Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν εννοείς αυτούς που φτιάχνουν αλουμινένιες βαλίτσες ,+ βάσεις ,χωρίστηκαν στα δυό ,αλλά υπάρχουν κ συνεχίζουν.
Δε νομιζω Κωστα, ειχανε αρχικα χωρισει αλλα ο ενας απο τους δυο, ο Φωτης, εφυγε για το μεγαλο ταξιδι καπου το 2016, υπαρχει και το σχετικο νημα εδω, και απ'οτι ξερω και ο πρωην συνεταιρος του που συνεχισε για ενα διαστημα μονος, ακολουθησε τη γυναικα του που διοριστηκε σε ενα νησι.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Δε νομιζω Κωστα, ειχανε αρχικα χωρισει αλλα ο ενας απο τους δυο, ο Φωτης, εφυγε για το μεγαλο ταξιδι καπου το 2016, υπαρχει και το σχετικο νημα εδω, και απ'οτι ξερω και ο πρωην συνεταιρος του που συνεχισε για ενα διαστημα μονος, ακολουθησε τη γυναικα του που διοριστηκε σε ενα νησι.
μεγάλη μου τιμή που γνώρισα τον Φώτη!! και ακόμα μεγαλύτερη που ακόμα έχω τις βαλίτσες του στην αποθήκη μου...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δε νομιζω Κωστα, ειχανε αρχικα χωρισει αλλα ο ενας απο τους δυο, ο Φωτης, εφυγε για το μεγαλο ταξιδι καπου το 2016, υπαρχει και το σχετικο νημα εδω, και απ'οτι ξερω και ο πρωην συνεταιρος του που συνεχισε για ενα διαστημα μονος, ακολουθησε τη γυναικα του που διοριστηκε σε ενα νησι.
Ναι..σωστά...Δυστυχώς...δεν το θυμόμουν αυτό...ίσως γιατί ασυναίσθητα ξεχνάω τα άσχημα γεγονότα.

Πάντως στο ψαρ συνεχίζουν να υπάρχουν αγγελίες με κατασκευές τους ( Earth Explorer ) με έδρα τα Τρίκαλα ,γι'αυτό θεώρησα οτι συνεχίζουν ,κ όχι από προσωπική γνώση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν το κωδικοποιήσω ακριβώς στο μυαλό μου θα μπορώ να το εξηγήσω κιόλας. Περίπου, ναι.
Ετσέ, αλλά με το σώμα πιο όρθιο?



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Καινουριο τιμονακι για τον Τενεροσαυρο απο τον κυριο Γατο, σας μερσω κι απο εδω.

Επισης παραλαβη πορτοκαλι συμπραγκαλων εκ Γερμανιας για το επερχομενο σερβις του 1090.
Δωρο οι καταλογοι κολεξιον 2020 για μελετη... στο μονοθεσιο.

Σήτες πως και αλλάζεις?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σήτες πως και αλλάζεις?
Πλησιαζει το σερβις των 15000χλμ και ειπα να αλλαξω σιτες, με το σκεπτικο οτι αυτες που θα βγαλω θα τις καθαρισω προσεκτικα με καρμπ κλινερ να τις εχω καβατζα, και απο εδω και περα να τις πηγαινω εναλλαξ σε καθε αλλαγη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πλησιαζει το σερβις των 15000χλμ και ειπα να αλλαξω σιτες, με το σκεπτικο οτι αυτες που θα βγαλω θα τις καθαρισω προσεκτικα με καρμπ κλινερ να τις εχω καβατζα, και απο εδω και περα να τις πηγαινω εναλλαξ σε καθε αλλαγη.
Κώστα ,οι σίτες καθαρίζουν εύκολα κ γρήγορα με καρμπ κλινερ όπως είπες ,κ ξαναφοριούνται.
Αν έχεις δυνατότητα ελαφρού φυσήματος ,ακόμα καλύτερα.
Αλλαγή χρειάζεται μόνον αν βρείς κάποια σκισμένη ,η με παραμορφωμένη την πλαστική βάση από λάθος τοποθέτηση.

Για να γνωρίζεις για την επόμενη φορά:
Ενδεικτικά ,ένα επώνυμο φίλτρο λαδιού (γιατί κ η ΚΤΜ φίλτρα δεν βγάζει) το παίρνεις απο μαγαζιά δίπλα σου στα 7,5 €
Και με 0,50 € παίρνεις (από τσιμουχάδικο) κ 2-3 o-rings να'χεις κ καβάτζα.
Για ΟΕΜ ΚΤΜ υπολογίζεις γύρω 15 € (Φ.Λ.+ Ο.R.)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κώστα ,οι σίτες καθαρίζουν εύκολα κ γρήγορα με καρμπ κλινερ όπως είπες ,κ ξαναφοριούνται.
Αν έχεις δυνατότητα ελαφρού φυσήματος ,ακόμα καλύτερα.
Αλλαγή χρειάζεται μόνον αν βρείς κάποια σκισμένη ,η με παραμορφωμένη την πλαστική βάση από λάθος τοποθέτηση.

Για να γνωρίζεις για την επόμενη φορά:
Ενδεικτικά ,ένα επώνυμο φίλτρο λαδιού (γιατί κ η ΚΤΜ φίλτρα δεν βγάζει) το παίρνεις απο μαγαζιά δίπλα σου στα 7,5 €
Και με 0,50 € παίρνεις (από τσιμουχάδικο) κ 2-3 o-rings να'χεις κ καβάτζα.
Για ΟΕΜ ΚΤΜ υπολογίζεις γύρω 15 € (Φ.Λ.+ Ο.R.)
Nαι καπως ετσι το σκεφτηκα, να εχω καβα μιας και βρηκα ολο το σετ φιλτρο-ορινγκ-σιτες 32€. Εχω σταμπαρει φιλτρακι της Champion που βαζω σε ολα τα μοτοσακα μου και δεν ειχα θεμα ποτε στα 7ευρω για την επομενη φορα. Επισης ενω μεχρι τωρα δεν μου καιγοταν καρφι τι λαδι να βαζω στα μηχανακια μου ελεω τζαπαν και ελαιοψυκτου μποξερ, ανοχες μεχρι και για γρασσο, εχω μπει σε διαδικασια να ψαχνομαι για το ΚΤΜ. Θελω να αποφυγω την αφαιμαξη με Μοτορεξ και σκεφτομαι το Μοτουλ 7100.
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Το υποψιαζόμουν ότι θα έπρεπε να την καθαρίζω καλύτερα τώρα που μπαίνει στο χώμα αλλά δεν είχα δει τον τρόπο που μου προτείνεις.
Θα το κάνω σύντομα τότε.
Κάθε πότε πρέπει να την κάνω ...μπάνιο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Προετοιμασία το μωρό για σιδεροκωλιές.

Δοκιμάζω τα Liqui Moly γιατί τα Motul 7100 τα έβγαλα μετά από 5K χλμ και ήταν για τον μπέο.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Προετοιμασία το μωρό για σιδεροκωλιές.

Δοκιμάζω τα Liqui Moly γιατί τα Motul 7100 τα έβγαλα μετά από 5K χλμ και ήταν για τον μπέο.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ρωτουσα ποιο μωρο αλλα μετα ειδα το φιλτρο HF650 και το καπακι πισω και καταλαβα ότι ειναι το 990...

Τοσο κακα λοιπον τα 7100; ΓΤΠ σαν εμφανιση οταν βγηκαν ή ειχε και συμπτωματα το μοτερ/σαζμαν;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν δεν βρίσκεις το σωστό εργαλείο που το έχεις αλλά ΠΟΥ το έχεις γαμώτοκερατόμουγαμώ και προσπαθείς να κάνεις δουλειά με ένα αλενάκι απο καρυδάκια και προεκτάσεις χωμένο στο πουθενά γιατί έτσι αποφάσισε ο μέγας μάγιστρος του εντζινίρινγκ και τελικά το χάνεις μέσα στα πλαστικά, αφού εφεύρεις μερικούς αγίους ακόμα παίρνεις την γενναία απόφαση να λύσεις πλαστικά αύριο με φως πριν την ζέστη.

Ωραία ήταν οι εποχές που έβαζα την μοτό στο σαλόνι και δεν είχα ούτε σκυλιά ούτε γατιά ούτε έντομα, μόνο καφέ, μουσικούλα, εργαλεία παντού και χαλαρότητα. Εντάξει για να μην υπερβάλλω ωραία είναι και τώρα, αλλά η χαλαρότητα στο μαστόρεμα πάει ανεπιστρεπτί.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προετοιμασία το μωρό για σιδεροκωλιές.

Δοκιμάζω τα Liqui Moly γιατί τα Motul 7100 τα έβγαλα μετά από 5K χλμ και ήταν για τον μπέο.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα βλέποντας την φώτο, ήταν ο Κωστής ο el-Gatto
Ξέρει αυτός... :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα ρωτουσα ποιο μωρο αλλα μετα ειδα το φιλτρο HF650 και το καπακι πισω και καταλαβα ότι ειναι το 990...

Τοσο κακα λοιπον τα 7100; ΓΤΠ σαν εμφανιση οταν βγηκαν ή ειχε και συμπτωματα το μοτερ/σαζμαν;
Μετα τις 3Κ το σασμάν είχε αρκετά σκληρή αίσθηση και δε μπορούσα να βρω νεκρά μόλις ζεσταινοταν αρκετά κάτι που δε συνέβαινε ούτε με τα Motorex ούτε με τα Bel Ray. Υπ'οψην οτι είναι η δεύτερη φορά που τα έβαλα και το έκανα μπας και με τη δεύτερη δουλέψουν καλύτερα αλλά τζίφος.

Επισης στην όψη ήταν σαν νερό, πολύ λεπτόρευστα + ότι το οτι δεν κόλλαγε καθόλου στα δάχτυλα' αυτά είναι παλιά κόλπα εσείς δεν τα ξέρετε :roflmao::p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα βλέποντας την φώτο, ήταν ο Κωστής ο el-Gatto
Ξέρει αυτός... :p
Γι'αυτό ξύπνησα με πονοκέφαλο βρε paliokiarata!!!...Με μάτιαξες :mad:...Θένοοοοοο πες στη Μανούλα να με σιάξει ,ε ,φανταστικέ μας Θένο. :)
Μετα τις 3Κ το σασμάν είχε αρκετά σκληρή αίσθηση και δε μπορούσα να βρω νεκρά μόλις ζεσταινοταν αρκετά κάτι που δε συνέβαινε ούτε με τα Motorex ούτε με τα Bel Ray. Υπ'οψην οτι είναι η δεύτερη φορά που τα έβαλα και το έκανα μπας και με τη δεύτερη δουλέψουν καλύτερα αλλά τζίφος.

Επισης στην όψη ήταν σαν νερό, πολύ λεπτόρευστα + ότι το οτι δεν κόλλαγε καθόλου στα δάχτυλα' αυτά είναι παλιά κόλπα εσείς δεν τα ξέρετε :roflmao::p
Καλά έκαμες Γιάννο...πολύ καλό το Μόλλυ...θα το ευχαριστηθείς.
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Μετα τις 3Κ το σασμάν είχε αρκετά σκληρή αίσθηση και δε μπορούσα να βρω νεκρά μόλις ζεσταινοταν αρκετά κάτι που δε συνέβαινε ούτε με τα Motorex ούτε με τα Bel Ray. Υπ'οψην οτι είναι η δεύτερη φορά που τα έβαλα και το έκανα μπας και με τη δεύτερη δουλέψουν καλύτερα αλλά τζίφος.

Επισης στην όψη ήταν σαν νερό, πολύ λεπτόρευστα + ότι το οτι δεν κόλλαγε καθόλου στα δάχτυλα' αυτά είναι παλιά κόλπα εσείς δεν τα ξέρετε :roflmao::p
Αυτό στο άφρικα το πάθαινα με τα Castrol Power1 (ημισυνθετικό), εκεί από 3000χλμ τα 'παιζαν. Όταν ζεστενόταν λες και ήταν νερό μέσα.

Στις 4000χλμ αλλάχτηκαν με Motul 7100. :eek: χαχαχα

10w40 πάντα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αυτό το πάθαινα με τα Castrol Power1 (ημισυνθετικό), εκεί από 3000χλμ τα 'παιζαν. Όταν ζεστενόταν λες και ήταν νερό μέσα.

Στις 4000χλμ αλλάχτηκαν με Motul 7100. :eek: χαχαχα

10w40 πάντα.
Κυρίακο ξέρω πως η honda λέει 10-40 αλλά είναι πολύ λίγο για αυτό το μότέρ. Ειδικά στην Ελλάδα 15-50 σίγουρα και το καλοκάιρι ακόμα παραπάνω, πάντα με καλό ζέσταμα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το τελευταίο τεντωμα_λαδωμα στην μαμά αλυσίδα!
Στις 23000χλμ
Και ανακάλυψα ότι το 10w60 motorex το καλοκαίρι το πάει άπατο

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom