Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δουλεύει το ένα έμβολο από τα δύο όταν πατάω φρένο

Το άλλο δεν κουνιέται είναι μέσα.
Το ξεκκολησα όμως


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τράβα στην άλλη ενότητα μανάρι μ'....

Τι μας βάζεις και κάνουμε μεταφοραί εκδρομαί ο Μήτσος βραδιάτικα... :p
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Έβαλα στο gasgas 48 πίσω γρανάζι αντί για 49 για να απλώσει η ροή και να γίνει λίγο πιο γραμμικό και έκοψα 2 κρίκους από την αλυσίδα για να έρθει πιο μπροστά ο άξονας του πίσω τροχού και όντως η διαφορά είναι περίπου 2cm που σημαίνει πως στα κλειστά θα στρίβει πιο εύκολα.



Επίσης έγιναν τα κλασικά, αλλαγή φίλτρου αέρα, καθάρισμα τα καλάμια, ένας έλεγχος στις βίδες κτλ κτλ.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Την παρέλαβα από το συνεργείο μετά το σέρβις στο μπροστινό (λάδια τσιμούχες ξύστρες) και σήμερα βρήκα χρόνο να βγω για μια καλή δοκιμή.

Κατ' αρχήν το πρόβλημα διορθώθηκε και κατά δεύτερον σήμερα κατάλαβα καλύτερα τι ήταν αυτό που είχα αντιληφθεί ως πρόβλημα εξ αρχής.

Για όποιον δεν το έχει παρακολουθήσει μιλάμε για ένα Tiger 800xrx όπου μετά από μια βόλτα άρχισε να κάνει μια κάθετη ταλάντωση στο μπροστινό. Λες και πέρναγες πάνω από σαμαράκια ή σαν να μην είχε λάδι και να δούλευαν μόνο τα ελατήρια.

Στο συνεργείο δεν μπόρεσαν να διαγνώσουν κάτι, ούτε σε μια σύντομη δοκιμή εκεί γύρω αλλά ούτε και στην ίδια την μηχανή. Το μόνο πράγμα που βρέθηκε ήταν ένα μικρό κομμάτι από πλαστική ροδέλα που "κολυμπούσε" μέσα στα λάδια του μπροστινού.
Προς τιμή του ο Φίλλιπος που το έλυσε δεν είπε "να κοίτα σου βρήκα το πρόβλημα είμαι ο γ@μάω μηχανικός" Είπε απλά, βρέθηκε αυτό, δεν ξέρω αν ήταν ή όχι η αιτία, απλά σου το αναφέρω.

Όπως και να έχει μετά το σέρβις το πρόβλημα σταμάτησε. Σήμερα λοιπόν που το οδήγησα δίνοντας μεγάλη προσοχή για να καταλάβω τι κάνει η ανάρτηση κατάλαβα ότι αυτό που είχα εντοπίσει ως πρόβλημα πριν ήταν ότι δεν δούλευε η απόσβεση επαναφοράς. Πέρναγες πάνω από μια ανωμαλία και η ανάρτηση δεν "έσβηνε" την ταλάντωση, αλλά συνέχιζε λες και δούλευαν μόνο τα ελατήρια. Σε εκείνη την βόλτα, επιστρέφοντας από Τρίπολη έλεγα ότι έπρεπε να έχω μαζί δραμαμίνες για την ναυτία :hungover::laugh:

Χαίρομαι που διορθώθηκε αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω πως έγινε όλο αυτό. Ωστόσο το παραθέτω εδώ μήπως φανεί χρήσιμο σε κάποιον άλλο ιδιοκτήτη.
Αν αποφασίσω ότι θα μείνω για κάμποσο καιρό με το Tiger ίσως κάποια στιγμή κοιτάξω για μια σημαντική αναβάθμιση στις αναρτήσεις. Είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι και είναι το μόνο πράγμα που με ενοχλεί επάνω του.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Την παρέλαβα από το συνεργείο μετά το σέρβις στο μπροστινό (λάδια τσιμούχες ξύστρες) και σήμερα βρήκα χρόνο να βγω για μια καλή δοκιμή.

Κατ' αρχήν το πρόβλημα διορθώθηκε και κατά δεύτερον σήμερα κατάλαβα καλύτερα τι ήταν αυτό που είχα αντιληφθεί ως πρόβλημα εξ αρχής.

Για όποιον δεν το έχει παρακολουθήσει μιλάμε για ένα Tiger 800xrx όπου μετά από μια βόλτα άρχισε να κάνει μια κάθετη ταλάντωση στο μπροστινό. Λες και πέρναγες πάνω από σαμαράκια ή σαν να μην είχε λάδι και να δούλευαν μόνο τα ελατήρια.

Στο συνεργείο δεν μπόρεσαν να διαγνώσουν κάτι, ούτε σε μια σύντομη δοκιμή εκεί γύρω αλλά ούτε και στην ίδια την μηχανή. Το μόνο πράγμα που βρέθηκε ήταν ένα μικρό κομμάτι από πλαστική ροδέλα που "κολυμπούσε" μέσα στα λάδια του μπροστινού.
Προς τιμή του ο Φίλλιπος που το έλυσε δεν είπε "να κοίτα σου βρήκα το πρόβλημα είμαι ο γ@μάω μηχανικός" Είπε απλά, βρέθηκε αυτό, δεν ξέρω αν ήταν ή όχι η αιτία, απλά σου το αναφέρω.

Όπως και να έχει μετά το σέρβις το πρόβλημα σταμάτησε. Σήμερα λοιπόν που το οδήγησα δίνοντας μεγάλη προσοχή για να καταλάβω τι κάνει η ανάρτηση κατάλαβα ότι αυτό που είχα εντοπίσει ως πρόβλημα πριν ήταν ότι δεν δούλευε η απόσβεση επαναφοράς. Πέρναγες πάνω από μια ανωμαλία και η ανάρτηση δεν "έσβηνε" την ταλάντωση, αλλά συνέχιζε λες και δούλευαν μόνο τα ελατήρια. Σε εκείνη την βόλτα, επιστρέφοντας από Τρίπολη έλεγα ότι έπρεπε να έχω μαζί δραμαμίνες για την ναυτία :hungover::laugh:

Χαίρομαι που διορθώθηκε αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω πως έγινε όλο αυτό. Ωστόσο το παραθέτω εδώ μήπως φανεί χρήσιμο σε κάποιον άλλο ιδιοκτήτη.
Αν αποφασίσω ότι θα μείνω για κάμποσο καιρό με το Tiger ίσως κάποια στιγμή κοιτάξω για μια σημαντική αναβάθμιση στις αναρτήσεις. Είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι και είναι το μόνο πράγμα που με ενοχλεί επάνω του.
Χαιρομαι που εβγαλες ακρη με την αναρτηση Αντωνη! :ok:

Αυτο που εχω απορια βεβαια ειναι απο που προηλθε το κομματι πλαστικο που κολυμπουσε...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κομματι απο δαχτυλιδι ασφαλείας απο καπακι μπουκαλιου λαδιων αναρτησης στην προηγουμενη αλλαγη ισως.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Κομματι απο δαχτυλιδι ασφαλείας απο καπακι μπουκαλιου λαδιων αναρτησης στην προηγουμενη αλλαγη ισως.
Νομίζω πως αυτή είναι η πρώτη φορά που ανοίγονται. Την μηχανή την πήρα με 21000χλμ και είναι μοντέλο 2015
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Η πιθανότητα το σύστημα να πήρε αέρα δεν παίζει?
Η υγρασία στα λάδια?
Τα παραπάνω δεν αφήνουν το φυσιγγιο να δουλέψει σωστά και δεν σηκώνει την πίεση που πρέπει.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Μια φωτό θα βοηθούσε περισσότερο.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Μάλλον βλακεία που δεν κράτησα το κομμάτι. Ήταν πολύ μαλακό υλικό για είναι συγκράτησης,
Θα έλεγα ότι έμοιαζε περισσότερο με λαστιχακι στεγανοποίησης
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Κοίτα να δεις που ψάχνοντας βρήκα κάτι που έμοιαζε πολύ.

Στο βίντεο στο 2:00 οι άσπρες ροδέλες!

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Από τη μία χαίρομαι που έφτιαξε.

Από την άλλη αν είναι "οι άσπρες ροδέλες" ίσως συγκρατούν το shim stack και... θα έλυνα το φυσίγγιο αν ανοίγει για να δω.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Κοίτα να δεις που ψάχνοντας βρήκα κάτι που έμοιαζε πολύ.

Στο βίντεο στο 2:00 οι άσπρες ροδέλες!

Μάλλον θα ήταν οι ροδελες από τεφλόν που προφορτίζουν το ελατήριο. Οπότε αν διαλύθηκε κάποια από αυτές το μπροστινό σου είχε και διαφορετική προφορτιση στο ένα καλάμι.
Και προφανώς τα υπολήματα από το τεφλόν που διαλύθηκαν από την τριβή αφού δεν ήταν στη θέση τους αλλά χύμα μέσα στο πιρούνι, βούλωσαν την δίοδο του λαδιού στην βαλβίδα της επαναφοράς και δεν δούλευε.

Με καθε επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζω τι τύπο cartitge έχει ο τίγρης.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Στο τέλος της σημερινής βόλτας παρατήρησα υγρασία στο pwk 38ρι καρμπυρατέρ του gasgas στο σημείο που ενώνεται το λεκανάκι με το σώμα του καρμπυρατέρ.

Πριν λίγο κατέβηκα να δω τι παίζει, έβγαλα βελονα με slide, σήκωσα λίγο το ρεζερβουάρ να έχω χώρο και γύρισα λίγο το καρμπυρατέρ ώστε να έχω πρόσβαση στο κάτω μέρος. Τελικά είχε ξεβιδωθεί από τους κραδασμούς μια από τις 4 βίδες εκείνη που έχει τη διπλή βάση που περνάνε 2 σωληνάκια υπερχείλισης. Το o ring το είχα αλλάξει πέρσι και αυτό με έβαλε σε υποψία, δεν μπορεί να χαλασε σε ένα χρόνο.

Και σκέφτηκα τι θα γινόταν αν το πήγαινα στο συνεργείο.

Ένας μάστορας σωστός θα μου έλεγε δώσε ένα 10 ρίκο για το ψάξιμο και το χρόνο που σπατάλησε, οκ δεκτό.

Ένας μάστορας λαμόγιο θα μου χρέωνε rebuilt του καρμπυρατέρ με εργατικά μέσα + τα ανταλλακτικά και απλά θα εσφιγε μια βίδα.

Οπότε προσοχή.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
ktm 390 adv
εκανα 566 κμ με το ktmακι σημερα παρεα με ενα φιλο σχεδον ολα επαρχιακο για να φτασουμε στην γορτυνια και 1,5κμ απο το χωριο Κουρουνιου μεσα σε κατι βουνα που φτιαχνει ο πατερας μου ενα πετρινο σπιτι ,το μερος φανταστικο ολο βουνα η χαρα του εντουρα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Καθάρισα τα καλάμια του πήγασου, πέρασα νέες τσιμούχες, θα βγω μετά στην ζητιανιά για ξύστρες γιατί κρίμα είναι να ξαναβάλω τις ίδιες. Δεν είναι τελειωμένες, δεν ζουν νεότητα, αφού έλυσα που έλυσα δεν πάει στο καλό.

Επίσης μετά την χτεσινή μετακίνηση αποφάσισα ότι θα ξαναμπεί η μαμά ζελατίνα στο XR. Καλύπτει "όσο βλέπει η πεθερά" αλλά το βουητό από την τύρβη που προκαλεί η Givi απλά δεν παλεύεται (είχα αφήσει ωτοασπίδες σπίτι). Θα πρέπει εν όψει χειμώνα να βρω άλλη λύση, MRA ποιός φέρνει Ελλάδα δεν θυμάμαι και δεν βοηθάει το site τους.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Καθάρισα τα καλάμια του πήγασου, πέρασα νέες τσιμούχες, θα βγω μετά στην ζητιανιά για ξύστρες γιατί κρίμα είναι να ξαναβάλω τις ίδιες. Δεν είναι τελειωμένες, δεν ζουν νεότητα, αφού έλυσα που έλυσα δεν πάει στο καλό.

Επίσης μετά την χτεσινή μετακίνηση αποφάσισα ότι θα ξαναμπεί η μαμά ζελατίνα στο XR. Καλύπτει "όσο βλέπει η πεθερά" αλλά το βουητό από την τύρβη που προκαλεί η Givi απλά δεν παλεύεται (είχα αφήσει ωτοασπίδες σπίτι). Θα πρέπει εν όψει χειμώνα να βρω άλλη λύση, MRA ποιός φέρνει Ελλάδα δεν θυμάμαι και δεν βοηθάει το site τους.
Δε μιλάς μία με Θανοτριπερ, ξερω οτι τις δουλεύει τις mra.
 
Top Bottom