Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα!!

Ερώτηση… αν ξεσφίξω το τιμόνι και το στρίψω προς τα πίσω, εκτός από τα καλώδια να έχουν μπόσικα, πρέπει να προσέξω τίποτ’αλλο;

(Νιώθω ότι είναι πολύ μπροστά και θέλω να το φέρω πιο κοντά μου.)
Καλημέρα.
Εφάρμοσε ότι αναφέρθηκε πιο πάνω και βλέπεις εάν σε βολεύει.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλημέρα,

Θελω να σε ρωτήσω, πόσα χιλιόμετρα βγάζεις με το μεγαλο ντεπόζιτο.

Η ερώτηση ειναι για να καταλάβω τι αυτονομια πρέπει να έχω στο μικρό για να ακολουθώ "εκδρομικό" εντουρο.
Το μηχανάκι τώρα έχει 9l ντεπόζιτο και βγαζω 170 χλμ οποτε αναρωτιέμαι αν αξιζει να παω στα 15l.

ευχαριστώ,
Γιώργος

Αξίζει και σου λέω πως σίγουρα με το 9ρη θα έχεις πρόβλημα σε μεγάλες βόλτες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλημέρα,

Θελω να σε ρωτήσω, πόσα χιλιόμετρα βγάζεις με το μεγαλο ντεπόζιτο.

Η ερώτηση ειναι για να καταλάβω τι αυτονομια πρέπει να έχω στο μικρό για να ακολουθώ "εκδρομικό" εντουρο.
Το μηχανάκι τώρα έχει 9l ντεπόζιτο και βγαζω 170 χλμ οποτε αναρωτιέμαι αν αξιζει να παω στα 15l.

ευχαριστώ,
Γιώργος
Καλημέρα Γιώργο!

Αυτό που ρωτάς είναι σχετικό και με την κατανάλωση. Και θέλω να μου πεις για να καταλάβω αν σε ενδιαφέρει να καλύψεις και σχετικά μεγάλε αποστάσεις οδηγώντας από άσφαλτο. Επίσης έχει σημασία αν είναι ψεκαστό ή με καρμπυρατέρ για να ξέρω αν έχεις αντλία καυσίμου εντός του ντεπόζιτου.

Από έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα είδα πως η μέση κατανάλωση σου είναι 5,3 l/100 km. Το δικό μου έχει μέση κατανάλωση 3,7 l/100 km και το ντεπόζιτο μου έχει χωρητικότητα 14 l, οπότε διανύω άνετα 350 km και έχω και ένα λίτρο καυσίμου μέσα για να προστατεύω την αντλία ώστε να μην δουλεύει εντελώς στον αέρα. Η εμπειρία μου έχει δείξει πως για τα δεδομένα της χώρας μας και με ένα ντεπόζιτο των 11 l θα ήμουν ΟΚ ώστε να έχω διαθέσιμη εμβέλεια 250 km και υπόλοιπο καυσίμου εντός του ντεπόζιτου. Με μια αναγωγή στη δική σου κατανάλωση είδα πως όντως το ντεπόζιτο των 15 l είναι το κατάλληλο για εσένα (5,3 + 5,3 + 2,7 = 13,3 λίτρα για 250 χλμ και υπόλοιπο καυσίμου ασφαλείας 2,6 λίτρα). Να συνυπολογίζεις πως δεν έχουμε πάντα την ευκαιρία να ξεκινάμε "γεμάτοι" εντός του χωμάτινου τερέν, έτσι και αλλιώς. Εγώ ας πούμε ξεκινάω γεμάτος αλλά στα χώματα προσπαθώ να μπαίνω με λιγότερα από 10 από τα 14 διαθέσιμα λίτρα της χωρητικότητας του ντεπόζιτου. Το ίδιο θα κάνεις κι εσύ.

Αν έχω καταλάβει καλά έχεις κάποιο καθαροαίμο της ΚΤΜ. Αν σε ενδιαφέρει να καλύπτεις και μερικά ασφάλτινα χλμ ίσως θα ήταν καλό να μακρύνεις λίγο το γρανάζωμα, έτσι και αλλιώς διαθέσιμη δύναμη έχεις μπόλικη.

Τώρα αν κάνεις εκδρομικό εντούρο αλλά στον προορισμό σου πας φορτωμένος σε τρέιλερ και τα 9 λίτρα που έχεις είναι μια χαρά καθώς τα 170 χλμ που μπορείς να καλύψεις αρκούν στο 99% των περιπτώσεων.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλημέρα Γιώργο!

Αυτό που ρωτάς είναι σχετικό και με την κατανάλωση. Και θέλω να μου πεις για να καταλάβω αν σε ενδιαφέρει να καλύψεις και σχετικά μεγάλε αποστάσεις οδηγώντας από άσφαλτο. Επίσης έχει σημασία αν είναι ψεκαστό ή με καρμπυρατέρ για να ξέρω αν έχεις αντλία καυσίμου εντός του ντεπόζιτου.

Από έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα είδα πως η μέση κατανάλωση σου είναι 5,3 l/100 km. Το δικό μου έχει μέση κατανάλωση 3,7 l/100 km και το ντεπόζιτο μου έχει χωρητικότητα 14 l, οπότε διανύω άνετα 350 km και έχω και ένα λίτρο καυσίμου μέσα για να προστατεύω την αντλία ώστε να μην δουλεύει εντελώς στον αέρα. Η εμπειρία μου έχει δείξει πως για τα δεδομένα της χώρας μας και με ένα ντεπόζιτο των 11 l θα ήμουν ΟΚ ώστε να έχω διαθέσιμη εμβέλεια 250 km και υπόλοιπο καυσίμου εντός του ντεπόζιτου. Με μια αναγωγή στη δική σου κατανάλωση είδα πως όντως το ντεπόζιτο των 15 l είναι το κατάλληλο για εσένα (5,3 + 5,3 + 2,7 = 13,3 λίτρα για 250 χλμ και υπόλοιπο καυσίμου ασφαλείας 2,6 λίτρα). Να συνυπολογίζεις πως δεν έχουμε πάντα την ευκαιρία να ξεκινάμε "γεμάτοι" εντός του χωμάτινου τερέν, έτσι και αλλιώς. Εγώ ας πούμε ξεκινάω γεμάτος αλλά στα χώματα προσπαθώ να μπαίνω με λιγότερα από 10 από τα 14 διαθέσιμα λίτρα της χωρητικότητας του ντεπόζιτου. Το ίδιο θα κάνεις κι εσύ.

Αν έχω καταλάβει καλά έχεις κάποιο καθαροαίμο της ΚΤΜ. Αν σε ενδιαφέρει να καλύπτεις και μερικά ασφάλτινα χλμ ίσως θα ήταν καλό να μακρύνεις λίγο το γρανάζωμα, έτσι και αλλιώς διαθέσιμη δύναμη έχεις μπόλικη.

Τώρα αν κάνεις εκδρομικό εντούρο αλλά στον προορισμό σου πας φορτωμένος σε τρέιλερ και τα 9 λίτρα που έχεις είναι μια χαρά καθώς τα 170 χλμ που μπορείς να καλύψεις αρκούν στο 99% των περιπτώσεων.
Δηλώνω άσχετος με το θέμα οπότε μπορεί και να είναι χαζή η ερώτηση αλλά δεν είναι πιο απλό να υπάρχει κάποιο ειδικό μπιτονάκι με βενζίνη αντί να μπαίνει κάποιος σε έξοδα με μεγαλύτερα ρεζερβουάρ? Νομίζω πως έχω δει μερικά ντιζαϊνάτα, ειδικά και τέτοια χρήση.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλημέρα Γιώργο!

Αυτό που ρωτάς είναι σχετικό και με την κατανάλωση. Και θέλω να μου πεις για να καταλάβω αν σε ενδιαφέρει να καλύψεις και σχετικά μεγάλε αποστάσεις οδηγώντας από άσφαλτο. Επίσης έχει σημασία αν είναι ψεκαστό ή με καρμπυρατέρ για να ξέρω αν έχεις αντλία καυσίμου εντός του ντεπόζιτου.

Από έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα είδα πως η μέση κατανάλωση σου είναι 5,3 l/100 km. Το δικό μου έχει μέση κατανάλωση 3,7 l/100 km και το ντεπόζιτο μου έχει χωρητικότητα 14 l, οπότε διανύω άνετα 350 km και έχω και ένα λίτρο καυσίμου μέσα για να προστατεύω την αντλία ώστε να μην δουλεύει εντελώς στον αέρα. Η εμπειρία μου έχει δείξει πως για τα δεδομένα της χώρας μας και με ένα ντεπόζιτο των 11 l θα ήμουν ΟΚ ώστε να έχω διαθέσιμη εμβέλεια 250 km και υπόλοιπο καυσίμου εντός του ντεπόζιτου. Με μια αναγωγή στη δική σου κατανάλωση είδα πως όντως το ντεπόζιτο των 15 l είναι το κατάλληλο για εσένα (5,3 + 5,3 + 2,7 = 13,3 λίτρα για 250 χλμ και υπόλοιπο καυσίμου ασφαλείας 2,6 λίτρα). Να συνυπολογίζεις πως δεν έχουμε πάντα την ευκαιρία να ξεκινάμε "γεμάτοι" εντός του χωμάτινου τερέν, έτσι και αλλιώς. Εγώ ας πούμε ξεκινάω γεμάτος αλλά στα χώματα προσπαθώ να μπαίνω με λιγότερα από 10 από τα 14 διαθέσιμα λίτρα της χωρητικότητας του ντεπόζιτου. Το ίδιο θα κάνεις κι εσύ.

Αν έχω καταλάβει καλά έχεις κάποιο καθαροαίμο της ΚΤΜ. Αν σε ενδιαφέρει να καλύπτεις και μερικά ασφάλτινα χλμ ίσως θα ήταν καλό να μακρύνεις λίγο το γρανάζωμα, έτσι και αλλιώς διαθέσιμη δύναμη έχεις μπόλικη.

Τώρα αν κάνεις εκδρομικό εντούρο αλλά στον προορισμό σου πας φορτωμένος σε τρέιλερ και τα 9 λίτρα που έχεις είναι μια χαρά καθώς τα 170 χλμ που μπορείς να καλύψεις αρκούν στο 99% των περιπτώσεων.
Καλησπέρα Στέφανε,

ευχαριστώ για την απάντηση σου που ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ καθαρή και λογική και τα βαζω σε μια σειρα.

Το μηχανάκι ειναι το husqvarna 501 και οντως εχει μπολικη ροπή οπότε το εχω ήδη μακρύνει σε 14/47 απο 14/50 που ηταν μαμα (εδινε και 13/50 που απλα δνε πηγαινες πουθενα).
Με το 14/47 συνεχίζει να ανεβαίνει ανηφόρι ξεκινώντας απο στάση με 2ερα και ασφαλτο παει 110-120 χαλαρα χωρις να ζορίζεται.

Η κατανάλωση ηταν 170χλμ με γραναζι 14/50 σε ρυθμούς ασφλατο + non hard enduro αλλα οχι φλαταδουρες

Θελω να μπορώ να κάνω διαδρομές ασφαλτο και χωμα σε εκδρομικό και για αυτο το σκέφτομαι μιας και δεν θελω να βαλω το μεγαλο μεσα (1290s)

Εχω σκεφτεί οτι σε κοντινές φυσικα δεν θα το γεμίζω για να μην εχω εξτρα βαρος, δεν ξέρω πόσο πιο βαρυ ειναι το 15l απο το 9l και αν θα αλλάξει κάτι στο μηχανάκι

Ο βασικος λογος αναρώτηματος ειναι στην Ελλάδα "φτύνεις" και βρισκεις βενζινάδικο - αν ηταν εξωτερικο δεν θα το συζήταγα καν .......
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δηλώνω άσχετος με το θέμα οπότε μπορεί και να είναι χαζή η ερώτηση αλλά δεν είναι πιο απλό να υπάρχει κάποιο ειδικό μπιτονάκι με βενζίνη αντί να μπαίνει κάποιος σε έξοδα με μεγαλύτερα ρεζερβουάρ? Νομίζω πως έχω δει μερικά ντιζαϊνάτα, ειδικά και τέτοια χρήση.
Δυστυχως δεν ειναι παντα ευκολα εφικτο να προσαρμοστει καπου πανω στη μοτο ενα κανιστρο
Βεβαια παντα υπαρχει η επιλογη να μπει μεσα σε μια τσαντα αποσκευων καταλαμβανοντας ομως ετσι πολυτιμο ενδεχομενως χωρο και παντα με τον εστω και μικρο κινδυνο ολα μας τα πραγματα να βρωμανε βενζινη
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχω σκεφτεί οτι σε κοντινές φυσικα δεν θα το γεμίζω για να μην εχω εξτρα βαρος, δεν ξέρω πόσο πιο βαρυ ειναι το 15l απο το 9l και αν θα αλλάξει κάτι στο μηχανάκι

Ο βασικος λογος αναρώτηματος ειναι στην Ελλάδα "φτύνεις" και βρισκεις βενζινάδικο - αν ηταν εξωτερικο δεν θα το συζήταγα καν .......
Αν θυμαμαι καλα το ειδικο βαρος της βενζινης ειναι καπου στο 0,75 Αρα τοτε τα επιπλεον 6 λιτρα θα ζυγιζουν 4,5kg

Υπαρχουν περιοχες στην Ελλαδα που δυστυχως τα βενζιναδικα απεχουν πολυ περισσοτερο απο τα 170 χλμ αυτονομιας οταν καποιος δεν οδηγει μονο σε ασφαλτο Οποτε το "φτυνεις και βρισκεις βενζιναδικο" δεν ισχυει για οποιον θελει να γνωρισει την ορεινη Ελλαδα (και) απο χωμα
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Αν θυμαμαι καλα το ειδικο βαρος της βενζινης ειναι καπου στο 0,75 Αρα τοτε τα επιπλεον 6 λιτρα θα ζυγιζουν 4,5kg
:like:

Υπαρχουν περιοχες στην Ελλαδα που δυστυχως τα βενζιναδικα απεχουν πολυ περισσοτερο απο τα 170 χλμ αυτονομιας οταν καποιος δεν οδηγει μονο σε ασφαλτο Οποτε το "φτυνεις και βρισκεις βενζιναδικο" δεν ισχυει για οποιον θελει να γνωρισει την ορεινη Ελλαδα (και) απο χωμα
Τρόπος του λέγειν βρε αδερφέ και πάντα σε σύγκριση με το εξωτερικο μιλαμε αλλά γενικώς συμφωνώ μαζί σου
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Καλημέρα,

Θελω να σε ρωτήσω, πόσα χιλιόμετρα βγάζεις με το μεγαλο ντεπόζιτο.

Η ερώτηση ειναι για να καταλάβω τι αυτονομια πρέπει να έχω στο μικρό για να ακολουθώ "εκδρομικό" εντουρο.
Το μηχανάκι τώρα έχει 9l ντεπόζιτο και βγαζω 170 χλμ οποτε αναρωτιέμαι αν αξιζει να παω στα 15l.

ευχαριστώ,
Γιώργος
Κοίτα γενικά υπάρχουν διάφορα πρατήρια στο βουνό, οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα. Ένα από αυτά είναι Gandhi oil του XR Maniac και ακολουθούν και πολλοί άλλοι. Ωστόσο λόγω κρίσης έχε υπόψη σου ότι οι τιμές έχουν ανέβει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δηλώνω άσχετος με το θέμα οπότε μπορεί και να είναι χαζή η ερώτηση αλλά δεν είναι πιο απλό να υπάρχει κάποιο ειδικό μπιτονάκι με βενζίνη αντί να μπαίνει κάποιος σε έξοδα με μεγαλύτερα ρεζερβουάρ? Νομίζω πως έχω δει μερικά ντιζαϊνάτα, ειδικά και τέτοια χρήση.
Με μπιτονάκι ξεκίνησα... Αλλά σύντομα αναζήτησα την πραγματική ευκολία ενός ντεπόζιτου που το γεμίζεις έτσι και αλλιώς και το διαχειρίζεσαι όπως θέλεις.



Και λίγη ρετρολαγνεία...



Σήμερα... συμπληρώνει 5,5 χρόνια στα χέρια μου και παραμένει η μεγάλη μου αγάπη.

 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ε ναι
οκευ γιατι για να του περασω σαμπρελα μονος μου και να πηγαινω με σαμπελα σε χωματόδρόμους , ειναι δυσκολο, εως αδυνατο, εάν σκάσει το λάστιχο
ειδα σε ενα λαστιχαδικο, που μου αλλαζαν ελαστικα, οτι εκαναν ωρα να βγαλουν την ροδα και την εμπρός και τη πίσω, χτυπαγαν με 1 σφυρι (ματσόλα) τον αξονα για να βγει απο το τροχο και δεν εβγαινε και ευκολα...το εκαναν σιγα σιγα διοτι δεν είχε γρασσο μαλλον ο άξονας ή ειχε στεγνώσει...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
οκευ γιατι για να του περασω σαμπρελα μονος μου και να πηγαινω με σαμπελα σε χωματόδρόμους , ειναι δυσκολο, εως αδυνατο, εάν σκάσει το λάστιχο
ειδα σε ενα λαστιχαδικο, που μου αλλαζαν ελαστικα, οτι εκαναν ωρα να βγαλουν την ροδα και την εμπρός και τη πίσω, χτυπαγαν με 1 σφυρι (ματσόλα) τον αξονα για να βγει απο το τροχο και δεν εβγαινε και ευκολα...το εκαναν σιγα σιγα διοτι δεν είχε γρασσο μαλλον ο άξονας ή ειχε στεγνώσει...
Εμ... το θέμα είναι -τουλάχιστον από εδώ και πέρα- κάθε χρόνο ή έστω κάθε δεύτερο χρόνο να κάνεις ένα τσεκ αν παραμένει σωστά γρασαρισμένο.

Το μεγάλο πρόβλημα στο βουνό δημιουργείται αν σου σρραβώσει η ζάντα, εκεί μια σαμπρέλα θα σε βγάλει στο δρόμο. Τεσπα, θέλει και τύχη η φάση, πολυσυζητημένα πράματα...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το μεγάλο πρόβλημα στο βουνό δημιουργείται αν σου σρραβώσει η ζάντα,
Φιλαράκι μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό...


Στάλθηκε από το RMX3472 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φιλαράκι μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό...


Στάλθηκε από το RMX3472 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδώ ο άνθρωπος γράφει ότι δε θα μπορούσε να βγάλει τον άξονα, εσύ προτείνεις σφυροκόπημα της ζάντας;;; :hh:

Hondάκηδες ρε πστμ.....

gk8719 αν είναι να κουβαλάς σφυρί πάρε σαμπρέλες και βγάλε με αυτό τον άξονα ή.... μην ακούς κανένα μας και κάνε του κεφαλιού σου γιατί με όλους τους ταλιμπάν που κυκλοφορούν εδώ μέσα μόνο πονοκεφάλους θα έχεις!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμπειρικά πάντως .....μόνο μια φορά έχει στραβωσει ζάντα χωρίς σαμπρέλα σε βόλτα μας και βγήκε άσφαλτο χωρίς πρόβλημα.
Και μια που θυμάμαι σε ένα 1190 που την κοπανησαμε και πάλι βγήκαμε άσφαλτο χωρίς πρόβλημα.
Γενικά δεν είναι εύκολο και σύνηθες στραβωμα ζάντας, ώστε να γίνει μεγάλο πρόβλημα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμπειρικά πάντως .....μόνο μια φορά έχει στραβωσει ζάντα χωρίς σαμπρέλα σε βόλτα μας και βγήκε άσφαλτο χωρίς πρόβλημα.
Και μια που θυμάμαι σε ένα 1190 που την κοπανησαμε και πάλι βγήκαμε άσφαλτο χωρίς πρόβλημα.
Γενικά δεν είναι εύκολο και σύνηθες στραβωμα ζάντας, ώστε να γίνει μεγάλο πρόβλημα.
Το πιστεύω. Και είμαι υπέρμαχος των tubeless σε μαστόδοντα (με προσαρμοσμένη οδήγηση). Η αλήθεια όμως είναι πως μια φορά σου συμβαίνει η στραβή.
Και εμένα σε μια μέρα μου έσκασαν 3 φορές οι σαμπρέλες χωρίς να υπάρχει γρέζι ή οτιδήποτε άλλο στη ζάντα... και έχουν περάσει άλλα 3 χρόνια στα οποία ΔΕΝ μου έχει σκάσει ξανά... Ποτέ δε ξέρεις όμως που καραδοκεί ο Μέρφυ!
 
Top Bottom