Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σήμερα προχώρησα στην εγχείριση του ασθενή. Ευτυχώς που έβγαλα τα εμβολα και είχα πάρει και τις τσιμουχες. Δεν χρειάζεται να πω κάτι για την κατάσταση. Οι φωτογραφίες δείχνουν την έκταση της βρωμας. Από τα 4 εμβολα το ένα κουνιόταν. Για να καταφέρω να τα βγάλω χρησιμοποίησα το ίδιο το φρένο, αέρα, και πένσα με χοντρή σαμπρελα για να πιάσω τα εμβολα χωρίς να κάνω ζημιά. Επίσης είχε αρκετή οξείδωση το αλουμίνιο ειδικά πίσω από τα τσιμουχακια. Σχολαστικος καθαρισμός στα πάντα και συναρμολόγηση. Υγρά και εξαερωση. Αύριο θα κάνω μια ακόμα έτσι για το φόβο των Ιουδαίων, αλλά η διαφορά είναι απλά τρομερή. Απατητοι δίσκοι με καινούργια τακάκια και με τη μισή δύναμη από πριν ακαριαια ακινητοποίηση. Μαλακια που δεν Το έκανα νωρίτερα. Στα επόμενα τακάκια θα κάνω και το πίσω.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σήμερα προχώρησα στην εγχείριση του ασθενή. Ευτυχώς που έβγαλα τα εμβολα και είχα πάρει και τις τσιμουχες. Δεν χρειάζεται να πω κάτι για την κατάσταση. Οι φωτογραφίες δείχνουν την έκταση της βρωμας. Από τα 4 εμβολα το ένα κουνιόταν. Για να καταφέρω να τα βγάλω χρησιμοποίησα το ίδιο το φρένο, αέρα, και πένσα με χοντρή σαμπρελα για να πιάσω τα εμβολα χωρίς να κάνω ζημιά. Επίσης είχε αρκετή οξείδωση το αλουμίνιο ειδικά πίσω από τα τσιμουχακια. Σχολαστικος καθαρισμός στα πάντα και συναρμολόγηση. Υγρά και εξαερωση. Αύριο θα κάνω μια ακόμα έτσι για το φόβο των Ιουδαίων, αλλά η διαφορά είναι απλά τρομερή. Απατητοι δίσκοι με καινούργια τακάκια και με τη μισή δύναμη από πριν ακαριαια ακινητοποίηση. Μαλακια που δεν Το έκανα νωρίτερα. Στα επόμενα τακάκια θα κάνω και το πίσω.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ωραίος και μερακλής ο Στεφος!
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εγώ κόλλησα το φτερό στη μια πλευρά.Μια μέρα ξεκίνησα να φύγω με την κλειδωνια του δισκοφρενου! Ξεκινήσαμε με καθαρισμό , δυο κόλλες στιγμής και σοδα μαγειρική για να γίνει ένα σώμα! Μετά μπήκαν κ τα αυτοκόλλητα για να ομορφύνει . Αν είχα όρεξη το πέρναγα κ με λίγο ντρεμελ ώστε να λειάνει η επιφάνεια αλλά Κλάιν δν φαίνεται . Απλά περάστηκε με λίγο σπρέι μαύρο . Υπάρχουν πολλοί τρόποι για κόλληση. Αυτός είναι εύκολος κ γρήγορος



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Ναι Ηλία μια χαρά.Νομιζω όμως ότι τώρα θα είναι πιο ευαίσθητες.Λογο ότι έφαγε τρίψιμο πολύ.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Να ρωτήσω κάτι; Στις ακτίνες των τροχών στο κάτω μέρος που βιδώνει έχει πιάσει σκουριά ελαφρώς . Με τι τα κάνουμε να λάμπουν ;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
3 ώρες τρίψιμο...αλλά όλα καλά στις φωτογραφίες δεν φαίνεται τόσο καλά η διαφορά.


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια χαρά τις έκανες....:ok:
Γλύτωσες το βάψιμο τουλάχιστον...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι Ηλία μια χαρά.Νομιζω όμως ότι τώρα θα είναι πιο ευαίσθητες.Λογο ότι έφαγε τρίψιμο πολύ.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Περασε τες τοτε ενα χερι κερι προστασιας και δεν θα παθουν τιποτα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ναι Ηλία μια χαρά.Νομιζω όμως ότι τώρα θα είναι πιο ευαίσθητες.Λογο ότι έφαγε τρίψιμο πολύ.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μην ξεχάσεις να πας πάλι να στις πλύνουν, (στον ίδιο) για να φύγει η σκονιτσα απ'το τριψιμο!!!!! :)
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ναι Ηλία μια χαρά.Νομιζω όμως ότι τώρα θα είναι πιο ευαίσθητες.Λογο ότι έφαγε τρίψιμο πολύ.

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπραβο!!! Απο τις φωτο παντως φαινονται αψογες :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
07:30 το πρωί τοποθέτησα case saver και κάλυμμα του εμπρός γραναζιού πριν πάω να βρω του υπόλοιπους για τη βόλτα στη Λαυρεωτική και πέριξ της. Μετά την αλλαγή του εμπρός γραναζιού, τα εργοστασιακά δεν χωρούσαν οπότε κατέφυγα σε after market λύσεις εξ' Αμερικής.





Φωτό από τη τοποθέτηση δεν υπάρχουν δικές μου -λόγω του πρωινού και βιαστικού της ώρας- αλλά επειδή εκκρεμεί η τοποθέτηση ενός μικρού αυτοκόλλητου που προστατεύει το καπάκι του βολάν από το μοχλό ταχυτήτων (γρατζουνιές και πτώση) θα γίνει φωτογράφιση και θα μπει στο σχετικό με το WRR θέμα.

Οι παρακάτω φωτό είναι από το διαδίκτυο για να καταλάβετε περί τίνους πρόκειται:






Τι άλλο έκανα; Μα φυσικά την έπλυνα... :UH:
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μια απορία
Τι ακριβώς είναι το γρανάζι που βλέπω στην 1η φωτο; εννοώ κάποιου τύπου συ νεμπλοκ έχει περιμετρικα; δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μια απορία
Τι ακριβώς είναι το γρανάζι που βλέπω στην 1η φωτο; εννοώ κάποιου τύπου συ νεμπλοκ έχει περιμετρικα; δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο
Και στο XT660Z Tenere έτσι είναι το εργοστασιακό γρανάζι και στο WR250R έτσι είναι, πιθανόν και σε άλλα Yamaha. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως υπάρχει ως οδηγός για τη φθορά του γραναζιού (ελέγχεις αν η αλυσίδα αγγίζει τα λάστιχα).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σινεμπλοκ ειναι για το θορυβο, απο την πισω μερια ειναι σε ολοκληρη την περιφερεια , απο μπροστα ομως εχει τις δυο εγκοπες γιατι το ιδιο το παξιμαδι εχει ενσωματωμενη την ασφαλεια, χτυπας με ζουμπα τα δυο πλαινα να σφιξουν πανω στον αξονα, και ετσι αφηνουν χωρο για να περναει ο ζουμπας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σινεμπλοκ ειναι για το θορυβο, απο την πισω μερια ειναι σε ολοκληρη την περιφερεια , απο μπροστα ομως εχει τις δυο εγκοπες γιατι το ιδιο το παξιμαδι εχει ενσωματωμενη την ασφαλεια, χτυπας με ζουμπα τα δυο πλαινα να σφιξουν πανω στον αξονα, και ετσι αφηνουν χωρο για να περναει ο ζουμπας.
Για τον θόρυβο το είχα διαβάσει στο παρελθόν αλλά δε μπορώ να φανταστώ πως το καταφέρνουν δυο σινεμπλοκ. Τώρα που έχω βάλει χωρίς σινεμπλοκ δεν ακούω περισσότερο θόρυβο από εκεί πάντως.

Σε ότι αφορά την ασφάλεια τώρα, είτε με ζουμπά είτε με μυτοτσίμπιδο δε βλέπω πως θα μπορούσε να εμποδίζει το σινεμπλόκ. Έπειτα για κάποιον λόγω οι δυο εγκοπές του σινεμπλόκ είναι ασύμμετρες και όπως φαίνεται και στη φωτό, το σημείο που έχουν χτυπηθεί τα πλαϊνά δεν ταυτίζεται με τις εγκοπές του σινεμπλόκ του γραναζιού. Ίσως να βοηθάνε για κάποιον άλλο τύπο ασφάλειας που μπορεί να φοράει σε άλλες μηχανές η Yamaha.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για τον θόρυβο το είχα διαβάσει στο παρελθόν αλλά δε μπορώ να φανταστώ πως το καταφέρνουν δυο σινεμπλοκ. Τώρα που έχω βάλει χωρίς σινεμπλοκ δεν ακούω περισσότερο θόρυβο από εκεί πάντως.

Σε ότι αφορά την ασφάλεια τώρα, είτε με ζουμπά είτε με μυτοτσίμπιδο δε βλέπω πως θα μπορούσε να εμποδίζει το σινεμπλόκ. Έπειτα για κάποιον λόγω οι δυο εγκοπές του σινεμπλόκ είναι ασύμμετρες και όπως φαίνεται και στη φωτό, το σημείο που έχουν χτυπηθεί τα πλαϊνά δεν ταυτίζεται με τις εγκοπές του σινεμπλόκ του γραναζιού.
Αν ειναι λαστιχο είναι αντικραδασμικο. Το έχουν πολλά μπροστινά γρανάζ(ι)α.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τη μπλένω



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom