Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
να φανταστώ ότι έχετε μετρήσει με το παχύμετρο και το ψαλίδι, πολύ σχολαστικά, άρα είστε βέβαιοι για το ότι τα μπράτσα του είναι απολύτως ίδιου μήκους.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Το κειμήλιο σου θα δέσω άμα μείνει, πονηρουλη :p
" άμα" ??? χειρότερα και από φαντάρο σε επιφυλακή... 1 μέρα δουλεύει (σε βόλτα), 640 στα Pits (όλες τις ενδιάμεσες δλδ)....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επίσης κατεβάσαμε τις ξύστρες του πιρουνιου στο 640, Καθαρίστηκε από σκόνες και βρωμες, πέρασα εξωτερικά με βαζελίνη την ξύστρα και επίσης τοποθέτησα και προστατευτικά καλτσακια
#ahou_to_moreee



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω την αίσθηση Γιάννη ότι είναι ίσως καλύτερα να έχει Ty Rap μόνο στη πάνω πλευρά, θα δουλεύει πιο ελεύθερα και θα κάνει την ίδια δουλειά αναπνεόντας καλύτερα. Τουλάχιστον εγώ έτσι τα έχω χωρίς πρόβλημα. Έτσι όπως το έχεις το χειμώνα εγκλωβίζεις την υγρασία.



Το σουπερτενερε που φοραει τις κλασσικες εϊτιλα φυσουνες, πρεπει να φοραει και τις ιδιες τσιμουχες που φοραγε οταν βγηκε απο το εργοστασιο, 28 χρονια πριν. Εγω τουλαχιστον στα 7 χρονια που το εχω δεν εχω αλλαξει τσιμουχες, και δεν εχουν δακρυσει ουτε σταγονα. Γενικα σε ολα τα μηχανακια φροντιζω να βαζω τετοιες καλτσες, ειδικα απο νεοπρεν δεν καταλαβαινουν τιποτα.
Κώστα γενικά τα συμβατικά μπροστινά είναι πιο σπάνιο να δακρύζουν από τσιμούχα και λόγω τις ιδανικής προστασίας που προσφέρει η φυσούνα αλλά νομίζω και λόγω τρόπου λειτουργίας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω την αίσθηση Γιάννη ότι είναι ίσως καλύτερα να έχει Ty Rap μόνο στη πάνω πλευρά, θα δουλεύει πιο ελεύθερα και θα κάνει την ίδια δουλειά αναπνεόντας καλύτερα. Τουλάχιστον εγώ έτσι τα έχω χωρίς πρόβλημα. Έτσι όπως το έχεις το χειμώνα εγκλωβίζεις την υγρασία.





Κώστα γενικά τα συμβατικά μπροστινά είναι πιο σπάνιο να δακρύζουν από τσιμούχα και λόγω τις ιδανικής προστασίας που προσφέρει η φυσούνα αλλά νομίζω και λόγω τρόπου λειτουργίας.
Το έχω στο νου μου Στεφανε, θα το παρακολουθώ.
Βασικά αν θα πρέπει να έχεις ένα tie wrap, αυτό αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει να είναι το κάτω, αφενός γιατί έχει παραπάνω πιθανότητες να μπει βρώμα από κάτω, δεδομένης της κίνησης των USD, αφετέρου η υγρασία εξατμίζεται προς τα απάνω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έχω την αίσθηση Γιάννη ότι είναι ίσως καλύτερα να έχει Ty Rap μόνο στη πάνω πλευρά, θα δουλεύει πιο ελεύθερα και θα κάνει την ίδια δουλειά αναπνεόντας καλύτερα. Τουλάχιστον εγώ έτσι τα έχω χωρίς πρόβλημα. Έτσι όπως το έχεις το χειμώνα εγκλωβίζεις την υγρασία.





Κώστα γενικά τα συμβατικά μπροστινά είναι πιο σπάνιο να δακρύζουν από τσιμούχα και λόγω τις ιδανικής προστασίας που προσφέρει η φυσούνα αλλά νομίζω και λόγω τρόπου λειτουργίας.
Tα Acerbis που εχω εγω στο 1090 ειναι με βελκρο. Δεν θελουν δεματικα, απλα σφιγγουν πανω. Σε καθε πλυσιμο τα βγαζεις ευκολα χωρις να χρειαζεται να κατεβασεις τα καλαμια.


Η αληθεια ειναι οτι στα ανεστραμμενα βοηθαει και η βαρυτητα να βγει πιο ευκολα λαδι εξω, αλλα αυτο ειναι μονο αφου εχει φαγωθει η τσιμουχα. Και η τσιμουχα φθειρεται απο τη μπιχλα, τα χτυπηματα απο πετρες και εντομα και την οξειδωση που επακολουθει πανω στο καλαμι, που γινεται σαγρε και τρωει σιγα-σιγα την τσιμουχα. Οπως και να εχει, ειτε σε συμβατικο ειτε σε ανεστραμμενο πιρουνι, το καλυμμα βοηθαει παααααρα πολυ στη διαρκεια ζωης της τσιμουχας.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Το έχω στο νου μου Στεφανε, θα το παρακολουθώ.
Βασικά αν θα πρέπει να έχεις ένα , αυτό αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει να είναι το κάτω, αφενός γιατί έχει παραπάνω πιθανότητες να μπει βρώμα από κάτω, δεδομένης της κίνησης των USD, αφετέρου η υγρασία εξατμίζεται προς τα απάνω.
Τα Kriega έχουν tie wrap μόνο στο πάνω μέρος και βελκρο στο πλάι, αλλά είναι πολύ εφαρμοστά και ευπροσάρμοστα ώστε να διατηρούν τον χώρο της τσιμούχας καθαρό.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Tα Acerbis που εχω εγω στο 1090 ειναι με βελκρο. Δεν θελουν δεματικα, απλα σφιγγουν πανω. Σε καθε πλυσιμο τα βγαζεις ευκολα χωρις να χρειαζεται να κατεβασεις τα καλαμια.


Η αληθεια ειναι οτι στα ανεστραμμενα βοηθαει και η βαρυτητα να βγει πιο ευκολα λαδι εξω, αλλα αυτο ειναι μονο αφου εχει φαγωθει η τσιμουχα. Και η τσιμουχα φθειρεται απο τη μπιχλα, τα χτυπηματα απο πετρες και εντομα και την οξειδωση που επακολουθει πανω στο καλαμι, που γινεται σαγρε και τρωει σιγα-σιγα την τσιμουχα. Οπως και να εχει, ειτε σε συμβατικο ειτε σε ανεστραμμενο πιρουνι, το καλυμμα βοηθαει παααααρα πολυ στη διαρκεια ζωης της τσιμουχας.
Δυστυχώς ένα Kriega που βρήκα με βέλκρο δεν έφτανε να αγκαλιάσει τις μπουκάλες μου, ήταν για μπουκάλες μέχρι 45 χιλιοστά. Acerbis όταν έψαξα δε βρήκα με βέλκρο, βρήκα μόνο φορετές σαν του Alberobello.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σήμερο άλλαξα λάδια στο δεξί καλάμι του 990.

Κατά τη διάρκεια διαπίστωσα οτι η βέργα της επαναφοράς δε δουλεύει, τη νιώθω σαν να βρίσκει πάτο απευθείας η σαν να μην έχει το ελατηριο.

Ξεκινάω λοιπόν να λύνω τα σωθικά του φυσιγγίου για να πάρω το πυραυλάκι με το ελατηριο στο χέρι, γιατί προφανώς είχε πιάσει λασπη/σκουρια και πυραυλακι-ελατηριο θα έχουν γίνει ένα.
Αφού τα έχω λύσει όλα, διαπιστώνω ότι για να βγει το πυραυλακι πρέπει να λύσω μια εξαγωνη 17 η οποία για κακή μου τύχη δεν έλυνε με τίποτα. Σκέφτηκα να βάλω φωτιές να τη ζεστάνω αλλά είπα πρώτα να δοκιμάσω να ρίξω αντισκωριακο μέσα στο θάλαμο που δουλεύει η βέργα και με αυτήν να προσπαθήσω να ξεκολλήσω το ελατηριο του πυραυλακιου.

Έριξα μπόλικο WD40 καμία 5-6 φορές και με τη βέργα κατάφερε τελικά και ξεκόλλησε. Αφού δεν έβγαινε μπιχλα πλέον, έπλυνα και με καθαρή βενζίνη και πήρε τα πάνω του.

Εν τω μεταξύ έλυσα και το επιστόμιο της επαναφοράς και στην προσπάθεια μου να το ξαναδεσω έβαλα λάθος τα τριγωνική ελάσματα, με αποτέλεσμα να έχω δέσει το φυσιγγιο, να έχω βάλει τσιμουχες, αποστάτες, ξύστρες κτλ, να έχω βάλει σχεδόν 500ml λάδι και να μην κάνει εξαερωση με τίποτα.

Μετα απο πολύ κόπο και βίντεο στο σωληνα, ξαναελυσα όλο το σύστημα και έφτιαξα στη σωστή θέση τα ελάσματα.

Και αφού έχω δέσει όλο το καλάμι, πάω να βάλω το εξαερωτηρακι, το βιδωνω και μου κουρεύει το σώμα, αφήνοντας μέσα μόνο το σπείρωμα.
Έγινε η αντίστοιχη επίκληση σε όλους τους αγίους, γνωστούς και μη, κατάφερα με πάρα πολύ κόπο και χρόνο να το βγάλω χρησιμοποιώντας τσιμπιδακι.
Αυτά.




Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δυστυχώς ένα Kriega που βρήκα με βέλκρο δεν έφτανε να αγκαλιάσει τις μπουκάλες μου, ήταν για μπουκάλες μέχρι 45 χιλιοστά. Acerbis όταν έψαξα δε βρήκα με βέλκρο, βρήκα μόνο φορετές σαν του Alberobello.
Aυτα ειναι. Kανα 15αρι τα ειχα παρει το 2017. Πιανουν στα 48αρια του 1090.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δυστυχώς ένα Kriega που βρήκα με βέλκρο δεν έφτανε να αγκαλιάσει τις μπουκάλες μου, ήταν για μπουκάλες μέχρι 45 χιλιοστά. Acerbis όταν έψαξα δε βρήκα με βέλκρο, βρήκα μόνο φορετές σαν του Alberobello.
Και οι δικές μου acerbis είναι Στεφανε και είναι με βελκρο. Παρότι είναι έως 50χιλ, θελει αρκετή πιεση για να τα κλείσεις.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και οι δικές μου acerbis είναι Στεφανε και είναι με βελκρο. Παρότι είναι έως 50χιλ, θελει αρκετή πιεση για να τα κλείσεις.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια χαρά τότε Γιάννη, δεν το κατάλαβα. Σε ευχαριστώ για το Link θα είναι οι επόμενες μου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα Kriega έχουν tie wrap μόνο στο πάνω μέρος και βελκρο στο πλάι, αλλά είναι πολύ εφαρμοστά και ευπροσάρμοστα ώστε να διατηρούν τον χώρο της τσιμούχας καθαρό.
Σωστά, kriega είχε το 640 αλλά δυστηχως είχαν ξεραθει/παλιώσει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Aldebaran
Παιδεύτηκες φίλε ,αλλά τώρα ,το ξέρεις απ'έξω κι ανακατωτά το "μπροστινό" σου.:ok:
Τα άλλα 2 του 640 θα τα μοντάρεις με κλειστά μάτια. :)


ΥΓ: Τα εξαερωτηράκια τα σφίγγουμε με το χέρι κ τέλος.(ειδικά τα "φτηνά")
Οχι κλειδί ,όχι μυτοτσίμπιδο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Aldebaran
Παιδεύτηκες φίλε ,αλλά τώρα ,το ξέρεις απ'έξω κι ανακατωτά το "μπροστινό" σου.:ok:
Τα άλλα 2 του 640 θα τα μοντάρεις με κλειστά μάτια. :)


ΥΓ: Τα εξαερωτηράκια τα σφίγγουμε με το χέρι κ τέλος.(ειδικά τα "φτηνά")
Οχι κλειδί ,όχι μυτοτσίμπιδο.
Δε έβαλα δύναμη ρε Κωστή, ξαφνικα το πήρα στο χέρι, μάλλον αστοχία υλικού.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σήμερο άλλαξα λάδια στο δεξί καλάμι του 990.

Κατά τη διάρκεια διαπίστωσα οτι η βέργα της επαναφοράς δε δουλεύει, τη νιώθω σαν να βρίσκει πάτο απευθείας η σαν να μην έχει το ελατηριο.

Ξεκινάω λοιπόν να λύνω τα σωθικά του φυσιγγίου για να πάρω το πυραυλάκι με το ελατηριο στο χέρι, γιατί προφανώς είχε πιάσει λασπη/σκουρια και πυραυλακι-ελατηριο θα έχουν γίνει ένα.
Αφού τα έχω λύσει όλα, διαπιστώνω ότι για να βγει το πυραυλακι πρέπει να λύσω μια εξαγωνη 17 η οποία για κακή μου τύχη δεν έλυνε με τίποτα. Σκέφτηκα να βάλω φωτιές να τη ζεστάνω αλλά είπα πρώτα να δοκιμάσω να ρίξω αντισκωριακο μέσα στο θάλαμο που δουλεύει η βέργα και με αυτήν να προσπαθήσω να ξεκολλήσω το ελατηριο του πυραυλακιου.

Έριξα μπόλικο WD40 καμία 5-6 φορές και με τη βέργα κατάφερε τελικά και ξεκόλλησε. Αφού δεν έβγαινε μπιχλα πλέον, έπλυνα και με καθαρή βενζίνη και πήρε τα πάνω του.

Εν τω μεταξύ έλυσα και το επιστόμιο της επαναφοράς και στην προσπάθεια μου να το ξαναδεσω έβαλα λάθος τα τριγωνική ελάσματα, με αποτέλεσμα να έχω δέσει το φυσιγγιο, να έχω βάλει τσιμουχες, αποστάτες, ξύστρες κτλ, να έχω βάλει σχεδόν 500ml λάδι και να μην κάνει εξαερωση με τίποτα.

Μετα απο πολύ κόπο και βίντεο στο σωληνα, ξαναελυσα όλο το σύστημα και έφτιαξα στη σωστή θέση τα ελάσματα.

Και αφού έχω δέσει όλο το καλάμι, πάω να βάλω το εξαερωτηρακι, το βιδωνω και μου κουρεύει το σώμα, αφήνοντας μέσα μόνο το σπείρωμα.
Έγινε η αντίστοιχη επίκληση σε όλους τους αγίους, γνωστούς και μη, κατάφερα με πάρα πολύ κόπο και χρόνο να το βγάλω χρησιμοποιώντας τσιμπιδακι.
Αυτά.




Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπραβο Γιαννο. Τριτη σημερα.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Και οι δικές μου acerbis είναι Στεφανε και είναι με βελκρο. Παρότι είναι έως 50χιλ, θελει αρκετή πιεση για να τα κλείσεις.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
10 λεπτά πριν περάσει το σήμερα να πω πως:

Α) Πλύναμε τη μοτοσυκλέτα
Β) Αγοράσαμε τις καλοκαιρινές επιαγκωνίδες
Γ) Πήγαμε Κουζή και βάλαμε Heavy Duty σαμπρέλες μπρος και πίσω
Δ) Αρχίσαμε δίαιτα

Με άλλα λόγια... ετοιμαζόμαστε.
 
Top Bottom