Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Γιάννη Aldebaran όλοι το ξέρουμε, αλλά καλό είναι να το λέμε που και που

είσαι αστέρι ρε φίλε!!!! πραγματικά μερακλής ;) ;) ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερο με πέρασμα 2 και 3 φορές κρέμα-γυάλισμα.

Μετά



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρασκευή που θα ανέβεις θα έχω βγάλει το ψαλίδι για περιποίηση... ;)
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μια που λέμε για αναρτήσεις έβγαλα και εγώ ψαλίδι - ανάρτηση για γρασάρισμα ρουλεμάν ψαλιδιου και μοχλικου και ανάρτησης για σέρβις στον τασουλη.
Σκέφτομαι να βάψω το ελατήριο πορτοκαλί.
Να το κάνω;



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!! :yew:

Παρεπιπτόντως κι εγώ σκέφτομαι να δώσω για σερβις το αμορτισέρ του "δανεικού" μου 640adv στον Τασούλη.
Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις...

Έχεις αλλάξει το ρουλεμανάκι του μοχλικού; Το έχεις τσεκάρει ή απλά το γρασάρεις που και που;
Το δικό μου θέλει αλλαγή, αλλά επειδή έχει σταματήσει το συγκεκριμένο κωδικό η ΚΤΜ, ο Elio μου είπε ότι πρέπει να ανοίξει σε μηχανουργείο η φωλιά του μοχλικού από τα 25mm στα 26mm για να μπει κάποιο άλλο ρουλεμάν. Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;

Το ελατήριο στο "δικό μου" 640 γράφει πάνω 70-260 (το ίδιο ή 70-230 γράφει το δικό σου; ). Ξέρει κάποιος αυτός ο κωδικός σε τι N/mm αντιστοιχεί ή πιο απλά σε τι βάρος αναβάτη ταιριάζει; Το λέω γιατί ο ιδιοκτήτης του "δικού μου" 640 (που είναι περίπου στα δικά μου 90 κιλά) μου λέει ότι θέλει αλλαγή με σκληρότερο. Όντως το έχει τέρμα προφορτισμένο (το διπλάσιο απ' ότι εσύ στο δικό σου), έχει βάλει και σκληρότερα ελατήρια μπροστά, με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" πολύ η μηχανή μεν, αλλά να μην δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις πίσω. Έχεις μετρήσει κανονικά το δυναμικό sag για την προφόρτιση του αμορτισέρ;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!! :yew:

Παρεπιπτόντως κι εγώ σκέφτομαι να δώσω για σερβις το αμορτισέρ του "δανεικού" μου 640adv στον Τασούλη.
Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις...

Έχεις αλλάξει το ρουλεμανάκι του μοχλικού; Το έχεις τσεκάρει ή απλά το γρασάρεις που και που;
Το δικό μου θέλει αλλαγή, αλλά επειδή έχει σταματήσει το συγκεκριμένο κωδικό η ΚΤΜ, ο Elio μου είπε ότι πρέπει να ανοίξει σε μηχανουργείο η φωλιά του μοχλικού από τα 25mm στα 26mm για να μπει κάποιο άλλο ρουλεμάν. Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;

Το ελατήριο στο "δικό μου" 640 γράφει πάνω 70-260 (το ίδιο ή 70-230 γράφει το δικό σου; ). Ξέρει κάποιος αυτός ο κωδικός σε τι N/mm αντιστοιχεί ή πιο απλά σε τι βάρος αναβάτη ταιριάζει; Το λέω γιατί ο ιδιοκτήτης του "δικού μου" 640 (που είναι περίπου στα δικά μου 90 κιλά) μου λέει ότι θέλει αλλαγή με σκληρότερο. Όντως το έχει τέρμα προφορτισμένο (το διπλάσιο απ' ότι εσύ στο δικό σου), έχει βάλει και σκληρότερα ελατήρια μπροστά, με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" πολύ η μηχανή μεν, αλλά να μην δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις πίσω. Έχεις μετρήσει κανονικά το δυναμικό sag για την προφόρτιση του αμορτισέρ;
Ποιας χρονιας ειναι το 640?
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!! :yew:

Παρεπιπτόντως κι εγώ σκέφτομαι να δώσω για σερβις το αμορτισέρ του "δανεικού" μου 640adv στον Τασούλη.
Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις...

Έχεις αλλάξει το ρουλεμανάκι του μοχλικού; Το έχεις τσεκάρει ή απλά το γρασάρεις που και που;
Το δικό μου θέλει αλλαγή, αλλά επειδή έχει σταματήσει το συγκεκριμένο κωδικό η ΚΤΜ, ο Elio μου είπε ότι πρέπει να ανοίξει σε μηχανουργείο η φωλιά του μοχλικού από τα 25mm στα 26mm για να μπει κάποιο άλλο ρουλεμάν. Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;

Το ελατήριο στο "δικό μου" 640 γράφει πάνω 70-260 (το ίδιο ή 70-230 γράφει το δικό σου; ). Ξέρει κάποιος αυτός ο κωδικός σε τι N/mm αντιστοιχεί ή πιο απλά σε τι βάρος αναβάτη ταιριάζει; Το λέω γιατί ο ιδιοκτήτης του "δικού μου" 640 (που είναι περίπου στα δικά μου 90 κιλά) μου λέει ότι θέλει αλλαγή με σκληρότερο. Όντως το έχει τέρμα προφορτισμένο (το διπλάσιο απ' ότι εσύ στο δικό σου), έχει βάλει και σκληρότερα ελατήρια μπροστά, με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" πολύ η μηχανή μεν, αλλά να μην δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις πίσω. Έχεις μετρήσει κανονικά το δυναμικό sag για την προφόρτιση του αμορτισέρ;
70/260 Είναι το stantard ελατήριο. 70N/mm και 260χιλιοστα μήκος.
Αν θυμάμαι καλα με το μαμά ελατήριο και τέρμα προφόρτιση, δεν πρέπει να έχεις καθόλου στατικό sag πίσω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μπράβο ρε Γιάννο! Πιπίλα το χεις το εργαλείο!!! :yew:

Παρεπιπτόντως κι εγώ σκέφτομαι να δώσω για σερβις το αμορτισέρ του "δανεικού" μου 640adv στον Τασούλη.
Έχω τις παρακάτω ερωτήσεις...

Έχεις αλλάξει το ρουλεμανάκι του μοχλικού; Το έχεις τσεκάρει ή απλά το γρασάρεις που και που;
Το δικό μου θέλει αλλαγή, αλλά επειδή έχει σταματήσει το συγκεκριμένο κωδικό η ΚΤΜ, ο Elio μου είπε ότι πρέπει να ανοίξει σε μηχανουργείο η φωλιά του μοχλικού από τα 25mm στα 26mm για να μπει κάποιο άλλο ρουλεμάν. Έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο;

Το ελατήριο στο "δικό μου" 640 γράφει πάνω 70-260 (το ίδιο ή 70-230 γράφει το δικό σου; ). Ξέρει κάποιος αυτός ο κωδικός σε τι N/mm αντιστοιχεί ή πιο απλά σε τι βάρος αναβάτη ταιριάζει; Το λέω γιατί ο ιδιοκτήτης του "δικού μου" 640 (που είναι περίπου στα δικά μου 90 κιλά) μου λέει ότι θέλει αλλαγή με σκληρότερο. Όντως το έχει τέρμα προφορτισμένο (το διπλάσιο απ' ότι εσύ στο δικό σου), έχει βάλει και σκληρότερα ελατήρια μπροστά, με αποτέλεσμα να μην "κάθεται" πολύ η μηχανή μεν, αλλά να μην δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις πίσω. Έχεις μετρήσει κανονικά το δυναμικό sag για την προφόρτιση του αμορτισέρ;
Αλέξανδρε ίδιο ελατήριο έχουμε, 70-260 είναι και εμένα το οποίο είναι για 75 kg αναβάτη.
Δεν έχω ασχοληθεί με την πίσω ανάρτηση του 640, η προφόρτιση είναι τόση όση ήταν φτιαγμένη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Το μόνο που έκανα ήταν να ρυθμίσω αποσβέσεις σύμφωνα με το μανιουαλ, και μόλις σήμερα έμαθα ότι η επαναφορά είναι κολλημένη.

Σχετικά με ρυθμίσεις θα τις κάνω μόλις το πάρω και το βάλω απάνω.
Η αλήθεια είναι ότι σκεφτομουν να αλλάξω το ελατήριο, γιατί το βάρος μου είναι 110 κιλά.

Μπροστά έχω αλλάξει λάδια σε 7,5αρι και έχω αυξήσει τη στάθμη 10mm.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
70/260 Είναι το stantard ελατήριο. 70N/mm και 260χιλιοστα μήκος.
Αν θυμάμαι καλα με το μαμά ελατήριο και τέρμα προφόρτιση, δεν πρέπει να έχεις καθόλου στατικό sag πίσω.
Όντως Παναγιώτη, έτσι βγάζει νόημα!
Ξέρεις αν κάποιο άλλο μοντέλο LC4 (πχ το SMC) εκείνης της εποχής φορούσαν σκληρότερο ελατήριο (>70) που αξίζει να ψαχτεί μτχ;
Ειδάλλως πρέπει να δω αν το μαμά ελατήριο από 690 enduro '08, που μου χει μείνει από την αντικατάσταση του με σκληρότερο, ταιριάζει στο 640 (αν και αμφιβάλλω πρώτα απ' όλα λόγω μήκους)...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αλέξανδρε ίδιο ελατήριο έχουμε, 70-260 είναι και εμένα το οποίο είναι για 75 kg αναβάτη.
Δεν έχω ασχοληθεί με την πίσω ανάρτηση του 640, η προφόρτιση είναι τόση όση ήταν φτιαγμένη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Το μόνο που έκανα ήταν να ρυθμίσω αποσβέσεις σύμφωνα με το μανιουαλ, και μόλις σήμερα έμαθα ότι η επαναφορά είναι κολλημένη.

Σχετικά με ρυθμίσεις θα τις κάνω μόλις το πάρω και το βάλω απάνω.
Η αλήθεια είναι ότι σκεφτομουν να αλλάξω το ελατήριο, γιατί το βάρος μου είναι 110 κιλά.

Μπροστά έχω αλλάξει λάδια σε 7,5αρι και έχω αυξήσει τη στάθμη 10mm.
Γενικά απ' ότι θυμάμαι (και από του άλλου φίλου μου Γιάννη παλαιότερα) οι αναρτήσεις του 640 έχουν σχετικά μαλακά ελατήρια ή μάλλον είναι για αναβάτες φτερού.
Το μπροστινό τώρα με σκληρότερα ελατήρια (δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης έτσι κι αλλιώς) δουλεύει πολύ καλά.
Πίσω πέρα από το σέρβις του αμορτισέρ, μάλλον θα χρειαστεί και αλλαγή ελατηρίου. Το θέμα είναι αν ταιριάζει από κάποιο άλλο μοντέλο, μήπως βρεθεί μτχ και πέσει το κόστος.

Το ρουλεμάν του μοχλικού σου είναι ΟΚ, απ' ότι καταλαβαίνω.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερο με πέρασμα 2 και 3 φορές κρέμα-γυάλισμα.

Μετά



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σίγουρα δεν είχες βεστρομ παλιά;;;:p:p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γενικά απ' ότι θυμάμαι (και από του άλλου φίλου μου Γιάννη παλαιότερα) οι αναρτήσεις του 640 έχουν σχετικά μαλακά ελατήρια ή μάλλον είναι για αναβάτες φτερού.
Το μπροστινό τώρα με σκληρότερα ελατήρια (δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης έτσι κι αλλιώς) δουλεύει πολύ καλά.
Πίσω πέρα από το σέρβις του αμορτισέρ, μάλλον θα χρειαστεί και αλλαγή ελατηρίου. Το θέμα είναι αν ταιριάζει από κάποιο άλλο μοντέλο, μήπως βρεθεί μτχ και πέσει το κόστος.

Το ρουλεμάν του μοχλικού σου είναι ΟΚ, απ' ότι καταλαβαίνω.
Δεν εχω ψάξει αν ταιριάζει από κάποιο άλλο.
Σχετικά με το μπροστινό η αλήθεια είναι ότι η μόνη φορά που το δούλεψα μετά το σερβις ήταν στο περσινό τρόφυ και μου άφησε καλή εντύπωση. Μετά έφυγα ταξίδι και έκτοτε το 640 είναι στο γκαράζ.

Σχετικά με το μοχλικό ξέχασα να γράψω στην προηγούμενη απάντηση. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο μοχλικό με καλό ρουλεμάν και να το έχεις σαν spare. Εγώ αυτό έχω κάνει, ένα 30άρι μου στοίχισε, βρίσκεις πανεύκολα αφού σχεδόν όλα τα μονοκύλινδρα κτμ ίδιου μοτέρ (duke κτλ) έχουν ακριβώς ίδιο μοχλικό. Από εκεί και πέρα, μπορείς κάθε φορά που γρασάρεις αλυσίδα, να γρασάρεις και το μοχλικό από τον γρασαδόρο. Δυο μπομπαρισιές είναι και καθάρισες.
Στο μεταχειρισμένο που θα βρεις, επειδή παίζει να μην έχει γρασαριστεί ποτέ, μάλλον δε θα περνάει γράσο από τον γρασαδόρο, οπότε πριν το βάλεις απάνω στο μηχανάκι θα πρέπει να το λύσεις και να το πλύνεις με wd40 να φύγουν τα ξεραμένα γράσα και να το γρασάρεις με φρέσκο αδιάβροχο γράσο. Εγώ χρησιμοποιώ της denicol. Εάν κάνεις αυτήν την διαδικασία και δουλέψει ο γρασαδόρος, τότε θα πρέπει να δεις το γράσο να βγαίνει από την άλλη μεριά, που σημαίνει ότι έχει κάνει όλη τη διαδρομή του και έχει πάει γράσο παντού.

Μάλλον τα ξέρεις αυτά που σου γράφω, αλλά τα γράφω για κάποιον που δεν ξέρει τη διαδικασία.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη Aldebaran όλοι το ξέρουμε, αλλά καλό είναι να το λέμε που και που

είσαι αστέρι ρε φίλε!!!! πραγματικά μερακλής ;););)
Δεν είμαι μερακλής ρε Θοδωρή, απλά έχω χρόνο διαθέσιμο και ξέρω να αποφεύγω το ιπτάμενο τσόκαρο :secret:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Όντως Παναγιώτη, έτσι βγάζει νόημα!
Ξέρεις αν κάποιο άλλο μοντέλο LC4 (πχ το SMC) εκείνης της εποχής φορούσαν σκληρότερο ελατήριο (>70) που αξίζει να ψαχτεί μτχ;
Ειδάλλως πρέπει να δω αν το μαμά ελατήριο από 690 enduro '08, που μου χει μείνει από την αντικατάσταση του με σκληρότερο, ταιριάζει στο 640 (αν και αμφιβάλλω πρώτα απ' όλα λόγω μήκους)...
Όχι Αλέξανδρε δεν κάνει του 690 δυστυχώς και το SMC φόραγε επίσης 70άρι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Βρήκες τίποτα?
Ναι, οτι 70260 ειναι το μαμα ελατηριο με 70N , και η ΚΤΜ εδινε και δυο ελατηρια 63260 και 66260 σαν εναλλακτικα... Αλλα με πηρε ο υπνος κ με προλαβατε.

Αν καταλαβαινω καλα παντως 260mm x59mm ειναι οι διαστασεις του ελατηριου.
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Αγόρια δυστηχώς η WP βγάζει μέχρι 80 και αυτό νομίζω με παραγγελία,
υπάρχει η δυνατότητα για 90 αλλά της Ohlins.
Το δικό μου είναι 99 μοντέλο και νομίζω φοράει 75 αλλά θα πρέπει να
το καθαρίσω οπότε ας μείνω με την αμφιβολία.
Εχω καβατζώσει ένα 140 από το 950 αλλά υποψιάζομαι ότι είναι υπερβολή...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εδώ έχει έναν ωραίο οδηγό σχετικά με ελατήρια και όχι μόνο.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντυπωσιακό.

Είχα βάλει το 2011 στο fazer εμπρός 1.0 και πίσω 17kg (από 0.75 εμπρός μέσο όρο γιατί μαμά έχει δύο σετ σπείρες και 7.2 πίσω).
Η ατάκα από όλους τους μαστόρους "μόλις κατέστρεψες το μηχανάκι".
Ακριβώς ότι προτείνει σήμερα η racetech. Και δεν είναι καν σκληρό, μάλλον το αντίθετο. Τελικά ο ενημερωμένος χρήστης είναι πιο ειδικός από τους ειδικούς, έστω, μερικές φορές το wisdom of the fora.

Για το ΚΤΜ δεν βγάζει πισινή πρόταση, μόνο εμπρός δίνει αποτέλεσμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To site της teknikmotorsport για αναβατη 90kg δινει 4.7Ν μπροστα και 86Ν πισω για το 640.

 
Top Bottom