Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Εγώ το βρήκα στο site του εμπόρου ψάχνοντας το συγκεκριμένο μοντέλο! Αργότερα, το ίδιο μηχανάκι, είδα ότι ήταν ανεβασμένο στο MCN (που επίσης εχει αγγελίες) και στο eBay!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Η μεγαλύτερη σελίδα από Αγγλία είναι το autotrader.co.uk.
Πράγματι, κατά κανόνα οι Άγγλοι γράφουν λιγότερα χιλιόμετρα και κυρίως καλοκαίρι. Τα μηχανάκια που χρησιμοποιούνται όλο τον χρόνο (όπως το καημένο το CBR μου) θέλουν μεγάλη προσοχή για τις σκουριές λόγω αλατιού.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η μεγαλύτερη σελίδα από Αγγλία είναι το autotrader.co.uk.
Πράγματι, κατά κανόνα οι Άγγλοι γράφουν λιγότερα χιλιόμετρα και κυρίως καλοκαίρι. Τα μηχανάκια που χρησιμοποιούνται όλο τον χρόνο (όπως το καημένο το CBR μου) θέλουν μεγάλη προσοχή για τις σκουριές λόγω αλατιού.
Αυτο θα εγραφα τωρα, το Νο1 που κοιταμε σε οποιοδηποτε οχημα αγοραζουμε απο Αγγλια ειναι οι σκουριες!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
και οτι τα κοντέρ τους είναι σε μίλια και πρέπει να υπολογιστεί και αυτή η αλλαγή πέρα από τα διαδικαστικά της μεταφοράς, εκτελωνισμό, κτλ.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Σε όσα το κοντέρ είναι οθόνη και όχι ρολόι η αλλαγή είναι εύκολη.
Η λιγότερο άμεσα αντιληπτή διαφορά είναι στο φανάρι, καθώς εκεί οδηγούν αριστερά η δέσμη είναι εντονότερη προς τ' αριστερά. Αν φέρεις λοιπόν εδώ "δεξιοτιμονο" μηχανάκι σ' ένα βαθμό θα στραβωνεις τους απέναντι.
Παρά τις όποιες αυτές δυσκολίες, συχνά αξίζει η εισαγωγή από Αγγλία.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η μεγαλύτερη σελίδα από Αγγλία είναι το autotrader.co.uk.
Πράγματι, κατά κανόνα οι Άγγλοι γράφουν λιγότερα χιλιόμετρα και κυρίως καλοκαίρι. Τα μηχανάκια που χρησιμοποιούνται όλο τον χρόνο (όπως το καημένο το CBR μου) θέλουν μεγάλη προσοχή για τις σκουριές λόγω αλατιού.
Δε ξέρω αν στην Αγγλία ρίχνουν απλώς αλάτι αλλά στη Γερμανία μέσα στο αλάτι υπάρχει κι ένα χημικό που κάνει ακόμη μεγαλύτερη ζημιά και πράγματι θέλει πολύ προσοχή μια τέτοια αγορά. Πρέπει να είσαι σίγουρος πως η μηχανή είναι μόνο καλοκαιρινής χρήσης.
Επίσης μια πληροφορία που αποκόμισα και είχε ενδιαφέρον είναι πως οι Γερμαναράδες που χρησιμοποιούν τις μηχανές τους το χειμώνα για να πάνε στη δουλειά τους δεν τις πολυπροσέχουν, ιδιαίτερα αυτοί που έχουν την άνεση να αλλάζουν Premium μηχανές κάθε 3-4 χρόνια. Έτσι βλέπεις μοτοσυκλέτες που αξίζουν 20.000€ να πωλούνται π.χ. 11 ή 12.000€ γιατί το μόνο που θέλουν είναι να συμπληρώσουν τα υπόλοιπα μισά για να πάρουν το νέο μοντέλο κ.ο.κ. Το θέμα είναι πως οι περισσότεροι από αυτούς με 0, 3 ή 5 βαθμούς κελσίου σπάνε τους κινητήρες στα φανάρια χωρίς να έχει ζεσταθεί καθόλου ο κινητήρας καθώς είναι σύνηθες στη Γερμανία να έχεις κάνει 20 ή 30 χλμ και ο δείκτης θερμοκρασίας να έχει ανέβει ελάχιστα. Αποτέλεσμα τη ταχύτατη φθορά του κινητήρα με αποτέλεσμα εσύ να χαίρεσαι που πήρες π.χ. μια GS1200LC με 35.0000 χλμ αλλά στα 60.000 χλμ να αρχίζεις τις επισκέψεις στα συνεργεία....
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Πήρε δρόμο ο καταλύτης και αλλαχθηκε το σπασμένο ελατηριο της μανιβελας .. Πάντως κατάλαβα γιατί χαλάνε αυτά τα παλιό κτμ . Made in Italy τα εξαρτήματα


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πήρε δρόμο ο καταλύτης και αλλαχθηκε το σπασμένο ελατηριο της μανιβελας .. Πάντως κατάλαβα γιατί χαλάνε αυτά τα παλιό κτμ . Made in Italy τα εξαρτήματα


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είδες διαφορά με την αφαίρεση καταλύτη?
Είναι δίχρονο και έχει ενδιαφέρον αυτό.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Είδες διαφορά με την αφαίρεση καταλύτη?
Είναι δίχρονο και έχει ενδιαφέρον αυτό.
Όχι απλά διάφορα. Μιλάμε για τεράστια διαφορά. Στις μεσεες που κρέμαγε τώρα σκοτώνει. Από την αρχή μέχρι το τέλος έχει την ίδια ροπη
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Εγιναν σε περισσότερες από μια ημέρες (και νύχτες για την ακρίβεια), αλλά εβαλα αμορτισέρ από z1000 sx, επισκευασα το καρμπυρατέρ, έβαλα μπαταρία λιθίου, έφτιαξα κάτι ηλεκτρικά,
αλλαξα τακάκια, λάδια, φίλτρα, λάδια και ελατήρια στο πιρούνι και το έβαψα μαύρο με plasti dip! Σχεδόν έτοιμο για το επερχόμενο ταξίδι...!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Εγιναν σε περισσότερες από μια ημέρες (και νύχτες για την ακρίβεια), αλλά εβαλα αμορτισέρ από z1000 sx, επισκευασα το καρμπυρατέρ, έβαλα μπαταρία λιθίου, έφτιαξα κάτι ηλεκτρικά,
αλλαξα τακάκια, λάδια, φίλτρα, λάδια και ελατήρια στο πιρούνι και το έβαψα μαύρο με plasti dip! Σχεδόν έτοιμο για το επερχόμενο ταξίδι...!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"τουμπανο".....η..Καwa....αλλα κ το ΒΜW..!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ναι....για αυτο λεω....ειχε στις φωτο κ διτροχο ;;;
Σε αυτές όχι! Και μιας και πήρα φορά, είπα να φτιάξω και το φανάρι που ξεχαρβαλωθηκε από το troffy! Ίσως στη bmw δεν πολυπιστεύουν ότι οι
ιδιοκτήτες θα βάζουν το Dakar στο χώμα! Συρματασφαλισμένο πλεον!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ταίριαξαν τελικά και οι βαλίτσες από το DAKAR! Λιγότερο πλάτος και βαρος σε σχέση με τις Krauser που φορούσα μέχρι πρόσφατα! Φορτώνω και Τριτη βράδυ πατάω μίζα για οξω!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom