Αφού θα το κρατήσεις................Ήρθα στην δουλειά με το 1150 μετά από πολύ καιρό αφού χρησιμοποιώ ποδήλατο. Αλλά λόγω καιρού προτίμησα το GS.
Είναι ωραίο το θηρίο .
Μου αρέσει πολύ η μηχανή. Θα το έδινα μόνο για να μειώσω το κόστος χρήσης.Αφού θα το κρατήσεις................
μετρισες τα πριτσινια...Η givi έχει ένα πριτσίνι περισσότερο στα πλαϊνά, θεωρητικά λίγο καλύτερη ακαμψία, ασφαλέστερη στεγανοποίηση. Για τα πάνω πιασίματα πιθανώς το "ένα κομμάτι" πλαστικό να είναι προτιμότερο από το πλαστικό-αλουμινένιος πίρος-πλαστικό. Υποθέτοντας την ίδια ποιότητα υλικών πάντα. Και εννοείται ότι απλά παίζει να το θεωρώ εγώ σημαντική διαφορά (γιατί το 3 δεσίματα με το τέσσερα δεσίματα είναι, ποσοστιαία) και να μην έχει στην πράξη γιατί αν πέσει και χτυπήσει χάλια θα γίνει είτε έτσι είτε αλλιώς.
Εσείς που μπορείτε και τη πλένετε τόσο καλά και χώρις να πηγαίνετε σε πλυντήρια μηχανών σας συμπαθούμε λίγο περισσότεροΤην έγλυψα..
Επιτρέπεται να επιστρέφω με βρώμικη μηχανή.
Δεν επιτρέπεται να ξεκινάω με βρώμικη μηχανή.
Το θυμάμαι το λαδακι ,το έριχνα σε μια παλιά βέσπα που είχα πιτσιρικάς....πολύ ντουμάνι....η βέσπα όχι εγώΠλύσιμο - λάδωμα στο φίλτρο αέρα του GasGas.
To λαδώνω με φτηνό διχρονόλαδο από βενζινάδικο, φτηνή λύση και αποδοτική.
Και χαλαρή - ήρεμη βολτούλα για καφεδάκι ως το Λαύριο με τα παιδιά από το φόρουμ με το 1150 να ξεσκάσει και αυτό λίγο.
Για πιό λόγο κατάργησες την λάμπα λεντ;Κατάργηση της λάμπας led στο WRR, επαναφορά της συμβατικής λάμπας και τακτοποίηση της καλωδίωσης ρευματοδότησης του GPS.
Είναι πολύ μικρός ο καθρέπτης του WRR και ναι μεν είχα περισσότερη αίσθηση διαύγειας φωτισμού αλλά είχα και πολλές σκιές και αραχνοδοειδή στην άσφαλτο και στο βουνό. Στον αντίποδα, συνέβαινε το παράλογο η μεγάλη σκάλα να είναι εξαιρετική και η επιλογή του κίτρινου φωτισμού -μόνο στη μεγάλη σκάλα (led dual color)- με είχε ξελασπώσει σε ομιχλώδη τοπία ή σούρουπο με σκόνη σε καλοκαιρινές εξορμήσεις στο βουνό.Για πιό λόγο κατάργησες την λάμπα λεντ;
Γιατί εγώ τώρα έλεγα να βάλω λεντ για πρώτη φορά.
Χαράς Ευαγγέλια στους σουστάδες και τα σφυριά τους !!!Ενδιαφέρον άρθρο!!!
KTM: Πίσω ανάρτηση με έλασμα αντί ελατηρίου για τα Off-Road
Τα κάρα είχαν αναρτήσεις με μεταλλικά ελάσματα και μετά από τρεις – και βάλε- αιώνες η KTM καταθέτει παντέντες μην τυχόν και της κλέψουν την ιδέα; Αυτό το ερώτημα θα βασανίσει τα διαδικτυακά καφενεία, όμως για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν τους λόγους που οδήγησαν την Αυστριακή εταιρεία να...www.motomag.gr
Α, ξέχασα να αναφέρω ότι δεν έκανα κάτι σήμερα !!!
Μόνο διάβαζα!!!
Βάλε ότι προτείνει η εταιρεία.Η μαμά triumph για τα ελαστικά του trident (120/70/17 και 180/55/17) προτείνει το παρακάτω, που σε psi μεταφράζεται 33/42, το οποίο μου φάνηκε εξαρχής πάρα πολύ και αποφάσισα έτσι μόνη μου να κυκλοφορώ με 32/36 και κάθε φορά που τσεκάρω τον αέρα το δικαιολογώ μέσα στο κεφάλι μου ότι ζεσταίνεται πιο γρήγορα, κρατάει καλύτερα κτλ
Καλά κάνω;