Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χαράς Ευαγγέλια στους σουστάδες και τα σφυριά τους !!!
Θα πηγαίνεις με το ΚΤΜ, θα σου βάζει ένα δεύτερο σουστόφυλλο και έτοιμο το εργαλείο για τα επιπλέον βάρη... :sneaky:
Νικόλα NikosRE άντε να ρυθμίσεις sag μετά... :roflmao::dstpc:
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Εγώ γενικά ακολουθώ το ταμπελάκι του εργοστασίου, και ειδικά προς τα κάτω δεν πάω τις πιέσεις γιατί είμαι και 100 κιλά. Λίγο προς τα πάνω το πίσω για λιγότερη φθορά στο κέντρο που πάσχουν τα ον - οφ ελαστικά.

Όμως με δεδομένη την γλιστερή άσφαλτο ειδικά στις πόλεις και η δική σου λογική ίσως έχει βάση.

Από αυτά που ξέρω τελικά δεν υπάρχει απόλυτος κανόνας, εκτός από την αποφυγή ακραίων τιμών πάνω ή κάτω. Το θέμα είναι να δοκιμάσεις και να δεις που αισθάνεσαι εσύ πιο άνετα.

Αν για σένα είναι σημαντικό θα πρέπει να συνυπολογίσεις και την μεγαλύτερη φθορά στο πίσω κυρίως ελαστικό.

Δεν ξέρω αν από την αρχή χαμήλωσες τις πιέσεις, αλλά εγώ θα ξεκίναγα ή θα ξαναδοκίμαζα του εργοστασίου ;)
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Η μαμά triumph για τα ελαστικά του trident (120/70/17 και 180/55/17) προτείνει το παρακάτω, που σε psi μεταφράζεται 33/42, το οποίο μου φάνηκε εξαρχής πάρα πολύ και αποφάσισα έτσι μόνη μου να κυκλοφορώ με 32/36 και κάθε φορά που τσεκάρω τον αέρα το δικαιολογώ μέσα στο κεφάλι μου ότι ζεσταίνεται πιο γρήγορα, κρατάει καλύτερα κτλ

Καλά κάνω; :rolleyes:

Μου ακούγεται ακραία μεγάλο το νούμερο για το πίσω για το ύφος και το βάρος της μηχανής σου. Στο φου800 το manual λέει για μονοκάβαλο 2.2bar μπροστα (32psi) και 2.4bar πίσω (35psi) και σε περίπτωση 2καβαλου / φορτώματος 2.8bar πίσω (41bar) τα οποία τα έχω συζητήσει και επιβεβαιώσει με άλλους κατόχους φου800 και με λαστιχάδες. Επειδή είμαι και εγώ φαγανό αγόρι βάζω ελάχιστα παραπάνω στα ασφάλτινα λάστιχα (33/36).

Επίσης έχω την εντίποση ότι καμιά φορά οι κατασκευαστές βαράνε στον γάμο του καραγκιόζη όσον αφορά στις πιέσεις ελαστικών. Προσωπικό παράδειγμα τα specs που έδινε η BMW για το G650 Xmoto που είχα πριν. 1,8 bar μπροστά και 2.0 bar πίσω. Στο πρώτο σετ ελαστικών που ακολουθούσα αυτές τις πιέσεις το αποτέλεσμα ήταν να τετραγωνίσει πολύ γρήγορα το πίσω και να έχω λίγο περισσότερη φθορά στο κέντρο ακόμα και στο μπροστά. Φαντάσου ότι όταν είχα πάει για το Ride1 στο Χούντρα δεν μου κατέβασαν πιέσεις για τη πίστα...

Θα ρώταγα τον μηχανικό μου, άλλους κατόχους trident και τον λαστιχά για να πάρω μια ιδέα και θα δοκίμαζα το κράτημά των ελαστικών με πιο νορμαλ πίεση στο πίσω (35-36psi).
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Χαμήλωσα από την αρχή γιατί ένιωσα πως η τιμή είναι πολύ υψηλή με σκοπό τη μη γρήγορη φθορά του πίσω. Που δε με πολυνοιάζει να είμαι ειλικρινής. Στη ζυγαριά κράτημα και φθορά βαραίνει το πρώτο.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα στα μόλις 3000 (αργά) χλμ που έχω κάνει. Απλά είπα να ρωτήσω και να ακούσω μια άποψη.

(τα ελαστικά είναι road5 και εγώ 60 κιλά)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η μαμά triumph για τα ελαστικά του trident (120/70/17 και 180/55/17) προτείνει το παρακάτω, που σε psi μεταφράζεται 33/42, το οποίο μου φάνηκε εξαρχής πάρα πολύ και αποφάσισα έτσι μόνη μου να κυκλοφορώ με 32/36 και κάθε φορά που τσεκάρω τον αέρα το δικαιολογώ μέσα στο κεφάλι μου ότι ζεσταίνεται πιο γρήγορα, κρατάει καλύτερα κτλ

Καλά κάνω; :rolleyes:

Καλά κάνεις. Μικρότερη πίεση, μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού που εφάπτεται στο οδόστρωμα, καλύτερο θεωρητικά κράτημα αλλά και μεγαλύτερες θερμοκρασίες και φθορά, αλλά με το βάρος σου και τον τρόπο που οδηγείς δε θα έχεις θέμα*

Το σημαντικότερο είναι εσύ να νιώθεις το μηχανάκι πιο κοντά στα θέλω σου, οι εργοστασιακές ρυθμίσεις είναι γενικός κανόνας, δε σημαίνει ότι τον ακολουθούμε τυφλά. Ασφαλώς και δε μπορείς να παρεκκλίνεις πολύ για προφανής λόγους αλλά οι πιέσεις που βάζεις δεν είναι εκτός ορίων.


*δε σε λέω κουλάδι μη με παρεξηγήσεις :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 36/42 το δίνουν για δικαβαλο συνήθως. Στο XR το διατηρώ μήπως και γλιτώσει λίγο το πίσω λάστιχο, στο δρόμο δεν έχω καταλάβει διαφορά από 38 ή 40.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μου φαίνεται κι εμένα ότι έχουν ανέβει οι προτεινόμενες πιέσεις ελαστικών τα τελαυταία χρόνια. Ομοίως στο 1290 SDGT δίνει η ΚΤΜ 36/42 που μου φαίνεται υψηλή, είχα μάθει στο κλασσικό 32/36. Βάζω 34/40 λοιπόν ή 33/38, γενικά το μοιράζω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παρέλαβα βαλίτσες μαμά, βάσεις και τσάντες.

Το γέλιο είναι ότι είχα ζητήσει από κάποιον που ήξερε ότι θα τις δώσει, δεν είχα απόκριση και στην φάση που ψάχνω την μεταφορική με παίρνει ότι είναι διαθέσιμες τελικά. Ίδια τιμή θα ήταν, οπότε τι είχαμε τι χάσαμε, αλλά πόσο αστείο.


Η ελπίδα ότι θα χρειαστούν για δικαβαλο ταξιδακι πεθαίνει τελευταία...
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Και εγω στο δρομο βαζω 33/36 στο κτμ και στο R1 . Στο R1 και 30 μπροστα το αφηνω στο πισω για λογους φθορας δεν βαζω λιγοτερο ,το καλυτερο ομως ειναι για μενα 30/33
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Της έβαλα για πρώτη φορά τον φορτιστή/συντηρητή μπαταρίας γτ έχει να κουνηθεί κανά 5ήμερο και την βλέπω να μένει μέσα άλλο τόσο.

Τι ευκολία αυτός ο φορτιστής μπαταρίας της BMW. Πιο plug & play δε γίνεται!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παρέλαβα βαλίτσες μαμά, βάσεις και τσάντες.

Το γέλιο είναι ότι είχα ζητήσει από κάποιον που ήξερε ότι θα τις δώσει, δεν είχα απόκριση και στην φάση που ψάχνω την μεταφορική με παίρνει ότι είναι διαθέσιμες τελικά. Ίδια τιμή θα ήταν, οπότε τι είχαμε τι χάσαμε, αλλά πόσο αστείο.


Η ελπίδα ότι θα χρειαστούν για δικαβαλο ταξιδακι πεθαίνει τελευταία...
Για πιο από όλα?
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
34-42 δαγκωτό :wacky:
Αφού κάνουμε αυτό που λένε οι Αμερικάνοι για το μάνιουαλ .....το εφαρμόζουμε κιόλας :ha
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Έβγαλα επιτέλους το μαμά tank pad που είχε φθαρεί και έβγαζε μαυριλες στα ρούχα. (Δύο μπλούζες και ένα παντελόνι χάλασαν μέχρι να καταλάβω από που είναι οι μουτζούρες)

Το παλιό άφησε τόση κόλλα πίσω που εγώ φοβήθηκα να την βγάλω μην το σημαδεψω. Είχα κλείσει έτσι κι αλλιώς ραντεβού στον Παναγιώτη στο psycho wash οπότε άφησα σε εκείνον την σκληρή δουλειά.


Στις φωτό το παλιό και τι άφησε πίσω, το ντεπόζιτο μετά την περιποίηση του Παναγιώτη και στο τέλος, ο Μανουέλ!

.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Vespower

Μέλος
Όνομα
Θανος
Μοτό
Vespa Gs160
Της άλλαξα κάθισμα και της περασα και καποια διακοσμητικά Carbon που διακρίνονται αμυδρά επανω στο φτερό και στο πιρούνι χαμηλα.Εχω παραγγείλει παρμπριζακι για ταξιδι,καθρεφτάκι,βαση κινητού .Απο βδομαδα εχει φευγιό :ll:

 
Top Bottom