Χωρίς να είμαι απόλυτα ειδικός, νομίζω πως η λίπανση της αλυσίδας πρέπει να γίνεται από την μέσα μεριά. Λόγο ταχύτητας περιστροφής και φυγόκεντρου μάλλον η βαλβολίνη φεύγει ...
Παντελή δοκιμαστικα το έβαλα εκεί. Θα κάνω κάμποσα χλμ να δω πως λιπαινει και αναλόγως να φτιάξω.Χωρίς να είμαι απόλυτα ειδικός, νομίζω πως η λίπανση της αλυσίδας πρέπει να γίνεται από την μέσα μεριά. Λόγο ταχύτητας περιστροφής και φυγόκεντρου μάλλον η βαλβολίνη φεύγει ...
Feedback από το tpms please! Γιατί κι εγώ το ζαχαρωνω, τόσο στην έκδοση με τα καπάκια, όσο και στην ακριβότερη με τους εσωτερικούς αισθητήρες για TL ελαστικά!Σήμερα στο 640 κάναμε μποτέ αλυσίδας με παραφινελαιο, εγκατασταθηκε κινεζια ΤPMS και σκατζαρισα τους προβολείς micro Hella De με πιο δυνατούς Led, θερμού χρώματος για συνθήκες χαμηλής ορατότητας (και επειδή είμαι ψώνιο με τα κίτρινα προβόλια), και ας λέει ο gsmaniac ότι κάνουμε πυροφάνι στα ποτάμια...
Επίσης, επισκεύασα το σπασμένο γυαλί του TUTORO που είχε φάει πέτρα όταν το είχα στο 990, και το εγκατέστησα στο TRACER.
Δεν κακό.
Χρόνος εργασιών, 2 ώρες.
Χρόνος φωτογραφιών, 5μιση ωρες.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπραβο ρε φιλε....πως το καταφερες..;;Σήμερα στο 640 κάναμε μποτέ αλυσίδας με παραφινελαιο, εγκατασταθηκε κινεζια ΤPMS και σκατζαρισα τους προβολείς micro Hella De με πιο δυνατούς Led, θερμού χρώματος για συνθήκες χαμηλής ορατότητας (και επειδή είμαι ψώνιο με τα κίτρινα προβόλια), και ας λέει ο gsmaniac ότι κάνουμε πυροφάνι στα ποτάμια...
Επίσης, επισκεύασα το σπασμένο γυαλί του TUTORO που είχε φάει πέτρα όταν το είχα στο 990, και το εγκατέστησα στο TRACER.
Δεν κακό.
Χρόνος εργασιών, 2 ώρες.
Χρόνος φωτογραφιών, 5μιση ωρες.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και με τους κραδασμούς-χάδια αγάπης του 640????? να δούμε τι θα του μείνει στο τέλος :funΜπραβο ρε φιλε....πως το καταφερες..;;
Εβαλες στο 640....περισσοτερα.....Μπλιμπλικια...
Απο οτι εχει....ο Σαββας...στο NC....χαχα..!!!!
Προσπαθεί να με ξεπεράσει Πέτρο, βλέπεις ? Θα βάλω και άλλα κρυφά τώρα... :fun:fun:funΜπραβο ρε φιλε....πως το καταφερες..;;
Εβαλες στο 640....περισσοτερα.....Μπλιμπλικια...
Απο οτι εχει....ο Σαββας...στο NC....χαχα..!!!!
Καλό είναι και οι ενδείξεις έχουν ακρίβεια.Feedback από το tpms please! Γιατί κι εγώ το ζαχαρωνω, τόσο στην έκδοση με τα καπάκια, όσο και στην ακριβότερη με τους εσωτερικούς αισθητήρες για TL ελαστικά!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Εκτός και αν πάρει το παρακάτω με τον γνωστό τρόπο κάτι λιγότερο από 30€...Καλό είναι και οι ενδείξεις έχουν ακρίβεια.
Η μπαταρία στους αισθητήρες κρατάνε 1-1,5 χρόνο.
Η μπαταρία στην οθόνη φορτίζει με usb και κρατάει αρκετά....τόσο που ποτέ μου δε μπόρεσα να καταλάβω.
Με την αδιαβροχοποίηση είχα ένα θέμα γιατί μου πέρασε νερό από τη θύρα usb, στην αρχή θόλωσε η οθόνη και μετά σταμάτησε να δουλεύει. Πέρασε κάνα τρίμηνο, στέγνωσε μόνο του και ξανάρχισε πάλι και είχε ενδείξεις. Τώρα είναι στεγνό και δουλεύει. Δεν το θεωρό πλέον αδιάβροχο και του συμπεριφέρομαι ως τέτοιο.
Να πω εδώ ότι με γλίτωσε όταν το είχα στο 990 σε χωματάδα, γιατί έπαθα μπροστινό και άρχισε να αναβοσβήνει σαν τρελό και έκοψα αμέσως, οπότε γλίτωσα πιθανή τούμπα.
Αν το παραγγείλεις πλέον, θα πληρώσεις και τελωνείο.....εγώ το πήρα το 2017 όπου δεν είχε τελωνιακές χρεώσεις τότε.....μου είχε βγει γύρω στα 30 ευρώ αν θυμάμαι.
Και πως είσαι σίγουρος ότι θα συνεργάζονται οι έξτρα πομποί με την οθόνη...?
Το σκέφτηκα για αυτοκινηταδικη έκδοση, αλλά εγώ θέλω 2 και 2 πομπούς! Δεν θέλω και τους 4 ίδιου τύπου, μιας και στο dakar δεν μπαίνουν προφανώς οι εσωτερικοί, ενώ στο zzr δε θέλω να βάλω με τίποτα τόσα γραμμάρια βάρος στη βαλβίδα, λόγω του ότι αναπτύσσω σημαντικά μεγαλύτερη ταχύτητα! Το είχα ψάξει και παλιότερα και είχα κάνει και ερώτηση στον πωλητή και η απόκριση ήταν ότι θα δουλεύει!Και πως είσαι σίγουρος ότι θα συνεργάζονται οι έξτρα πομποί με την οθόνη...?
Μήπως να κοίταζες για αυτό το λόγο κάποιο που προορίζεται για αυτοκίνητο διότι θα έχει ήδη τέσσερις πομπούς...?
Κακό αυτό! Αυτό είναι το πρόβλημα με τα κινεζικά! Πραγματοποιούν λιγότερα από αυτά που υπόσχονται ή πραγματοποιούν όσα υπόσχονται αλλά όχι για πολύ καιρό!Στο δικό μου πάντως που είναι ίδιο με του Γιάννη κάποια στιγμή σταμάτησε να δείχνει την ένδειξη του πίσω τροχού.
Τι reset έκανα τι μπαταρίες άλλαξα τίποτα αυτό...
Τωρα το ειδα... Δλδ με αυτα τα λαδωτιρια πρεπει να στοχευει σε μια μονο πλευρα ορικ.... Πχ αν το βαλεις στην μεση δεν εχει νοημα;;; ρωταω γιατι ειμαι σε σκεψεις να βαλω.... Επεισης πχ μπορεις να κατεβασεις δυο σωληνακια οποτε να λαδωνει και δεξια και αριστερα;;;; καπτεν ποια μαρκα πειρες;Σήμερα στο 640 κάναμε μποτέ αλυσίδας με παραφινελαιο, εγκατασταθηκε κινεζια ΤPMS και σκατζαρισα τους προβολείς micro Hella De με πιο δυνατούς Led, θερμού χρώματος για συνθήκες χαμηλής ορατότητας (και επειδή είμαι ψώνιο με τα κίτρινα προβόλια), και ας λέει ο gsmaniac ότι κάνουμε πυροφάνι στα ποτάμια...
Επίσης, επισκεύασα το σπασμένο γυαλί του TUTORO που είχε φάει πέτρα όταν το είχα στο 990, και το εγκατέστησα στο TRACER.
Δεν κακό.
Χρόνος εργασιών, 2 ώρες.
Χρόνος φωτογραφιών, 5μιση ωρες.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θανάση και μένα μου τόκανε όταν οι μπαταρίες των αισθητήρων τροχών ήταν στο τέλος τους μετά από 1,5 χρόνο.Στο δικό μου πάντως που είναι ίδιο με του Γιάννη κάποια στιγμή σταμάτησε να δείχνει την ένδειξη του πίσω τροχού.
Τι reset έκανα τι μπαταρίες άλλαξα τίποτα αυτό...