Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και οι δυο στο καθε καβαλετο ειναι οβαλ?
Ω ναι. Για αυτό (όταν το κατάλαβα) έσπρωξα μπροστά τα καβαλέτα και έσφιξα λίγο με το χέρι για να κερδίσω έστω και αυτό το placebo μισό ποντάκι "άπλας". Δεν το έχω βάλει με ροπόκλειδο ακόμα, θα περιμένω μιά απάντηση από τον πωλητή, αν ξέρουν φυσικά γιατί δεν φαίνεται να έχουν κάνει λάθος, εκτός αν είχε λάθος περιεχόμενο από την παραγωγή στο κουτί.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μία χαρά είναι Γιάννη.
Πάντως μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι βιδώνουν στην κάτω υπάρχουσα βάση του τιμονιού.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και τα δύο risers που έχει η SW Motech έτσι μπαίνουν, απλά αυτό έχει "τραπεζοειδές" κάτω γέμισμα και το άλλο έχει ημι-κυλινδρικό. Και διπλάσια τιμή, άγνωστο το γιατί.

Υπάρχει και ένα άλλο προϊόν που είναι ένα έξτρα κυλινδράκι για να σηκώσει τις μαμά βάσεις πιο πάνω με πιο μακριά βίδα για να πιάσει στην τιμονόπλακα, σίγουρα έχει μεγαλύτερο μπελά στην τοποθέτηση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Υπάρχει και ένα άλλο προϊόν που είναι ένα έξτρα κυλινδράκι για να σηκώσει τις μαμά βάσεις πιο πάνω με πιο μακριά βίδα για να πιάσει στην τιμονόπλακα, σίγουρα έχει μεγαλύτερο μπελά στην τοποθέτηση.
Αυτό το έχω φτιάξει σε μηχανουργείο με κόστος 10€ συν τις δύο βίδες...
Στα 3εκ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτο που εχω εγω ειναι ολικο ντυσιμο των σελων, και ειναι λιγο πιο ευπαρουσιαστο.



Εχει ακριβυνει λιγο απο τοτε που το πηρα εγω.
Δυστυχώς στη πόλη μου δεν υπάρχει ταπετσερης που να μπορέσει να τα ενώσει...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δυστυχώς στη πόλη μου δεν υπάρχει ταπετσερης που να μπορέσει να τα ενώσει...
Βασικά δεν θες να βάλεις πενφέ αξεσουάρ στον βλάχο αυστριακό, να τα λες αυτά γιατί μπορεί να διαβάζει ο απόλυτος ανήρ με το μπόνεβιλ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βασικά δεν θες να βάλεις πενφέ αξεσουάρ στον βλάχο αυστριακό, να τα λες αυτά γιατί μπορεί να διαβάζει ο απόλυτος ανήρ με το μπόνεβιλ
Κοίτα δεν είμαι ρατσιστής γενικά αλλά φοβάμαι ότι εάν κανω αυτό που λες θα δυσανασχετήσει και θα αρχίσει τις βλάβες...:roflmao:
Όλα China πλέον...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οι κυλινδρικοί αποστατες ειναι καπως πιο σειφ σε τουμπα, οπως επισης οτιδηποτε εφαρμοζει απευθειας στην υποδοχη του τιμονιου. Βεβαια η καλυτερη μοντα ειναι ενα διαφορετικο τιμονι απλα που φερνει σε καλυτερο σημειο τη θεση οδηγησης.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Υπάρχει και ένα άλλο προϊόν που είναι ένα έξτρα κυλινδράκι για να σηκώσει τις μαμά βάσεις πιο πάνω με πιο μακριά βίδα για να πιάσει στην τιμονόπλακα, σίγουρα έχει μεγαλύτερο μπελά στην τοποθέτηση.
Αυτό έπρεπε να πάρεις Γιάννο.
Πολύ πιό ασφαλές ,κ ΟΕΜ εμφάνιση καβαλέτων-τιμονιού

Αυτό το έχω φτιάξει σε μηχανουργείο με κόστος 10€ συν τις δύο βίδες...
Στα 3εκ.
Και πολύ καλά έκανες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα σας πάω σε γάμο να γελάσω με τα σχόλια ρε "πωωωω αυτήν έκανες νύφη καλύτερα την φίλη της"

Τεσπά αυτό είναι τώρα :p
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Αλλαγή :
Λαδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, φιλτρο βενζίνης. Εν τω μεταξύ τι εκαναν οι μαλακ€ς οι Ιταλοί. Το φίλτρο βενζίνης που θέλει κάθε 15κ αλλαγή το βάλανε μεσα στο ντεπόζιτο μαζί με την τρόμπα βενζίνης. Οπότε κάθε χρόνο έξω η τρόμπα βενζίνης. Φωτογραφίες δεν έχει απο την διαδικασία γιατί δεν με πήγε καλα η μέρα σήμερα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αλλαγή :
Λαδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, φιλτρο βενζίνης. Εν τω μεταξύ τι εκαναν οι μαλακ€ς οι Ιταλοί. Το φίλτρο βενζίνης που θέλει κάθε 15κ αλλαγή το βάλανε μεσα στο ντεπόζιτο μαζί με την τρόμπα βενζίνης. Οπότε κάθε χρόνο έξω η τρόμπα βενζίνης. Φωτογραφίες δεν έχει απο την διαδικασία γιατί δεν με πήγε καλα η μέρα σήμερα.
Το 90% των μηχανων εχει το φιλτρο μεσα στο ντεποζιτο, μην τους βριζεις τσαμπα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αλλαγή :
Λαδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, φιλτρο βενζίνης. Εν τω μεταξύ τι εκαναν οι μαλακ€ς οι Ιταλοί. Το φίλτρο βενζίνης που θέλει κάθε 15κ αλλαγή το βάλανε μεσα στο ντεπόζιτο μαζί με την τρόμπα βενζίνης. Οπότε κάθε χρόνο έξω η τρόμπα βενζίνης. Φωτογραφίες δεν έχει απο την διαδικασία γιατί δεν με πήγε καλα η μέρα σήμερα.
Έτσι ήταν και το getz που είχα. Τίποτα το τραγικό.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Το αστείο της ημέρας. Όσο κατσαβιδιαζα στο πεζοδρόμιο σταματάει απέναντι ενας μεσήλικας κουριερ και να δώσει ενα δεμα, με βλέπει και μου λέει: είχα και εγώ τέτοιο μου έβγαλε την Παναγία, δωστο να σωθείς.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Το 90% των μηχανων εχει το φιλτρο μεσα στο ντεποζιτο, μην τους βριζεις τσαμπα.
Θα μπορούσαν να το βάλουν και έξω, χώρο έχει αρκετό. Επίσης θα μπορούσαν να έχουν χώρο για αλλαγή μπουζί χωρίς να βγει ντεπόζιτο. Τέλος πάντων αυτά είναι ψιλά γράμματα μάλλον.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Θα μπορούσαν να το βάλουν και έξω, χώρο έχει αρκετό. Επίσης θα μπορούσαν να έχουν χώρο για αλλαγή μπουζί χωρίς να βγει ντεπόζιτο. Τέλος πάντων αυτά είναι ψιλά γράμματα μάλλον.
Για δοκίμασε να αλλάξεις σε τρανσαλπ μπουζί???η ακόμα χειρότερα με mercedes a class,μετά η πηγασαρα θα σου φαίνεται παιχνίδι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα μπορούσαν να το βάλουν και έξω, χώρο έχει αρκετό. Επίσης θα μπορούσαν να έχουν χώρο για αλλαγή μπουζί χωρίς να βγει ντεπόζιτο. Τέλος πάντων αυτά είναι ψιλά γράμματα μάλλον.
Οχι, δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα στο χωρο της μοτοσυκλετας. Μηχανικοι και σχεδιαστες σπανε το κεφαλι τους για ωρες για να σχεδιασουν το βελτιστο. Μπορει η ευκολια για τα μπουζι να εκανε αδυνατο κατι αλλο. Το ιδιο και με τις αντλιες βενζινης. Πρεπει να ειναι βυθισμενες μεσα στη βενζινη για ψυξη και λιπανση, αρα πρεπει να ειναι μικρες και μεσα στο ντεποζιτο. Στα αυτοκινητα το φιλτρο βενζινης ειναι συνηθως εξω απο το ντεποζιτο, μακρια απο εξατμισεις και κινητηρα, εδω δεν εχεις τετοια περιθωρια και αναγκαζονται να το βαζουν μαζι με την αντλια. Ακομη και η BMW που χρησιμοποιει φιλτρα βενζινης τυπου αυτοκινητου, και αυτη μεσα στα ντεποζιτα τα βαζει (τουλαχιστον ετσι ηταν το 1150).

Οι μηχανες δεν εχουν καμια σχεση με ενα αυτοκινητο , ειναι κατασκευες ακριβειας και εχουν στριμωγμενα ενα σωρο μηχανικα μερη σε ελαχιστο χωρο.
 
Top Bottom