Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Εγώ το 2017, όταν αγόρασα τη μηχανή ήταν ολοκαίνουρια. Παρ 'όλα αυτά άλλαξα τα υγρά φρένων μετά από 1800 χλμ, γιατί ήταν μοντέλο 2014, έτσι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο γιατί προφανώς καθόταν 3 χρόνια σε κάποιο υπόστεγο της Yamaha. Το κόστος είναι μηδαμινό για κάτι τόσο σημαντικό ως προς την ασφάλεια.
Είχα την εντύπωση ότι η πλήρωση υγρών καθώς και η πλήρωση-φόρτιση της μπαταρίας γίνονται κατά την πώληση.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Είχα την εντύπωση ότι η πλήρωση υγρών καθώς και η πλήρωση-φόρτιση της μπαταρίας γίνονται κατά την πώληση.
Μπαταρία ναι, υγρά όχι.
 
Reactions: STF

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Μπαταρία ναι, υγρά όχι.
Σε μένα ήταν άδεια όλη η μηχανή, κενή υγρών, μεταφέρθηκε στο συνεργείο του καταστήματος και έγινε πλήρωση στα πάντα. Έτσι έρχεται στις κούτες, μήπως κάνεις κάποιο λάθος;
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Σε μένα ήταν άδεια όλη η μηχανή, κενή υγρών, μεταφέρθηκε στο συνεργείο του καταστήματος και έγινε πλήρωση στα πάντα. Έτσι έρχεται στις κούτες, μήπως κάνεις κάποιο λάθος;
Μπάααα δεν νομίζω αλλά για την δικιά σου έτσι θάτανε για να το λες Τάσο.
Η τελευταία δικιά μου πάντως ήταν γεμάτη από Ιαπωνία και μπήκε μόνο η μπαταρία τελευταία στιγμή μαζί με τις πινακίδες.
 
Reactions: STF

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Και χωρίς τιμόνι ήταν, χωρίς ζελατίνα και χωρίς μπροστινό τροχό στην κούτα εκτός των υγρών, εδώ συναρμολογήθηκε, σκοπός είναι ο μικρότερος όγκος, βάρος και φυσικά η ασφαλής μεταφορά, το λάδι πχ θεωρείται εύφλεκτο.

Κοίτα εδώ.... :)

 
Τελευταία επεξεργασία:

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Και χωρίς τιμόνι ήταν, χωρίς ζελατίνα και χωρίς μπροστινό τροχό στην κούτα εκτός των υγρών, εδώ συναρμολογήθηκε, σκοπός είναι ο μικρότερος όγκος, βάρος και φυσικά η ασφαλής μεταφορά, το λάδι πχ θεωρείται εύφλεκτο.

Κοίτα εδώ.... :)

Ωραίο μηχανάκι ! :clp::clp::clp:

Ναι χωρίς μπροστινό τροχό και χωρίς μπαταρία όντως αλλά πλήρες υγρών μιας και στη γραμμή παραγωγής τεστάρεται πλήρως πριν την εγκαταλείψει. Γιαυτό και βλέπεις κάποια σχεδόν 2 χλμ στο κοντέρ πάντα. Εγκυκλοπαιδικά τα λάδια που αλλάζεις στα πρώτα χίλια είναι λάδια συντηρήσεως και ένας λόγος που αλλάζονται είναι και αυτός πέρα από τα ρινίσματα του στρωσίματος κλπ. Βάζουν υγρά κανονικά Τάσο όλες οι εταιρείες.

Άντε δες και συ την γραμμή του Χαμαμάτσου να την βρούμε οι Χονδαίοι :allk: :
3.55
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Και για να διευκρινίσω μιλώ για λάδια, αντιπηκτικό και υγρά φρένων ε ?
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Μετα απο φουλ σερβις σε λαδια παραφλου,μπουζι, υγρα φρενων κτλ περναμε και λαστιχα και ετοιμο το μοτορι..
υ.γ. φοραει ακομα τα ελαστικα του εργοστασιου..τρατζικ.


Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

MikeG

Μέλος
Περιοχή
Southest Point of Europe
Όνομα
Mike
Μοτό
BMW F800GS , Haibike XDURO AllMtn 2.0
Μετα απο φουλ σερβις σε λαδια παραφλου,μπουζι, υγρα φρενων κτλ περναμε και λαστιχα και ετοιμο το μοτορι..
υ.γ. φοραει ακομα τα ελαστικα του εργοστασιου..τρατζικ.


Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχω μπει στη πρίζα και εγώ να αντικαταστήσω το 800GS και το 400EXC με το Χ Chalenge και ένα 1200.... Γιατρέ μου.. :eek::thnkg:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχα 1ης, 2ης γενιάς Tuono, το SV ήταν το Ν (γυμνό) και τώρα πάλι 1ης γενιάς Tuono (αν και αρκετά διαφορετικό στην λειτουργία του από απλό 1ης γενιάς).

Ουσιαστικά οι διαφορές των δυο μηχανών είναι ότι θα περίμενε κανείς από μοτοσυκλέτα made in japan και made in Italy. Εργονομικά, το Tuono είναι ψηλότερη μοτοσυκλέτα και μάλλον μεγαλύτερη, όχι όμως και πιο άνετη (σε στοκ μορφή) μιας και τα μαρσπίε είναι αρκετά ψηλά. Το SV είναι χαμηλότερο και πιο μαλακό.
Μοτερικά, αν και οι δυο V έχουν σχετικά παρόμοιο δούλεμα (κάπως βαρύ σε σχέση με το πιο έυστροφο V2 της ΚΤΜ) βγάζουν διαφορετικό χαρακτήρα. Πιο γραμμικό το SV, δεν σου δίνει την αίσθηση ότι βγάζει άλογα. Πιο δεκτικό στις πολύ χαμηλές στροφές (με στοκ εξατμίσεις, με aftermarket τελικά αδείαζει λίγο χαμηλά). Το Tuono διαμαρτύρεται περισσότερο κάτω από τις 3Κ. Αρκετό γκάζι, πιο τραχιά αίσθηση.
Σαν οδήγηση, το SV σαν πιο χαμηλό το νοιώθεις πιο σταθερό, είναι όμως αρκετα μαλακό και δεν σε εμπνέει για πολύ γρήγορη οδήγηση. Καλά φρένα. Προσωπικά, όταν το οδηγούσα, κάτι μου έλειπε. Ο χαρακτήρας, που λένε. Το Tuono είναι πιο "δυναμικό", κουράζει όμως περισσότερο σε εκδρομική χρήση.
Αναλόγως την χρήση τους, κάποιος θα καταλήξει αν του κάνει ή όχι η κάθε μοτοσυκλέτα, στις τιμές που πλέον παίζουν είναι πολύ καλές επιλογές (αν και τα Tuono είναι λίγο πιο δύσκολο να βρεθούν σε καλή κατάσταση).
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Αν θυμάμαι καλά για το SV1000 είχε βγάλει ωραίο αμορτισερ η Ohlins για πίσω και ελατήρια για μπροστά. Αυτό γνωρίζεις αν βελτίωνε τη κατάσταση σημαντικά;
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Έχω μπει στη πρίζα και εγώ να αντικαταστήσω το 800GS και το 400EXC με το Χ Chalenge και ένα 1200.... Γιατρέ μου.. :eek::thnkg:
Ωραιο ντιλ , αναβάθμιση με τα ολα τις . Με το καλο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μετα απο φουλ σερβις σε λαδια παραφλου,μπουζι, υγρα φρενων κτλ περναμε και λαστιχα και ετοιμο το μοτορι..
υ.γ. φοραει ακομα τα ελαστικα του εργοστασιου..τρατζικ.


Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάσου, τι του εργοστασίου; Του 2004;;;; o_O:oops::alien:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε Άκη κάνε κάνα review για τα mitas07+ όταν τα πατήσεις λίγο γιατί σκέφτομαι να τα βάλω στο 990.

Για το πρώτο 7άρι πίνω νερό στο όνομά του.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για τα οριτζιναλ Ε07 μοιαζουν αυτα.
Τα πρώτα 7 (το πίσω) δεν έχουν μια γραμμή στο κέντρο;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ρε Άκη κάνε κάνα review για τα mitas07+ όταν τα πατήσεις λίγο γιατί σκέφτομαι να τα βάλω στο 990.

Για το πρώτο 7άρι πίνω νερό στο όνομά του.
Δεν είναι το 07+ αυτό Γιάννη...
Το πρώτο είναι...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όχι το 7+ είναι!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom