Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Ποιος είναι αυτός ; Χεραδες χονταιους ξερω , να φοβούνται ντουκατι δεν ξέρω :wacky: :wacky: :p
 
IMG-20260306-202457.jpg
 
IMG-20260306-202250.jpg
 
Tinaftore

Σωτήρη τι φάση, πας να κάνεις το xt cruiser για τον Γκιμλι;
 
IMG-20260306-202418.jpg

Σήμερα μας έκανε το χατίρι το postimage..Ένα ελαφρύ τροχισμα σε ένα σημείο που είχαν ένα δόντι ήθελαν και πέφτουν μια χαρά..Τίμια η τιμή 40e από temu..
 
IMG-20260306-202418.jpg

Σήμερα μας έκανε το χατίρι το postimage..Ένα ελαφρύ τροχισμα σε ένα σημείο που είχαν ένα δόντι ήθελαν και πέφτουν μια χαρά..Τίμια η τιμή 40e από temu..
Ωραίο το τεποζιτο .
Συνάντηση φίλων με χτ 550?
Πρώτη γυμνασίου καλογρεζα σούζα με γόνατο!
Τους χάζευα μικρός στα διαλύματα
 
#γιατονΘαναση

20260227-143800.jpg
 
Αν δεν έχετε δει το βίντεο να μην ασχολείστε κύριε, δεν είστε γνώστης μυημένος
Μοτο ραιντερ μάλλον :wacky: :p
 
Ωραίο το τεποζιτο .
Συνάντηση φίλων με χτ 550?
Πρώτη γυμνασίου καλογρεζα σούζα με γόνατο!
Τους χάζευα μικρός στα διαλύματα
έπρεπε να είχες ανέβει το καλοκαίρι στο Ρίβερ πάρτυ στον Αχελώο να τα χαζέψεις

Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Άντε σας έχω και το πιο ιερό από τα ιερά δισκοπότηρα όλων των θρησκειών.

Προσκυνήστε το είδωλο.


20260227-143142.jpg
 
Τις άλλαξα ζοαν γιατί στην τελευταία βόλτα έγινε αυτό που φαίνεται από κάτω και γύρισα σπίτι με datsun που έχει κρεμάσει το καζανάκι.

Αχ ρε κατεμάρα, μηχανικό με έχεις κάνει!!! :brr:

UlnhEH4.jpeg

XOIKKGa.jpeg

cTGlMX6.jpeg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει και παραγγέλνω άβερτα..Σήμερα παράγγειλα από 3p racing παξιμάδια ανοδιωμενα μπλε για την γραναζιερα, βίδα κόκκινη ανοδιωμενη με μαγνήτη για τον σκελετό, στο μοτέρ έχω βάλει πάλι ανοδιωμενη με μαγνήτη..Κάθομαι και ασχολούμαι με μικρές λεπτομέρειες που και πιο όμορφα δείχνουν και είναι και πρακτικά..
 
Τελευταία επεξεργασία:
Όταν λες:

.....βίδα μαγνητική κόκκινη ανοδιωμενη με μαγνήτη για τον σκελετό...
....τι εννοείς;;;
 
κάτι τέτοιο λογικά !!
fad2a51cd0936ca40deea8bf259e12b5.jpg


Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
κάτι τέτοιο λογικά !!
fad2a51cd0936ca40deea8bf259e12b5.jpg


Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι έβαλα στο μοτέρ με μαγνήτη για να τραβάει γρεζια έβαλα και στον σκελετό γιατί από εκεί παίρνει τα λάδια οπότε έχει μια προστασία, καλύτερα από το να μην έχει τίποτα..Η βίδα στον σκελετό κάνονικα είναι για CRF 450R αλλά αφού μας ταιριάζει το σπείρωμα μια χαρά;..Τα καλά του AI που το ρωτάς και σου βγάζει με ποια ταιριάζει..
 
IMG-20260311-142031.jpg

Χθεσινη παραγγελία σήμερα παραλαβή ..Γιατί είμαι από νύχτερινη βάρδια όμως δεν υπάρχει ενέργεια για να κάνω και τοποθέτηση..
 
Όταν λες:


....τι εννοείς;;;
Γιατί το ΧΤ έχει δύο τάπες λαδιών μια στο μοτέρ και άλλη μία στον σκελετό το έγραψα βίδα για τον σκελετό και όχι τάπα..Έβαλα δύο τάπες με μαγνήτη και στο μοτέρ και στον σκελετό από όπου βάζεις τα λάδια .Έτσι του εξασφαλίζεις όσο να είναι από το να μην έχει τίποτα
 
Back
Top Bottom