Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Τοποθέτηση νεου λαστιχένιου προστατευτικου στην γκαζιερα.

Πατέντα ( ιδέα drogo )του σταντ,ώστε να έρχεται σε πιο όρθια θέση η μοτοσυκλέτα.

Επειδή το σταντ ειναι 3 γραμμάρια και
ready to race σπάει όταν παίρνει δυνάμεις πλαγίως :)


Σου χει παρει τα μυαλα το κοριτσι...:wacky:
 
Τοποθέτηση νεου λαστιχένιου προστατευτικου στην γκαζιερα.

Πατέντα ( ιδέα drogo )του σταντ,ώστε να έρχεται σε πιο όρθια θέση η μοτοσυκλέτα.

Επειδή το σταντ ειναι 3 γραμμάρια και
ready to race σπάει όταν παίρνει δυνάμεις πλαγίως :)


Μπράβο μάστορα αν και είναι Πέμπτη... :rolleyes:
Χαλάσατε τα ήθη και τα έθιμα...:p
Υπόψιν, συνήθως το σταντ σπάει στην τρύπα πάνω.
Εκεί που έβαλες την ενίσχυση δεν έχω δει κάποιο...:secret:
 
Μπράβο μάστορα αν και είναι Πέμπτη... :rolleyes:
Χαλάσατε τα ήθη και τα έθιμα...:p
Υπόψιν, συνήθως το σταντ σπάει στην τρύπα πάνω.
Εκεί που έβαλες την ενίσχυση δεν έχω δει κάποιο...:secret:
χελοουυυυ...μα γι'αυτό σπάει στην τρύπα επάνω ....γιατί βάζουν την ενίσχυση αλλού :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 
Μπράβο μάστορα αν και είναι Πέμπτη... :rolleyes:
Χαλάσατε τα ήθη και τα έθιμα...:p
Υπόψιν, συνήθως το σταντ σπάει στην τρύπα πάνω.
Εκεί που έβαλες την ενίσχυση δεν έχω δει κάποιο...:secret:
χελοουυυυ...μα γι'αυτό σπάει στην τρύπα επάνω ....γιατί βάζουν την ενίσχυση αλλού :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Ρε ζηλιαρηδες, δεν ειναι ενισχυση για να μην σπασει, ειναι αποστατης για να μην ''ανοιγει'' τοσο πολυ το σταντ και να καθεται πιο ορθια η μηχανη.
Το προβλημα ειναι οτι οταν ανοιγει πολυ, κανει μοχλο και σπαει πολυ ευκολα...καμια δεκαρια χρονια που το χω κανει, δεν ξανακανε τσικ... :D
 
Επισης αυτο που σπαει συνηθως δεν ειναι το σταντ στην τρυπα, αλλα η βαση του (Νο 26 στο σκιτσο) που δεχεται μεγαλη δυναμη οταν υπερεκταθει το σταντ. :secret:

20260226-174935.jpg
 
Ήρθαν εχθές το πλαστικό και τα αυτοκόλλητα. Πρώτη φορά τέτοια καθυστέρηση αλλά βλέπω τους ΚΤΕμαδες και παρηγοριεμαι, σορι παιδιά. :cautious::laugh:

Λοιπόν αυτή είναι μια δουλειά που δεν μου αρέσει και την βαριέμαι. Θέλει υπομονή που δεν έχω. Ή θα πρέπει να σταματήσω να πέφτω, χλομό, ή να βρω ένα φίλο που τα καταφέρνει και είναι πρόθυμος να βοηθήσει.

Εκεί που ενώνονται τα δύο πλαστικά έχει μια βίδα που τα πιάνει μαζί αλλά όχι στο πλαίσιο όπως νόμιζα. Έχει ένα "μανταλάκι" και απλά πιάνουν με μια βίδα μεταξύ τους. Ευτυχώς αυτό είχε μείνει επάνω στο κομμάτι που έσπασε και το βρήκα τώρα. Πάλι καλά γιατί δεν το είχα δει και φυσικά δεν το είχα βάλει στην παραγγελία.

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να φτιάξω ένα σετ αυτοκόλλητα με κάποιο εξτριμ σχέδιο αλλά για την ώρα μου αρέσει ακόμα το μαμά σχέδιο.

.
d5e060053c4795b61d829acc4cef9fc1.jpg
6203dcc228ee2609266293bdb1fcefd8.jpg
9d2699baf122c1dc228e26d34e58306a.jpg
c11131006b8ef2fb4a53ec350cb46315.jpg
3a5ee7f18445c7970258bcad80ebedb0.jpg
896e3610133a85c405069b7c07c63819.jpg


Στάλθηκε από το 2201116SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εκεί που ενώνονται τα δύο πλαστικά έχει μια βίδα που τα πιάνει μαζί αλλά όχι στο πλαίσιο όπως νόμιζα. Έχει ένα "μανταλάκι" και απλά πιάνουν με μια βίδα μεταξύ τους. Ευτυχώς αυτό είχε μείνει επάνω στο κομμάτι που έσπασε και το βρήκα τώρα. Πάλι καλά γιατί δεν το είχα δει και φυσικά δεν το είχα βάλει στην παραγγελία.


.
9d2699baf122c1dc228e26d34e58306a.jpg

Σε οποιοδήποτε φαναρτζίδικο θα υπάρχουν καμμιά 20αριά από δαύτα τουλάχιστον...
 
Ήρθαν εχθές το πλαστικό και τα αυτοκόλλητα. Πρώτη φορά τέτοια καθυστέρηση αλλά βλέπω τους ΚΤΕμαδες και παρηγοριεμαι, σορι παιδιά. :cautious::laugh:

Λοιπόν αυτή είναι μια δουλειά που δεν μου αρέσει και την βαριέμαι. Θέλει υπομονή που δεν έχω. Ή θα πρέπει να σταματήσω να πέφτω, χλομό, ή να βρω ένα φίλο που τα καταφέρνει και είναι πρόθυμος να βοηθήσει.

Εκεί που ενώνονται τα δύο πλαστικά έχει μια βίδα που τα πιάνει μαζί αλλά όχι στο πλαίσιο όπως νόμιζα. Έχει ένα "μανταλάκι" και απλά πιάνουν με μια βίδα μεταξύ τους. Ευτυχώς αυτό είχε μείνει επάνω στο κομμάτι που έσπασε και το βρήκα τώρα. Πάλι καλά γιατί δεν το είχα δει και φυσικά δεν το είχα βάλει στην παραγγελία.

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να φτιάξω ένα σετ αυτοκόλλητα με κάποιο εξτριμ σχέδιο αλλά για την ώρα μου αρέσει ακόμα το μαμά σχέδιο.

.
d5e060053c4795b61d829acc4cef9fc1.jpg
6203dcc228ee2609266293bdb1fcefd8.jpg
9d2699baf122c1dc228e26d34e58306a.jpg
c11131006b8ef2fb4a53ec350cb46315.jpg
3a5ee7f18445c7970258bcad80ebedb0.jpg
896e3610133a85c405069b7c07c63819.jpg


Στάλθηκε από το 2201116SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μεταλλικά κλιπ με βίδα.
Google Search
 
Ευχαριστώ και τους δύο από πάνω. Για τώρα δεν χρειάστηκε, ελπίζω να μου πάρει λίγο μέχρι να ασχοληθώ πάλι με πλαστικά :laugh:
 
Ευχαριστώ και τους δύο από πάνω. Για τώρα δεν χρειάστηκε, ελπίζω να μου πάρει λίγο μέχρι να ασχοληθώ πάλι με πλαστικά :laugh:
Εχει και στο τέμου σετ με τετοια κλιπ με σπείρωμα
 
Σε οποιοδήποτε φαναρτζίδικο θα υπάρχουν καμμιά 20αριά από δαύτα τουλάχιστον...
Και αυτά "λείπουν" πχ από προφυλακτήρες αυτοκινήτων.... και ψάχνει ο ιδιοκτήτης μετά την επισκευή, να βρει τι τρίζει ή γιατί δεν έχει κάτσει καλά ο προφυλακτήρας κτλ κτλ!!!!
Επιτυχία.... :wacky:
 
Και αυτά "λείπουν" πχ από προφυλακτήρες αυτοκινήτων.... και ψάχνει ο ιδιοκτήτης μετά την επισκευή, να βρει τι τρίζει ή γιατί δεν έχει κάτσει καλά ο προφυλακτήρας κτλ κτλ!!!!
Επιτυχία.... :wacky:

Είσαι άδικος...
Συνήθως (κι από ότι βλέπω εγώ) οι επισκευές χρεώνουν τέτοια κλιπ καινούργια. Οπότε αυτά που βγαίνουν από το αυτοκίνητο ''στοκάρονται'' σε ένα κουβά μήπως και χρειαστούν κάποτε..
 
Είσαι άδικος...
Συνήθως (κι από ότι βλέπω εγώ) οι επισκευές χρεώνουν τέτοια κλιπ καινούργια. Οπότε αυτά που βγαίνουν από το αυτοκίνητο ''στοκάρονται'' σε ένα κουβά μήπως και χρειαστούν κάποτε..
Να μην κοιτάς τι χρεώνει στο τιμολόγιο, αλλά το τι πραγματικά έχει αλλαχθεί.
Και αυτά πχ τα κλιψάκια, δεν φαίνεται αν έχουν αλλαχθεί, πόσο μάλλον να δεις αν τα έχουν βάλει όλα!

Όταν, για οποιαδήποτε λόγο, ξηλώνουν πχ εσωτερικές πλαστικές επενδύσεις απ' τις πόρτες, ή διάφορα άλλα πλαστικά, ή προφυλακτήρες όπως είπα και πριν, ορισμένα από αυτά, πολλές φορές πέφτουν κάτω και..... είτε τα μαζεύουν εκείνη την ώρα, είτε παίζει το "άσε τα, θα τα μαζέψω μετά"!
Αρκετές φορές, αυτά τα ένα ή δύο κλιψάκια, "ξεχνιούνται" να μπουν κατά την τοποθέτηση, και τα θυμούνται μόλις ακουστεί και το τελειωτικό "κλικ"!!!!
Και μάντεψε τι λένε τότε:
"Έλα γάμησε το, δεν θα πάει πουθενά"!!!!

Άδικος δεν είμαι, γνωρίζω τι λέω, ειδικά σε αυτόν τον "τομέα"!
 
Να μην κοιτάς τι χρεώνει στο τιμολόγιο, αλλά το τι πραγματικά έχει αλλαχθεί.
Και αυτά πχ τα κλιψάκια, δεν φαίνεται αν έχουν αλλαχθεί, πόσο μάλλον να δεις αν τα έχουν βάλει όλα!

Όταν, για οποιαδήποτε λόγο, ξηλώνουν πχ εσωτερικές πλαστικές επενδύσεις απ' τις πόρτες, ή διάφορα άλλα πλαστικά, ή προφυλακτήρες όπως είπα και πριν, ορισμένα από αυτά, πολλές φορές πέφτουν κάτω και..... είτε τα μαζεύουν εκείνη την ώρα, είτε παίζει το "άσε τα, θα τα μαζέψω μετά"!
Αρκετές φορές, αυτά τα ένα ή δύο κλιψάκια, "ξεχνιούνται" να μπουν κατά την τοποθέτηση, και τα θυμούνται μόλις ακουστεί και το τελειωτικό "κλικ"!!!!
Και μάντεψε τι λένε τότε:
"Έλα γάμησε το, δεν θα πάει πουθενά"!!!!

Άδικος δεν είμαι, γνωρίζω τι λέω, ειδικά σε αυτόν τον "τομέα"!

Έτσι είναι, όποτε μου έχουν ξεκουμπώσει πλαστικά στο αυτοκίνητο, πάντα θα χαθεί και κάποιο κλιψάκι. Το θεωρούν φυσιολογικό να λείπουν μερικά. :D
 
Να μην κοιτάς τι χρεώνει στο τιμολόγιο, αλλά το τι πραγματικά έχει αλλαχθεί.
Και αυτά πχ τα κλιψάκια, δεν φαίνεται αν έχουν αλλαχθεί, πόσο μάλλον να δεις αν τα έχουν βάλει όλα!

Όταν, για οποιαδήποτε λόγο, ξηλώνουν πχ εσωτερικές πλαστικές επενδύσεις απ' τις πόρτες, ή διάφορα άλλα πλαστικά, ή προφυλακτήρες όπως είπα και πριν, ορισμένα από αυτά, πολλές φορές πέφτουν κάτω και..... είτε τα μαζεύουν εκείνη την ώρα, είτε παίζει το "άσε τα, θα τα μαζέψω μετά"!
Αρκετές φορές, αυτά τα ένα ή δύο κλιψάκια, "ξεχνιούνται" να μπουν κατά την τοποθέτηση, και τα θυμούνται μόλις ακουστεί και το τελειωτικό "κλικ"!!!!
Και μάντεψε τι λένε τότε:
"Έλα γάμησε το, δεν θα πάει πουθενά"!!!!

Άδικος δεν είμαι, γνωρίζω τι λέω, ειδικά σε αυτόν τον "τομέα"!
Έτσι είναι, όποτε μου έχουν ξεκουμπώσει πλαστικά στο αυτοκίνητο, πάντα θα χαθεί και κάποιο κλιψάκι. Το θεωρούν φυσιολογικό να λείπουν μερικά. :D

Τι να πω? Να προσέχετε σε τι ''επαγγελματίες'' πηγαίνετε ....
 
Screenshot-2026-02-27-22-30-19-131-com-einnovation-temu.jpg

Παραγγελία πατάκια αλουμινίου από temu για μηχανή δείχνει από Suzuki DR 650 αλλά μετά από ερώτηση στο chat gpt δείχνει πως έχουν ίδιο κωδικό XT και DR πρώτη φορά αγοράζω από temu και πρώτη φορά συμβουλεύομαι το gpt για να δούμε όταν έρθουν θα ταιριάζουν η θα κλαίω 45e..
 
Screenshot-2026-02-28-12-02-37-408-com-google-android-googlequicksearchbox.jpg
 
Screenshot-2026-02-27-22-30-19-131-com-einnovation-temu.jpg

Παραγγελία πατάκια αλουμινίου από temu για μηχανή δείχνει από Suzuki DR 650 αλλά μετά από ερώτηση στο chat gpt δείχνει πως έχουν ίδιο κωδικό XT και DR πρώτη φορά αγοράζω από temu και πρώτη φορά συμβουλεύομαι το gpt για να δούμε όταν έρθουν θα ταιριάζουν η θα κλαίω 45e..
Τα καρφιά που έχουν πάνω θα σου φάνε τις σόλες.
Βγάλτα και βάλε στην θέση τους βίδες άλλεν χωρίς κεφάλι που θα εξέχουν λίγο αν τα χρειάζεσαι οπωσδήποτε.
 
Λίθιο στον Γκάντι, αν ανατιναχθεί ξέρω που είναι το ezmoto και ο βαγγελας.
.
886d9dbbea0e0719db621efe34919cff.jpg
809cb40a02b4886beae6f84e6174b876.jpg


Advphone
 
Back
Top Bottom