Τελικά έκανα την πρώτη αλλαγή λάδια φίλτρο, φίλτρο αέρα. Είχα μιλήσει με το μαγαζί και έμαθα ότι έχουν κάνει ήδη την πρώτη αλλαγή οπότε δεν είχε μέσα το λάδι που βάζει ο κατασκευαστής. Βρήκα και αυτό που προτείνει το βιβλίο και ξεκινάω πλέον ξέροντας τι μου γίνεται.
Η διαδικασία είναι λίγο μπελαλίδικη με τα τρία φίλτρα, χάρτινο /διπλό μεταλλικό / μονό μεταλλικό, αλλά τώρα που ξέρω πως πάει θα μου είναι πιο εύκολο στην επόμενη.
Ανακάλυψα και μια λαλακία που κάνανε στο σέρβις. Έχουν στραβοπατήσει την τάπα του μονού μεταλλικού φίλτρου. Βασικά ήταν τόσο πολύ σφιγμένη που είμαι σίγουρος ότι την έσφιξαν με αερόκλειδο. Μου βγήκε η πίστη για την λύσω
, Πήρα τηλέφωνο και το επισήμανα ώστε αν στο μέλλον χρειαστεί να ανοιχτεί νέο σπείρωμα να ξέρουν ότι είναι δικά τους μ@λακία. Όταν μια τέτοια τάπα πατήσει στραβά είναι κάτι που δεν αλλάζει, μπαίνει και βγαίνει έτσι για όσο καιρό αντέξει το σπείρωμα. Μπορεί να αντέξει και χρόνια χωρίς να χρειαστεί να γίνει κάτι, θα δείξει.
Επειδή δεν είχα φροντίσει να έχω λίγο βενζίνη για να καθαρίσω τα μεταλλικά φιλτράκια, και δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω wd40 με άγνωστες συνέπειες για το μοτέρ, η καλύτερη εναλλακτική που σκέφτηκα ήταν να ανέβω σπίτι και να τα πλένω στο νιπτήρα του μπάνιου με κρεμοσάπουνο. Μετά τα στέγνωσα και με το μπιστολάκι για να μην μείνει νερό, (η γυναίκα ήταν στο σουπερ μάρκετ). Καθάρισα τα ίχνη μου και άφησα το παράθυρο ανοιχτό να φύγει η μυρωδιά λαδίλας από το μπάνιο. Αυτόν τον δικηγόρο που λέτε, μήπως να αρχίσουμε να τον πληρώνουμε από τώρα λίγο λίγο, κάτι σαν συνδρομή, ώστε να μας έρθει φτηνότερα όταν θα μας χρειαστεί στο μέλλον αναπόφευκτα
Φίλτρο αέρα πήρα δεύτερο και τώρα έχω ένα καθαρό και λαδωμένο σε πλαστική σακούλα και το φρέσκο επάνω.
Τέλος μέτρησα όλες τις ροδέλες και τα Οrings ώστε να ψάξω να αγοράσω καμιά ντουζίνα απ' το κάθε ένα για τις επόμενες αλλαγές.