Κάτι από Renault σίγουρα...Quiz για τα μαστορια εδω μεσα: τι ειναι το επομενο και πως μπορει να χαλασει μια βραδυνη εξοδο προγραμματισμενη απο καιρο
Καλοφάγωτα Τζόρτζ...!Παρελαβα το E12 για τις χωματαδες του φθινοπωρου
Φαινεται διπλα σε ενα χρησιμοποιημενο TKC80 (με σχεδον 5000χμ) οπου μπορει να δει κανεις τη διαφορα του 140 με 150 στο πλατος και επισης τη μεγαλυτερη διαμετρο του Ε12 (140/80 αντι για 150/70), που ειναι και καινουργιο βεβαια.
Καλημερα Θενο, η διαφορα στο υψος με καινουργια τακουνια και τα δυο ειναι 14χλ ή 1.4εκ αλλα φαινεται μεγαλυτερη στη φωτο επειδη το TKC80 εχει μεινει με μονο 3 αντι για 8χλ τακουνι, δηλαδη η διαφορα υψους στη φωτο ειναι σχεδον 2.5εκ. Εχω παρει παντως και ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι να βαλω με το χωματινο λαστιχο, τωρα που το σκεφτομαι μια επιπλεον μεταχειρω γραναζιερα θα ητανε χρησιμη αλλα που να βρει κανεις.Καλοφάγωτα Τζόρτζ...!
Μόνο σε εμένα φαίνεται υπερβολική η διαφορά στο ύψος...?
Πες ότι είναι και περτικαλι το renault, να πέσω από το παράθυροΚάτι από Renault σίγουρα...
χαχαχΧίλια συνώνυμη, αλλά εμένα μου θυμίζει αυτό :
Εννοείται μπήκε για δοκιμή και το φοβάμαι αρκετά στο αν θα αντέξει.To gs εχει τοσο εκτόπισμα μπροστά που και χωρίς μάσκα και όργανα πάλι λιγος αέρας φτάνει στο στήθος....
Στο sherpa ομως έστω και αυτο μπορει να διώχνει αερα απο το στήθος και μετα απο χχχ χιλιόμετρα να ειναι πιο ξεκουραστος. Το αν αντεχει η μάσκα την πιεση θα δείξει. Στο DR ελιχα βάλει 2 αντιριδες να κρατάνε κοντρα απο τους καθρεφτες.
Δεν είναι κακη η 1η προσπάθεια..
Στο sherpa ομως έστω και αυτο μπορει να διώχνει αερα απο το στήθος και μετα απο χχχ χιλιόμετρα να ειναι πιο ξεκουραστος. Το αν αντεχει η μάσκα την πιεση θα δείξει. Στο DR ελιχα βάλει 2 αντιριδες να κρατάνε κοντρα απο τους καθρεφτες.
οοοο σε ευχαριστώ Boss.Έχω μια μάσκα από dr800 big και μια προέκταση από domi
Περνά να τις πάρεις να δοκιμασεις
Εννοείται φρι
Έχω μια μάσκα από dr800 big και μια προέκταση από domi
Περνά να τις πάρεις να δοκιμασεις
Εννοείται φρι
Αυτή από το BIG δεν κάνει.οοοο σε ευχαριστώ Boss.
Μολις επισκευαστεί ο Σέρπας, θα περάσω να τη δοκιμάσω!!
Καλολασπωτο Γιώργο!Παρελαβα το E12 για τις χωματαδες του φθινοπωρου
Φαινεται διπλα σε ενα χρησιμοποιημενο TKC80 (με σχεδον 5000χμ) οπου μπορει να δει κανεις τη διαφορα του 140 με 150 στο πλατος και επισης τη μεγαλυτερη διαμετρο του Ε12 (140/80 αντι για 150/70), που ειναι και καινουργιο βεβαια.
thanks για το info και για τη προσφορά!!Αυτή από το BIG δεν κάνει.
Εχει μεγάλο πλάτος ,αλλά κ γωνίες για να κουμπώνει στο σταθερό μούτρο.
Η προέκταση του Domie ,ίσως ταιριάξει ,με παρόμοιο τρόπο με αυτόν που έβαλες τα ρετάλια πλέξυ.
Εχω μια ζελατίνα ,που στηρίζεται με αντιρίδες σε καθρέπτες ή τιμόνι ,για να μένει σταθερή.
Μου την είχε χαρίσει ο akis92 ,για ένα προτζεκτάκι ,που δεν έγινε.
Αν την θέλεις ,στη χαρίζω με τη σειρά μου.
Είναι αυτή:
Σε τέτοιο τερέν tkc70...Καλολασπωτο Γιώργο!
Σημερινές από off road training…
Μιλάμε για πολλά τουμπιδια… Ήμασταν 7 συμμετέχοντες και ένας ο εκπαιδευτής.
Παίζει να ήμουν ο μόνος που δεν έπεσα. Λίγο από τύχη και λίγο από το γεγονός οτι είχα τα πιο χωμάτινα λάστιχα (ο δασκαλος είχε Τενερε 700 και Michelin tracker, δεν στουμπώσαν λάσπη καθόλου).
Μεγάλη σημάδια έχει το σωστό λάστιχο.
Οι υπόλοιποι είχαν μιτας Ε7, πιρελι ΜΤ90, ΤKC80 & TKC70.
Είχα και την πίεση στο 1 bar.
Συνεχίζεται αύριο…
Σημερινές πρωινές:
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro