dodos
Μέλος
- Όνομα
- Apostolis
- Μοτό
- Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
αυτά τα δύο καλύτερα είναι να μην τα ανακατεύουμεΓιατί και τα 2 δεν μπορώ?![]()
αυτά τα δύο καλύτερα είναι να μην τα ανακατεύουμεΓιατί και τα 2 δεν μπορώ?![]()
Ξέρω τι έχεις στο γκαράζ σου...Γιατί και τα 2 δεν μπορώ?![]()

Γιατί και τα 2 δεν μπορώ?![]()
Ρίξε κλήρο...
Νομίζω μπροστά το πλατύ ,ειναι πιο σταθερό έτσι!Ρίξε κλήρο...![]()
Δεν ξέρω αγαπητέ μου...Νομίζω μπροστά το πλατύ ,ειναι πιο σταθερό έτσι!
Στην πρώτη φωτογραφία δηλαδή!
Το ανάποδο λες!Δεν ξέρω αγαπητέ μου...
Δεν ασχολούμαι με τα δήθεν factory εγώ...
(Εάν βάλεις μπροστά το χοντρό μέρος αλλάζει η γωνιά Κάστερ και θα γίνει πιο νευρικό. Θα άφηνα το λεπτό εμπρός γιατί στα πολλά χιλιόμετρα θα σου κουνάει)
Αυτό δε μου λέει τπτ. Πόσα άλογα πήρε?3" γρηγορότερος
Μαύρα μεσάνυχτα και 'δω...Να τις βλέπαμε κιόλας…
Τι να κάνω τώρα?Δεν φαίνονται οι φωτογραφίες ρε Θανάση !!! ΚΤΜ είναι και αυτές ;![]()
Και εγώ βλέπω στο κινητοΤι να κάνω τώρα?
Εγω τα βλέπω στο κινητό!
Μήπως στο PC δεν φαίνονται?
Από κινητό δεν τα βλέπω δεν ξέρω …Τι να κάνω τώρα?
Εγω τα βλέπω στο κινητό!
Μήπως στο PC δεν φαίνονται?



Του πήρα δώρο πριν καν γεννηθεί
![]()
Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk