Μου το έχει ζητήσει η red bullΕλα καβαλατο και μετα έχουμε τρόπο ξεφόρτωματος για το honda!
Τον Ισθμό![]()
Μου το έχει ζητήσει η red bullΕλα καβαλατο και μετα έχουμε τρόπο ξεφόρτωματος για το honda!
Τον Ισθμό![]()
Θα του βάλουν φτερά να δουν αν πετάει...?Μου το έχει ζητήσει η red bull
Αρχίζει να μπλεδιζει...Άρχισε να χαλάει...κριμα
Θα του βάλουν φτερά να δουν αν πετάει...?![]()
Τι θα κάνω να λες...
Πολλά κ διαφορα.
![]()
Τσάμπα έξοδα...

Είναι από αυτές τις μέρες που το "Ready to Race" μοιάζει περισσότερο με "Ready to Rage";
η φατσούλα χωρίς τα δάκρυα μου θύμισε τον Μίστερ μπούτιαΤο ποστ #11.794 δημιουργήθηκε γιατί ο dodos δεν συμμερίζεται τον πόνο του άλλου..
Ακολουθεί ντοκουμέντο...
![]()




Αγαπάμε τα μηχανάκια μας !Νοικοκύρης![]()