Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

Να ψάξουν να βρουν λαγούμι οι σκατεμαδες... Τα ρέστα στο θέμα του Ινδού δικαστή

2a05c8db47ffc99de3c873a44885a6b8.jpg


Advphone
 
Να ψάξουν να βρουν λαγούμι οι σκατεμαδες... Τα ρέστα στο θέμα του Ινδού δικαστή

2a05c8db47ffc99de3c873a44885a6b8.jpg


Advphone
Ως εδώ ήταν...?
 
Μην ξεχνάς ότι σε λίγες μέρες είναι του Λαζαρου
Περίμενε έως την κυριακή του Πάσχα να δεις το σπινθήρα (κατά το φως) τον αληθινό... :roflmao:
 
Σήκωσα το μπροστινό φτερό λίγο ακόμα για τις λάσπες γιατί στην τελευταία βόλτα είχα θεματακι στο πίσω μέρος του,πίσω από τη γέφυρα παρότι ήμουν ο μονος που δεν έβγαλα φτερό. Είχε πάρα πολύ λάσπη-πυλό στο Βούντημα . Ίσως και να δουλέψει...

Αν δουλέψει θα φτιάξω σωστά λαμάκια μεταλλικά σε αυτό το μήκος.

(Δεν μου αρέσει καθόλου αισθητικά τό ψηλό φτερό σε μηχανές όπως το Άφρικα και επιπλέουν γεμίζουν λάσπη τα ψυγεία αλλά δυστυχώς σε κάποιες βόλτες είναι απαραίτητο).

 
Σήκωσα το μπροστινό φτερό λίγο ακόμα για τις λάσπες γιατί στην τελευταία βόλτα είχα θεματακι στο πίσω μέρος του,πίσω από τη γέφυρα παρότι ήμουν ο μονος που δεν έβγαλα φτερό. Είχε πάρα πολύ λάσπη-πυλό στο Βούντημα . Ίσως και να δουλέψει...

Αν δουλέψει θα φτιάξω σωστά λαμάκια μεταλλικά σε αυτό το μήκος.

(Δεν μου αρέσει καθόλου αισθητικά τό ψηλό φτερό σε μηχανές όπως το Άφρικα και επιπλέουν γεμίζουν λάσπη τα ψυγεία αλλά δυστυχώς σε κάποιες βόλτες είναι απαραίτητο).

Κώστα αν μπορείς βάλε δύο ή και τρία κομμάτια τσερκι μέχρι να φτιάξεις τα μόνιμα λαμακια!!
κόβεται εύκολα το τσερκι και με την ταλάντωση έστω και μικρή που θα έχει το φτερό δεν του χω μεγάλη εμπιστοσύνη, πόσο μάλλον αν βαρύνει ακόμα περισσότερο με τη λάσπη που θα πιάσει !!
 
Κώστα αν μπορείς βάλε δύο ή και τρία κομμάτια τσερκι μέχρι να φτιάξεις τα μόνιμα λαμακια!!
κόβεται εύκολα το τσερκι και με την ταλάντωση έστω και μικρή που θα έχει το φτερό δεν του χω μεγάλη εμπιστοσύνη, πόσο μάλλον αν βαρύνει ακόμα περισσότερο με τη λάσπη που θα πιάσει !!

Ναι έχω βάλει 2πλο και βλέπουμε.

:friendship:
 
Ως εδώ ήταν...?

Ευτυχώς που είναι της δουλειάς και ξέρει...
Δεν ξέρω εαν τον μαρμαροντυσει ή τον κάψει στον Γάγγη ποταμό...

:thnkg::thnkg::thnkg:
 
IMG-20260403-195514.jpg

Έφυγε το λάθος kayaba που ήταν έτσι εδώ και 16 χρόνια και μπήκε το προστατευτικό ανθρακόνημα που περνάει κατευθείαν στο καλάμι και μπήκαν και μαύρα αντιβαρα τιμονιού..
 
IMG-20260403-183419.jpg
 
IMG-20260403-195703.jpg

Μπήκε και αυτοκόλλητο renthal να σπάσει λίγο την μαυρίλα..
 
Λούστρο.. :friendship:
 
Χαμηλό φτερό δεν κουμπώνει κάπως σε αυτά; Κρίμα να γίνεσαι χαλιά ,και θα γεμίσει και η εικόνα του μπροστά ισως !
 
Χαμηλό φτερό δεν κουμπώνει κάπως σε αυτά; Κρίμα να γίνεσαι χαλιά ,και θα γεμίσει και η εικόνα του μπροστά ισως !
Τα ΧΤΧ φοράνε συμβατικό μπροστινό και πιάνει πάνω στην γέφυρα..Δεν πειράζει ας λερώνει...
 
και μπήκαν και μαύρα αντιβαρα τιμονιού..
Πωλουνται αντιβαρα τιμονιου...ενα μπλε και ενα μωβ ;)
 
Αυτά τα ΚΤΜ όλο χαλάνε. Κάηκε ένα λαμπάκι από τα δύο θέσης στο πίσω φανάρι, να βάλω led άραγε, το σκέφτομαι μήπως αφού το έλυσα να τα αλλάξω όλα.
 
Αυτά τα ΚΤΜ όλο χαλάνε. Κάηκε ένα λαμπάκι από τα δύο θέσης στο πίσω φανάρι, να βάλω led άραγε, το σκέφτομαι μήπως αφού το έλυσα να τα αλλάξω όλα.
Θα έλεγα ναι.
Και δεν χρειάζεσαι κόκκινα εφόσον το κρύσταλλο είναι ήδη κόκκινο.
 
Πωλουνται αντιβαρα τιμονιου...ενα μπλε και ενα μωβ ;)
Ένα μωβ το μπλε μας χαιρέτησε στην προσπάθεια να γίνει μωβ..πρώτα έγινε λίγο μωβ και δεν μου άρεσε πήρα το οξυγόνο να το ζεστανω παραπάνω...Το έκανα χρυσό και στην προσπάθεια να γίνει μπλε με θερμοκρασία έγινε η εξέλιξη του terminator...
 
Θα έλεγα ναι.
Και δεν χρειάζεσαι κόκκινα εφόσον το κρύσταλλο είναι ήδη κόκκινο.
Πήρα συμβατικά, έτσι και αλλιώς πρώτη φορά καίγεται σε 4 χρόνια που το έχω αν θυμάμαι καλά. Μερικές φορές το led είναι πολύ ψυχρό και μετά φαίνεται ροζ, δεν είναι θέμα αντριλας με τόσο γλιτερ επάνω του, δεν μου πάει στο μάτι ακόμα και αν δεν το βλέπω εγώ.

Εννοείται ότι μόλις το πλύνεις βρέχει, τέλος πάντων. Νομίζω ότι λερώνουν τα καλάμια λιγο περισσότερο από όσο θα ήθελα, θέλει παρακολούθηση.
 
Back
Top Bottom