Έχω κι εγώ τις ίδιες απορίες! Είμαι κι εγώ οπαδός του SV1000S.
Είχα 1ης, 2ης γενιάς Tuono, το SV ήταν το Ν (γυμνό) και τώρα πάλι 1ης γενιάς Tuono (αν και αρκετά διαφορετικό στην λειτουργία του από απλό 1ης γενιάς).
Ουσιαστικά οι διαφορές των δυο μηχανών είναι ότι θα περίμενε κανείς από μοτοσυκλέτα made in japan και made in Italy. Εργονομικά, το Tuono είναι ψηλότερη μοτοσυκλέτα και μάλλον μεγαλύτερη, όχι όμως και πιο άνετη (σε στοκ μορφή) μιας και τα μαρσπίε είναι αρκετά ψηλά. Το SV είναι χαμηλότερο και πιο μαλακό.
Μοτερικά, αν και οι δυο V έχουν σχετικά παρόμοιο δούλεμα (κάπως βαρύ σε σχέση με το πιο έυστροφο V2 της ΚΤΜ) βγάζουν διαφορετικό χαρακτήρα. Πιο γραμμικό το SV, δεν σου δίνει την αίσθηση ότι βγάζει άλογα. Πιο δεκτικό στις πολύ χαμηλές στροφές (με στοκ εξατμίσεις, με aftermarket τελικά αδείαζει λίγο χαμηλά). Το Tuono διαμαρτύρεται περισσότερο κάτω από τις 3Κ. Αρκετό γκάζι, πιο τραχιά αίσθηση.
Σαν οδήγηση, το SV σαν πιο χαμηλό το νοιώθεις πιο σταθερό, είναι όμως αρκετα μαλακό και δεν σε εμπνέει για πολύ γρήγορη οδήγηση. Καλά φρένα. Προσωπικά, όταν το οδηγούσα, κάτι μου έλειπε. Ο χαρακτήρας, που λένε. Το Tuono είναι πιο "δυναμικό", κουράζει όμως περισσότερο σε εκδρομική χρήση.
Αναλόγως την χρήση τους, κάποιος θα καταλήξει αν του κάνει ή όχι η κάθε μοτοσυκλέτα, στις τιμές που πλέον παίζουν είναι πολύ καλές επιλογές (αν και τα Tuono είναι λίγο πιο δύσκολο να βρεθούν σε καλή κατάσταση).