Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μια ξωφαλτση πετρα με 5+1 στο τζοκερ να παει πανω του, παει, τα κουρεψε ολα. Μηπως να το ξανασκεφτεις?

Παιζει για τον οποιονδηποτε λογο (λαθος τακακι/ μποτα και ρυθμιση πενταλ) να μενει πατημενο το πισω φρενο, εστω και ανεπαισθητα?
Όχι ρε συ αφού μου το έκανε μόνο 2 φορές και τις δυο ήταν σε κατηφορικό στριφτερο δρόμο και καλοκαίρι.

Θα το αφήσω να δω πως θα συμπεριφερθουν τα υγρά γενικά, άσε που δε θα το βάζω πλέον στο χώμα το μηχανάκι, μόνο αν είναι ανάγκη.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Μου έχουν βράσει 2 φορές καλοκαίρι φορτωμένος σε στροφιλικι.
τοσο βαρος προσπαθουν να σταματησουν τα ερμα.....
σουβλακια κοντοσουβλια τυροπιτες μπλα μπλα μπλα....





















εισαι και βιγκαν τρομαρα σου....
:p:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Όχι ρε συ αφού μου το έκανε μόνο 2 φορές και τις δυο ήταν σε κατηφορικό στριφτερο δρόμο και καλοκαίρι.

Θα το αφήσω να δω πως θα συμπεριφερθουν τα υγρά γενικά, άσε που δε θα το βάζω πλέον στο χώμα το μηχανάκι, μόνο αν είναι ανάγκη.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παιζει να ηταν και τα υγρα εαν ειχες καιρο να τα αλλαξεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
τοσο βαρος προσπαθουν να σταματησουν τα ερμα.....
σουβλακια κοντοσουβλια τυροπιτες μπλα μπλα μπλα....





















εισαι και βιγκαν τρομαρα σου....
:p:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Ντεμεκ βιγκαν αφού...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως Γιάννη Aldebaran, να ξέρεις το σενάριο με το να πατάς ελαφρά το φρένο χωρίς να το καταλαβαίνεις είναι πιθανό να συμβαίνει. Δε σημαίνει ότι θα βράζουν τα υγρά συνέχεια αλλά μπορεί να τα "προθερμαίνεις" τόσο ώστε αν πιεστούν να βράσουν πιο εύκολα. Εμένα σε βόλτες μου είχαν πει ότι φαινόταν το stop μου μονίμως αναμμένο και ρύθμισα λίγο το πεντάλ. Δε χάνεις τίποτα να το ελέγξεις. Τη πορτοκαλί Κινεζιά δε θα την έβαζα, είναι πολύ εκτεθειμένο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν πατάω το φρένο παίδες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν πατάω το φρένο παίδες.
Όχι, το πατάς! :p

Χωρίς πλάκα τώρα, το λες επειδή το έχεις τσεκάρει ή επειδή εσύ πιστεύεις ότι δεν το πατάς; Γιατί μπορεί και να εκπλαγείς...
Εκτός αν μου πεις ότι είναι σύμπτωμα που έχουν όλα τα 990, οπότε... KTM rules!
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Μου το έχει κάνει κι εμενα μια φορά και έχασα το πίσω φρένο από υπερθέρμανση, ήταν όμως σε ακραίες συνθήκες, το κυνηγούσα σε κατηφορική 8 - 9 χλμ με διαρκή πέταλα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις "βουτάω" περισσότερο το μπροστινό (που δεν περνει χαμπάρι) και ξεκουράζω το πίσω.
Όλα τα μοτό πιστεύω το κάνουν αν πιεστούν πέρα από τις δυνατότητες τους.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Τώρα με την κρίση... Θα βγουν και άλλα προβλήματα της σΚΤΜ, που δεν τα κελαηδαγατε
ο αμπελαλε μας δουλευει ψιλο γαζι....
μεχρι τωρα εχει κανει τρεις βαρυσημαντες δηλωσεις....
  1. τζαπαν μεχρι να παγωσει η κολαση
  2. ready to service για το σκατεμ.....
  3. οτι ειναι ντεμεκ βιγκαν.....
παμε σε μια αναλυση τωρα...
  1. πουλαει το τζαπαν...
  2. πουλαει το τριμπουρ@δελο....
  3. δεν κοβει την μασα.....
αρα μονοδρομος.... δυο σε ενα....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όχι, το πατάς! :p

Χωρίς πλάκα τώρα, το λες επειδή το έχεις τσεκάρει ή επειδή εσύ πιστεύεις ότι δεν το πατάς; Γιατί μπορεί και να εκπλαγείς...
Εκτός αν μου πεις ότι είναι σύμπτωμα που έχουν όλα τα 990, οπότε... KTM rules!
Στέφανε είναι σύνηθες φαινόμενο των 990 λόγω λανθασμένης δρομολόγησης του σωληνακιού, το εξηγώ κάποια ποστ πιο πάνω.
Και όχι, δε θα εκπλαγω...ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΤΑΩΩ! :cautious:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μου το έχει κάνει κι εμενα μια φορά και έχασα το πίσω φρένο από υπερθέρμανση, ήταν όμως σε ακραίες συνθήκες, το κυνηγούσα σε κατηφορική 8 - 9 χλμ με διαρκή πέταλα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις "βουτάω" περισσότερο το μπροστινό (που δεν περνει χαμπάρι) και ξεκουράζω το πίσω.
Όλα τα μοτό πιστεύω το κάνουν αν πιεστούν πέρα από τις δυνατότητες τους.
Είναι σωστό αυτό που λες. Συνήθως αυτό συμβαίνει γιατί συνυπάρχουν και άλλοι παράγοντες π.χ. ζέστη, π.χ. φορτωμένη μηχανή και ταυτοχρόνως το "κυνήγι".

Για αυτόν το λόγο όμως καλό είναι να είμαστε συνεπείς στις αλλαγές υγρών φρένων, τουλάχιστον ανά διετία (δεν το λέω για σένα Γιάννη Aldebaran, το λέω σαν γενική συμβουλή (σε έχω πάρει από φόβο)).

Εγώ το 2017, όταν αγόρασα τη μηχανή ήταν ολοκαίνουρια. Παρ 'όλα αυτά άλλαξα τα υγρά φρένων μετά από 1800 χλμ, γιατί ήταν μοντέλο 2014, έτσι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο γιατί προφανώς καθόταν 3 χρόνια σε κάποιο υπόστεγο της Yamaha. Το κόστος είναι μηδαμινό για κάτι τόσο σημαντικό ως προς την ασφάλεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε είναι σύνηθες φαινόμενο των 990 λόγω λανθασμένης δρομολόγησης του σωληνακιού, το εξηγώ κάποια ποστ πιο πάνω.
Και όχι, δε θα εκπλαγω...ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΤΑΩΩ! :cautious:
Χα χα χα, καλά βρε!
Το διάβασα που το έγραψες για τη διαδρομή των μακαρονιών, απλά επειδή δεν είχε τύχει να το ξαναδιαβάσω ως πρόβλημα αλλού, είπα να σου επιστήσω τη προσοχή.
Κάποτε εγώ το έκανα και επέμενα πως δεν το πατάω...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ο αμπελαλε μας δουλευει ψιλο γαζι....
μεχρι τωρα εχει κανει τρεις βαρυσημαντες δηλωσεις....
  1. τζαπαν μεχρι να παγωσει η κολαση
  2. ready to service για το σκατεμ.....
  3. οτι ειναι ντεμεκ βιγκαν.....
παμε σε μια αναλυση τωρα...
  1. πουλαει το τζαπαν...
  2. πουλαει το τριμπουρ@δελο....
  3. δεν κοβει την μασα.....
αρα μονοδρομος.... δυο σε ενα....
Fixed!

日本のオートバイを運転するすべての人、KTMを運転すると、オートバイをゴミ箱に捨てます。
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
日本のオートバイを運転するすべての人、KTMを運転すると、オートバイをゴミ箱に捨てます。
Έφτασε ως εδώ ο κορονοϊός...???:wtf,:
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Έχω κι εγώ τις ίδιες απορίες! Είμαι κι εγώ οπαδός του SV1000S.
Είχα 1ης, 2ης γενιάς Tuono, το SV ήταν το Ν (γυμνό) και τώρα πάλι 1ης γενιάς Tuono (αν και αρκετά διαφορετικό στην λειτουργία του από απλό 1ης γενιάς).

Ουσιαστικά οι διαφορές των δυο μηχανών είναι ότι θα περίμενε κανείς από μοτοσυκλέτα made in japan και made in Italy. Εργονομικά, το Tuono είναι ψηλότερη μοτοσυκλέτα και μάλλον μεγαλύτερη, όχι όμως και πιο άνετη (σε στοκ μορφή) μιας και τα μαρσπίε είναι αρκετά ψηλά. Το SV είναι χαμηλότερο και πιο μαλακό.
Μοτερικά, αν και οι δυο V έχουν σχετικά παρόμοιο δούλεμα (κάπως βαρύ σε σχέση με το πιο έυστροφο V2 της ΚΤΜ) βγάζουν διαφορετικό χαρακτήρα. Πιο γραμμικό το SV, δεν σου δίνει την αίσθηση ότι βγάζει άλογα. Πιο δεκτικό στις πολύ χαμηλές στροφές (με στοκ εξατμίσεις, με aftermarket τελικά αδείαζει λίγο χαμηλά). Το Tuono διαμαρτύρεται περισσότερο κάτω από τις 3Κ. Αρκετό γκάζι, πιο τραχιά αίσθηση.
Σαν οδήγηση, το SV σαν πιο χαμηλό το νοιώθεις πιο σταθερό, είναι όμως αρκετα μαλακό και δεν σε εμπνέει για πολύ γρήγορη οδήγηση. Καλά φρένα. Προσωπικά, όταν το οδηγούσα, κάτι μου έλειπε. Ο χαρακτήρας, που λένε. Το Tuono είναι πιο "δυναμικό", κουράζει όμως περισσότερο σε εκδρομική χρήση.
Αναλόγως την χρήση τους, κάποιος θα καταλήξει αν του κάνει ή όχι η κάθε μοτοσυκλέτα, στις τιμές που πλέον παίζουν είναι πολύ καλές επιλογές (αν και τα Tuono είναι λίγο πιο δύσκολο να βρεθούν σε καλή κατάσταση).
 
Top Bottom