Άκυρο! Γράψε λάθος!!Πες μου οτι εισαι Αι Γιαννη....
Άκυρο! Γράψε λάθος!!Πες μου οτι εισαι Αι Γιαννη....
Εχω αρχισει και πιστευω οτι για να γινει κατι καλα πρεπει το κανεις μονος σου.....'Εριξα μια ματιά στο φίλτρο αέρα και σε κάποια ζιγκλέρ εαν είναι αυτά που πρέπει και τι ανακάλυψα...
Ότι στο τελευταίο service των καρμπυρατέρ πριν απο 15.000 km περίπου o "μάστορας" είχε βάλει ανάποδα τα τέσσερα απο τα έξι ζιγκλέρ της εισαγωγής και στα δυο καρμπς...
Συγκεκριμένα στην θέση του idle-air jet που θα έπρεπε να είναι #50 είχε το ζιγκλέρ της Air cut-off valve που ήτανε #80άρι...
Ακριβώς το ίδιο και στον άλλο κύλινδρο...
Γι'αυτό είχα παρατηρήσει έντονη μυρωδιά καυσαερίων που μάλιστα το είχαν επισημάνει όσοι ακολουθούσαν...
Εν΄τέλει μόλις τα έβαλα στην θέση τους η οσμή των καυσαερίων ελαττώθηκε στο 1/3...
Βέβαια με προβληματίζει το γεγονός οτι η τελική ρύθμιση του καρμπυρατέρ έγινε με τα ζιγκλέρ λαθος τοποθετημένα...
Οπότε τι κάνουμε...?
Το ξαναπάω για ρύθμιση...?
Και ύστερα σου λένε φταίνε τα KTM που χαλάνε...
Σε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας πέρασα σήμερα απο τον μάστορα για να του πω τι βρήκα...'Εριξα μια ματιά στο φίλτρο αέρα και σε κάποια ζιγκλέρ εαν είναι αυτά που πρέπει και τι ανακάλυψα...
Ότι στο τελευταίο service των καρμπυρατέρ πριν απο 15.000 km περίπου o "μάστορας" είχε βάλει ανάποδα τα τέσσερα απο τα έξι ζιγκλέρ της εισαγωγής και στα δυο καρμπς...
Συγκεκριμένα στην θέση του idle-air jet που θα έπρεπε να είναι #50 είχε το ζιγκλέρ της Air cut-off valve που ήτανε #80άρι...
Ακριβώς το ίδιο και στον άλλο κύλινδρο...
Γι'αυτό είχα παρατηρήσει έντονη μυρωδιά καυσαερίων που μάλιστα το είχαν επισημάνει όσοι ακολουθούσαν...
Εν΄τέλει μόλις τα έβαλα στην θέση τους η οσμή των καυσαερίων ελαττώθηκε στο 1/3...
Βέβαια με προβληματίζει το γεγονός οτι η τελική ρύθμιση του καρμπυρατέρ έγινε με τα ζιγκλέρ λαθος τοποθετημένα...
Οπότε τι κάνουμε...?
Το ξαναπάω για ρύθμιση...?
Και ύστερα σου λένε φταίνε τα KTM που χαλάνε...
Στον Σουπερτενεκε ειναι 3+ παντως...Ένα λίτρο είναι η υπερχείλιση ρε κιορατά γ@μω το κ@ντηλι σου;
Δεν τα λες καλά. 260*7/100=18.2Ένα λίτρο είναι η υπερχείλιση ρε κιορατά γ@μω το κ@ντηλι σου;
Πρέπει να γίνει επιτόπου η καταγγελία, αλλιώς δε βγάζεις άκρη.Δεν τα λες καλά. 260*7/100=18.2
Άρα μπήκαν (υπολογισμός με απαισιοδοξία στην κατανάλωση) τρία και κάτι λίτρα παραπάνω. Από άδειο, σπρωχτό στο βενζινάδικο, 20.2 ως 20.7 σε πρατήρια της ίδιας εταιρείας σε άλλη περιοχή. Ναι έχω μείνει αρκετές φορές από βενζίνη. Ναι βάζω συχνά στην ίδια εταιρία. Ποτέ άλλοτε δεν είχα τέτοιο θέμα, ούτε σε άλλη εταιρεία.
Λύσαμε τον Ιάπωνα για σερβις μπροστινών και γρασσαρισματα
Και περάσαμε και στην Γερμανίδα προβολακια επιτελους...!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ειχα παρει μια βάση της sw motech και λιγο πριν τα μονταρω βρηκα τις γνήσιες μεταχειρισμένες και εβαλα αυτές.Σε τι βάση έπιασες τα προβολάκια ;
Θέλω να βάλω και εγώ τέτοια σιγά σιγά...
Βιδώνουν κάτω από το φτερό ;Ειχα παρει μια βάση της sw motech και λιγο πριν τα μονταρω βρηκα τις γνήσιες μεταχειρισμένες και εβαλα αυτές.
Μολις γυρισω Αθηνα θα βαλω αγγελια τις αλλες...
Google Afbeeldingen resultaat voor http://photo.moto-plus.gr/Product-gr/sv_moto_plus/motech_fog_hawk_r_1200_gs_08.jpgΒιδώνουν κάτω από το φτερό ;
Στάλθηκε από το WP5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλά πας...3ο λαστιχο φετος
Bridgestone battlax ax41 νεο μοντελοΚαλά πας...
Έχουμε και ένα τρίμηνο ακόμα...
Και πιο ειναι είπαμε...?