Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δοκίμασε σωληνάκι σιλικόνης καυσίμου με εσωτερικό πλέγμα.
Το πλέγμα αυτό φαίνεται μόνο σε τομή.
Με πλέγμα, για αυτοκίνητο, υψηλής πίεσης είναι αυτό που είχα πάρει. Εκεί που ενώνει στο φίλτρο επειδή το τεντώνει το στόμιο, σκάει και αρχίζει να τρέχει. Θα ρωτήσω σε πιατζιο αν πουλάνε με το μέτρο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Επειδη ηθελα να μην βραζουν ουτε τα κακαλα μου ουτε το αμορτισερ μου καθε φορα που επεφτα σε κινηση με το 1090 στην πολη, βρηκα σε καλη τιμη μεταχειρισμενο τον λαιμο εξατμισης του πισω κυλινδρου απο 1290Τ, που ειναι επενδεδυμενος με θερμομονωση απο το εργοστασιο. Σημερα εκατσα και τον εβαλα. Σε μια προχειρη δοκιμη μεσα στην κινηση τωρα το μεσημερι ειδα τεραστια διαφορα. Η αριστερη μου γαμπα που πριν τραβαγε τα ζορια με οτιδηποτε εκτος απο παντελονι μηχανης, πλεον δεν καταλαβαινει ζεστη. Η ολη διαδικασια ειναι πολυ ευκολη αλλα παιρνει ωρα γιατι πρεπει να λυσεις βασεις εξατμισης/τελικου και ποδια αλουμινιου εαν υπαρχει, αλλα αξιζει τον κοπο.

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με πλέγμα, για αυτοκίνητο, υψηλής πίεσης είναι αυτό που είχα πάρει. Εκεί που ενώνει στο φίλτρο επειδή το τεντώνει το στόμιο, σκάει και αρχίζει να τρέχει. Θα ρωτήσω σε πιατζιο αν πουλάνε με το μέτρο.
Γιάννη είναι διαφορετικής αντοχής τα σωληνακια υποπίεσης και τα σωληνάκια καυσίμου...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επειδη ηθελα να μην βραζουν ουτε τα κακαλα μου ουτε το αμορτισερ μου καθε φορα που επεφτα σε κινηση με το 1090 στην πολη, βρηκα σε καλη τιμη μεταχειρισμενο τον λαιμο εξατμισης του πισω κυλινδρου απο 1290Τ, που ειναι επενδεδυμενος με θερμομονωση απο το εργοστασιο. Σημερα εκατσα και τον εβαλα. Σε μια προχειρη δοκιμη μεσα στην κινηση τωρα το μεσημερι ειδα τεραστια διαφορα. Η αριστερη μου γαμπα που πριν τραβαγε τα ζορια με οτιδηποτε εκτος απο παντελονι μηχανης, πλεον δεν καταλαβαινει ζεστη. Η ολη διαδικασια ειναι πολυ ευκολη αλλα παιρνει ωρα γιατι πρεπει να λυσεις βασεις εξατμισης/τελικου και ποδια αλουμινιου εαν υπαρχει, αλλα αξιζει τον κοπο.

Πώς και δεν δοκίμασες θερμομονωτικη ταινία τιτανίου εξατμίσεων?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τις έβαλα το κουστούμι του καλοκαιριού!!!


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Shut up and take my money ενα πράγμα.
Πολύ όμορφο :inlove::inlove:

Επιτέλους μπήκαν αυτοκόλλητα σε αυτό το μηχανάκι :p
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ήταν καιρός που άκουγα τις βαλβίδες του πίσω κυλίνδρου να διαμαρτύρονται. Λυσιμο όλα (εισαγωγή, καρμπυρατερ, πηνία, δεξί ψυγείο) και ρυθμισμα. Δέσιμο όλα, ζέσταμα μηχανής και ρυθμισμα καρμπυρατερ. Τώρα γουργουρίζει χαρούμενη. Θέλαμε όλες ρυθμισμα παρόλο που είχα κάνει Μόλις 20.000 από το προηγούμενη φορά. Για ΤΑ είναι λίγα...

Υ.Γ. Αν δεν παίρνει μπρος στη συναρμολόγηση έχετε βάλει λάθος τα καλώδια στα πηνία. Μου πήρε 2-3 ώρες μέχρι να καταλάβω τι έχει γίνει.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
:clp:
Το κακο με το 600 ειναι οτι για να ρυθμιστουν οι βαλβιδες εισαγωγης του μπροστα κυλινδρου πρεπει να βγουν και τα καρμπς ενω στο 650 αυτο δεν ειναι απαραιτητο
Το ψυγειο παντως αν θυμαμαι καλα δεν ειναι απαραιτητο να βγει αρκει απλως να τραβηχτει λιγο προς τα πισω
Δεν ειναι παντως παραξενο που τις βρηκες αρυθμιστες Μου εχει συμβει καμποσες φορες Υποθετω ομως οτι ηταν ακομα μεσα στα ορια που λεει η χοντα σωστα?

Α, Και οταν λες πηνεια?
Μηπως πολλαπλασιαστες?

Τα μασπιε τι ρατσα ειναι Το μπλε που φαινεται πανω τους λαστιχο ειναι?

Το ΤΑ σου παντως πρεπει να ειναι απο τα πιο καλοσυντηρημενα που κυκλοφορουν
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
:clp:
Το κακο με το 600 ειναι οτι για να ρυθμιστουν οι βαλβιδες εισαγωγης του μπροστα κυλινδρου πρεπει να βγουν και τα καρμπς ενω στο 650 αυτο δεν ειναι απαραιτητο
Το ψυγειο παντως αν θυμαμαι καλα δεν ειναι απαραιτητο να βγει αρκει απλως να τραβηχτει λιγο προς τα πισω
Δεν ειναι παντως παραξενο που τις βρηκες αρυθμιστες Μου εχει συμβει καμποσες φορες Υποθετω ομως οτι ηταν ακομα μεσα στα ορια που λεει η χοντα σωστα?

Α, Και οταν λες πηνεια?
Μηπως πολλαπλασιαστες?

Τα μασπιε τι ρατσα ειναι Το μπλε που φαινεται πανω τους λαστιχο ειναι?

Το ΤΑ σου παντως πρεπει να ειναι απο τα πιο καλοσυντηρημενα που κυκλοφορουν
Ευχαριστώ πολύ Κώστα. Όντως καλά θυμάσαι το ψυγείο το μετατοπίσεις γεμάτο με ψυκτικό δεν θέλει άδειασμα, σου δίνει όσο χώρο χρειάζεσαι για να ρυθμίσεις σωστά. Όντως ήταν στα όρια αλλα ακούγονταν αρκετά, παράδοξο για ΤΑ. Αυτό που είδα επίσης ήταν ότι οι βίδες ρύθμισης, ειδικά της εξαγωγής είχαν κάνει αυτάκι και δεν παταγαν σωστά τις βαλβίδες και έκαναν πιο δύσκολη τη ρύθμιση τους. Για αυτή τη φορά τις έτριψα, ήρθαν στα τεμπα τους, αλλά την επόμενη θα πάρω ένα σετ και θα τις αλλάξω όλες. Απλά γιατί θέλω να είναι τέλειο.

Το σωστό είναι πολλαπλασιαστες όπως ειπες και όχι πηνία που έγραψα. Εδεινε σπινθηρα στον πίσω ενώ έπρεπε να δίνει μπροστά και το αντίστροφο. Το τι πυροβολισμός έπεσε στο γκαράζ δε λέγεται. Ενώ είχα βάλει σωστά τις πολικοτητες έκανα λάθος στη θέση. Την επόμενη θα το καταλάβω αμέσως...

Τα μασπιε είναι από ebay κινέζικα μάλλον, αρκετά πιο φαρδιά. Το μπλε είναι σιλικόνη (Από παλιό σωλήνα εισαγωγής) μαλακή που τη συγκρατω με δύο σύρματα για να απορροφά κραδασμούς εντός δρόμου, εκτός τα αφαιρώ.

Προσπαθώ να το φροντίζω όσο γίνεται. Θέλει πολύ προσωπική εργασία και χρόνο, όπως είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις από πρωτο χέρι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
:clp:

Το ΤΑ σου παντως πρεπει να ειναι απο τα πιο καλοσυντηρημενα που κυκλοφορουν
Ευχαριστώ πολύ Κώστα. Όντως καλά θυμάσαι το ψυγείο το μετατοπίσεις γεμάτο με ψυκτικό δεν θέλει άδειασμα, σου δίνει όσο χώρο χρειάζεσαι για να ρυθμίσεις σωστά. Όντως ήταν στα όρια αλλα ακούγονταν αρκετά, παράδοξο για ΤΑ. Αυτό που είδα επίσης ήταν ότι οι βίδες ρύθμισης, ειδικά της εξαγωγής είχαν κάνει αυτάκι και δεν παταγαν σωστά τις βαλβίδες και έκαναν πιο δύσκολη τη ρύθμιση τους. Για αυτή τη φορά τις έτριψα, ήρθαν στα τεμπα τους, αλλά την επόμενη θα πάρω ένα σετ και θα τις αλλάξω όλες. Απλά γιατί θέλω να είναι τέλειο.

Το σωστό είναι πολλαπλασιαστες όπως ειπες και όχι πηνία που έγραψα. Εδεινε σπινθηρα στον πίσω ενώ έπρεπε να δίνει μπροστά και το αντίστροφο. Το τι πυροβολισμός έπεσε στο γκαράζ δε λέγεται. Ενώ είχα βάλει σωστά τις πολικοτητες έκανα λάθος στη θέση. Την επόμενη θα το καταλάβω αμέσως...

Τα μασπιε είναι από ebay κινέζικα μάλλον, αρκετά πιο φαρδιά. Το μπλε είναι σιλικόνη (Από παλιό σωλήνα εισαγωγής) μαλακή που τη συγκρατω με δύο σύρματα για να απορροφά κραδασμούς εντός δρόμου, εκτός τα αφαιρώ.

Προσπαθώ να το φροντίζω όσο γίνεται. Θέλει πολύ προσωπική εργασία και χρόνο, όπως είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις από πρωτο χέρι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εγώ έχω δει το TA του Στέφου από κοντά και όντως είναι μια κούκλα! Καμιά φορά όταν βλέπεις πραγματικά καλοσυντηρημένα παλιά μοντέλα χαίεσαι να τα χαζεύεις περισσότερο από άλλα ολοκαίνουρια μοντέλα!

Συνονόματε stefos :friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τις έβαλα το κουστούμι του καλοκαιριού!!!


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μ O O N-ARRRRRA !!! :yew:


ΥΓ: Γι'αυτό δεν το'ντυνα φίλε.
Αν το'χα κάνει έτσι ,δεν παίζει να το δινα.
Κουκλάρα.
Να το χαίρεσαι φίλε.
Και Φτου-Φτού-Φτού και ΜΑΚΡΙΑ το κακό το μάτι. ;)
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εγώ έχω δει το TA του Στέφου από κοντά και όντως είναι μια κούκλα! Καμιά φορά όταν βλέπεις πραγματικά καλοσυντηρημένα παλιά μοντέλα χαίεσαι να τα χαζεύεις περισσότερο από άλλα ολοκαίνουρια μοντέλα!

Συνονόματε stefos :friendship:
Είναι φορές που λέω θα την αλλάξω, μετά κάνω μαζί της ένα ταξίδι 2.500 χωρίς το παραμικρό και μετα της κάνω ένα σέρβις το ΣΚ και δεν θα μου έχει κοστίσει τίποτα. Δύσκολο αυτό πλέον για σύγχρονες μηχανές. Δεν κάνει τίποτα τέλεια, αλλά τα κάνει όλα.

Υ.Γ. test ride για το Τ7 έκλεισα πάντως...


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Σημερα βρηκα λιγο χρονο λογο σεζον και εβαλα ζελατινα,παταρακια,ανοιχτες χουφτες,ταπες πλαισιου,ταπες στο τιμονι,σφουγγαρακι τιμονιου και αλλαξα και υο καλυμα της σελας(ολα σε πορτοκαλι αποχρωσεις εννοειται) :friendship:
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σημερα βρηκα λιγο χρονο λογο σεζον και εβαλα ζελατινα,παταρακια,ανοιχτες χουφτες,ταπες πλαισιου,ταπες στο τιμονι,σφουγγαρακι τιμονιου και αλλαξα και υο καλυμα της σελας(ολα σε πορτοκαλι αποχρωσεις εννοειται) :friendship:
Πόσο κ@ύλα μηχανάκι ειναι αυτό! Φτού της!
 
Top Bottom