Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κώστα το μπουκάλι το είχα ανοίξει για να συμπληρώσω στο 1190... Εκεί έχανε από την τάπα χαχαχα
Θα πάρω ένα καινούργιο, δεν είναι απαγορευτικό το κόστος, γύρω στα 12 ευρώ.
Καλα ναι, ποσταρα ταυτόχρονα με εσενα, τωρα που είδες ότι δε χρειάζεται συμπληρωμα παιρνεις ενα καινουριο.

Τα dongles ισα ίσα που κάνουν πιο πλουσιο το μειγμα στις χαμηλές στροφές, αρα βοηθανε στο να κρατάνε χαμηλοτερα τη θερμοκρασία. Δεν είναι αυτα. Βασικα για να το πω αλλιως ,με fuel dongles και αφαίρεση καταλυτη κατι αλλο χοντρο παιζει για να ανεβασει θερμοκρασία.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
μολις πηγα και κοιταξα την σταθμη του φρεον. Είναι λιγο χαμηλότερα απ΄όπου θα έπρεπε να βρίσκεται αλλά έχει. Έκανα 250 χλμ περιπου μετά το σκηνικό που έσβησε, οπότε δεν έχει χάσει.

δεν έχω ψαχτει ακόμα. Έχω akrapovic χωρίς καταλύτη και το μαμα φιλτροκουτο με το έξτρα φίλτρο της husqvarna. Είναι λαδιού και ποιο ανοιχτό. Είδα διαφορά με το φίλτρο.
μήπως το fuel dongle κάνει την υπερθέρμανση? Ξέρεις ποιο εννοώ, στον αισθητήρα λάμδα.

έιχα σκοπό να πάρω power commander (και να μπει δυναμόμετρο για σωστη ρύθμιση) αλλα μπάινω σε σκέψεις να το αφήσω μαμα και να βγάλω το fuel dongle (αν και δεν θελω γιατι βοηθαει πολυ)

Ποια ή άποψή σου?
ευχαριστώ προκαταβολικά

Μπορει να φταιει και το dongle, εν μερει

Καλυτερα να μη βαλεις commander αλλα να φτιαξεις χαρτες εξ ολοκληρου στον εγκεφαλο που εχεις. Τα κομαντερ αλλαζουν μονο το καυσιμο, αλλα με τον στοκ χαρτη αναφλεξης τα πλουσιοτερα μειγματα δεν θα παιζουν τοσο καλα (μεχρι και σε σημειο να βαραει πειρακια μπορει να φτασεις). Οποτε καλυτερα ειτε να ψαχτεις λιγο online να δεις αν υπαρχει καποιος καλος χαρτης να χρησιμοποιησεις σαν βαση για tuning, ειτε να βρεις καποιον που να ξερεις να στο σεταρει και στο δυναμομετρο, και στο δρομο σωστα. Σιγουρα παντως, στοκ χαρτες μπορει να δημιουργησουν προβληματα υπερθερμανσης ειδικα αμα κινεισαι σε πολυ αργους ρυθμους
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μήπως υπάρχει τσακισμενο κολάρο και δε γίνεται καλή κυκλοφορια;
Μήπως η τρόμπα δεν κυκλοφορεί το υγρό ικανοποιητικα λόγω βλάβης στην φτερωτή η κάτι άλλο;
Μήπως το κύκλωμα τραβάει αέρα από κάπου;
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Μήπως υπάρχει τσακισμενο κολάρο και δε γίνεται καλή κυκλοφορια;
Μήπως η τρόμπα δεν κυκλοφορεί το υγρό ικανοποιητικα λόγω βλάβης στην φτερωτή η κάτι άλλο;
Μήπως το κύκλωμα τραβάει αέρα από κάπου;
Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη από πάνω.
Πριν μπλέξεις με χάρτες, tuning κλπ, ψάξου για κάποια βλάβη στο κύκλωμα ψύξης.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Περίμενα τα προικιά για το 950. Κολλημένα στο κέντρο εξαγωγών μέχρι 13/7 το μεσημέρι που ζήτησα email update (γιατί δεν είχαν ανανεώσει τα τράκινγκ...) και ξαφνικά σήμερα το πρωί το βλέπω ότι χτες "14:38 Local time | Delivery attempted; recipient not home " και το πλήρες ιστορικό της μετακίνησης που κανονικά 13/7 την ώρα που το έψαξα έπρεπε να το δείχνει Ελλάδα και το μεσημέρι της Τετάρτης δεν έλειπε κανείς από το σπίτι.

Δες πλάκα που η DHL άρχισε τα χούγια άλλων εταιριών. Τελικά για σιγουριά στην παράδοση θα πάει σε συνεργαζόμενο κατάστημα και θα παραλάβω από εκεί. Σήμερα, αύριο, δεν ξέρει κανείς πότε "θα το δείτε στο τράκινγκ" τώρα τι της λες της ευγενέστατης κατά τα λοιπά κοπέλας.

Την επόμενη φορά που θα βρεθώ προς Αχαρνές μεριά, θα πρέπει να σταματήσω στο κεντρικό και να τους πω ότι καλό για όλους μας (ιδιοκτήτες και αντιπροσωπεία) θα ήταν να στήσουν ένα ίδιο online μαγαζί εδώ, έτσι και αλλιώς κοπιπάστε το έχουν Αμερικανοί, Άγγλοι και Γερμανοί που έχω δει οπότε λογικά είναι εταιρικό template. Είναι κρίμα να πρέπει να τρέχεις κέντρο ή σε ελαφρώς απρόθυμο αντιπρόσωπο για να παραγγείλεις χαζοπραγματάκια και να τρως τον χρόνο κάποιου για να σου πει αν έχει και πόσο έχει το οτιδήποτε. Αφήνω απ' έξω το ότι 1/7 παραγγελία, 14/7 (θα μπορούσε να έχει γίνει) παράδοση (οι χρόνοι εδώ είναι μεγαλύτεροι), αφήνω απ' έξω τον εκπτωτικό κωδικό 10% γιατί αυτού εξαιρουμένου (αν δεν κάνεις μεγάλη παραγγελία σου τρώνε την έκπτωση τα μεταφορικά) οι τιμές εδώ και εκεί πρακτικά δεν διαφέρουν.
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Έκανα 250 χλμ περιπου μετά το σκηνικό που έσβησε, οπότε δεν έχει χάσει.

Αυτό αναιρεί όσα πρότεινε ο καπετάν Γιάννης παραπάνω,
από injection γνωρίζω ελάχιστα οπότε καλύτερα ας προτείνει κάποιος άλλος,
απλά σαν πιθανότητα να δηλώσω να μη δουλεύει σωστά ο αισθητήρας του
βεντιλατέρ και αντί στους 85 βαθμούς π.χ. να ανοίγει ψηλότερα στους 95 με
αποτέλεσμα να μη προλάβει να κατεβάσει θερμοκρασία οπότε ήρθε η λιποθυμία.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έκανα 250 χλμ περιπου μετά το σκηνικό που έσβησε, οπότε δεν έχει χάσει.

Αυτό αναιρεί όσα πρότεινε ο καπετάν Γιάννης παραπάνω,
από injection γνωρίζω ελάχιστα οπότε καλύτερα ας προτείνει κάποιος άλλος,
απλά σαν πιθανότητα να δηλώσω να μη δουλεύει σωστά ο αισθητήρας του
βεντιλατέρ και αντί στους 85 βαθμούς π.χ. να ανοίγει ψηλότερα στους 95 με
αποτέλεσμα να μη προλάβει να κατεβάσει θερμοκρασία οπότε ήρθε η λιποθυμία.
Ισχυει αυτο, το ειχαν καποια 690.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Μήπως υπάρχει τσακισμενο κολάρο και δε γίνεται καλή κυκλοφορια;
Μήπως η τρόμπα δεν κυκλοφορεί το υγρό ικανοποιητικα λόγω βλάβης στην φτερωτή η κάτι άλλο;
Μήπως το κύκλωμα τραβάει αέρα από κάπου;
Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη από πάνω.
Πριν μπλέξεις με χάρτες, tuning κλπ, ψάξου για κάποια βλάβη στο κύκλωμα ψύξης.
Αυτό αναιρεί όσα πρότεινε ο καπετάν Γιάννης παραπάνω,
από injection γνωρίζω ελάχιστα οπότε καλύτερα ας προτείνει κάποιος άλλος,
απλά σαν πιθανότητα να δηλώσω να μη δουλεύει σωστά ο αισθητήρας του
βεντιλατέρ και αντί στους 85 βαθμούς π.χ. να ανοίγει ψηλότερα στους 95 με
αποτέλεσμα να μη προλάβει να κατεβάσει θερμοκρασία οπότε ήρθε η λιποθυμία.
To λαμπάκι της θερμοκρασίας άναψε 'η όχι?
Σήμερα είχε πολυ ζέστη και έκανα 400 χλμ. (μίξη χώμα, εθνική και επαρχιακό στροφιλικι), όλα καλά και δεν έσβησε από υπερθέρμανση, ούτε δούλευε το βεντιλατέρ συνεχόμενα και γρήγορα. Αλλά ήμουν επιφυλακτικός και κάτι "ζόρικα" χωμάτινα κομμάτια τα παρέκαμψα, δεν ήθελα να επαναληφθεί, ειδικά τώρα που ήμουν μόνος μου.

Αυτό με τον αισθητήρα το έχω διαβάσει και δεν θυμάμαι που ακριβώς ανοίγει, αλλά ανοίγει σε υψηλή θερμοκρασία και αρκετοί τον αλλάζουν να ξεκινάει νωρίτερα στους 85 βαθμούς.

Δεν έχει λαμπάκι θερμοκρασίας το 690/701 απ΄όσο ξέρω. Συνήθως ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και όταν το βυσματώσεις μπορείς να δεις με κωδικό τον λόγο που άναψε ένδειξη.
Αλλά το παράδοξο είναι πως δεν μου άναψε η ένδειξη κινητήρα.

Μου έστειλε email το πρωι το κατάστημα και μου είπε πως το δούλεμα του συμπλέκτη δημιούργησε την υπερθέρμανση στον κινητήρα. Και το υγρό "πετάει έξω" όταν είναι τόσο ζεστό και είναι φυσιολογικό. Επίσης να μην χρησιμοποιώ τον συμπλέκτη τόσο πολυ.
Ήθελα να του απαντήσω πως δεν αγόρασα ποδήλατο αλλά "εντούρο" μοτοσυκλέτα, αλλά συγκρατήθηκα γιατί την ειρωνία δεν την πιάνουν εδω πάνω.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μάλλον θα πρέπει να μιλήσεις κατευθείαν με την εταιρία, να με συμπαθας δλδ,αλλα δε βρίσκω το λόγο να ψάχνεις να βρεις εσυ τι φταίει σε καινούριο μηχανάκι
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
δημιούργησε την υπερθέρμανση στον κινητήρα. Και το υγρό "πετάει έξω" όταν είναι τόσο ζεστό και είναι φυσιολογικό.

Αφου γουστάρεις την πατέντα τουτέστιν customize αν έχεις χώρο κοτσάρεις ένα δεύτερο βεντιλατέρ,
χωρίς αισθητήρα μόνο με ένα διακόπτη και το ανάβεις όποτε θες,
ξεχνώντας ( αν μπορείς ) το αίτιο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στα ΚΤΜ690 ,ο θερμοδιακόπτης("βαλβίδα ψυγείου) "ανοίγει'(δίνει ΟΝ στο ventilater) στους 102 'C
Γιατί ; Διότι έτσι θεωρούν οτι πρέπει οι σχεδιαστές - κατασκευαστές.
Φαντάζομαι ,το ίδιο ισχύει κ στα 701
Οταν το μοτέρ φτάσει στους 102 βαθμούς ,και είσαι σε στενό μονοπάτι ,που πας με ταχύτητα βάδην ,κ πατιναρισμένος ,ακόμα κ να ανάψει το βεντιλατέρ ,δεν παίζει να χαμηλώσει η θερμοκρασία ,εκτός κι αν είναι κατα-χείμωνο.
Μόνο οδηγώντας με ροή ,θα υπάρξει θερμοαπαγωγή ,άρα κ πτώση θερμοκρασίας.

Τα 690-701 ,δεν είναι Enduro ,είναι OnOff ή έστω "Travel Enduro"
Επίσης ,ακόμα κ τα καθαρόαιμα Enduro ,σε δύσκολες συνθήκες ,'ανάβουν κ ξερνάνε υγρά.

Δεν τίθεται θέμα δυσλειτουργίας.

Αν θέλεις να προλαβαίνεις το πρόβλημα ,άλλαξε τον θερμοδιακόπτη (βαλβίδα ψυγείου-βεντιλατερ) με έναν που ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία
Αυτός των παλιών ορθόδοξων κλασσικών LC4-640 ,είναι μία λύση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τηλέφωνο χτες το μεσημέρι από άγνωστο αριθμό:
"ναι είναι να πάρω ένα πακέτο και να σας αφήσω ακόμα ένα, να περάσω;"
ποιός είναι;
"από DHL"
έχετε πάρει λάθος άνθρωπο, εγώ περιμένω το πακέτο που είναι να αφήσετε, θα το παραδώσετε σήμερα;
"αν είναι ανοιχτά στο τοπικό πρακτορείο, θα καλέσω τώρα"

Εννοείται ότι στο Καπανδρίτι μεσημβρινές ώρες δεν κυκλοφορεί ούτε γατί σε οίστρο. Και εννοείται ότι θα έπρεπε να γνωρίζουν από την DHL τα ωράρια λειτουργίας του τοπικού συνεργαζόμενου πράκτορα και να προσαρμόζονται αναλόγως.
Είχα μιά ελπίδα ότι μέσα στο ΣΚ θα λύσω πλαστικά για να κάνω εργασίες, ο Πάολος Κοέλιος είχε δίκιο στο ότι όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο ντελιβεράς βάζει τα γέλια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Στα ΚΤΜ690 ,ο θερμοδιακόπτης("βαλβίδα ψυγείου) "ανοίγει'(δίνει ΟΝ στο ventilater) στους 102 'C
Γιατί ; Διότι έτσι θεωρούν οτι πρέπει οι σχεδιαστές - κατασκευαστές.
Φαντάζομαι ,το ίδιο ισχύει κ στα 701
Οταν το μοτέρ φτάσει στους 102 βαθμούς ,και είσαι σε στενό μονοπάτι ,που πας με ταχύτητα βάδην ,κ πατιναρισμένος ,ακόμα κ να ανάψει το βεντιλατέρ ,δεν παίζει να χαμηλώσει η θερμοκρασία ,εκτός κι αν είναι κατα-χείμωνο.
Μόνο οδηγώντας με ροή ,θα υπάρξει θερμοαπαγωγή ,άρα κ πτώση θερμοκρασίας.

Τα 690-701 ,δεν είναι Enduro ,είναι OnOff ή έστω "Travel Enduro"
Επίσης ,ακόμα κ τα καθαρόαιμα Enduro ,σε δύσκολες συνθήκες ,'ανάβουν κ ξερνάνε υγρά.

Δεν τίθεται θέμα δυσλειτουργίας.

Αν θέλεις να προλαβαίνεις το πρόβλημα ,άλλαξε τον θερμοδιακόπτη (βαλβίδα ψυγείου-βεντιλατερ) με έναν που ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία
Αυτός των παλιών ορθόδοξων κλασσικών LC4-640 ,είναι μία λύση.
Κατανοητό Κώστα. Το ίδια μου είπε και ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας αλλά νόμιζα ότι μου τα έλεγε για να με ξεφορτωθεί.

Δεν είμαι κανένας χερας γι’αυτο μου έκανε εντύπωση που κατάφερα να σβήσει από υπερθέρμανση.

Μπορεί και να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης, ξέρω κι εγώ. Θα μπει για ετήσιο σέρβις σύντομα και θα το κοιτάξουν.

Εχθές πάντως μου έσβησε η μηχανη αλλά για άλλο λόγο… Τελείωσε η βενζίνη στο πίσω ντεπόζιτο και δεν μου άναψε ένδειξη. Μάλλον αλλαγή ο πίσω αισθητήρας καυσίμου.
Στο μπροστά ντεπόζιτο ανάβει ένδειξη.

Κατάφερα και ανέβασα βιντεάκι από το σβήσιμο που έτρεχε συνέχεια ο ανεμιστήρας.


Τώρα να το ακούς έτσι στην μέση του πουθενά για 10+ λεπτά ειναι κάπως. Δηλαδή αν κατέβω Ελλάδα το καλοκαίρι που βράζει ο τόπος ειναι φυσιολογικό να σβήνει έτσι; Κάτι δεν μου κάθεται καλά.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το ότι το άφησες στατικά να δουλέυει ,όταν ήδη έχει υπερθερμανθεί ,δεν το λες κ σόφρων τακτική.
(μπάρα ενδειξης θερμοκρασίας ,δεν έχει ; )
Οταν μπλέκεις σε τέτοια κατάσταση ,θα πρέπει να το σβήσεις ,ωστε να κρυώσει ,κ να μη σβήσει μόνο του.

Αν θες να μετριάσεις το πρόβλημα:
Θερμοδιακόπτη χαμηλότερης θερμοκρασίας εκκίνησης + 2ο Βεντιλατέρ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ειναι φυσιολογικο να σβηνει απο υπερθερμανση, ειδικα αν δεν μιλαμε για καυσωνα. Επειδη μιλαμε για κτμ, παιζει απλα το ενδεχομενο να παραζεσταθηκε διοτι η εταιρεια θεωρησε οτι στο στοκ σεταπ δε το αφηνει κανενας, οποτε κατα τις παγιες τσαπατσοδουλειες που κανουν, αυτο ηταν οκ. Φυσικα μπορει ομως να μην εσβησε απο τη ζεστη αλλα απο κατι αλλο, υπο κανονικες συνθηκες ομως ενας κινητηρας στο ρελαντι με βεντιλατερ ειναι αδυνατο να ξεφυγει σε θερμοκρασιες.

Πολλοι εγκεφαλοι κρατανε λογκ απο διαφορες αιτιες που μπηκαν ειτε σε safe mode, ειτε εκλεισαν εντελως, οποτε μια ματια με ενα διαγνωστικο πιθανως να δειξει και την αιτια του σβησιματος
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Σήμερα έβγαλα τις ζάντες.
Γιατί έχω μπλέξει με παπαριδες λαστιχαδες και τους λες για ενισχυμένες σαμπρέλες και σου φέρνουν ότι βρουν.
Η μάλλον ότι τους φέρει ο εξίσου αμπαλος προμηθευτής τους.
Ευτυχώς έβγαλα τη βόλτα στα Άγραφα με μικρή διαροη στο πίσω και δε χρειάστηκε να πολεμήσουμε το θηριο της αλλαγής σαμπρελας στο πεδίο.

Το λοιπόν.
Έχω δύο σε πολύ καλή κατάσταση ολοφρεσκες και καλοδιατηρημένες Michelin hd.
Θα πάω αύριο να βάλω αυτές.
Αλλά επειδή θα πάω πάλι σε αμπαλο λάστιχα να τις περάσω,μια ερώτηση.
Αυτές στη βαλβίδα έχουν δύο παξιμάδια.
Το ένα πάει μέσα από τη ζαντα στη βάση της βαλβίδας και το άλλο από έξω;
Κάπως έτσι δεν είναι;
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Ναι. Το έξω από την ζάντα κόντρα με το καπάκι της βαλβίδας και όχι σφιξημο επάνω στην ζαντα.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Περίεργο γιατί κάθε φορά που τα έβαζα σε λαστιχαδικο εσφιγγαν την έξω πάνω στη ζάντα.
Στο καπάκι κόντρα για ποιο λόγο;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ελαφρύ σφίξιμο το έξω παξιμάδι με το μέσα.
Το άλλο ενδείκνυται για λάστιχα που πιάνουν με κόντρα μάλλον όπως στα enduro και Motocross.
 
Top Bottom