το δικο μου εχει 98000χμ και δεν τις εχω κοιταξει ακομη. Ενας φιλος τις κοιταξε στα 112000χμ και τις βρηκε ολες μεσα στα ορια. Καποιοι αλλοι στο Νησι οπου το μηχανακι εχει πουλησει πολυ, εχουνε κανει 100000μλ/160000χμ και δεν τις εχουνε κοιταξει. Κατα τα αλλα, λαδια καθε 6000χμ και φιλτρο καθε 12000χμ, τα οποια ειναι πανευκολα (για το φιλτρο, χρειαζεται να βγει το αριστερο κομματι του φαιρινγκ), και μπουζι καθε 48000χμ το οποιο ειναι επισης σχετικα ευκολο. Το αλλο βεβαια που ειναι δυσκολουτσικο ειναι η αλλαγη υγρων φρενων λογω CBS, αυτο ειναι μανουρα και δεν ειμαι σιγουρος οτι τα συνεργεια - εκτος απο καποια εξουσιοδοτημενα - το κανουν σωστα. Γενικα για την "τυπικη" συντηρηση δεν πολυασχολειται κανεις, και μηχανολογικα το μηχανακι ειναι "βραχος" φτανοντας τα 300000χμ για πλακα χωρις μηχανολογικα θεματα.

Αλλα εκει που πασχει ειναι στα ηλεκτρικα του, που δεν αφηνουν τους ιδιοκτητες σε χλωρο κλαρι: τα πηνια θεωρουνται αναλωσιμα και βγαζουν γυρω στα 50000-70000χ και επισης το μηχανακι δουλευει με σχετικα ψηλα ρευματα (ιδιως τα μοντελα 2002-2005 αλλα και τα μεταγενεστερα σε ενα βαθμο) και καποια καλωδια ειναι υποδιαστασιοποιημενα οποτε την ακουνε καλωδια και φισες. Και κατι αλλο: το μηχανακι δουλευει σχετικα ζεστο στο Ελληνικο κλιμα λογω πλαϊνων ψυγειων και οι ψηλες θερμοκρασιες επιβαρυνουν ακομη περισοτερο τα ηλεκτρικα του. Ααα, και κατι αλλο: εχει ενα θεμα με το βεντιλατερ που φυσαει αναποδα για να μην καιει τον αναβατη στην πολη (και πραγματικα δεν τον καιει) αλλα αυτο γινεται μπουμεραγκ σε ζεστα κλιματα σαν το Ελληνικο, της Καλιφορνιας/Αυστραλιας κλπ, και χρειαζεται να γινει καποια μοντα που απενεργοποιει το βεντιλατερ σε ανοιχτους δρομους. Αυτα περιληπτικα για το μηχανακι.
Γιώργο, η αλλαγή υγρών φρένων σε C-ABS (έχω κάνει πρόσφατα αλλαγή υγρών στο RR) είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία με τα συμβατικά συστήματα φρένων.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Γιώργο, η αλλαγή υγρών φρένων σε C-ABS (έχω κάνει πρόσφατα αλλαγή υγρών στο RR) είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία με τα συμβατικά συστήματα φρένων.
Έτσι ακριβώς,με τη μόνη διαφορά ότι όταν πρεσσαρεις για να εξαερωσεις το μεσαίο έμβολο της πίσω δαγκανας, πρεσσαρεις από εμπρός. Το αντίστροφο και για το μεσαίο εμπρός
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Έτσι ακριβώς,με τη μόνη διαφορά ότι όταν πρεσσαρεις για να εξαερωσεις το μεσαίο έμβολο της πίσω δαγκανας, πρεσσαρεις από εμπρός. Το αντίστροφο και για το μεσαίο εμπρός
Άλλαξα το σωληνάκι από τρόμπα προς την διακλάδωση εμπρός
άδειασα τα υγρά
άλλαξα το σωληνάκι
έβαλα τα καινούρια υγρά
έκανα εξαέρωση
πρόσθεσα υγρά όταν χρειαζόταν
έκανα 600 χιλιόμετρα σχεδόν μετά από λίγο καιρό και όλα όπως πριν, ούτε λαμπάκι ABS ούτε κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω κοιτάξει στο Workshop αυτό που αναφέρεις, άρα επιφυλάσσομαι.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Άλλαξα το σωληνάκι από τρόμπα προς την διακλάδωση εμπρός
άδειασα τα υγρά
άλλαξα το σωληνάκι
έβαλα τα καινούρια υγρά
έκανα εξαέρωση
πρόσθεσα υγρά όταν χρειαζόταν
έκανα 600 χιλιόμετρα σχεδόν μετά από λίγο καιρό και όλα όπως πριν, ούτε λαμπάκι ABS ούτε κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω κοιτάξει στο Workshop αυτό που αναφέρεις, άρα επιφυλάσσομαι.
Δοκίμασε το και θα δεις...το cbf 1000 είχα κάποια στιγμή και το έκανα 2-3φορες
Το μεσαίο εξαεριστηρακι είναι το συνδυασμένη πεδηση
Αυτά.

Στάλθηκε από το S9 χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Δοκίμασε το και θα δεις...το cbf 1000 είχα κάποια στιγμή και το έκανα 2-3φορες
Το μεσαίο εξαεριστηρακι είναι το συνδυασμένη πεδηση
Αυτά.

Στάλθηκε από το S9 χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα το κοιτάξω, να είσαι καλά.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Έτσι ακριβώς,με τη μόνη διαφορά ότι όταν πρεσσαρεις για να εξαερωσεις το μεσαίο έμβολο της πίσω δαγκανας, πρεσσαρεις από εμπρός. Το αντίστροφο και για το μεσαίο εμπρός
Παιδες οχι ακριβως, τα VFR εχουν πιο πολυπολοκο συστημα απο το κλασικο CBS των αλλων Χονδα. Το μεσαιο εμβολο της πισω δαγκανας δεν ενεργοποιειται απο τον λεβιε του μπροστινου φρενου αλλα απο την μπροστινη αριστερη δαγκανα που "σηκωνεται" οπως φρεναρει και πιεζει εναν secondary master cylinder που μεσω μιας βαλβιδας ελεγχου κατανομης ενεργοποιει το κεντρικο πισω εμβολο. Επισης το πισω φρενο επενεργει στο κεντρικο εμβολο ΜΟΝΟ της αριστερης δαγκανας, μειωνοντας την επιδραση του πισω στο μπροστα για λιγοτερο συνδυασμενο ελεγχο / πιο σπορ συμπεριφορα. Το ολο συστημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και η αλλαγη υγρων πρεπει να γινει με συγκεκριμενο πρωτοκολο/σειρα. Η δουλεια ειναι λιγο πιο ευκολη με commercial air bleed tool και ετσι περιγραφεται στο service manual. Χωρις τετοιο εργαλειο, ή προσομοιωση του με καποια καταλληλη συριγγα, η δουλεια ειναι αρκετα πιο δυσκολη, η σειρα των εργασιων περιγραφεται αναλυτικα στο επομενο θεμα στο vfrworld.com.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Παιδες οχι ακριβως, τα VFR εχουν πιο πολυπολοκο συστημα απο το κλασικο CBS των αλλων Χονδα. Το μεσαιο εμβολο της πισω δαγκανας δεν ενεργοποιειται απο τον λεβιε του μπροστινου φρενου αλλα απο την μπροστινη αριστερη δαγκανα που "σηκωνεται" οπως φρεναρει και πιεζει εναν secondary master cylinder που μεσω μιας βαλβιδας ελεγχου κατανομης ενεργοποιει το κεντρικο πισω εμβολο. Επισης το πισω φρενο επενεργει στο κεντρικο εμβολο ΜΟΝΟ της αριστερης δαγκανας, μειωνοντας την επιδραση του πισω στο μπροστα για λιγοτερο συνδυασμενο ελεγχο / πιο σπορ συμπεριφορα. Το ολο συστημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και η αλλαγη υγρων πρεπει να γινει με συγκεκριμενο πρωτοκολο/σειρα. Η δουλεια ειναι λιγο πιο ευκολη με commercial air bleed tool και ετσι περιγραφεται στο service manual. Χωρις τετοιο εργαλειο, ή προσομοιωση του με καποια καταλληλη συριγγα, η δουλεια ειναι αρκετα πιο δυσκολη, η σειρα των εργασιων περιγραφεται αναλυτικα στο επομενο θεμα στο vfrworld.com.
Να είσαι καλά για τα info, είμαι χρεωμένος καφέ.
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Μπήκαν καινούρια πίσω τακάκια, κουμπωθηκε και το αριστερό φλας που είχε ξεκουμπωσει στην (τραγελαφική) διπλη πτώση αμέσως μετά την Αρναία...
Έμειναν οι γρατσουνιές στα κάγκελα να μου θυμίζουν την κουλαμαρα μου

Με αυτά τα τακάκια έβγαλα όλο το advonride


Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Μπήκαν καινούρια πίσω τακάκια, κουμπωθηκε και το αριστερό φλας που είχε ξεκουμπωσει στην (τραγελαφική) διπλη πτώση αμέσως μετά την Αρναία...
Έμειναν οι γρατσουνιές στα κάγκελα να μου θυμίζουν την κουλαμαρα μου

Με αυτά τα τακάκια έβγαλα όλο το advonride
Τζαμπα τα αλλαξες, εχουν ψωμι.






Δεν φαγαν ολη την δισκοπλακα ακομα :p
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Μπήκαν καινούρια πίσω τακάκια, κουμπωθηκε και το αριστερό φλας που είχε ξεκουμπωσει στην (τραγελαφική) διπλη πτώση αμέσως μετά την Αρναία...
Έμειναν οι γρατσουνιές στα κάγκελα να μου θυμίζουν την κουλαμαρα μου

Με αυτά τα τακάκια έβγαλα όλο το advonride


Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τζάμπα έξοδα ρε Δήμο... Μην βιάζεσαι άλλη φορά

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Καρβουνακια μίζας.... Που θα πάει, θα το ισιώσω το hrc..



Advphone....
Η ζελατινα ειναι μαμισια η εξτρα ;;.....η εξατμιση την ειχε η την βαζεις εσυ......που βρεθηκε ;;;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η ζελατινα ειναι μαμισια η εξτρα ;;.....η εξατμιση την ειχε η την βαζεις εσυ......που βρεθηκε ;;;
Γατάκι...... Οι εξατμίσεις είναι 2 και είναι μαμά hrc, τις είχε επάνω.
Η ζελατίνα made in deutchland... Mra νομίζω, την οποία έβαψα με plastie dip.
 
Top Bottom