ειμαι εκτός (400 χλμ μακριά από το σπίτι) και μετά από επαρχιακό στροφιλίκι που το "πίεσα" το μηχανάκι, η διαδρομή πέρναγε μέσα από δάσος με μερικά στενά περάσματα και μερικές λάσπες.
το αναφέρω γιατί χρησιμοποίησα αρκετά συμπλέκτη και άρχισε να μυρίζει. ΟΚ, κατανοητή η μυρωδιά.
ταυτόχρονα άρχισε να δουλεύει το βεντιλατέρ πολύ δυνατά, πρώτη φορά το άκουσα τόσο δυνατά.
και μετά από 2-3 λεπτά η μηχανή έσβησε από μόνη της... Προσπάθησα μια φορά να την βάλω μπροστά και δεν πήρε. Δούλευε υπερωρίες το βεντιλατέρ (ενώ η μηχανή ήταν σβηστή) και μετά από κάνα δεκάλεπτο αφού την γύρισα (είχε πεσμένο κορμό στα 10 μέτρα και δεν θα μπορούσα να συνεχίσω ούτως ή άλλως) και περπατούσα να βγω στον "κεντρικό" δρόμο αποφάσισα να την βάλω μπροστά και πήρε. Πήρε γιατί είχε κρυώσει υποπτεύομαι.
Καλή η αφήγηση, αλλά η ερώτηση μου είναι:
Αυτό το υγρό που το έχω ανοιχτό το μπουκάλι και κάθεται στο ράφι τα τελευταία 3-4 χρόνια, μπορεί να χρησιμοποιηθεί? Ξέρει κανείς με σιγουριά να μου πει?
Είναι το σωστό υγρό σύμφωνα με το repair manual (το είχα χρησιμοποιήσει στο 1190).
Ethylene glycol-based COOLANT M3.0 Ready to use provides excellent protection against frost, corrosion, limescale deposits and overheating in modern engines, but especially in highly loaded aluminium engines. The inhibitors used effectively prevent corrosion and deposits in the cooling system...
motorex.com
εδώ έγινε το σβήσιμο, στη μέση του πουθενά και χωρίς σήμα στο κινητό...