Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
thanks για το info και για τη προσφορά!!

μου φαίνεται λίγο μεγάλη να πώ την αλήθεια...Οπότε μάλλον πάω πάσο. Είχα κάτι πιο μικρό στο νου να βοηθάει λίγο στον αέρα και να μεγαλώνει λίγο το καντράν, να μπεί αργότερα και ενα στροφομετρο...
Δοκιμασε την. Νομιζω οτι θα ειναι πολυ καλη. Η μιση θα εξέχει οταν βιδωθει. Με καποιους αποστατες θα εχεις και ροη αερα απο κατω, που βοηθαει.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Quiz για τα μαστορια εδω μεσα: τι ειναι το επομενο και πως μπορει να χαλασει μια βραδυνη εξοδο προγραμματισμενη απο καιρο :oops:

No takers, παρα το hint σε καποιους οτι ειχε να κανει με αλλαγη λαδιων, οποτε το απανταω.

Αυτο που φαινεται στη φωτο ειναι το πλατυ "o-ring" του παλιου φιλτρου λαδιου το οποιο κολλησε πανω στην πατουρα στην οποια στεγανοποιει το φιλτρο και δε βγηκε μαζι με το παλιο. Λιγο το οτι βιαζομουνα και λιγο το οτι η δουλεια εγινε βραδυ στο γκαραζ με ελλιπη φωτισμο και χωρις φακο ή μπαλαντεζα, εβγαλα λοιπον το παλιο φιλτρο, αδειασα οσο λαδι ειχε μεσα και το αναποδογυρισα σε μια εφημεριδα να στραγγισει χωρις να προσεξω οτι ελειπε το o-ring του. Οποτε το o-ring του καινουργιου φιλτρου πατησε πανω στο παλιο o-ring αντι για κατευθειαν στην πατουρα του καρτερ και φυσικα δεν στεγανοποιησε σωστα. Και αυτο το πηρα χαμπαρι μονο αφου αλλαξα το λαδι και εβαλα μπροστα ωστε να τραβηξει λαδι το φιλτρο να συμπληρωσω. Και ολα αυτα με πιεση χρονου καθως επρεπε να ξανανεβω στην Ελατη για μια συναντηση/εξοδο η οποια φυσικα ακυρωθηκε :oops: Φτου κι'απ την αρχη λοιπον με αδειασμα του λαδιου σε καθαρο δοχειο, βγαλσιμο φιλτρου κλπ κλπ.

Δε μουχε συμβει τοσα χρονια σε παμπολλες αλλαγες λαδιων/φιλτρου αλλα να που συνεβει για πρωτη φορα χθες.
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Της άλλαξα πρώτη φορά ρουλεμάν τιμονιού μετά από 80.000 χλμ...Εύκολη και γρήγορη διαδικασία εκτός από το κάτω ρουλεμάν που με παίδεψε αρκετά για να βγει...Πλέον η μηχανή άλλαξε τελείως καθώς με τα προηγούμενα είχα αρχίσει και ένιωθα μια αίσθηση σαν "σκαλοπάτι" ιδίως όταν φρεναρα...


Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
No takers, παρα το hint σε καποιους οτι ειχε να κανει με αλλαγη λαδιων, οποτε το απανταω.

Αυτο που φαινεται στη φωτο ειναι το πλατυ "o-ring" του παλιου φιλτρου λαδιου το οποιο κολλησε πανω στην πατουρα στην οποια στεγανοποιει το φιλτρο και δε βγηκε μαζι με το παλιο. Λιγο το οτι βιαζομουνα και λιγο το οτι η δουλεια εγινε βραδυ στο γκαραζ με ελλιπη φωτισμο και χωρις φακο ή μπαλαντεζα, εβγαλα λοιπον το παλιο φιλτρο, αδειασα οσο λαδι ειχε μεσα και το αναποδογυρισα σε μια εφημεριδα να στραγγισει χωρις να προσεξω οτι ελειπε το o-ring του. Οποτε το o-ring του καινουργιου φιλτρου πατησε πανω στο παλιο o-ring αντι για κατευθειαν στην πατουρα του καρτερ και φυσικα δεν στεγανοποιησε σωστα. Και αυτο το πηρα χαμπαρι μονο αφου αλλαξα το λαδι και εβαλα μπροστα ωστε να τραβηξει λαδι το φιλτρο να συμπληρωσω. Και ολα αυτα με πιεση χρονου καθως επρεπε να ξανανεβω στην Ελατη για μια συναντηση/εξοδο η οποια φυσικα ακυρωθηκε :oops: Φτου κι'απ την αρχη λοιπον με αδειασμα του λαδιου σε καθαρο δοχειο, βγαλσιμο φιλτρου κλπ κλπ.

Δε μουχε συμβει τοσα χρονια σε παμπολλες αλλαγες λαδιων/φιλτρου αλλα να που συνεβει για πρωτη φορα χθες.
Μου είχε συμβεί και μένα στην προηγούμενη μοτοσυκλέτα σε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου στην αυλή με κακές συνθήκες φωτισμού
.
Η πλάκα είναι ότι κατά το βίδωμα του καινούργιου φίλτρου το παλιό o ring μετατοπίστηκε στην κοιλότητα του κάρτερ που ταπώνεται με το φίλτρο και έμεινε εκεί μέχρι την επόμενη αλλαγή, χωρίς διαρροή ή άλλο πρόβλημα.

Η Χόντα επισημαίνει στο βιβλίο του ιδιοκτήτη, στο συγκεκριμένο θέμα, να γίνεται έλεγχος μήπως η παλιά τσιμούχα κατά την αφαίρεση του φίλτρου μείνει κολλημένη στο κάρτερ.
Επίσης ποτέ να μην ξεχνάμε να αλείφουμε με λάδι την τσιμούχα στο καινούργιο φίλτρο πριν το τοποθετήσουμε και να σφίγγουμε κατά το δυνατόν με κατάλληλη ροπή.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εμένα πάντως (τα λεγα κ στον XLG τηλ/κά) σπάνια μου συμβαίνει το...να ΜΗΝ μείνει κολλημένο το ORING του παλιού φίλτρου στη βάση του κάρτερ.

Αλλά ,πάντα κοιτάω το παλιό φίλτρο ,ψάχνοντας το oring πανω του ,κ πάντα καθαρίζω σχολαστικά τον χώρο της υποδοχής φίλτρου στο κάρτερ ,πρίν τοποθετήσω το καινούργιο ,οπότε ,όπως κ να'χει ,θα το δω κ θα το βγάλω.

Σέ όλα τα μανιουάλια ,όλων των εταιριών ,κ όλων των μοντέλων που φοράνε μεταλλικό βιδωτό φίλτρο ,αναφέρεται σαν WARNING ,ο έλεγχος αφαίρεσης του παλιού oring.

Γενικά ,είναι fail αρχαρίου ,ή απροσεξία έμπειρου λόγω βιασύνης ,ή απόσπαση προσοχής ,το να ΜΗΝ τσεκάρει κάποιος την υπαρξη-αφαίρεση του παλιού oring.
Οπως κ να'χει ,αν το πάθεις μια φορά ,δεν το ξεχνάς ξανά.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
No takers, παρα το hint σε καποιους οτι ειχε να κανει με αλλαγη λαδιων, οποτε το απανταω.

Αυτο που φαινεται στη φωτο ειναι το πλατυ "o-ring" του παλιου φιλτρου λαδιου το οποιο κολλησε πανω στην πατουρα στην οποια στεγανοποιει το φιλτρο και δε βγηκε μαζι με το παλιο. Λιγο το οτι βιαζομουνα και λιγο το οτι η δουλεια εγινε βραδυ στο γκαραζ με ελλιπη φωτισμο και χωρις φακο ή μπαλαντεζα, εβγαλα λοιπον το παλιο φιλτρο, αδειασα οσο λαδι ειχε μεσα και το αναποδογυρισα σε μια εφημεριδα να στραγγισει χωρις να προσεξω οτι ελειπε το o-ring του. Οποτε το o-ring του καινουργιου φιλτρου πατησε πανω στο παλιο o-ring αντι για κατευθειαν στην πατουρα του καρτερ και φυσικα δεν στεγανοποιησε σωστα. Και αυτο το πηρα χαμπαρι μονο αφου αλλαξα το λαδι και εβαλα μπροστα ωστε να τραβηξει λαδι το φιλτρο να συμπληρωσω. Και ολα αυτα με πιεση χρονου καθως επρεπε να ξανανεβω στην Ελατη για μια συναντηση/εξοδο η οποια φυσικα ακυρωθηκε :oops: Φτου κι'απ την αρχη λοιπον με αδειασμα του λαδιου σε καθαρο δοχειο, βγαλσιμο φιλτρου κλπ κλπ.

Δε μουχε συμβει τοσα χρονια σε παμπολλες αλλαγες λαδιων/φιλτρου αλλα να που συνεβει για πρωτη φορα χθες.
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!
Λάδι η βαζελίνη βάζεις στο καινούργιο φίλτρο;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!
Λάδι η βαζελίνη βάζεις στο καινούργιο φίλτρο;
Κι αυτό με το λάδωμα του oring του καινιούργιου φίλτρου ,είναι μύθος ,που κρατάει από παλιά.
Εδώ κ ΠΟΛΛΑ χρόνια ,ολα τα επώνυμα φίλτρα ,έρχονται στα χέρια μας συσκευασμένα ,με το oring να έχει ήδη επάνω του λιπαντικό.
Τα καλής ποιότητας ,έχουν κ πλαστική συρικνωμένη μεμβράνη ,πάνω από το ανοιχτό τμήμα του φίλτρου ,οπου βρίεκεται κ το oring.
Οπότε ,το έξτρα λάδωμα ,είναι άσκοπο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κι αυτό με το λάδωμα του oring του καινιούργιου φίλτρου ,είναι μύθος ,που κρατάει από παλιά.
Εδώ κ ΠΟΛΛΑ χρόνια ,ολα τα επώνυμα φίλτρα ,έρχονται στα χέρια μας συσκευασμένα ,με το oring να έχει ήδη επάνω του λιπαντικό.
Τα καλής ποιότητας ,έχουν κ πλαστική συρικνωμένη μεμβράνη ,πάνω από το ανοιχτό τμήμα του φίλτρου ,οπου βρίεκεται κ το oring.
Οπότε ,το έξτρα λάδωμα ,είναι άσκοπο.
Σε ολα τα φιλτρα πχ της caterpillar (πετρελαιου ή λαδιου), μεσα στο κουτι τους εχουν και τις ¨οδηγιες¨ τοποθετησης. Δειχνει ενα δακτυλακι να ριχνει σταγονα στο λαστιχο......... Ερχονται τελειως στεγνα απο το εργοστασιο!!!
Αναλογα τον κατασκευαστη θα ελεγα εγω λοιπον!!!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σε ολα τα φιλτρα πχ της caterpillar (πετρελαιου ή λαδιου), μεσα στο κουτι τους εχουν και τις ¨οδηγιες¨ τοποθετησης. Δειχνει ενα δακτυλακι να ριχνει σταγονα στο λαστιχο......... Ερχονται τελειως στεγνα απο το εργοστασιο!!!
Αναλογα τον κατασκευαστη θα ελεγα εγω λοιπον!!!!!
Σωστά. Αν είναι στεγνό το νέο ,σαφώς κ θα λαδώσεις oring.
Εδώ κ χρόνια ,για τις μοτο ,επιλέγω κυρίως HiFlo ή Mahle ,τα οποία έχουν ήδη λιπαντικό κ μεμβράνη προστασίας.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!
Λάδι η βαζελίνη βάζεις στο καινούργιο φίλτρο;
Παντα λαδι Τακη :ok: Να πω επισης οτι τα φιλτρα της Χονδα που χρησιμοποιω στα μηχανακια μου ερχονται αλαδωτα.

el-Gatto: Κωστα οπως ανεφερα και στο τηλ, εμενα αυτο μου συνεβη πρωτη φορα σε δεκαετιες DIY αλλαγων, και οπως ειπε κι'ο Τακης ..comes a time που λεν και στο χωριομ.


ΥΓ Καθως σερβισαρω μονος μου τα μηχανακια μου ακομη και μεσα στην εγγυηση (τζαμπαν γαρ), δεν ειχα θεμα με "κολλημα" φιλτρου που εχει βαλει μαστορι-της-συμφορας αλαδωτο εκτος απο μια φορα. Ειχε μια ανακληση το VFR για το ψυγειο λαδιου και μιας και επρεπε να αλλαχτει το λαδι και ημουνα στα 8000μλ/12000χμ, τους ζητησα να μου αλλαξουν και το φιλτρο ωστε να γινει ταυτοχρονα το σερβις λαδιου/φιλτρου. Την επομενη φορα που χρειαστηκε να ξαναλλαξω φιλτρο στα 16000μλ/24000χμ μου βγηκε κυριολεκτικα η πιστη να το βγαλω o_O καθως το μαστορι μαλλον τοβαλε ξερο - και αυτο σε εξουσιοδοτημενο Χονδα του Νησιου παρακαλω.
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Αχ αυτά τα ηλεκτρικά....

Δύο κατηγορίες προβλημάτων μπορούν να σε ταλαιπωρήσουν ιδιαίτερα στο troubleshooting τους.

A. Κάποιες φορές να δουλευει, κάποιες όχι.
Β. Να μην είναι μόνο μία η αιτία, αλλά συνδυασμός αιτιών.


Εγώ πέτυχα και τα δύο και μάλιστα στον δρόμο πηγαίνοντας και γυρνόντας από Ελάτη που έκανα διανυκτέρευση.
Ενώ όταν ξεκίνησα ήταν όλα καλά σε κάποιο σημείο στην διαδρομή έσβησα την μηχανή και δεν ήθελε μετά να ξαναπάρει. Τα κατάφερα μετά από ένα τέταρτο παιζοντας με τα διακοπτάκια (που έχω αλλάξει εδώ και δύο χρόνια περίπου). Αυτό που παρατήρησα έιναι ότι κάποιες φορές ακουγα τον έλεγχο στην αντλία και άλλες φορές όχι... οπότε στο επόμενο βενζινάδικο έπεσε ανοιγμα του διακόπτη, σπρέι επαφών και όλα καλά ή έτσι φάνηκε και στις δοκιμές που έκανα στον προορισμό μου. Στην επιστροφή σταματάω Ροποτό για φωτογραφία και κάνω το λάθος να σβήσω την μηχανή πάλι με το kill switch (είναι συνήθεια μου). Στο ίδιο έργο θεατής, πάλι να μην παίρνει μπρος όσο και να παιδευόμουν ότι ποσότητα σπρει και να έριξα. Ευτυχώς το σημείο που βρίσκεται η βυθιζόμενη εκκλησία είναι ανηφορικό οπότε με προσοχή αναστροφή (σβησμένος δεν έχει γέλιο, η βαριά μηχανή με τράβαγε πίσω), και ξεκίνημα στην κατηφόρα. Στο βενζινάδικό που έσβησα αναγκαστικά πάλι την μηχανή, δεν ξαναέπερνε. Η αντλία όμως έκανε κανονικά έλεγχο οπότε άφησα τον κεντρικό διαδόπτη και ασχολήθηκα με τον διακόπτη του συμπλέκτη. Όποιος έχει vstrom ξέρει ότι πρέπει να έχει έναν συνδετήρα μαζί του να γεφυρώσει το εκεί καλωδιάκι που για 150.000 δεν μου είχε παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα. Τσουπ μετά το γεφύρωμα όλα καλά, άκουσα τον ήχο της μηχανής πάλι. Σχετικό βέβαια το όλα καλά, γιατί με την βροχή να με κυνηγάει και το θέμα, δεν ήμουν άνετος, και έκανα skip Μπάρο που ήθελα να ξαναπάω μετά απο καιρό.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
σπρέι επαφών
Συνηθως τα σπρευ επαφων με ισοπροπυλικη αλκοόλη (σαν αυτο πχ) χρησιμοποιούν τα προωθητικά αερια και την αποστράγγιση για μηχανική απομακρυνση υλικών από τις επαφές.
Επίσης μέχρι την πλήρη εξάτμιση χάνεις κάθε αγωγιμότητα καθώς τα συγκεκριμένα υγρά (ισοπροπυλικη αλκοόλη , επτάνιο ή αλλοι διαλύτες και τα προωθητικά) είναι μονωτες.
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Συνηθως τα σπρευ επαφων με ισοπροπυλικη αλκοόλη (σαν αυτο πχ) χρησιμοποιούν τα προωθητικά αερια και την αποστράγγιση για μηχανική απομακρυνση υλικών από τις επαφές.
Επίσης μέχρι την πλήρη εξάτμιση χάνεις κάθε αγωγιμότητα καθώς τα συγκεκριμένα υγρά (ισοπροπυλικη αλκοόλη , επτάνιο ή αλλοι διαλύτες και τα προωθητικά) είναι μονωτες.
Το σπρέι επαφών δεν είναι πανάκεια για αυτό είχα ανοίξει και τον διακόπτη, με πολύ προσοχή όμως γιατί έχει κάτι ελατηριάκια κλπ που δεν θέλεις σε καμία να χαθούν στον δρόμο (κόστος μόνο διακόπτη 145€).

Την δευτερη φορά (κατά την επιστροφή) που δεν έπαιρνε εμπρος η μηχανή ήταν διαφορετική αιτία. Μπορεί βέβαια στο ψάξιμο μου την πρώτη φορά να δημιουργησα εγώ το προβλημα το οποίο όμως εμφανίστηκε αργότερα σε ανύποπτο χρόνο. Τεσπα τέλος καλό όλα καλά... γίναμε σοφότεροι!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ktm δεν είχε ο διαολος....κοιτα δουλειές νυχτιάτικα.....
[url=https://ibb.co/0mgySNy][/URL]
Γιατί λυπάστε δε καταλαβαίνω....ρε δε χάλασε κατι ,απλα ειμαι για δέσιμο, και συντηρώ αυτο που δε χρειάζεται άμεσα συντήρηση....
Κοιτα κατι πράματα....
Καταλαβαίνω, λυπάστε που είμαι για δέσιμο... :p:p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έχω φωτό αλλά σήμερα ασχολήθηκα με τη λάμπα led η οποία το τελευταίο διάστημα σταδιακά άρχισε να περιστρέφεται εντός του καθρέπτη και να δείχνει ότι να' ναι. Τελικά είχε χαλαρώσει -και πέσει εντός του καθρέπτη- μια αλλενόβιδα no 1.3 η οποία συγκρατούσε τη λάμπα Led πάνω στον αντάπτoρα H4. Το πρόβλημα ήταν να βρω αυτό το μίνι άλλεν καθώς είχα μέχρι 1.5. Τελικά με τη παροχή του "εργαλείου" από τον konkost όλα πήραν το δρόμο τους και έχω πάλι σωστά φώτα. Η επισκευή έγινε σε καφεδοσυνάντηση... :p
 
Top Bottom