Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
ΜΠηκε και το φιλτρο του CRF.
Δεξια στη φωτο το μαμα φιλτρο υστερα απο 5000χλμ. Ειναι ετσι απο περιπου τα 2800χλμ που το τσεκαρα πρωτη φορα..

Δημήτρη, αναπνέει με τόσο τάπωμα ή θέλει αλλαγή στα μείγματα ???
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δημήτρη, αναπνέει με τόσο τάπωμα ή θέλει αλλαγή στα μείγματα ???
Λιγο που το οδηγησα με το νεο φιλτρο δεν παρατηρησα διαφορα να σου πω την αληθεια, αντιθετως επειδη το μαμα φιλτρο ητανε μπουκωμενο μου φανηκε οτι παει ενα κλικ καλυτερα.

Απο οτι λενε αναπνεει καλυτερα με το σφουγγαρι ας εχει μικροτερη τρυπα σαν κατασκευη.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αποστόλη και πάλι ευχαριστώ για την ράγα του τρέϊλερ.

Επίσης πήγα να αλλάξω μια σαμπρέλα στην πίσω ζάντα αλλά είχε πάρει το λάστιχο μέσα λάσπες και νερά και η φακαρόλα έγινε χάλια (αφού γύρισα από Ανάβυσσο με σκασμένο λάστιχο) οπότε την πήγα σε λαστιχά.

 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Αποστόλη και πάλι ευχαριστώ για την ράγα του τρέϊλερ.

Επίσης πήγα να αλλάξω μια σαμπρέλα στην πίσω ζάντα αλλά είχε πάρει το λάστιχο μέσα λάσπες και νερά και η φακαρόλα έγινε χάλια (αφού γύρισα από Ανάβυσσο με σκασμένο λάστιχο) οπότε την πήγα σε λαστιχά.

Το αυτοκολλητο πρεπει να μεινει χαχαχαχα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ενδιαμεσο σεβρις ειχαμε χτες για το χρεπι, στα 15000χλμ. Φιλτρο αερα, αλυσιδα, καθαρισμος τσιμουχων μπροστινου ειχαν γινει πριν ενα μηνα που ειχα λιγο χρονο πριν φυγω για Εβρο, τωρα εγιναν τα υπολοιπα.

Ξεκινησα με ενα τσεκαρισμα του δυναμοκλειδου, να δω εαν δειχνει σωστα τις ροπες.




Οσο κρυωνε το μοτερ ασχοληθηκα με αλλαγη υγρων φρενων μπρος/πισω και συμπλεκτη με τον πατροπαραδοτο τροπο. Κατα λαθος ειχα παρει το 660 αντι για το 600 της Μοτουλ, δεν πειραζει, μερικα ευρω παραπανω "τσαμπα".








Ανοιξαμε ταπες λαδιου, με τα χιλια ζορια γιατι ο εξουσιοδοτημενος στο προηγουμενο σερβις μαλλον τις ειχε σφιξει με αεροκλειδο. Καλο βγηκε το λαδι, περασε τον χημικο ελεγχο του εξειδικευμενου εργαστηριου των ματιων μου (=δεν ηταν μιλκο, ουτε σπασμενο), ελαχιστα ρινισματα σιδηρου στα μαγνητακια των δυο ταπων, λογικα φυσιολογικα καθως το μοτερ στα 15000 ακομη στρωνει. Γεμισαμε παλι με Μοτορεξ και κλεισαμε.







Ανοιξαμε και ταπες υπερχειλισης/αναθυμιασεων κτλ να αδειασουν τα σωληνακια, βγηκε κανα σφηνακι βενζινη που σημαινει οτι ο εξουσιοδοτημενος δεν τις ειχε ανοιξει ποτε...
Συνολικο κοστος αναλωσιμων ενδιαμεσου σερβις περι τα 100€, νοτ μπαντ για σκατεμ με το τοσο υψηλο κοστος συντηρησης.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ενδιαμεσο σεβρις ειχαμε χτες για το χρεπι, στα 15000χλμ. Φιλτρο αερα, αλυσιδα, καθαρισμος τσιμουχων μπροστινου ειχαν γινει πριν ενα μηνα που ειχα λιγο χρονο πριν φυγω για Εβρο, τωρα εγιναν τα υπολοιπα.

Ξεκινησα με ενα τσεκαρισμα του δυναμοκλειδου, να δω εαν δειχνει σωστα τις ροπες.




Οσο κρυωνε το μοτερ ασχοληθηκα με αλλαγη υγρων φρενων μπρος/πισω και συμπλεκτη με τον πατροπαραδοτο τροπο. Κατα λαθος ειχα παρει το 660 αντι για το 600 της Μοτουλ, δεν πειραζει, μερικα ευρω παραπανω "τσαμπα".








Ανοιξαμε ταπες λαδιου, με τα χιλια ζορια γιατι ο εξουσιοδοτημενος στο προηγουμενο σερβις μαλλον τις ειχε σφιξει με αεροκλειδο. Καλο βγηκε το λαδι, περασε τον χημικο ελεγχο του εξειδικευμενου εργαστηριου των ματιων μου (=δεν ηταν μιλκο, ουτε σπασμενο), ελαχιστα ρινισματα σιδηρου στα μαγνητακια των δυο ταπων, λογικα φυσιολογικα καθως το μοτερ στα 15000 ακομη στρωνει. Γεμισαμε παλι με Μοτορεξ και κλεισαμε.







Ανοιξαμε και ταπες υπερχειλισης/αναθυμιασεων κτλ να αδειασουν τα σωληνακια, βγηκε κανα σφηνακι βενζινη που σημαινει οτι ο εξουσιοδοτημενος δεν τις ειχε ανοιξει ποτε...
Συνολικο κοστος αναλωσιμων ενδιαμεσου σερβις περι τα 100€, νοτ μπαντ για σκατεμ με το τοσο υψηλο κοστος συντηρησης.
Ωραίος, αν και δεν τα λές και λίγα 100Ε για λάδια, φίλτρα λαδιού και ένα μπουκαλάκι υγρά φρένων, δηλαδή στον ντήλερ θα πλήρωνες κανά 200αρι? Δεν ξέρω βέβαια πόσο κάνουν τα λάδια και τα υγρά...
Ερώτηση περί εξαέρωσης: στα μοντέλα με ABS γίνεται με τον κλασσικό τρόπο ή λόγω της μονάδας πρέπει να κάνεις κάτι διαφορετικά, πχ να τρομπάρεις με τον κεντρικό διακόπτη ανοικτό?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ωραίος, αν και δεν τα λές και λίγα 100Ε για λάδια, φίλτρα λαδιού και ένα μπουκαλάκι υγρά φρένων, δηλαδή στον ντήλερ θα πλήρωνες κανά 200αρι? Δεν ξέρω βέβαια πόσο κάνουν τα λάδια και τα υγρά...
Ερώτηση περί εξαέρωσης: στα μοντέλα με ABS γίνεται με τον κλασσικό τρόπο ή λόγω της μονάδας πρέπει να κάνεις κάτι διαφορετικά, πχ να τρομπάρεις με τον κεντρικό διακόπτη ανοικτό?
65ευρω ειναι μονο τα 4λιτρα λαδι, συνθετικο γαρ. Ισως την επομενη φορα προτιμησω κανενα πιο φθηνο τυπου Castrol Power1 που βγαινει 50αρικο το 4λιτρο, αν και με "τρομαζει" λιγο το οτι βλεπω στην αγορα τιμες απο 8.50 εως 14€ το λιτρο για το ιδιο λαδι, που σημαινει ενα πραγμα... Εξαλλου με το Μοτορεξ ειμαι ευχαριστημενος, δεν το καιει και δουλευει μια χαρα το σαζμαν, οποτε για λιγα ευρω δεν αξιζει. Στο εξουσιοδοτημενο νομιζω το ενδιαμεσο παει 240+.

Το ABS αν δεν εχει παρει αερα μεσα στη μοναδα δεν χρειαζεται ειδικο τροπο εξαερωσης. Αλλαζεις κανονικα τα υγρα. Εαν εισαι πολυ ψειρας το βγαζεις μια βολτα, πλακωνεσαι στα φρενα να ενερογοποιηθει επιτηδες το ABS και να κυκλοφορησει το παλιο υγρο με το καινουριο και ξανακανεις αλλαγη υγρων.

Με τον διακοπτη ανοικτο δεν καταφερνεις τιποτα, εαν χρειαστει εξαερωση η μοναδα το βαζεις στο διαγνωστικο και εχει εντολη που ενεργοποιει τα τρομπακια του ΑΒΣ για να κανεις την εξαερωση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν κάνουμε έκπτωση στα λάδια.. Ιδίως στα premium εργαλεια
Τα μοτουλ 7100 που βγαινουν κανενα 10αρικο κατω ολοι λενε οτι κανουν να κοπαναει το σαζμαν. Το αλλο επωνυμο συνθετικο ειναι το Καστρολ, αλλα ξερω οτι παιζουν στην αγορα πολλα μαϊμου Καστρολ και πιθανον γι'αυτο να εχουν αλλου 8.50 και αλλου 14/λ , οποτε μενουμε στο Ελβετικο τυρι με το οποιο ειμαστε και ευχαριστημενοι.

Οσο για το φιλτρο λαδιου εχει μονο περι τα 8ευρω, απλα αλλαξα και τα σιτακια/ταπες γιατι δεν ηξερα αν τα ειχε ξαναλλαξει ο εξουσιοδοτημενος, οποτε το σετακι πηγε 25€. Κανα 15αρι πρεπει να ειχα δωσει για το υγρο φρενων, oποτε 105€ το συνολο.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
65ευρω ειναι μονο τα 4λιτρα λαδι, συνθετικο γαρ. Ισως την επομενη φορα προτιμησω κανενα πιο φθηνο τυπου Castrol Power1 που βγαινει 50αρικο το 4λιτρο, αν και με "τρομαζει" λιγο το οτι βλεπω στην αγορα τιμες απο 8.50 εως 14€ το λιτρο για το ιδιο λαδι, που σημαινει ενα πραγμα... Εξαλλου με το Μοτορεξ ειμαι ευχαριστημενος, δεν το καιει και δουλευει μια χαρα το σαζμαν, οποτε για λιγα ευρω δεν αξιζει. Στο εξουσιοδοτημενο νομιζω το ενδιαμεσο παει 240+.

Το ABS αν δεν εχει παρει αερα μεσα στη μοναδα δεν χρειαζεται ειδικο τροπο εξαερωσης. Αλλαζεις κανονικα τα υγρα. Εαν εισαι πολυ ψειρας το βγαζεις μια βολτα, πλακωνεσαι στα φρενα να ενερογοποιηθει επιτηδες το ABS και να κυκλοφορησει το παλιο υγρο με το καινουριο και ξανακανεις αλλαγη υγρων.

Με τον διακοπτη ανοικτο δεν καταφερνεις τιποτα, εαν χρειαστει εξαερωση η μοναδα το βαζεις στο διαγνωστικο και εχει εντολη που ενεργοποιει τα τρομπακια του ΑΒΣ για να κανεις την εξαερωση.
Δοκιμασμένο και από άλλους συντροχους, Σασμάν όπως με motorex δεν έχει.
Εγώ βάζω 10/60 το λένε και οι αυστριακοί
Μία χαρά 100€για τόσα που έκανες!
Έχεις μαμά φίλτρο αέρα?
Με εξατμίση αφτερ?

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δοκιμασμένο και από άλλους συντροχους, Σασμάν όπως με motorex δεν έχει.
Εγώ βάζω 10/60 το λένε και οι αυστριακοί
Μία χαρά 100€για τόσα που έκανες!
Έχεις μαμά φίλτρο αέρα?
Με εξατμίση αφτερ?

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι, φιλτρο εχω DNA με φλαντζα UNI στο φιλτροκουτι.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ερώτηση..... λάστιχο με τέτοιο προφίλ που μπορώ να βρω???
Το έχουν οι μεταλλικές βαλίτσες (made by Atlas/Φώτης) και θέλω να το αλλάξω γιατί έχει "σπάσει" και έπερναν νερά..
Διαστασιακά, όπως το βλέπουμε, η κάτω πλευρά είναι περίπου 10mm και το ύψος περίπου 6,5mm
Δεκτές και άλλες προτάσεις φυσικά....

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ερώτηση..... λάστιχο με τέτοιο προφίλ που μπορώ να βρω???
Το έχουν οι μεταλλικές βαλίτσες (made by Atlas/Φώτης) και θέλω να το αλλάξω γιατί έχει "σπάσει" και έπερναν νερά..
Διαστασιακά, όπως το βλέπουμε, η κάτω πλευρά είναι περίπου 10mm και το ύψος περίπου 6,5mm
Δεκτές και άλλες προτάσεις φυσικά....

Τσιμουχα απο πορτα/παραθυρο αυτοκινητου, αρα σε ανταλλακτικαδικα ψαξε. Αλλιως και σε αλουμινα μπορει να βρεις αντιστοιχο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτηση..... λάστιχο με τέτοιο προφίλ που μπορώ να βρω???
Το έχουν οι μεταλλικές βαλίτσες (made by Atlas/Φώτης) και θέλω να το αλλάξω γιατί έχει "σπάσει" και έπερναν νερά..
Διαστασιακά, όπως το βλέπουμε, η κάτω πλευρά είναι περίπου 10mm και το ύψος περίπου 6,5mm
Δεκτές και άλλες προτάσεις φυσικά....

Και σε αυτούς που έχουν είδη φανοποιίας...
Ψάξε κατάστημα Χρυσοχόος οδός Καλαμπάκας Τρίκαλα.
Έχει από δαύτα με το μέτρο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
k0k0s thenos σας ευχαριστώ πολύ!
και με τι το κολάω στον αλουμίνιο? βενζινόκολα ή κάτι άλλο?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom