al800
Μέλος
Σερβίρισμα... στο ProBike στη Θεσσαλονίκη...κι έπεται συνεχεια
Κωστα, αυτο που ειναι δυσκολο για σερβις σ'αυτο το μηχανακι ειναι οι (8 απο τις 16) βαλβιδες λογω συστηματος VTEC. Αλλα οι βαλβιδες χρειαζονται σπανια εως ποτε ρυθμιση, το δικο μου εχει 98000χμ και δεν τις εχω κοιταξει ακομη. Ενας φιλος τις κοιταξε στα 112000χμ και τις βρηκε ολες μεσα στα ορια. Καποιοι αλλοι στο Νησι οπου το μηχανακι εχει πουλησει πολυ, εχουνε κανει 100000μλ/160000χμ και δεν τις εχουνε κοιταξει. Κατα τα αλλα, λαδια καθε 6000χμ και φιλτρο καθε 12000χμ, τα οποια ειναι πανευκολα (για το φιλτρο, χρειαζεται να βγει το αριστερο κομματι του φαιρινγκ), και μπουζι καθε 48000χμ το οποιο ειναι επισης σχετικα ευκολο. Το αλλο βεβαια που ειναι δυσκολουτσικο ειναι η αλλαγη υγρων φρενων λογω CBS, αυτο ειναι μανουρα και δεν ειμαι σιγουρος οτι τα συνεργεια - εκτος απο καποια εξουσιοδοτημενα - το κανουν σωστα. Γενικα για την "τυπικη" συντηρηση δεν πολυασχολειται κανεις, και μηχανολογικα το μηχανακι ειναι "βραχος" φτανοντας τα 300000χμ για πλακα χωρις μηχανολογικα θεματα.Γιώργο, γενικά το vfr είναι εύκολο σε σερβις μηχανάκι? Από την μία δεν βγάζεις ψυγεία φαντάζομαι, αλλά φίλος μου έλεγε ότι είναι γενικά δύσκολο. Πιστεύεις είναι αλήθεια?
Γιώργο, η αλλαγή υγρών φρένων σε C-ABS (έχω κάνει πρόσφατα αλλαγή υγρών στο RR) είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία με τα συμβατικά συστήματα φρένων.Κωστα, αυτο που ειναι δυσκολο για σερβις σ'αυτο το μηχανακι ειναι οι (8 απο τις 16) βαλβιδες λογω συστηματος VTEC. Αλλα οι βαλβιδες χρειαζονται σπανια εως ποτε ρυθμιση, το δικο μου εχει 98000χμ και δεν τις εχω κοιταξει ακομη. Ενας φιλος τις κοιταξε στα 112000χμ και τις βρηκε ολες μεσα στα ορια. Καποιοι αλλοι στο Νησι οπου το μηχανακι εχει πουλησει πολυ, εχουνε κανει 100000μλ/160000χμ και δεν τις εχουνε κοιταξει. Κατα τα αλλα, λαδια καθε 6000χμ και φιλτρο καθε 12000χμ, τα οποια ειναι πανευκολα (για το φιλτρο, χρειαζεται να βγει το αριστερο κομματι του φαιρινγκ), και μπουζι καθε 48000χμ το οποιο ειναι επισης σχετικα ευκολο. Το αλλο βεβαια που ειναι δυσκολουτσικο ειναι η αλλαγη υγρων φρενων λογω CBS, αυτο ειναι μανουρα και δεν ειμαι σιγουρος οτι τα συνεργεια - εκτος απο καποια εξουσιοδοτημενα - το κανουν σωστα. Γενικα για την "τυπικη" συντηρηση δεν πολυασχολειται κανεις, και μηχανολογικα το μηχανακι ειναι "βραχος" φτανοντας τα 300000χμ για πλακα χωρις μηχανολογικα θεματα.
Αλλα εκει που πασχει ειναι στα ηλεκτρικα του, που δεν αφηνουν τους ιδιοκτητες σε χλωρο κλαρι: τα πηνια θεωρουνται αναλωσιμα και βγαζουν γυρω στα 50000-70000χ και επισης το μηχανακι δουλευει με σχετικα ψηλα ρευματα (ιδιως τα μοντελα 2002-2005 αλλα και τα μεταγενεστερα σε ενα βαθμο) και καποια καλωδια ειναι υποδιαστασιοποιημενα οποτε την ακουνε καλωδια και φισες. Και κατι αλλο: το μηχανακι δουλευει σχετικα ζεστο στο Ελληνικο κλιμα λογω πλαϊνων ψυγειων και οι ψηλες θερμοκρασιες επιβαρυνουν ακομη περισοτερο τα ηλεκτρικα του. Ααα, και κατι αλλο: εχει ενα θεμα με το βεντιλατερ που φυσαει αναποδα για να μην καιει τον αναβατη στην πολη (και πραγματικα δεν τον καιει) αλλα αυτο γινεται μπουμεραγκ σε ζεστα κλιματα σαν το Ελληνικο, της Καλιφορνιας/Αυστραλιας κλπ, και χρειαζεται να γινει καποια μοντα που απενεργοποιει το βεντιλατερ σε ανοιχτους δρομους. Αυτα περιληπτικα για το μηχανακι.
Έτσι ακριβώς,με τη μόνη διαφορά ότι όταν πρεσσαρεις για να εξαερωσεις το μεσαίο έμβολο της πίσω δαγκανας, πρεσσαρεις από εμπρός. Το αντίστροφο και για το μεσαίο εμπρόςΓιώργο, η αλλαγή υγρών φρένων σε C-ABS (έχω κάνει πρόσφατα αλλαγή υγρών στο RR) είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία με τα συμβατικά συστήματα φρένων.
Άλλαξα το σωληνάκι από τρόμπα προς την διακλάδωση εμπρόςΈτσι ακριβώς,με τη μόνη διαφορά ότι όταν πρεσσαρεις για να εξαερωσεις το μεσαίο έμβολο της πίσω δαγκανας, πρεσσαρεις από εμπρός. Το αντίστροφο και για το μεσαίο εμπρός
Δοκίμασε το και θα δεις...το cbf 1000 είχα κάποια στιγμή και το έκανα 2-3φορεςΆλλαξα το σωληνάκι από τρόμπα προς την διακλάδωση εμπρός
άδειασα τα υγρά
άλλαξα το σωληνάκι
έβαλα τα καινούρια υγρά
έκανα εξαέρωση
πρόσθεσα υγρά όταν χρειαζόταν
έκανα 600 χιλιόμετρα σχεδόν μετά από λίγο καιρό και όλα όπως πριν, ούτε λαμπάκι ABS ούτε κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω κοιτάξει στο Workshop αυτό που αναφέρεις, άρα επιφυλάσσομαι.
Θα το κοιτάξω, να είσαι καλά.Δοκίμασε το και θα δεις...το cbf 1000 είχα κάποια στιγμή και το έκανα 2-3φορες
Το μεσαίο εξαεριστηρακι είναι το συνδυασμένη πεδηση
Αυτά.
Στάλθηκε από το S9 χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παιδες οχι ακριβως, τα VFR εχουν πιο πολυπολοκο συστημα απο το κλασικο CBS των αλλων Χονδα. Το μεσαιο εμβολο της πισω δαγκανας δεν ενεργοποιειται απο τον λεβιε του μπροστινου φρενου αλλα απο την μπροστινη αριστερη δαγκανα που "σηκωνεται" οπως φρεναρει και πιεζει εναν secondary master cylinder που μεσω μιας βαλβιδας ελεγχου κατανομης ενεργοποιει το κεντρικο πισω εμβολο. Επισης το πισω φρενο επενεργει στο κεντρικο εμβολο ΜΟΝΟ της αριστερης δαγκανας, μειωνοντας την επιδραση του πισω στο μπροστα για λιγοτερο συνδυασμενο ελεγχο / πιο σπορ συμπεριφορα. Το ολο συστημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και η αλλαγη υγρων πρεπει να γινει με συγκεκριμενο πρωτοκολο/σειρα. Η δουλεια ειναι λιγο πιο ευκολη με commercial air bleed tool και ετσι περιγραφεται στο service manual. Χωρις τετοιο εργαλειο, ή προσομοιωση του με καποια καταλληλη συριγγα, η δουλεια ειναι αρκετα πιο δυσκολη, η σειρα των εργασιων περιγραφεται αναλυτικα στο επομενο θεμα στο vfrworld.com.Έτσι ακριβώς,με τη μόνη διαφορά ότι όταν πρεσσαρεις για να εξαερωσεις το μεσαίο έμβολο της πίσω δαγκανας, πρεσσαρεις από εμπρός. Το αντίστροφο και για το μεσαίο εμπρός
Να είσαι καλά για τα info, είμαι χρεωμένος καφέ.Παιδες οχι ακριβως, τα VFR εχουν πιο πολυπολοκο συστημα απο το κλασικο CBS των αλλων Χονδα. Το μεσαιο εμβολο της πισω δαγκανας δεν ενεργοποιειται απο τον λεβιε του μπροστινου φρενου αλλα απο την μπροστινη αριστερη δαγκανα που "σηκωνεται" οπως φρεναρει και πιεζει εναν secondary master cylinder που μεσω μιας βαλβιδας ελεγχου κατανομης ενεργοποιει το κεντρικο πισω εμβολο. Επισης το πισω φρενο επενεργει στο κεντρικο εμβολο ΜΟΝΟ της αριστερης δαγκανας, μειωνοντας την επιδραση του πισω στο μπροστα για λιγοτερο συνδυασμενο ελεγχο / πιο σπορ συμπεριφορα. Το ολο συστημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και η αλλαγη υγρων πρεπει να γινει με συγκεκριμενο πρωτοκολο/σειρα. Η δουλεια ειναι λιγο πιο ευκολη με commercial air bleed tool και ετσι περιγραφεται στο service manual. Χωρις τετοιο εργαλειο, ή προσομοιωση του με καποια καταλληλη συριγγα, η δουλεια ειναι αρκετα πιο δυσκολη, η σειρα των εργασιων περιγραφεται αναλυτικα στο επομενο θεμα στο vfrworld.com.
Στελάρας εεεΞεβρωμιΖμα.....
Τζαμπα τα αλλαξες, εχουν ψωμι.Μπήκαν καινούρια πίσω τακάκια, κουμπωθηκε και το αριστερό φλας που είχε ξεκουμπωσει στην (τραγελαφική) διπλη πτώση αμέσως μετά την Αρναία...
Έμειναν οι γρατσουνιές στα κάγκελα να μου θυμίζουν την κουλαμαρα μου
Με αυτά τα τακάκια έβγαλα όλο το advonride
Αδυνάτισε ο ΠαρασκευόπουλοςΚαρβουνακια μίζας.... Που θα πάει, θα το ισιώσω το hrc..
Advphone....
Τζάμπα έξοδα ρε Δήμο... Μην βιάζεσαι άλλη φοράΜπήκαν καινούρια πίσω τακάκια, κουμπωθηκε και το αριστερό φλας που είχε ξεκουμπωσει στην (τραγελαφική) διπλη πτώση αμέσως μετά την Αρναία...
Έμειναν οι γρατσουνιές στα κάγκελα να μου θυμίζουν την κουλαμαρα μου
Με αυτά τα τακάκια έβγαλα όλο το advonride
Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η ζελατινα ειναι μαμισια η εξτρα ;;.....η εξατμιση την ειχε η την βαζεις εσυ......που βρεθηκε ;;;Καρβουνακια μίζας.... Που θα πάει, θα το ισιώσω το hrc..
Advphone....
Γατάκι...... Οι εξατμίσεις είναι 2 και είναι μαμά hrc, τις είχε επάνω.Η ζελατινα ειναι μαμισια η εξτρα ;;.....η εξατμιση την ειχε η την βαζεις εσυ......που βρεθηκε ;;;