Από αυτούς είχα πάρει για το 955i και αν θυμάμαι καλά τότε έφτιαχναν κατά παραγγελία ότι γουστάρεις.Καθάρισα τα καλάμια του πήγασου, πέρασα νέες τσιμούχες, θα βγω μετά στην ζητιανιά για ξύστρες γιατί κρίμα είναι να ξαναβάλω τις ίδιες. Δεν είναι τελειωμένες, δεν ζουν νεότητα, αφού έλυσα που έλυσα δεν πάει στο καλό.
Επίσης μετά την χτεσινή μετακίνηση αποφάσισα ότι θα ξαναμπεί η μαμά ζελατίνα στο XR. Καλύπτει "όσο βλέπει η πεθερά" αλλά το βουητό από την τύρβη που προκαλεί η Givi απλά δεν παλεύεται (είχα αφήσει ωτοασπίδες σπίτι). Θα πρέπει εν όψει χειμώνα να βρω άλλη λύση, MRA ποιός φέρνει Ελλάδα δεν θυμάμαι και δεν βοηθάει το site τους.
Έχω ψωνίσει αρκετές φορές, το fazer τέτοια φοράει. Είναι ΟΚ στο μάτι, απλά.Από αυτούς είχα πάρει για το 955i και αν θυμάμαι καλά τότε έφτιαχναν κατά παραγγελία ότι γουστάρεις.
Δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις
MPF Grivas - Ζελατίνες Μοτοσυκλετών
mpfgrivas.com
Γιατί δεν δοκιμάζεις να την πουλήσεις να πάρεις ένα Transalp που δεν υποφέρει από τύρβες ? Ε ?Δεν μπαίνει έτοιμο λόγω σχήματος. Είχα δει πατέντα φρυδάκι από παλιά ζελατίνα κράνους (σε άλλο μηχανάκι, αλλά η πατέντα έχει το καλό ότι κολλάει με όλα) αλλά η μαμά ζελατίνα είναι κοντή και στενή (πιθανό προσόν σε άλλες περιπτώσεις), οπότε μετά θα πρέπει να ψάξω στην puig για κάτι αεροτομές χούφτας τιμονιού για να κόψει τον αέρα στους ώμους και κάπως έτσι γίνεται το μηχανάκι καραγκιόζης με 800 κουταμάρες βιδωμένες επάνω. Η άλλη λύση που είναι δόκιμη είναι να κόψω την Givi λίγο λίγο και να δω που δεν κάνει τύρβη. Υπό σκέψη, την είχα πάρει μεταχειρισμένη πολύ φτηνά.
Γιατί δεν δοκιμάζεις να την πουλήσεις να πάρεις ένα Transalp που δεν υποφέρει από τύρβες ? Ε ?
Έχω μάθει ότι δεν μπορεί να ανέβει την ανηφόρα στο Μαρτίνο, μπορεί να κολλήσει και στην ανηφόρα για το σχολείο των Αφιδνών.Γιατί δεν δοκιμάζεις να την πουλήσεις να πάρεις ένα Transalp που δεν υποφέρει από τύρβες ? Ε ?
Pantalla MRA VTM - Vario-Touring Maxi - ahumado BMW S 1000 XR (15-18) | eBay
Las mejores ofertas para Pantalla MRA VTM - Vario-Touring Maxi - ahumado BMW S 1000 XR (15-18) están en eBay ✓ Compara precios y características de productos nuevos y usados ✓ Muchos artículos con envío gratis!www.ebay.es
Έχω οδηγήσει το 1290S. Δεν έχει το "μπαμ" του XR. Έχει άλλα χαρίσματα βέβαια, πιο ήσυχο μοτέρ με λιγότερους κραδασμούς για ταξίδι. Να είναι το 1190 πιο γρήγορο από το 1290, πιθανότητες μικρές. Σαν οδηγός να είσαι καλύτερος, πιθανότητες πολύ υψηλές. Η ΚΤΜ όμως φροντίζει να είστε χαλαροί και ήρεμοι μέχρι να έρθει η οδική, μοτεράκι απαλό σαν λουλούδι.Πες του..... μπορω να μην ανοιγω γκαζι με τον Παπαχρονη ωστε να καθετε πισω μου.
Έχω οδηγήσει το 1290S. Δεν έχει το "μπαμ" του XR. Έχει άλλα χαρίσματα βέβαια, πιο ήσυχο μοτέρ με λιγότερους κραδασμούς για ταξίδι. Να είναι το 1190 πιο γρήγορο από το 1290, πιθανότητες μικρές. Σαν οδηγός να είσαι καλύτερος, πιθανότητες πολύ υψηλές. Η ΚΤΜ όμως φροντίζει να είστε χαλαροί και ήρεμοι μέχρι να έρθει η οδική, μοτεράκι απαλό σαν λουλούδι.
k0k0s αυτήν λέω, από ότι βλέπω στα ίδια παίζει σε όλη την Ευρώπη. Παραδόξως οι δικοί μας δεν έχουν αποφασίσει να εισπράττουν το Greek Retailers Premium και ο Uride την έχει καταχώρηση όσο και το Γερμανικό site της εταιρίας, Παπασταύρου δεν την έχει στο site, τρίπερ έχει προϊόντα για ον/οφ. Θένγκιουζ!
Βλέπεις όμως τώρα, φτιάχνει η ΚΤΜ συλλεκτικά pure μηχανάκια για γνώστες και εραστές της μοτοκίνησης συνέχεια και γκρινιάζει ο κόσμος ότι "χάνει αξία που βγήκε για δυό χρόνια μόνο" και "μας έχει για beta testers" και τρέχει το δάκρυ σαν του Αρτέμη του Χάρι Κλυνν. Με τίποτα δεν είστε ευχαριστημένοι πΧια.Μην ορκιζεσε για το μπαμ του XR....
Να σου πω επισεις πως το 1190 σε σχεση με το 1290 ειναι πιό μπρουταλ και αμμεσο σε ρεπριζ και ανοιγματα...Μην πιασουμε τις τελικες, εκει θα κλαψουν μανουλες.
Δυστυχως ή ευτυχως τα νεα ηλεκτονικα "κοβουν" πολυ, και εμεις με τα τιμια λαικα και συλεκτικά 1190 κοκορευομαστε....
Οπως και το 1050 εχει καλυτερες ρεπριζ απο χαμηλα απο το 1090, και ας του λειπουν 30 θεωρητικα αλογα. Τα 1290 και 1090 ειναι ψιλοψοφια χαμηλα ελεω euro4.Μην ορκιζεσε για το μπαμ του XR....
Να σου πω επισεις πως το 1190 σε σχεση με το 1290 ειναι πιό μπρουταλ και αμμεσο σε ρεπριζ και ανοιγματα...Μην πιασουμε τις τελικες, εκει θα κλαψουν μανουλες.
Δυστυχως ή ευτυχως τα νεα ηλεκτονικα "κοβουν" πολυ, και εμεις με τα τιμια λαικα και συλεκτικά 1190 κοκορευομαστε....
αποφασίστε.Οπως και το 1050 εχει καλυτερες ρεπριζ απο χαμηλα απο το 1090, και ας του λειπουν 30 θεωρητικα αλογα. Τα 1290 και 1090 ειναι ψιλοψοφια χαμηλα ελεω euro4.
3 φανάρια μπροστά τσέκαρε.Ψάχνω τον Παπαχρόνη
Κάντε ψαλίδι οι βιαστές.... Γιατί θα βρούμε κανέναν με xr που δεν τηρεί τα όρια και δεν θα βρείτε λαγούμι να κρυφτειτε.
4κυλινδρο πιστόλι... Θυμιζω