Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800

Είμαστε έτοιμοι για διήμερο αύριο πρωί πρωί . Ξεκινάμε για Γιάννενα , Κόνιτσα Σαμαρίνα Βοβουσα κ πάλι Γιάννενα κέντρο για διαμονή Σαββάτου . Κυριακή πρώτα ο θεός Μέτσοβο Δομοκός κ πάλι πίσω Πάτρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Είμαστε έτοιμοι για διήμερο αύριο πρωί πρωί . Ξεκινάμε για Γιάννενα , Κόνιτσα Σαμαρίνα Βοβουσα κ πάλι Γιάννενα κέντρο για διαμονή Σαββάτου . Κυριακή πρώτα ο θεός Μέτσοβο Δομοκός κ πάλι πίσω Πάτρα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Να τα πούμε
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Για να μην ανοιγω νεο θεμα..... Τι λετε γιαυτο εδω;;;; ξερω υπαρχουν και αλλα παρομοια, αλλα εγω δεν εχω προβλημα στο καρε αλλα μου φαινετε πολυ γερο, το θεμα ειναι το υλικου του γραναζιου ειναι αμφιβολου ποιοτητας..... Για πειτε καμοια γνωμη!!!!


#xrv_world_explorer
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Για να μην ανοιγω νεο θεμα..... Τι λετε γιαυτο εδω;;;; ξερω υπαρχουν και αλλα παρομοια, αλλα εγω δεν εχω προβλημα στο καρε αλλα μου φαινετε πολυ γερο, το θεμα ειναι το υλικου του γραναζιου ειναι αμφιβολου ποιοτητας..... Για πειτε καμοια γνωμη!!!!


#xrv_world_explorer
Παρε αυτο Αποστολη, το εχω βαλει σε τρανσαλπ φιλου και η ποιοτητα φαινεται ΑΑ!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Για να μην ανοιγω νεο θεμα..... Τι λετε γιαυτο εδω;;;; ξερω υπαρχουν και αλλα παρομοια, αλλα εγω δεν εχω προβλημα στο καρε αλλα μου φαινετε πολυ γερο, το θεμα ειναι το υλικου του γραναζιου ειναι αμφιβολου ποιοτητας..... Για πειτε καμοια γνωμη!!!!


#xrv_world_explorer
Παρε αυτο Αποστολη, το εχω βαλει σε τρανσαλπ φιλου και η ποιοτητα φαινεται ΑΑ!
Το πλεονέκτημα αυτών των γραναζιών έναντι των συμβατικών (κόκκινο) είναι πως αγκαλιάζουν τα καρέ του άξονα σε όλο τους το μήκος και πιάνοντας και τα εξωτερικά μικρά καρέ (πορτοκαλί).



Με βάση τα παραπάνω κερδίζεις περίπου 20% σε επιφάνεια επαφής το οποίο θεωρητικά μπορείς να ανάγεις και σε 20% λιγότερη φθορά, 20% μεγαλύτερη μακροζωία κλπ.

Πρακτικά όμως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η σκληρότητα του γραναζιού η οποία δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη των καρέ. Αν είναι ένα τέτοιο γρανάζι απλά να μου τρώει και τα εξωτερικά καρέ αντί μόνο τα εσωτερικά, δε θα το έλεγα και πλεονέτημα.
Δεν είναι τυχαίο πως στα άφρικα (και τα τρανσαλπ νομίζω) όλοι λένε για μαμά γρανάζι και όχι aftermarket για αυτό ακριβώς το λόγο. Τα μαμά γρανάζια είναι μαλακότεερα των καρέ και φθείρονται πρώτα.

Long story short, επειδή με ενδιέφερε το kkbike γρανάζι για προληπτικούς λόγους, τους έστειλα email για να ρωτήσω τη σκληρότητά τους έναντι του άξονα, αλλά δεν έλαβα ποτέ απάντηση.

Μέχρι να μάθω λοιπόν αν το υλικό του kkbike είναι μαλακότερο των καρέ, βάζω μαμά γρανάζι (το οποίο δεν περιμένω να λιώσει για να το αλλάξω), με σωστά τεντωμένη και συντηρημένη αλυσίδα (ποτέ πολύ σφιχτή) και γράσο μολυβδενίου ανάμεσα σε γρανάζι και καρέ. Νομίζω πως προσέχοντας τα παραπάνω, ο άξονας δε θα πάθει ποτέ τίποτα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μέχρι να μάθω λοιπόν αν το υλικό του kkbike είναι μαλακότερο των καρέ, βάζω μαμά γρανάζι (το οποίο δεν περιμένω να λιώσει για να το αλλάξω), με σωστά τεντωμένη και συντηρημένη αλυσίδα (ποτέ πολύ σφιχτή) και γράσο μολυβδενίου ανάμεσα σε γρανάζι και καρέ. Νομίζω πως προσέχοντας τα παραπάνω, ο άξονας δε θα πάθει ποτέ τίποτα.
Βασικά αυτά αρκούν για να είσαι ΟΚ.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Το πλεονέκτημα αυτών των γραναζιών έναντι των συμβατικών (κόκκινο) είναι πως αγκαλιάζουν τα καρέ του άξονα σε όλο τους το μήκος και πιάνοντας και τα εξωτερικά μικρά καρέ (πορτοκαλί).



Με βάση τα παραπάνω κερδίζεις περίπου 20% σε επιφάνεια επαφής το οποίο θεωρητικά μπορείς να ανάγεις και σε 20% λιγότερη φθορά, 20% μεγαλύτερη μακροζωία κλπ.

Πρακτικά όμως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η σκληρότητα του γραναζιού η οποία δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη των καρέ. Αν είναι ένα τέτοιο γρανάζι απλά να μου τρώει και τα εξωτερικά καρέ αντί μόνο τα εσωτερικά, δε θα το έλεγα και πλεονέτημα.
Δεν είναι τυχαίο πως στα άφρικα (και τα τρανσαλπ νομίζω) όλοι λένε για μαμά γρανάζι και όχι aftermarket για αυτό ακριβώς το λόγο. Τα μαμά γρανάζια είναι μαλακότεερα των καρέ και φθείρονται πρώτα.

Long story short, επειδή με ενδιέφερε το kkbike γρανάζι για προληπτικούς λόγους, τους έστειλα email για να ρωτήσω τη σκληρότητά τους έναντι του άξονα, αλλά δεν έλαβα ποτέ απάντηση.

Μέχρι να μάθω λοιπόν αν το υλικό του kkbike είναι μαλακότερο των καρέ, βάζω μαμά γρανάζι (το οποίο δεν περιμένω να λιώσει για να το αλλάξω), με σωστά τεντωμένη και συντηρημένη αλυσίδα (ποτέ πολύ σφιχτή) και γράσο μολυβδενίου ανάμεσα σε γρανάζι και καρέ. Νομίζω πως προσέχοντας τα παραπάνω, ο άξονας δε θα πάθει ποτέ τίποτα.
Μαρεσε πολυ η τοποθετηση σου..... Ο κατασκευαστης απο την αλλη γιατι αραγε εχει κανει το γραναζι να πιανει με δυο βιδακια ετσι ωστε να δημιουργει αυτο τον τζογο και δεν το εχει κανει με μια βιδα μεγαλη στην μεση ωστε να ειναι πιο στιβαρο.... Τωρα η ειναι ενα απο τα τρια κατασκευαστικα του λαθη (γραναζι εμπρος, τρομπα, ανορθωτης) Η εχει τον λογο του, διοτι εχω παρατηρησει κατι πολυ περιεργο, ρυθμιζω αλυσιδα καθε 5000 χλμ οκ με πολυ νορμαλ οδηγηση και που και που καμοια 150αρα σταθερη πορεια στην εθνικη...... Αρα μηπως το κανει για μακροζωια της αλυσιδα λεω γω τωρα..... Γιατι δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι το πιο οικονομικο απο θεμα συντηρησης για να γυρισεις τον κοσμο..... Εσυ που εισαι πιο κανιβαλος ειδικα στο χωμα, καθε ποτε ριθμιζεις αλυσιδα και γενικα με μαμα γραναζι εμπρος τι εχεις παρατηρησει απο φθορα στον καρε του αξονα..... Ευχαριστω πολυ!!!!!!

#xrv_world_explorer
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ευχαριστω πολυ!!!!!!
ασε τα ευχαριστω και τελειωνε με τα εξης...


παιρνεις αυτο ----->sprocket "SUPERPINION" Africa Twin 750
αφηνεις παντα την αλυσιδα ενα κλικ λασκα και δεν θα ΄χεις ποτε θεμα με το καρε του αξονα....
320.000χλμ εμιλησαν και ελαλησαν...

:mooning::p
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Μαρεσε πολυ η τοποθετηση σου..... Ο κατασκευαστης απο την αλλη γιατι αραγε εχει κανει το γραναζι να πιανει με δυο βιδακια ετσι ωστε να δημιουργει αυτο τον τζογο και δεν το εχει κανει με μια βιδα μεγαλη στην μεση ωστε να ειναι πιο στιβαρο.... Τωρα η ειναι ενα απο τα τρια κατασκευαστικα του λαθη (γραναζι εμπρος, τρομπα, ανορθωτης) Η εχει τον λογο του, διοτι εχω παρατηρησει κατι πολυ περιεργο, ρυθμιζω αλυσιδα καθε 5000 χλμ οκ με πολυ νορμαλ οδηγηση και που και που καμοια 150αρα σταθερη πορεια στην εθνικη...... Αρα μηπως το κανει για μακροζωια της αλυσιδα λεω γω τωρα..... Γιατι δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι το πιο οικονομικο απο θεμα συντηρησης για να γυρισεις τον κοσμο..... Εσυ που εισαι πιο κανιβαλος ειδικα στο χωμα, καθε ποτε ριθμιζεις αλυσιδα και γενικα με μαμα γραναζι εμπρος τι εχεις παρατηρησει απο φθορα στον καρε του αξονα..... Ευχαριστω πολυ!!!!!!

#xrv_world_explorer
Δεν έχω στάνταρ διαστήματα ούτε αλλαγής γραναζιού, ούτε ρύθμισης / αλλαγής αλυσίδας. Όλα εξαρτιόνται από τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης. Τα καρέ μετά από 70.000++km είναι πρακτικά σαν καινούργια.

ασε τα ευχαριστω και τελειωνε με τα εξης...


παιρνεις αυτο ----->sprocket "SUPERPINION" Africa Twin 750
αφηνεις παντα την αλυσιδα ενα κλικ λασκα και δεν θα ΄χεις ποτε θεμα με το καρε του αξονα....
320.000χλμ εμιλησαν και ελαλησαν...

:mooning::p
Για το ίδιο λέγαμε παραπάνω. Και το 1/3 των χιλιομέτρων να είναι με τέτοιο γρανάζι, καλό ακούγεται...
Από φθορά / διαστήματα αλλαγής έναντι του μαμά πως είναι?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το πλεονέκτημα αυτών των γραναζιών έναντι των συμβατικών (κόκκινο) είναι πως αγκαλιάζουν τα καρέ του άξονα σε όλο τους το μήκος και πιάνοντας και τα εξωτερικά μικρά καρέ (πορτοκαλί).



Με βάση τα παραπάνω κερδίζεις περίπου 20% σε επιφάνεια επαφής το οποίο θεωρητικά μπορείς να ανάγεις και σε 20% λιγότερη φθορά, 20% μεγαλύτερη μακροζωία κλπ.

Πρακτικά όμως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η σκληρότητα του γραναζιού η οποία δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη των καρέ. Αν είναι ένα τέτοιο γρανάζι απλά να μου τρώει και τα εξωτερικά καρέ αντί μόνο τα εσωτερικά, δε θα το έλεγα και πλεονέτημα.
Δεν είναι τυχαίο πως στα άφρικα (και τα τρανσαλπ νομίζω) όλοι λένε για μαμά γρανάζι και όχι aftermarket για αυτό ακριβώς το λόγο. Τα μαμά γρανάζια είναι μαλακότεερα των καρέ και φθείρονται πρώτα.

Long story short, επειδή με ενδιέφερε το kkbike γρανάζι για προληπτικούς λόγους, τους έστειλα email για να ρωτήσω τη σκληρότητά τους έναντι του άξονα, αλλά δεν έλαβα ποτέ απάντηση.

Μέχρι να μάθω λοιπόν αν το υλικό του kkbike είναι μαλακότερο των καρέ, βάζω μαμά γρανάζι (το οποίο δεν περιμένω να λιώσει για να το αλλάξω), με σωστά τεντωμένη και συντηρημένη αλυσίδα (ποτέ πολύ σφιχτή) και γράσο μολυβδενίου ανάμεσα σε γρανάζι και καρέ. Νομίζω πως προσέχοντας τα παραπάνω, ο άξονας δε θα πάθει ποτέ τίποτα.
Οτι ειπε ο απο πανω αλλα και χωρις γράσο μολυβδενίου μια χαρα θα ειναι
Εδω ο αξονας απο το δικο μου ΤΑ650 με περιπου 140000 χλμ


Επισης το ιδιο συστημα γραναζιου-αξονα εχει εκτος απο το ΑΤ750 και το ΤΑ 650/600 και το dominator και φανταζομαι και αλλα μοντελα της Αρα δεν νομιζω πως προκειτε για σχεδιαστικη πατατα
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
την οδηγησα !!!! μετα απο 16 μερες! το κτμ γιατι εκανα και μια δοκιμη εχτες να κανω βολτα το R1 αλλα μου θυμησε οτι ειναι Ready to Race πραγματικα και οτι το σωμα μου δεν ειναι ετοιμο!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα έβαλα σε χειμερία νάρκη.
Του χρόνου πάλι.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Τα έβαλα σε χειμερία νάρκη.
Του χρόνου πάλι.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλα ταξιδια Γιαννη!Την άλλη βδομάδα φεύγω κ εγω.
 
Top Bottom