Για το motogp... Δυστυχώς πέθανε.Δεν πέθανε ρε ο άνθρωπος, έλεος. Στον ΜΜ93 κάνε ένα ακόμα γιατί το 21 το επαναστατικό τον βλέπω να σπαμάρει σε φόρουμ μόνο.
Αυτά είναι, θα ανοίξουμε κατακερματιΖμένη ομάδα "the 130s" με σαλιγκαροβόλτες, τσάι και κουραμπιέ, πίσω από τις ζελατίνες των αντβέντσουρ τον τρως χωρίς να φεύγει η άχνη. Και επειδή ακούγεται λίγο κάπως αυτό, το έχει πει ο πουλής πρώτος, δεν είμαστε ομοφοβικοί.
Από την μέρα εκείνη στην νΤουκάτι που έκανε την χοντρομαλακία και έριξε τον Τόβι ενώ ήταν στο βάθρο και οι δυό τους,
τον κυνηγήσανε και με την πρώτη ''ευκαιρία'' τον έστειλαν αδιάβαστο...
Εδώ ο Fενάτι οδηγά ακόμα (μοτο3) ενώ έπρεπε να ήταν μέσα για κακούργημα...
Ωραίος!! το έχω πάρει και εγώ για το tt-r μου αλλά ακόμα δεν έχω αξιωθεί να το βάλω πες μου διαφορά που θα δεις.Ας κάνουμε καμιά δουλειά να περάσει η ώρα
Στάλθηκε από το SM-J600FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είχε φθορά όντως;Σήμερα γενικό σέρβις μίζας όπου αλλάχθηκαν καρβουνάκια, κομπλερ, δαχτυλιδια, καθώς και γρανάζι.
Ναι.Ειχα αλλάξει καρβουνάκια όταν ξαναείδε το σέρβις στα 90κ και τώρα στα 110.000χλμ πάλι κάτι δεν πήγαινε καλά.Είχε φθορά όντως;
Μπορεί να έβλεπε στην TV κανένα GNTM:fun:funΠροφανώς ο προηγούμενος μίζας είχε άλλου το μυαλό του
Μα 2ο σερβις μετα απο 20.000χλμ;Μπορεί να έβλεπε στην TV κανένα GNTM:fun:fun
Ναι μιλησαμε σημερα και μου ειπε οτι δεν το εχει και εβαλε πιο μακρυ.Μαλλον δεν ειχε το ακριβες ανταλλακτικο ,ε σε λεει ,απο opel corsa δεν ειναι .
Εχω μια στο συλταρι .
Και δεν τη βαζω ,να γινει ησυχια;
Ελα που ο δολιος δεν ηξερε οτι δε χωραει
Καντο εικονα
Ρίξε μια ματιά κι εδώ μπας....Έκανα το σέρβις των 80000 στην bmw , με τη μόνη διαφορα ότι έβαλα μπουζί ιριδίου τα οποία τα πήγα εγώ.
Φεύγοντας από την αντιπροσωπεία ,στην εθνική πηγαίνοντας με 80,100 κ γύρω στις 3,500 4000 στροφές κατάλαβα ότι κάτι έκοβε τη μηχανή. Αν άνοιγα συνέχεια το γκάζι δν είχα πρόβλημα. Συνέχισα τις δοκιμές κ είδα ότι μεταξύ 60,100 με σταθερό γκάζι συνεχίζει να κάνει αυτό το πράγμα.
Αλυσίδα είναι κομπλέ , την άλλη μέρα το ξαναπήγα κ κάναμε reset το γκάζι από τον εγκέφαλο, αλλά δεν είδα διαφορα. Μου είπε να κάνω λίγα χλμ μήπως στρώσει αλλιώς τα μπουζί θα τα αλλάξουμε.
Το ερώτημα μου είναι το εξής: τα μπουζί της φωτό κάνουν για το δικό μου μηχανάκι γτ το έψαξα . Φίλοι μου έχουν βάλει κ αυτοί ιριδίου χωρίς θεμα. Εμένα γτ μαμιεται;
Έχει τύχει σε άλλον ας είναι διαφορετική μηχανή . Γενικά ούτε μπερδεύει ούτε τπτ. Πάει μια χαρά κ μιζαρει κομπλέ. Πριν πάω να αλλάξω μπουζί έχω περιέργεια να δω γτ το κάνει .
Sent from my iPhone using Tapatalk
To προβλημα μαλλον ειναι γιατι η μηχανη σου θελει τα 3606, οχι τα 6546 που εχεις παρει. (Kωδικος DCR8EIX , οχι DCΡR8EIXΈκανα το σέρβις των 80000 στην bmw , με τη μόνη διαφορα ότι έβαλα μπουζί ιριδίου τα οποία τα πήγα εγώ.
Φεύγοντας από την αντιπροσωπεία ,στην εθνική πηγαίνοντας με 80,100 κ γύρω στις 3,500 4000 στροφές κατάλαβα ότι κάτι έκοβε τη μηχανή. Αν άνοιγα συνέχεια το γκάζι δν είχα πρόβλημα. Συνέχισα τις δοκιμές κ είδα ότι μεταξύ 60,100 με σταθερό γκάζι συνεχίζει να κάνει αυτό το πράγμα.
Αλυσίδα είναι κομπλέ , την άλλη μέρα το ξαναπήγα κ κάναμε reset το γκάζι από τον εγκέφαλο, αλλά δεν είδα διαφορα. Μου είπε να κάνω λίγα χλμ μήπως στρώσει αλλιώς τα μπουζί θα τα αλλάξουμε.
Το ερώτημα μου είναι το εξής: τα μπουζί της φωτό κάνουν για το δικό μου μηχανάκι γτ το έψαξα . Φίλοι μου έχουν βάλει κ αυτοί ιριδίου χωρίς θεμα. Εμένα γτ μαμιεται;
Έχει τύχει σε άλλον ας είναι διαφορετική μηχανή . Γενικά ούτε μπερδεύει ούτε τπτ. Πάει μια χαρά κ μιζαρει κομπλέ. Πριν πάω να αλλάξω μπουζί έχω περιέργεια να δω γτ το κάνει .
Sent from my iPhone using Tapatalk