Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Άρχισε να χαλάει...κριμα
Αρχίζει να μπλεδιζει...
Μπλε αλυσίδα....
Δεν θέλω να σκεφτώ που θα καταλήξει...
Ο ισθμός είναι δίπλα...

:roflmao:
 
Τι θα κάνω να λες...
Πολλά κ διαφορα.

20260216-090216.jpg
 

Κρατάω το πολύ σημαντικό που αναφέρει συνέχεια στο βίντεο, ότι το πρόβλημα με τα μοντέλα της QJ, και φαντάζομαι κατ' επέκταση σε άλλες κινέζικες εταιρείες, δεν είναι τόσο τα υλικά του κινητήρα, όσο η βιαστική συναρμολόγησή του.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Αλλαξα λάδια στο αγαπημένο VFRάκι στα 135Κ χμ, ακριβώς 5Κ απο πέρσι τέτοια εποχή. Και αυτό που μ'αρέσει σ'αυτό το μηχανάκι είναι οτι η αλλαγή λαδιού χωρίς φίλτρο είναι πανγρήγορη, ούτε ποδιά να βγει/μπει όπως στα on-off, ουτε και διπλό κάρτερ όπως στα CRF1000/1100.

AP1GczPdZhdiJnJ-6AF7wddhC1DHGE8K6bA6F6SN8hN0GOsn0KR0LLxz0ERQMtWKWmQXSXfFWI8NXkJIsAVcVIqJfsiJn8379FeBc8sWHh9IbsIYqlUY1MlzVc6XSqFzRg2G6yk1-eo2mc0gH5srPfeMsAHPBg=w1391-h1043-s-no



AP1GczNW6OWFucRItfWJO6mLltQb8BEdItR_mtswKLdZoB7BMP6eBCdMzLCPS5Ai1C3em4i2ow6MzA3zsTUGrIBI8jWKKqmyMYcLppcWIxAVdH3s5urFyUgdCcuh3HDtAJlrMgzOSmr9w-71DojHLqZYn5m4Vw=w1411-h1058-s-no



Και ο γάτος King Sheeba που επιβλέπει να γίνει σωστά η δουλειά! :D

AP1GczPNUzfiOniIX2k6iDr0Wu3GWhde9pjo3HumO2xtLTgzFJu0GKy3MJ2aWn8y2IkaKSeDy1YtIijZZuGQw9nvoe6-kOZQ0w1y4hdvx3aWuCsI_NyuOdrb8SKaIwa1U45eTJrnFfR_LnFrZhwNH6j_fOOVjQ=w1960-h1470-s-no



Αμέσως μετά πήγα μια βολτίτσα υψηλών ταχυτήτων μέχρι τον Θάνο-Tripper στη Λάρισα για να παραλάβω κάποια πράγματα που μούχε φέρει :ok:

AP1GczPRvgW8yXhPhoNoJ_cFP0nAGLlAKoZss3JdmBgyYDPpejfayZObS5WfgNKfbz5bwtWjVNAd-lbV0I9YFO0Q684irljklQx0ummI3Zd54RPL-zKFNamCl1ekhekuKHLNd5ABMCgZSceo9FJNyfvTwsKDxw=w1451-h1088-s-no


ΥΓ Πρέπει ν'αλλάξω και υγρά φρένων, αυτό την Παρασκευή που δε θάχει καλό καιρό ;)
 
Τι θα κάνω να λες...
Πολλά κ διαφορα.

20260216-090216.jpg

Back home.
Έγιναν όλα όσα έπρεπε σωστά,προσεκτικα κ οικονομικα.
Ο Άλκης είναι τίμιος άνθρωπος κ εξαιρετικος μάστορας. Αξίζει να τον επισκεφθείτε.
Κρίμα που δεν τον ήξερα πιο πριν...κ πηγαινοντας αλλου μου πήρανε το κεφάλι χωρίς να κάνουν βασικά πράματα ...
Δεν πειράζει ,έστω κ τώρα απέκτησα μια αξιοπιστη βάση συντήρησης.

Η χοντρή πλέον ειναι όπως της αρμόζει κ κυλάει βελούδο στους δρομους.

20260219-105942.jpg
 
IMG-20260219-195550.jpg

Παραγγείλαμε ένα Λεβιεδακι με το μπλε άκρο να ομορφυνει λίγο..
 
IMG-20260219-195619.jpg

Και το καπάκι για το φίλτρο λαδιού σε μαύρο χρώμα..Συνήθως βάζουν ένα με γυαλί για να φαίνεται το λάδι είναι όμορφο αλλά δεν έχει την βίδα επάνω για εξαέρωση ενώ αυτό συνδυάζει και ομορφιά και πρακτικότητα..
 
IMG-20260219-200414.jpg

Αυτό είναι το συνηθισμένο που βάζουν οι πιο πολλοί..Το ΧΤ όταν αλλάζεις φίλτρο λαδιού κάνεις εξαέρωση από την βιδουλα που έχει πάνω στο καπάκι,τώρα όσοι έχουν βάλει αυτό λένε δεν χρειάζεται...Πιθανόν η YAMAHA λέει βλακείες τόσα χρόνια δεν ξέρει...
 
Ανταλλακτικά ktm υπάρχουν !!
Αλλαγή φύσας βεντιλατερ μετα απο19 χρονια


 
Ανταλλακτικά ktm υπάρχουν !!
Αλλαγή φύσας βεντιλατερ μετα απο19 χρονια


Τσάμπα έξοδα...
Λίγη αλοιφή ήθελε...

Μα όλα εγώ πχια??? :UH:
 
Ανταλλακτικά ktm υπάρχουν !!
Αλλαγή φύσας βεντιλατερ μετα απο19 χρονια


Είναι από αυτές τις μέρες που το "Ready to Race" μοιάζει περισσότερο με "Ready to Rage";
Πριν το κάνεις λαμπάδα, αν θες πες μου τι σε ταλαιπωρεί. Είναι τα κλασικά ηλεκτρικά (αισθητήρες, μπαταρία), κανένα διαρροή από τσιμουχάκια ή το γνωστό θέμα με την τρόμπα συμπλέκτη;
Αν πάντως το αποφασίσεις, τουλάχιστον βγάλε τα aftermarket αξεσουάρ να βγάλεις κάνα φράγκο από το Car.gr ή το Macedonian KTM Forum!
Τι μοντέλο είναι και σου έχει βγάλει την πίστη; Duke, Adventure ή κάνα SMC;

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :roflmao:
 
Το ποστ #11.794 δημιουργήθηκε γιατί ο dodos δεν συμμερίζεται τον πόνο του άλλου..

Ακολουθεί ντοκουμέντο...

 
Το ποστ #11.794 δημιουργήθηκε γιατί ο dodos δεν συμμερίζεται τον πόνο του άλλου..

Ακολουθεί ντοκουμέντο...

η φατσούλα χωρίς τα δάκρυα μου θύμισε τον Μίστερ μπούτια
658bbc19d967836abf9f1956848f5f83.jpg


Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Χθες σέλα:

Την περασμένη Παρασκευή τακάκια εμπρός!
 
Τοποθέτηση νεου λαστιχένιου προστατευτικου στην γκαζιερα.

Πατέντα ( ιδέα drogo )του σταντ,ώστε να έρχεται σε πιο όρθια θέση η μοτοσυκλέτα.

Επειδή το σταντ ειναι 3 γραμμάρια και
ready to race σπάει όταν παίρνει δυνάμεις πλαγίως :)


 
Back
Top Bottom