Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Γιατί και τα 2 δεν μπορώ?:p
Ξέρω τι έχεις στο γκαράζ σου...
(μα δεν μας αφήνετε να ησυχάσουμε...)
ebbcc06ca29865efa75fc46307473b22.jpg


Στάλθηκε από το CPH2565 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Γιατί και τα 2 δεν μπορώ?:p
 
Παλεύω να δω σε ποια θέση να τα βάλω !
Αρε κατεμαρα , πόσα χρονια μπροστά :inlove:


 
Ρίξε κλήρο... :p
Νομίζω μπροστά το πλατύ ,ειναι πιο σταθερό έτσι!
Στην πρώτη φωτογραφία δηλαδή!
 
Νομίζω μπροστά το πλατύ ,ειναι πιο σταθερό έτσι!
Στην πρώτη φωτογραφία δηλαδή!
Δεν ξέρω αγαπητέ μου...
Δεν ασχολούμαι με τα δήθεν factory εγώ... :p
(Εάν βάλεις μπροστά το χοντρό μέρος αλλάζει η γωνιά Κάστερ και θα γίνει πιο νευρικό. Θα άφηνα το λεπτό εμπρός γιατί στα πολλά χιλιόμετρα θα σου κουνάει)
 
Δεν ξέρω αγαπητέ μου...
Δεν ασχολούμαι με τα δήθεν factory εγώ... :p
(Εάν βάλεις μπροστά το χοντρό μέρος αλλάζει η γωνιά Κάστερ και θα γίνει πιο νευρικό. Θα άφηνα το λεπτό εμπρός γιατί στα πολλά χιλιόμετρα θα σου κουνάει)
Το ανάποδο λες!
 
Έτοιμος απο ρουλεμάν!
Προστασία με εντουροαυτοκολλητο στο καρτελάκι πλαισίου :)
Ειδικά εργαλεία τοποθέτησης
3" γρηγορότερος



 
Έτοιμος απο ρουλεμάν!
Προστασία με εντουροαυτοκολλητο στο καρτελάκι πλαισίου :)
Ειδικά εργαλεία τοποθέτησης
3" γρηγορότερος



Τους κωδικους, τα εργαλεια και την τεχνογνωσια σου αγοραζω λεμε... :friendship:
 
Έτοιμος απο ρουλεμάν!
Προστασία με εντουροαυτοκολλητο στο καρτελάκι πλαισίου :)
Ειδικά εργαλεία τοποθέτησης
3" γρηγορότερος



Να τις βλέπαμε κιόλας…
 
Δεν φαίνονται οι φωτογραφίες ρε Θανάση !!! ΚΤΜ είναι και αυτές ; :roflmao:
 
Δεν φαίνονται οι φωτογραφίες ρε Θανάση !!! ΚΤΜ είναι και αυτές ; :roflmao:
Τι να κάνω τώρα?
Εγω τα βλέπω στο κινητό!
Μήπως στο PC δεν φαίνονται?
 
Τι να κάνω τώρα?
Εγω τα βλέπω στο κινητό!
Μήπως στο PC δεν φαίνονται?
Από κινητό δεν τα βλέπω δεν ξέρω …
 
Του πήρα δώρο πριν καν γεννηθεί

1a226b01e1ffe538e7ae161fc311882a.jpg


Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Του πήρα δώρο πριν καν γεννηθεί

1a226b01e1ffe538e7ae161fc311882a.jpg


Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

δεν παίρνεις κ εκείνη την ζελατίνα? Μη σου βγει ΚΛΕ κ τρέχεις.....
 
Back
Top Bottom