amyroukai
Big Membered Wunderkind
Δεν θα έπρεπε να πατάει κανονικά και στις δύο άκρες; Η συσκευασία γράφει fatbar Φ28 το θεωρητικά σωστό
Γιάννη θα πρέπει να αφαιρέσεις το κάτω καβαλέτο. Αυτά που πήρες είναι νέα καβαλέτα, όχι αποστάτες για τα υφιστάμενα...Δεν θα έπρεπε να πατάει κανονικά και στις δύο άκρες; Η συσκευασία γράφει fatbar Φ28 το θεωρητικά σωστό
Γιάννη και στο Άφρικα έτσι είναι τα ίδια που έχω.Δεν θα έπρεπε να πατάει κανονικά και στις δύο άκρες; Η συσκευασία γράφει fatbar Φ28 το θεωρητικά σωστό
Πρέπει να βγάλεις το κάτω μαμα κομμάτι και να βιδώσεις τα sw motech.Δεν θα έπρεπε να πατάει κανονικά και στις δύο άκρες; Η συσκευασία γράφει fatbar Φ28 το θεωρητικά σωστό
Οδηγίες δεν είχε; Συνήθως έχει με εικόνες η sw motechΠρέπει να βγάλεις το κάτω μαμα κομμάτι και να βιδώσεις τα sw motech.
Αλλά μου φέρνουν περισσότερο σε αλλα ενισχυμένα καβαλετα και όχι πιο ψηλά
Γιατι εγω θυμαμαι οτι το XR εχει 32mm μπεμβεδισιο φατμπαρ και οχι 28αρι κλασσικο?Δεν θα έπρεπε να πατάει κανονικά και στις δύο άκρες; Η συσκευασία γράφει fatbar Φ28 το θεωρητικά σωστό
Περτικαλί δεν είναι φόντο? Στο ΚΤΜ δεν τα βάζεις?Γιατι εγω θυμαμαι οτι το XR εχει 32mm μπεμβεδισιο φατμπαρ και οχι 28αρι κλασσικο?
Το 950 είναι, πήρα 3εκ αποστάτες. Σαν ύψος είναι ωραίο, αλλά με προβληματίζει η κάτω βάση, είναι σαν να είναι φτιαγμένη για Φ22Γιατι εγω θυμαμαι οτι το XR εχει 32mm μπεμβεδισιο φατμπαρ και οχι 28αρι κλασσικο?
Εχεις δικιο, του 950 ειναι η τιμονοπλακα. Εαν δεν ειναι ανταπτορας τυπου 22 σε 28 , τοτε δεν ξερω τι παιζει. Παντως δεν εχει θεμα, και ετσι οπως ειναι μια χαρα θα μεινει στη θεση του.Περτικαλί δεν είναι φόντο? Στο ΚΤΜ δεν τα βάζεις?
Μας έχεις μπερδέψει με τα μηχανάκια σου, επιτέλους πΧια...
Αρχικά και εγώ υπέθεσα ότι πρέπει να βγει το ΟΕΜ κάτω καβαλέτο αλλά στην πρώτη φωτό που επισύναψε ο Γιάννης, δεν υπάρχει τρύπα στο κέντρο του καβαλέτου. Άρα, είναι risers, πρόσθετα.
Δεν χρειαζεται τρυπες, εχουν μπερδευτει τα παιδια νομιζοντας οτι ειναι νεα καβαλετα, οχι αποστατες.Να ανοίξω τρύπα στη μέση γιατί; Ο αποστάτης έχει δικές του πιο μακριές βίδες που πιάνουν στην κάτω βάση και δικά του πάνω καβαλέτα. Το θέμα είναι ότι στις οδηγίες εγκατάστασης δεν δείχνει να αφήνει κενό στην μαμά κάτω βάση, το τραπεζοειδές εξόγκωμα πατάει στα δύο άκρα.
Αυτο που εχω εγω ειναι ολικο ντυσιμο των σελων, και ειναι λιγο πιο ευπαρουσιαστο.Πράγματι... παρόλο που αισθητικά δεν είναι και ότι ομορφότερο, έχω πάρει δύο ανεξάρτητα κομμάτια για οδηγό και συνοδηγό και κάνουν εξαιρετική δουλειά
" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
Αν μπορείς στείλε τον σύνδεσμο απο εκεί που το παρήγγειλες.
Ναι μόλις μπήκα να το κοιτάξω γιατί λέω γουατ δε φακ, ο κωδικός είναι όντως σωστός. Θεωρητικά δηλαδή πρέπει να το κεντράρω στο κενό που αφήνει; Ζόρικο, θα το αφήσω τέρμα μπροστά όπως το έχω για ευκολία. Θα ένιωθα πολύ πιο "άνετα" αν δεν είχε κενό γιατί όπου υπάρχει περιθώριο για μετακίνηση.... συνήθως συμβαίνει όταν δεν το θες.Δεν χρειαζεται τρυπες, εχουν μπερδευτει τα παιδια νομιζοντας οτι ειναι νεα καβαλετα, οχι αποστατες.
Καπου πανω στη συσκευασια εχει εναν αριθμο , αν ειναι το LEH.00.039.24100.30/S εισαι οκ. Δεν εχει θεμα και να περισσευει, δεν παει πουθενα.
Πχ στο σαιτ της SW εχουν αυτη τη φωτο.
Θα κεντραρει οπου κεντραρει με τις βιδες του, αυτο το δοντι ειναι περισσοτερο για να σε βοηθησει στην τοποθετηση. Ειχα για πολυ καιρο αντιστοιχο αποστατη με δοντι για 22χιλ μπαρα σε αποστατη για 28χιλ , δεν επαθε τιποτα.Ναι μόλις μπήκα να το κοιτάξω γιατί λέω γουατ δε φακ, ο κωδικός είναι όντως σωστός. Θεωρητικά δηλαδή πρέπει να το κεντράρω στο κενό που αφήνει; Ζόρικο, θα το αφήσω τέρμα μπροστά όπως το έχω για ευκολία. Θα ένιωθα πολύ πιο "άνετα" αν δεν είχε κενό γιατί όπου υπάρχει περιθώριο για μετακίνηση.... συνήθως συμβαίνει όταν δεν το θες.
Παρήγορο αυτό που λέει ο jon-t παραπάνω ότι είναι έτσι και το δικό του.
Οι βίδες περνάνε από οβάλ πάσα που δίνουν την δυνατότητα να το βάλεις και μπροστά και πίσω.... και όπως λάχει κάθε πλευρά αν δεν προσέξεις ότι έχει τζόγο γιατί έχεις δει τις οδηγίες που το δείχνουν να εφαρμόζει ακριβώς και δεν κοιτάς καθόλου πως το έβαλες, τυχαία το λέω όχι ότι συνέβη.Θα κεντραρει οπου κεντραρει με τις βιδες του, αυτο το δοντι ειναι περισσοτερο για να σε βοηθησει στην τοποθετηση. Ειχα για πολυ καιρο αντιστοιχο αποστατη με δοντι για 22χιλ μπαρα σε αποστατη για 28χιλ , δεν επαθε τιποτα.
Και οι δυο στο καθε καβαλετο ειναι οβαλ?Οι βίδες περνάνε από οβάλ πάσα που δίνουν την δυνατότητα να το βάλεις και μπροστά και πίσω.... και όπως λάχει κάθε πλευρά αν δεν προσέξεις ότι έχει τζόγο γιατί έχεις δει τις οδηγίες που το δείχνουν να εφαρμόζει ακριβώς και δεν κοιτάς καθόλου πως το έβαλες, τυχαία το λέω όχι ότι συνέβη.
Αυτό που λες πίστεψα ότι πήρα τελικά, μέχρι που μπήκα στον ιστότοπο της μότεκ και το είδα. Η φωτό τέρμα παραπλανητική βέβαια.