Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λοιπόν πέραν των άλλων, το μηχανάκι είχε μιά μικρή αστάθεια στα πολλά, όχι ανησυχητική αλλά τέλος πάντων δεν θα έπρεπε να υπάρχει (να γιατί 130).
Με το καινούριο λάστιχο με το σωστό ύψος, τέλος. Να δω τι άλλη δικαιολογία θα βρω πια γιατί γέμισμα κάθε 160 χιλιόμετρα παραπάει. Πρέπει και να ξαναρυθμίσω τα φώτα, δεν ήταν λάθος της πενφέ ότι έφεγγαν ψηλά, ήταν του Άγγλου με το λάστιχο.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σερβισάκι των 5.000 χλμ. με λαδια, φίλτρο, κλπ. Ετοιμο για τα επόμενα 5.000.

Να αναφέρω επίσης ότι όταν ο Μέρφυ μαμιεται... έχοντας κάνει τόσα χωματινα χλμ. δεν είχα κανένα πρόβλημα και στην ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ εκδρομή που είχα παει δικάβαλος την προηγούμενη εβδομάδα ο εμπρός τροχός σήκωσε μια μικρή πέτρα που πέρασε πάνω από την ποδιά έκανε γκελ στο μπλοκ του κινητήρα και πήγε και έκατσε πίσω από το ψυγείο πάνω στο βεντιλατέρ. Το κατάλαβα όταν χρειάστηκε να ανάψει... το σημαντικό δεν τρύπησε το ψυγείο, μόνο μερικές στραβές περσίδες. Να παίξω κανένα λόττο, το λέτε;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σερβισάκι των 5.000 χλμ. με λαδια, φίλτρο, κλπ. Ετοιμο για τα επόμενα 5.000.

Να αναφέρω επίσης ότι όταν ο Μέρφυ μαμιεται... έχοντας κάνει τόσα χωματινα χλμ. δεν είχα κανένα πρόβλημα και στην ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ εκδρομή που είχα παει δικάβαλος την προηγούμενη εβδομάδα ο εμπρός τροχός σήκωσε μια μικρή πέτρα που πέρασε πάνω από την ποδιά έκανε γκελ στο μπλοκ του κινητήρα και πήγε και έκατσε πίσω από το ψυγείο πάνω στο βεντιλατέρ. Το κατάλαβα όταν χρειάστηκε να ανάψει... το σημαντικό δεν τρύπησε το ψυγείο, μόνο μερικές στραβές περσίδες. Να παίξω κανένα λόττο, το λέτε;
Το έχω πάθει και γω με πέτρα Αγράφων...
Στο Dakar...
Μόνο που εκεί δεν το είχα καταλάβει και έπεφτε σιγά-σιγά προς τα κάτω μέχρι που μου τρύπησε το ψυγείο...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λοιπόν πέραν των άλλων, το μηχανάκι είχε μιά μικρή αστάθεια στα πολλά, όχι ανησυχητική αλλά τέλος πάντων δεν θα έπρεπε να υπάρχει (να γιατί 130).
Με το καινούριο λάστιχο με το σωστό ύψος, τέλος. Να δω τι άλλη δικαιολογία θα βρω πια γιατί γέμισμα κάθε 160 χιλιόμετρα παραπάει. Πρέπει και να ξαναρυθμίσω τα φώτα, δεν ήταν λάθος της πενφέ ότι έφεγγαν ψηλά, ήταν του Άγγλου με το λάστιχο.
Τι λάστιχα έβαλες Γιάννη?
Το δικό μου, με Road 5 (55αρι πίσω) και με χαμηλωμένο μπροστινό περίπου 3εκ., έχει μια υποψία ταλάντωσης κάποιες φορές στα πολλά (συνήθως σε προσπεράσεις φορτηγών που δημιουργούν αναταράξεις) ΑΛΛΑ με σεταρισμένες τις αναρτήσεις στο μαλακό. Τόσο καιρό είχα την προφόρτιση στο αναβάτης+αποσκευές (λόγω βάρους μου) και το έβρισκα αρκετά σκληρό για νορμάλ βόλτα οπότε και είχα καταλήξει στο πρόγραμμα rain που μαλάκωνε λίγο τις αποσβέσεις.
Ανακάλυψα όμως ότι με την προφόρτιση στο αναβάτης σκέτο το μηχανάκι κοπανάει λιγότερο, τόσο που μπορώ πλέον να βάλω το road και να μην σπάω σφραγίσματα. Έκατσε λίγο στο ύψος βέβαια αλλά μου φαίνεται αρκετά καλύτερο. High Speed τεστ οσονούπω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το road είναι ιδανικό σαν χρήση, εκτός από καλης ποιότητας επαρχιακό που ζητάει dynamic. Στο rain το είχα μόνο στην αρχή για ένα γέμισμα η δύο, οπότε δεν θυμάμαι. Το έβαλα πάλι στη Βωβούσα αλλά πολύ κουρασμένος για να καταλάβω κάτι πέραν της πιο ήπιας απόδοσης.
Ένας συν αποσκευές και road είναι οκ για τα 108 κιλά in my birthday suit, σε σπασμένο επαρχιακό βάζω έναν γιατί θέλω να απορροφάει καλύτερα ανωμαλίες.

Το πήρα με Bridgestone Τ30 και έβαλα ένα πισινό μόνο, πάλι Τ30. Στην επόμενη αλλαγή βλέπουμε.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Γι αυτό Translap ρεεεεεεεε ! :ll:

Ούτε road, ούτε dynamic, ούτε αναταράξεις, ούτε τίποτα ! Άντε μία προφόρτιση κι έξω από την πόρτα.
Άντε με τις σπαζοκεφαλιές πρωί πρωί .... :friend:
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το road είναι ιδανικό σαν χρήση, εκτός από καλης ποιότητας επαρχιακό που ζητάει dynamic. Στο rain το είχα μόνο στην αρχή για ένα γέμισμα η δύο, οπότε δεν θυμάμαι. Το έβαλα πάλι στη Βωβούσα αλλά πολύ κουρασμένος για να καταλάβω κάτι πέραν της πιο ήπιας απόδοσης.
Ένας συν αποσκευές και road είναι οκ για τα 108 κιλά in my birthday suit, σε σπασμένο επαρχιακό βάζω έναν γιατί θέλω να απορροφάει καλύτερα ανωμαλίες.

Το πήρα με Bridgestone Τ30 και έβαλα ένα πισινό μόνο, πάλι Τ30. Στην επόμενη αλλαγή βλέπουμε.
Εμένα πάλι, στο αναβάτης+αποσκευές και road μου φάνηκε ότι κοπάναγε αρκετά περισσότερο από ότι ήθελα για εκδρομική χρήση. Βέβαια, εσένα είναι 17αρι και απ' ότι θυμάμαι στο τεστ του ΜΟΤΟ, έγραφαν ότι χωρίς να ανακοινώνουν κάτι, το βελτιώσαν και σε τομείς όπως οι αποσβέσεις αναρτήσεων, ο θόρυβος από φιλτροκούτι κτλ (εκτός από το μοτέρ δηλ.).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γι αυτό Translap ρεεεεεεεε ! :ll:

Ούτε road, ούτε dynamic, ούτε αναταράξεις, ούτε τίποτα ! Άντε μία προφόρτιση κι έξω από την πόρτα.
Άντε με τις σπαζοκεφαλιές πρωί πρωί .... :friend:
Μαρτίνο... 'nuff said.


lospsi έχει όντως διαφορά σε ήχο, πολύ πιο ήσυχη λειτουργία. Δεν ξέρω αν κάνεις σέρβις αναρτήσεις και αλλάξουν λάδι μήπως είναι καλύτερα αφού όπως και να το κάνεις αν είναι 5 χρόνια σε χρήση...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Δυστυχώς κάτι λεβιέδες της motion pro που έχω παραγγείλει εδώ και ένα μήνα θα έρθουν τον Αύγουστο. Όλοι ρίχνουν τις καθυστερήσεις στον κορόνα.
Όποτε πήγα σε βουλκανιζατέρ το λάστιχο. Ο λαστιχας είπε ότι μπήκε για πλάκα και είναι εύκολο λάστιχο. Περι Mitas E-12 ο λόγος.







Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λεπον, την προηγουμενη Πεμπτη ηταν η μερα που η Αθηνα επιασε 40+ βαθμους. Σιγουρα οχι μια καλη μερα για να μπεις κεντρο με ενα 1090. Δυστυχως για εμας το ασπαστο Σουπερτενεκε μας ειχε φτυσει την Τεταρτη -ξανα- και αναγκαστικα επρεπε να παω Γερακα με το γνωστο R-χ-2-μπαρμπεκιου, το 1090. Το πρωι στο πηγαινε οι θερμοκρασιες ηταν υποφερτες. Στο σχολασμα ομως οσο κατεβαινα τη Μεσογειων εβλεπα στο καντραν 38... 38.5....39....39.5... Πριν φυγω απο τη δουλεια ειχα βρεξει το tshirt με νερακι για να κρατησει λιγο, μεχρι να φτασω Πενταγωνο ειχε στεγνωσει τελειως. Η φατσα μου με την ανοιχτη ζελατινα ενοχληθηκε. Το στερνο μου αφου στεγνωσε το φανελακι καιγοταν. Αλλα τα @@ μου και τα ποδια μου δεν καταλαβαν τζιζους.

Ηθελα απο καιρο να βαλω τα οριτζιναλ Cool-Covers απο Αγγλια αλλα η τιμη ηταν κατα τη γνωμη μου απαγορευτικη, του ματς για αυτο που ειναι. Βρηκα λοιπον ενα κινεζοσετακι για R1200GS στο ebay, ηρθαν με 10ευρω στην πορτα μου, τα στενεψα λιγο για να κατσουν σωστα στη διαιρουμενη σελα του 1090 και τα εβαλα τον Απριλιο. Τωρα ηταν η πρωτη ζεστη που δοκιμαστηκαν. Αν στο 1090 που ζεματαει κανουν δουλεια, φαντασου τι θα κανουν στα υπολοιπα μηχανακια...

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λεπον, την προηγουμενη Πεμπτη ηταν η μερα που η Αθηνα επιασε 40+ βαθμους. Σιγουρα οχι μια καλη μερα για να μπεις κεντρο με ενα 1090. Δυστυχως για εμας το ασπαστο Σουπερτενεκε μας ειχε φτυσει την Τεταρτη -ξανα- και αναγκαστικα επρεπε να παω Γερακα με το γνωστο R-χ-2-μπαρμπεκιου, το 1090. Το πρωι στο πηγαινε οι θερμοκρασιες ηταν υποφερτες. Στο σχολασμα ομως οσο κατεβαινα τη Μεσογειων εβλεπα στο καντραν 38... 38.5....39....39.5... Πριν φυγω απο τη δουλεια ειχα βρεξει το tshirt με νερακι για να κρατησει λιγο, μεχρι να φτασω Πενταγωνο ειχε στεγνωσει τελειως. Η φατσα μου με την ανοιχτη ζελατινα ενοχληθηκε. Το στερνο μου αφου στεγνωσε το φανελακι καιγοταν. Αλλα τα @@ μου και τα ποδια μου δεν καταλαβαν τζιζους.

Ηθελα απο καιρο να βαλω τα οριτζιναλ Cool-Covers απο Αγγλια αλλα η τιμη ηταν κατα τη γνωμη μου απαγορευτικη, του ματς για αυτο που ειναι. Βρηκα λοιπον ενα κινεζοσετακι για R1200GS στο ebay, ηρθαν με 10ευρω στην πορτα μου, τα στενεψα λιγο για να κατσουν σωστα στη διαιρουμενη σελα του 1090 και τα εβαλα τον Απριλιο. Τωρα ηταν η πρωτη ζεστη που δοκιμαστηκαν. Αν στο 1090 που ζεματαει κανουν δουλεια, φαντασου τι θα κανουν στα υπολοιπα μηχανακια...

Πράγματι... παρόλο που αισθητικά δεν είναι και ότι ομορφότερο, έχω πάρει δύο ανεξάρτητα κομμάτια για οδηγό και συνοδηγό και κάνουν εξαιρετική δουλειά


" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Σερβισάκι των 5.000 χλμ. με λαδια, φίλτρο, κλπ. Ετοιμο για τα επόμενα 5.000.

Να αναφέρω επίσης ότι όταν ο Μέρφυ μαμιεται... έχοντας κάνει τόσα χωματινα χλμ. δεν είχα κανένα πρόβλημα και στην ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ εκδρομή που είχα παει δικάβαλος την προηγούμενη εβδομάδα ο εμπρός τροχός σήκωσε μια μικρή πέτρα που πέρασε πάνω από την ποδιά έκανε γκελ στο μπλοκ του κινητήρα και πήγε και έκατσε πίσω από το ψυγείο πάνω στο βεντιλατέρ. Το κατάλαβα όταν χρειάστηκε να ανάψει... το σημαντικό δεν τρύπησε το ψυγείο, μόνο μερικές στραβές περσίδες. Να παίξω κανένα λόττο, το λέτε;
Είσαι για joker
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Xτες απογευμα μου εσκασε ενα τρελο boost απο το εμβολιο και αποφασισα να κατσω να αλλαξω (ξανα) λαστιχα στο 1090. Εβγαλα τα TKC80 και εβαλα τα Dunlop Trailmax Mission. Mε ειχε φαει η περιεργεια με ολα τα διθυραμβικα σχολια που διαβαζα στο εξωτερικο και ειπα να τα δοκιμασω. Ευτυχως που ειχα το boost απο το εμβολιο γιατι εσκισα τις ζαντες και στραβωσα 1 κουταλι , τα λαστιχα ειναι ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ, μιλαμε για επιπεδο Mitas E07 original και βαλε.




Ευτυχως η σουπερμαντολινη του εμβολιου βοηθησε να τοποθετησω το πισω λαστιχο, κατι που σε αλλη περιπτωση δε να μπορουσα να καταφερω. Bonus απο τον εμβολιασμο η ευκολη και προσβασιμη αποθηκευση εργαλειων στον ωμο για αμεση προσβαση.



Περισσοτερες λεπτομερειες στο αντιστοιχο νημα για το λαστιχο.
 
Top Bottom