Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ναι μεν, οι τενερέδες που αναβάθμισαν το δικό τους με τέτοια δεν είναι χαρούμενοι δε.

βέβαια από μη ρυθμιζόμενο σε ρυθμιζόμενο... κανένα WP εσωτερικό από ΚΤΜ με ίδια διάμετρο δεν έχουν βάλει τροπέτο οι σωβρακαίοι; Κοίταξες σε εκείνο το RAT owners πως το λένε το τριουμφοφόρουμ; (τώρα που το έγραψα μπλόκαρα, είναι WP ή Showa το μπροστινό, μήπως να δεις από Honda μήπως έχει....)
Showa είναι. Στο XC με τις ακτινοτές έχουν βάλει WP
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Την οδήγησα ξανά μετά από την φώτο-βόλτα του Aldebaran στην Πελοπόννησο όπου είχε βγάλει το πρόβλημα με την ανάρτηση με την ελπίδα να ήταν απλά η ιδέα μου.
Δυστυχώς δεν ήταν η ιδέα μου και αυτό το άτιμο δεν φιλοτιμήθηκε να φτιάξει από μόνο του.



Ελπίζω να μην φτάσουμε εκεί, αλλά αυτά τα Andreani τα ξέρει κανείς; Andreani Adjustabale Hydraulic Cartridge Forks Kit for Fork Triumph 800 Xrx Showa 43 2015 15 - 105
Άκουστα τα έχω κι εγω αυτά.
Οι βεστρωμαδες βάζανε ματρις αντίστοιχα.
Τι έπαθε η ανάρτηση;
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Άκουστα τα έχω κι εγω αυτά.
Οι βεστρωμαδες βάζανε ματρις αντίστοιχα.
Τι έπαθε η ανάρτηση;
Κάνει μια επαναλαμβανόμενη κάθετη ταλάντωση, σαν να περνάς κάθε 10 μέτρα πάνω από σαμαράκια. Αυτό ξεκίνησε αφού περάσαμε ένα κομμάτι χώμα και το μπροστινό κοπανήθηκε αρκετά.
Πριν από όλο αυτό η ανάρτηση ήταν αδικαιολόγητα σκληρή μπροστά, με αποτέλεσμα να κοπανάει άγαρμπα. Μου έδινε την αίσθηση ότι κάτι είχε βουλώσει μέσα και δεν κυκλοφορούσε το λάδι. Μετά από αυτό έχει γίνει λάστιχο.

Διαρροή λαδιών δεν βρήκα πουθενά!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Αντωνη τα ειπαμε και στον καφε εμεις, ξεκινα με λυσιμο να δεις τι γινεται εκει μεσα, αλλαξε και λαδια κλπ και αν συνεχισει τοτε αρχισε να ψαχνεις για φυσιγγια.
amyroukai κατι συμβαινει με το damper σε καποια απο τις 2 μπουκαλες, ο αντωνης μου περιεγραψε την αισθηση σα να δουλευει μονο το ελατηριο.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αντώνη πότε λύθηκαν/καθαρίστηκαν τα μπροστινά;
Μάλλον ποτέ, η μηχανή είναι 2015' και την παρέλαβα πριν κάτι μήνες με 21.000km :rolleyes:
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Κάνει μια επαναλαμβανόμενη κάθετη ταλάντωση, σαν να περνάς κάθε 10 μέτρα πάνω από σαμαράκια. Αυτό ξεκίνησε αφού περάσαμε ένα κομμάτι χώμα και το μπροστινό κοπανήθηκε αρκετά.
Πριν από όλο αυτό η ανάρτηση ήταν αδικαιολόγητα σκληρή μπροστά, με αποτέλεσμα να κοπανάει άγαρμπα. Μου έδινε την αίσθηση ότι κάτι είχε βουλώσει μέσα και δεν κυκλοφορούσε το λάδι. Μετά από αυτό έχει γίνει λάστιχο.

Διαρροή λαδιών δεν βρήκα πουθενά!
Δεν δοκιμάζεις να το δει ενας μηχανικός;να λυθούν τα μπροστινά μήπως κάτι δεν πάει καλά και το φτιάξεις με ένα σερβις;
Μην δίνεις 500αρες δηλαδή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
πέντε ετών λάδια ίσον νερό, αν δεις πως έβγαιναν σε έναν χρόνο από το fazer όταν το έκανα χιλιόμετρα και τα άλλαζα κάθε Σεπτέμβρη θα πάθαινες σοκ. Είναι πιθανό να είχε πιάσει κάπου ένα σκουπίδι και να σου είχε φράξει διόδους και με το χωματάκι να ξεκόλλησε.

προσωπικά θα έκανα λύσιμο, πλύσιμο με βενζίνη ή καρμπ κλίνερ και δέσιμο.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Την πήρα τηλέφωνο να δω τι κάνει! (το γκαράζ που την έχω δηλαδή...)

Κι ερωτώ!

Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε ακινησία από τέλη Ιούνη και προβλέπεται να συνεχίσει να βρίσκεται μέχρι μέσα / τέλη Νοέμβρη (περίπου 5 μήνες δηλαδή)...
Την προόριζα για ακινησία 2 μηνών (προέκυψαν όμως άλλοι 3 λόγω τραυματισμού) και έτσι απλά της ξεσύνδεσα τη μπαταρία (Shido λιθίου) και την άφησα όπως ήταν.

Να πάμε 3-4 μαζί παρέα για να τη βγάλουμε στο φως όταν έρθει η ώρα ή μπορώ και μόνος μου?
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Την πήρα τηλέφωνο να δω τι κάνει! (το γκαράζ που την έχω δηλαδή...)

Κι ερωτώ!

Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε ακινησία από τέλη Ιούνη και προβλέπεται να συνεχίσει να βρίσκεται μέχρι μέσα / τέλη Νοέμβρη (περίπου 5 μήνες δηλαδή)...
Την προόριζα για ακινησία 2 μηνών (προέκυψαν όμως άλλοι 3 λόγω τραυματισμού) και έτσι απλά της ξεσύνδεσα τη μπαταρία (Shido λιθίου) και την άφησα όπως ήταν.

Να πάμε 3-4 μαζί παρέα για να τη βγάλουμε στο φως όταν έρθει η ώρα ή μπορώ και μόνος μου?
Για να διευκολύνω λίγο το ερώτημα:

  1. Να πάμε 5 μαζί?
  2. Όχι?
  3. Θα πάρει μπροστά και όλα οκ?
  4. Να μην πάω καθόλου?
  5. Να τη βγάλω με την όπισθεν?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λιθιου με βγαλμενους πολους υποτίθεται οτι κραταει και χρονο ολοκληρο. Στη χειρότερη πηγαινε με ενα φορητο jump starter μαζι.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ξηλωσα επιτελους το αμορτισερ του Τiger 800 και το αφησα για επισκευη. Εκανα βαρια 10 λεπτα να το βγαλω, με εντυπωσιασανε οι Βρετανοι με την ευκολία που βγαινει! :D
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ξηλωσα επιτελους το αμορτισερ του Τiger 800 και το αφησα για επισκευη. Εκανα βαρια 10 λεπτα να το βγαλω, με εντυπωσιασανε οι Βρετανοι με την ευκολία που βγαινει! :D
Ψάχνω ήδη βιντεάκια στο σωλήνα για το πως βγαίνουν τα μπροστινά, :Watching:

δώσε ίνφο :laugh:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξηλωσα επιτελους το αμορτισερ του Τiger 800 και το αφησα για επισκευη. Εκανα βαρια 10 λεπτα να το βγαλω, με εντυπωσιασανε οι Βρετανοι με την ευκολία που βγαινει! :D
Καλα, ετσι ευκολα βγηκε και το αμορτισερ του 1090... Ελπιζω να μην εχει και το 800 κουζινετα που θελουν σπρωξιμο προς τα μεσα για να επανατοποθετηθει το αμορτισερ οπως και στο 1090 γιατι κερδιζα ευκολα 10 αφορισμους σε ενα απογευμα...
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Καλα, ετσι ευκολα βγηκε και το αμορτισερ του 1090... Ελπιζω να μην εχει και το 800 κουζινετα που θελουν σπρωξιμο προς τα μεσα για να επανατοποθετηθει το αμορτισερ οπως και στο 1090 γιατι κερδιζα ευκολα 10 αφορισμους σε ενα απογευμα...
απο οσο ειδα τα κουζινετα ειναι τα κλασσικα οπως σε αλλα μοχλικα, καθονται στη μεση, τοποθετεις αμορτισερ, βιδα κ εφυγες!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ψάχνω ήδη βιντεάκια στο σωλήνα για το πως βγαίνουν τα μπροστινά, :Watching:

δώσε ίνφο :laugh:
τωρα θα σε φτιαξω!

ενα του delboy γενικα για τα USD για να εχεις μια ιδεα πως ειναι μεσα :

και το δικο μου βιντεο με αλλαγη τσιμουχες κ ξυστρες:

To μονο εξτρα βημα που πρεπει να κανεις για λυσεις τον αποσβεστηρα - damper , ειναι να λασκαρεις μια αλλενοβιδα στην κατω μερια του πιρουνιου με ενα μακρυ αλλεν νο6 νομιζω η νο8.

Ανοιγεις το καπακι απο πανω, ξεβιδωνεις το καπακι οπως κανω στο βιντεο, αφαιρεις κολλαρο, αποστατη και ελατηριο, και εφοσον εχεις λυσει την αλλενοβιδα που σου ειπα βγαινει και το damper.
Εγω δε το ελυσα γιατι δε χρειαζεται για απλη αλλαγη τσιμουχων κ λαδιων.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
antsoar ΑΝΤΩΝΗΗΗ, και οποιος αλλος εχει Τιγρακι, το service manual για το δικο μου και το XC για να δεις πως ειναι και πως λυνεται το μπροστινο. Ιδια ειναι και στο δικο σου!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έπεσε σχολαστικό καθάρισμα...
Μην πάρουμε τα βουνά και βρώμικοι...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom