jocker-t
#Ντανταντιρλάνταντα
Για πες.Επειδη ηθελα να μην βραζουν ουτε τα κακαλα μου ουτε το αμορτισερ μου καθε φορα που επεφτα σε κινηση με το 1090 στην πολη, βρηκα σε καλη τιμη μεταχειρισμενο τον λαιμο εξατμισης του πισω κυλινδρου απο 1290Τ, που ειναι επενδεδυμενος με θερμομονωση απο το εργοστασιο. Σημερα εκατσα και τον εβαλα. Σε μια προχειρη δοκιμη μεσα στην κινηση τωρα το μεσημερι ειδα τεραστια διαφορα. Η αριστερη μου γαμπα που πριν τραβαγε τα ζορια με οτιδηποτε εκτος απο παντελονι μηχανης, πλεον δεν καταλαβαινει ζεστη. Η ολη διαδικασια ειναι πολυ ευκολη αλλα παιρνει ωρα γιατι πρεπει να λυσεις βασεις εξατμισης/τελικου και ποδια αλουμινιου εαν υπαρχει, αλλα αξιζει τον κοπο.
Έχεις κατασταλάξει ότι λύνει το "πρόβλημα"?
Σκεφτόμουν κατάργηση καταλύτη με κάτι τύπου Arrow απο μπροστά.
Μιας και στο 1150 με την κατάργηση του καταλύτη είχε εξαφανιστεί η ζέστη.