Δημήτρη, αναπνέει με τόσο τάπωμα ή θέλει αλλαγή στα μείγματα ???ΜΠηκε και το φιλτρο του CRF.
Δεξια στη φωτο το μαμα φιλτρο υστερα απο 5000χλμ. Ειναι ετσι απο περιπου τα 2800χλμ που το τσεκαρα πρωτη φορα..
Λιγο που το οδηγησα με το νεο φιλτρο δεν παρατηρησα διαφορα να σου πω την αληθεια, αντιθετως επειδη το μαμα φιλτρο ητανε μπουκωμενο μου φανηκε οτι παει ενα κλικ καλυτερα.Δημήτρη, αναπνέει με τόσο τάπωμα ή θέλει αλλαγή στα μείγματα ???
Το αυτοκολλητο πρεπει να μεινει χαχαχαχαΑποστόλη και πάλι ευχαριστώ για την ράγα του τρέϊλερ.
Επίσης πήγα να αλλάξω μια σαμπρέλα στην πίσω ζάντα αλλά είχε πάρει το λάστιχο μέσα λάσπες και νερά και η φακαρόλα έγινε χάλια (αφού γύρισα από Ανάβυσσο με σκασμένο λάστιχο) οπότε την πήγα σε λαστιχά.
Θα μείνει εννοείται, του πάει.Το αυτοκολλητο πρεπει να μεινει χαχαχαχα
Ωραίος, αν και δεν τα λές και λίγα 100Ε για λάδια, φίλτρα λαδιού και ένα μπουκαλάκι υγρά φρένων, δηλαδή στον ντήλερ θα πλήρωνες κανά 200αρι? Δεν ξέρω βέβαια πόσο κάνουν τα λάδια και τα υγρά...Ενδιαμεσο σεβρις ειχαμε χτες για το χρεπι, στα 15000χλμ. Φιλτρο αερα, αλυσιδα, καθαρισμος τσιμουχων μπροστινου ειχαν γινει πριν ενα μηνα που ειχα λιγο χρονο πριν φυγω για Εβρο, τωρα εγιναν τα υπολοιπα.
Ξεκινησα με ενα τσεκαρισμα του δυναμοκλειδου, να δω εαν δειχνει σωστα τις ροπες.
Οσο κρυωνε το μοτερ ασχοληθηκα με αλλαγη υγρων φρενων μπρος/πισω και συμπλεκτη με τον πατροπαραδοτο τροπο. Κατα λαθος ειχα παρει το 660 αντι για το 600 της Μοτουλ, δεν πειραζει, μερικα ευρω παραπανω "τσαμπα".
Ανοιξαμε ταπες λαδιου, με τα χιλια ζορια γιατι ο εξουσιοδοτημενος στο προηγουμενο σερβις μαλλον τις ειχε σφιξει με αεροκλειδο. Καλο βγηκε το λαδι, περασε τον χημικο ελεγχο του εξειδικευμενου εργαστηριου των ματιων μου (=δεν ηταν μιλκο, ουτε σπασμενο), ελαχιστα ρινισματα σιδηρου στα μαγνητακια των δυο ταπων, λογικα φυσιολογικα καθως το μοτερ στα 15000 ακομη στρωνει. Γεμισαμε παλι με Μοτορεξ και κλεισαμε.
Ανοιξαμε και ταπες υπερχειλισης/αναθυμιασεων κτλ να αδειασουν τα σωληνακια, βγηκε κανα σφηνακι βενζινη που σημαινει οτι ο εξουσιοδοτημενος δεν τις ειχε ανοιξει ποτε...
Συνολικο κοστος αναλωσιμων ενδιαμεσου σερβις περι τα 100€, νοτ μπαντ για σκατεμ με το τοσο υψηλο κοστος συντηρησης.
65ευρω ειναι μονο τα 4λιτρα λαδι, συνθετικο γαρ. Ισως την επομενη φορα προτιμησω κανενα πιο φθηνο τυπου Castrol Power1 που βγαινει 50αρικο το 4λιτρο, αν και με "τρομαζει" λιγο το οτι βλεπω στην αγορα τιμες απο 8.50 εως 14€ το λιτρο για το ιδιο λαδι, που σημαινει ενα πραγμα... Εξαλλου με το Μοτορεξ ειμαι ευχαριστημενος, δεν το καιει και δουλευει μια χαρα το σαζμαν, οποτε για λιγα ευρω δεν αξιζει. Στο εξουσιοδοτημενο νομιζω το ενδιαμεσο παει 240+.Ωραίος, αν και δεν τα λές και λίγα 100Ε για λάδια, φίλτρα λαδιού και ένα μπουκαλάκι υγρά φρένων, δηλαδή στον ντήλερ θα πλήρωνες κανά 200αρι? Δεν ξέρω βέβαια πόσο κάνουν τα λάδια και τα υγρά...
Ερώτηση περί εξαέρωσης: στα μοντέλα με ABS γίνεται με τον κλασσικό τρόπο ή λόγω της μονάδας πρέπει να κάνεις κάτι διαφορετικά, πχ να τρομπάρεις με τον κεντρικό διακόπτη ανοικτό?
Τα μοτουλ 7100 που βγαινουν κανενα 10αρικο κατω ολοι λενε οτι κανουν να κοπαναει το σαζμαν. Το αλλο επωνυμο συνθετικο ειναι το Καστρολ, αλλα ξερω οτι παιζουν στην αγορα πολλα μαϊμου Καστρολ και πιθανον γι'αυτο να εχουν αλλου 8.50 και αλλου 14/λ , οποτε μενουμε στο Ελβετικο τυρι με το οποιο ειμαστε και ευχαριστημενοι.Δεν κάνουμε έκπτωση στα λάδια.. Ιδίως στα premium εργαλεια
Δοκιμασμένο και από άλλους συντροχους, Σασμάν όπως με motorex δεν έχει.65ευρω ειναι μονο τα 4λιτρα λαδι, συνθετικο γαρ. Ισως την επομενη φορα προτιμησω κανενα πιο φθηνο τυπου Castrol Power1 που βγαινει 50αρικο το 4λιτρο, αν και με "τρομαζει" λιγο το οτι βλεπω στην αγορα τιμες απο 8.50 εως 14€ το λιτρο για το ιδιο λαδι, που σημαινει ενα πραγμα... Εξαλλου με το Μοτορεξ ειμαι ευχαριστημενος, δεν το καιει και δουλευει μια χαρα το σαζμαν, οποτε για λιγα ευρω δεν αξιζει. Στο εξουσιοδοτημενο νομιζω το ενδιαμεσο παει 240+.
Το ABS αν δεν εχει παρει αερα μεσα στη μοναδα δεν χρειαζεται ειδικο τροπο εξαερωσης. Αλλαζεις κανονικα τα υγρα. Εαν εισαι πολυ ψειρας το βγαζεις μια βολτα, πλακωνεσαι στα φρενα να ενερογοποιηθει επιτηδες το ABS και να κυκλοφορησει το παλιο υγρο με το καινουριο και ξανακανεις αλλαγη υγρων.
Με τον διακοπτη ανοικτο δεν καταφερνεις τιποτα, εαν χρειαστει εξαερωση η μοναδα το βαζεις στο διαγνωστικο και εχει εντολη που ενεργοποιει τα τρομπακια του ΑΒΣ για να κανεις την εξαερωση.
Οχι, φιλτρο εχω DNA με φλαντζα UNI στο φιλτροκουτι.Δοκιμασμένο και από άλλους συντροχους, Σασμάν όπως με motorex δεν έχει.
Εγώ βάζω 10/60 το λένε και οι αυστριακοί
Μία χαρά 100€για τόσα που έκανες!
Έχεις μαμά φίλτρο αέρα?
Με εξατμίση αφτερ?
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τσιμουχα απο πορτα/παραθυρο αυτοκινητου, αρα σε ανταλλακτικαδικα ψαξε. Αλλιως και σε αλουμινα μπορει να βρεις αντιστοιχο.Ερώτηση..... λάστιχο με τέτοιο προφίλ που μπορώ να βρω???
Το έχουν οι μεταλλικές βαλίτσες (made by Atlas/Φώτης) και θέλω να το αλλάξω γιατί έχει "σπάσει" και έπερναν νερά..
Διαστασιακά, όπως το βλέπουμε, η κάτω πλευρά είναι περίπου 10mm και το ύψος περίπου 6,5mm
Δεκτές και άλλες προτάσεις φυσικά....
Και σε αυτούς που έχουν είδη φανοποιίας...Ερώτηση..... λάστιχο με τέτοιο προφίλ που μπορώ να βρω???
Το έχουν οι μεταλλικές βαλίτσες (made by Atlas/Φώτης) και θέλω να το αλλάξω γιατί έχει "σπάσει" και έπερναν νερά..
Διαστασιακά, όπως το βλέπουμε, η κάτω πλευρά είναι περίπου 10mm και το ύψος περίπου 6,5mm
Δεκτές και άλλες προτάσεις φυσικά....
Εντιτ...
Μία χαρά μου φαίνεται...